Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth ik las net dat de echo niet helemaal goed is gegaan meid heel erg veel sterkte en hopelijk is het volgende week toch allemaal bijgetrokken en is dit kanjertje wel helemaal goed en zien jullie een mooi kloppend hartje.

Ik blijf nog even duimen.

Hopelijk gaat de week een beetje snel voor je.

Pippe hoe is het bij jullie?

Hoe gaat het met het slapen van Lena?

Kan ze een beetje wennen bij huis?

Wish hoe gaat het nu met Mijke?

En met jou zelf?

Pleun Hoe is het met je schoonmoeder?

Bianca ik las dat jullie goed nieuws hadden gelukkig dat je je zo lekker voelt

Hoever zijn jullie met de onderzoeken?

Kimmie ging je deze week een paar dagen weg heel veel plezier in elk geval en hopelijk kunnen jullie even bij tanken en wordt de stress allemaal iets minder.

Lala ik weet niet of je nog af en toe mee leest maar in elk geval een dikke knuffel voor jou en je ventje.

Jose hebben jullie een mooie eerste verjaardag gehad van L?

Ik zag de laarsjes op fb wat super gaaf

Medusa hoe is het met jullie?

Hier gata het redelijk heb wel veel pijn maar goed nog een paar daagjes en dan is dat ding eruit.

Met E. gaat het super ze slaapt al 4 nachten door. Daar staat wel tegenover dat ze de hele avond wakker is haha maar ach liever zo dan 's nachts net had ze ook even een huil uurtje maar nu ligt ze lekker in het wippertje te kijken.

Ik werd vanmorgen wel wakker met een koortslip bah baal er echt van kan niet eens knuffelen en een kusje aan mijn meisje geven.

Maar goed dat was het wel zo'n beetje woensdag heb ik nacontrole bij de gyn dus ben benieuwd

Hoe lang hebben jullie trouwens last van de knip gehad? Ik heb soms nog best last ervan maar goed weet ook niet of dat normaal is ze zeiden mij dat het met 6 weken helemaal genezen zou zijn.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi Maris, waar haal je de tijd vandaan? Balen dat je nog zo'n last hebt van je knip, zal een gevoelige plek blijven denk ik. Heb geen knip gehad, wel hechtingen. Ook wel lang last gehad, maar dat was meer een onaangenaam gevoel. Als ik op de wc zat, voelde het steeds alsof mijn baarmoeder er ieder moment uit zou vallen. Uiteindelijk is het goed gekomen. De tijd zal het leren meid, het is immers nog maar net geleden. Niezen en springen zijn ook van die voorlopige leuke dingen ;)

zag net prachtige foto's op fb van jullie prinsesje, gaat alwwer hard he?

hier een topdag gehad, man,man, wat een verwennerij....echt niet normaal. Haar driewieler was het einde en ja die Uggs, echt supercool. Volgende winter kan ze ze zeker aan, of misschien wel eerder. Hoe dan ook alle cadeaus zijn top! We kunnen even vooruit.

Geplaatst

Oh chips, die koortsblaar datis idd echt K.. Wees maar extra voorzichtig! En hopelijk is ie gauw weer weg, zodat je de schade in kunt halen.

Geplaatst

Haha de tijd tja ik heb een heel makkelijk meisje wie het meest van de dag slaapt en nu op dit moment is mijn man thuis dus ik heb het eigenlijk niet zo heel druk het huishouden is een kwestie van bijhouden en de zwaardere dingen kan ik nu toch niet omdat ik te veel last heb van mijn buik en rug.

Wat fijn dat ze zo goed verwend is moet ook lijkt me erg bijzonder de eerste verjaardag

En ja het gaat heel hard ze is alweer 5 weken geweest haha

En de knip ja dat zal even duren heeft allemaal tijd nodig komt vanzelf wel goed

Geplaatst

Ff snel,

Babeth, wat lees ik nu? Jeetje zeg wat schrikken.

Ik duim voor een goede afloop en een mooi kloppend hartje volgende week.

Onze jongen wordt geschat op 2600 gram. (nu) en iets onder 8 pond bij 40 weken. We gaan het zien!

Geplaatst

Hoi meiden,

maris, ik wens je heel veel succes morgen met de operatie en hoop op een voorspoedig herstel!! Fijn dat E. Zo'n makkelijk meisje is!! Sterkte meid!

Wish hoe gaat het nu met M? Jeetje zeg het RS virus, gelukkig is ze al wat ouder maar wel pittig!! Even was ik er ook bij I bang voor....

Pippe het begint nu echt op te schieten he wat spannend!!

Hier inderdaad een slechte stemming....we houden rekening met het ergste, toch gebeurt er nog wel iets want de misselijkheid met iederee keer terug, en bij de vorige zwangerschappen duidde dat op stijging. Moeilijk zo maar we kunnen gewoon niets anders dan afwachten......zaterdag echo in DD...

Geplaatst

Dank je babeth pfff vind het nu wel spannend worden ben een beetje bang voor de pijn achteraf maar goed hij moet eruit.

Jij een dikke knuffel hopelijk is toch alles goed zaterdag ik hou het forum in de gaten op nieuws van je.

Hier weer goed gekeurd door de gyn moet alleen weer bellen als ik nog lang last houd van de knip maar de hechtingen zijn nog niet allemaal opgelost en dat is waar ik nog last van heb dus we zullen zien

Ook vroeg hij of ik nog aan de pil wou maar dta doen we maar niet mocht het dan toch zo gebeuren is het een godswonder en meer dan welkom, maar we gaan er niet vanuit dat het ooit zo lukt.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Ik ben al thuis haha zodra het mocht ben ik gegaan Bah naast 2 snurkende kerels de hele nacht had ik het wel gezien en nu ben ik weer lekker bij mijn man en meisje

Met de pijn gaat het redelijk op deze pijnstilling tuurlijk doet het pijn maar moet me gewoon rustig houden

Geplaatst

Inderdaad erg rustig maar hier alles goed

Wweinig nieuws te melden Haha mijn meisje doet het super en dat is alles wat telt

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

hee dames ik ben erg druk met allerlei lekkers te maken voor sinterklaas

2 taarten

borstplaatpietjes en klaasjes

[ATTACH=CONFIG]4810[/ATTACH]

negerpietjes(negerzoenen gedecoreerd)

speculaasmuffins (moeten zakken van de sint worden)

chocolade leters zelf gespoten (mits ik mn chocolade ooit zover krijg om hard te worden grrrr

en zo bedenk ik steeds weer nieuwe dingen dus ik ben erg druk bezig

pippe ik blijf wel elke dag even speiken of jij al nieuws hebt gepost

SPANNEN hoor kan nu ieder moment zover zijn

Geplaatst

Fijn om te horen Maris! Fijn dat jullie meisje het zo goed doet!

Klinkt allemaal erg lekker Pleun! Krijg er wel honger van. Haha.

Ja, het wordt erg spannend hier! Wanneer hebben jullie weer een afspraak?

Geplaatst

Wat leuk zeg Pleun!

Hier alles goed, lekker een week eruit geweest met de mannen. Even energie opdoen, want die was behoorlijk op bij ons.

Nu kunnen we er weer even tegenaan.

Wel heel veel bandenpijn de laatste week. Dus moet wat vaker paracetamol nemen om de dag door te komen zonder pijn.

Volgende week weer controle ben benieuwd. Zit nu op nog steeds eigenlijk niets in de plus kwa kilo's. Dat vind ik aan de ene kant heel fijn maar de andere kant ook raar. Die kleine moet toch groeien??

Geplaatst

Kimmie daar was ik ook heel bang voor doordat ik zoveel afviel maar kijk naar ons ik heb een flinke tante gekregen van ruim 8 pond dus maak je niet te druk om de kilo's die kleine neemt wel wat hij nodig heeft.

Wel fijn dat jullie weer even hebben bij getankt toch wel fijn als je wat energie hebt je hebt het nog hard genoeg nodig

Geplaatst

Mmmmm Pleun Pleun, het water loopt me in de mond. Ziet er heerlijk uit en zeer zeker ook gezellig!

Pippe,

Bijna 37 weken! Jullie willen een verplaatste thuisbevalling of zijn jullie hier nog niet over uit?

Ik dacht dat jij schreef dat Lena thuis zou willen bevallen en dat jij naar het zkh wil.

Kimmie,

Het is niet fijn als je een vervelend gevoel hebt dat jij zelf niet aan komt in gewicht en dat je jezelf hier zorgen over maakt.

Maar kijk eens naar Maris!

Niet dat dit al je zorgen weg neemt, maar het is wel een voorbeeld dat het niks uit hoeft te maken als je zelf niet of nauwelijks aan komt.

Mijke is nog steeds volop woordjes aan het zeggen en leren. Het los gaan lopen zal nog even op zich laten wachten, komt vanzelf. Wel loopt ze achter haar poppenwagen en loopwagen aan en dan heeft ze de grootste lol. hihi

Geplaatst

Kimmie, fijn dat de rust een beetje terug is bij jullie.

Hoe is het nu met B? En met jou? De verloskundige kan voelen of hij goed groeit toch? Wanneer heb je weer controle?

Pleun dat ziet er inderdaad erg lekker uit!!

Wish, we willen in het ziekenhuis bevallen. Al twijfelt Lena nu weer. We zien het op het moment wel. Wat leuk dat M al aan het lopen is! Lijkt me geweldig om al die stappen te zien, hoe een kidje groeit en leert.

Maris, hoe is het met je? Heb je nog veel last?

Hier alles oké, het wordt wat zwaarder allemaal, maar ze is dan ook al bijna 37 weken zwanger. Hij mag komen!!!

En dan mag 'ie van mij ook wel. Hahaha.

We hebben vandaag (eindelijk) een lamp besteld. (op maat) en die komt hopelijk over 10 dagen. In principe zijn we helemaal klaar. Alleen vind z'n kamertje nog een beetje kaal. Zoek nog decoratie. Ach komt wel.

Geplaatst

Pippe,

Ik kan je vertellen dat ik het kamertje ook wat 'kaal' vond. Maar toen Mijke was geboren was dit in één keer anders. En dit terwijl ze de eerste weken bij ons op de kamer heeft geslapen.

Het overweldigend gevoel dat er een tastbaar kindje in je leven is gekomen maakt heel het huis voelbaar anders.

Hoe lang ben jij vrij als jullie kanjer geboren is?

Maris,

Nog plannen dit weekend?

Wij hebben morgen een kinderverjaardag en gaan ook even naar de moeder van mijn man om een klein beetje aan Sinterklaas te doen. Niet veel hoor, dit willen we zelf niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden