Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie wat fijn dat het met Levi zo goed gaat het si ook een mooi kereltje hoor.

En wat leuk zo'n cursus

Hoe gaat het met B?

Pippe haha ja als alles op rolletjes loopt heb je niet veel te vertellen hihi is een goed teken.

Wish hoe is het met jullie?

Of kun je weer niet op het forum? Wat irritant is dat of niet/

Babeth ik las ook dat je een positieve test had meid een voorzichtige gefeliciteerd het is jullie zo gegund.

Medusa en Jose hoe is het bij jullie?

Hier gelukkig geen pijn aanval meer gehad maar goed dat zegt niks van de week zaten er ook meerdere dagen tussen bah je wordt er wel angstig van maar goed we wachten af.

Wel was mijn hb gestegen naar 5.9 dus het doet allemaal wel iets maar goed is het nog lang niet dus moet over een maand weer prikken

Met Elin gaat het gelukkig wel goed naar mijn idee is ze lekker aan het groeien maar dat zullen we maandag op het weegmomentje even kijken.

Soms heeft ze wel een beetje problemen om rustig in te slapen dus ik zit nog aan zo'n inbaker doek te denken iemand misschien tips?

Ze maait nogal met de armpjes dus ik heb het idee dat ze zichzelf wakker houd en als je haar strak tegen je aanhoud valt ze wel in slaap.

Maar goed we hebben niks te klagen hoor want ze is zo tevreden en die paar keer dat ze huilt is alleen maar goed voor de longen denk ik dan maar haha

De krampjes lijken ook goed te gaan nu met de cinababy tja en verder heb ik ook niet veel te vertellen het is gewoon een rijkdom zo'n mooi tevreden en gezond meisje

Fijne dag allemaal ik ga even strijken ze slaapt nu nog haha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

kimmie wat verdrietig dat je de honden weg hebt moeten dien, gelukkig goed terechtgekomen maar toch.....fijn dat het met de zwangerschap goed gaat, en peutercursus, klinkt leuk!

pippe ik las van jullie meubeltjes, jeetje wat rit, ik hoop dat alles naar jullie zin verholpen wordt, en wat een mooie buik foto, de vorige had ik gemist, leuk joh! Het begint al op te schieten he?

Pleun hoe gaat het bij jullie? Het is gelukkig november......

maris heerlijk meisje is Elin als ik jouw berichten lees, mbt je mogelijke galstenen, veel vrouwen krijgen er last van na gewichtsverlies en ja ook na een zwangerschap, gelukkig had je geen aanvallen tijdens de zw.zelf ben ik 10 jaar geleden geopereerd, inderdaad proberen vettigheid te mijden maar ik kreeg zelfs nog aanvallen van een beschuitje of wat dan ook. Ik zou je adviseren om te vragen voor hoede pijnstillend in de vorm van een zetpil. Deze had ik altijd een in m'n tas zitten voor het geval dat.ik hoop dat de aanvallen uitblijven! Persoonlijk vind ik de rugweeën minder erg...

ja meiden ik was echt overtuigd dat we gestrand waren maar tóch een positieve test, ongelofelijk.ik ben op mijn hoede maar in iedere geval is er een begin...de test was vanochtend ook weer donkerder en morgen is dag 14 na punctie..we gaan heel hard hopen op een goede afloop, hoe spannend het ook weer zal zijn....

Geplaatst

Dank je Babeth ja het is ook een heerlijk meisje ze ligt nu heerlijk te slapen

Ja ik heb diclofinac zetpillen gekregen die ik kan gebruiken als ik weer een aanval krijg en tja het kan wel kloppen want ik ben en net bevallen en veel kilo's kwijt. Maar wat ik op internet lees klopt het toch echt wel met wat ik voel en ja de rugweeën waren erg maar dit is erger.

Wat heerlijk dat je weer ene positieve test hebt het is pril maar het begin is er en hopelijk in 2013 een mooie kanjer voor jullie.

Kimmie ik was helemaal vergeten te reageren op jullie hondjes.

Wat fijn dat je een goed tehuis hebt gevonden voor beide. Ik moet zeggen dat die van ons ook een beetje van zijn doen is sinds ik naar het zh ben gegaan 3 weken geleden maar gelukkig wordt het nu weer iets normaler. Gisteren merkte ik alleen wel dat toen de buurvrouw Elin vast had dat hij een beetje beschermend werd net of alleen wij haar vast mogen hebben leek het wel.

Ach we zien wel hoe het gaat lopen hij vertoont in elk geval geen jaloers gedrag maar alleen laten die 2 zal ik nooit doen.

Geplaatst

Babeth ook namens mij gefeliciteerd meid wat mooi

Pippe zolang de aanvallen wrg blijven gaat het redelijk maar heb gisterennacht weer een aanval gehad pfff wat een. Pijn ben blij als het morgen is en ik de echo heb dan weten we meer

We zijn nu op weg naar mijn oma die was vrijdag jarig en ze wil elin zo graag zieb maar ze kan niet meer bij obs komen

Mijn moeder is daar het hele weekend al en het leuke is dat niemand weet dat we komeb ook mijn moeder niet

Fijne zondag allemaal

Geplaatst

Dank je Pippe was erg leuk en ons meisje heeft de hele heen en terug reis geslapen

Mijn oma was super trots ze moest en zou het flesje geven en bleef maar kusjes geven ze was zo blij dat we er waren.

Geplaatst

ahhhhhhh wat lief en wat mooi die 4 generatie foto

babeth ik had je nog niet gefeliciteerd zag ik net dus als nog gefeliciteerd

zo snel al weer positief getest wat goed

Geplaatst

Het eerste kwaaltje is gearriveerd. Lena kan niet op haar zij liggen, althans niet langer dan een half uur, want dan krijgt ze zo'n pijn aan haar heupen. Is dit herkenbaar voor iemand? het is nu niet meer goed om op de rug te slapen, dus ze heeft nu hele slechte nachten. Zo zielig.

Geplaatst

Ik zit nu re wachten op de echo. Dus ben benieuwd

Gelukkig geeb aanval weer gehad maar heb wel constant pijn nu

Maar ons meisje doet het super ik ga straks even laten wegen ben wel benieuwd wat ze in 2 weken aangekomen is

Geplaatst

pippe hebben jullie een voedings kussen?

zo ja leg die dan onder haar buik als ze op haar zij ligt

haar buik wordt te groot en schuift opzij en dat trekt dan aan haar heupen

door de buik te ondersteunen is de trekkracht er af en kan ze langer op haar zij liggen

Geplaatst

Pippe ik sliep ook met een kussen tussen de knieeen 1onder de buik en 1 in de rug

Nou hier dus kleine galstenen die elke keer in de galwegen schieten wat die pijnaanvalleb veroorzaken moet nu weer verder met de ha overleggen

Geplaatst

ja maris je bent er nog niet van af

de ha moet je nu door sturen naar een internist

die moet weer ergens plek hebben om je te opereren

en dan heb je eerst nog een gesprek met verpleegster en anestasist ??? en dan de operatie moet je waarschijnlijk 1 nachtje blijven

vraag extra na of ze ook je galwegen goed na willen kijken .omdat dat bij mij niet goed gedaan was heb ik daarna met nog een verloren steentje gezeten wat voor al mijn elende heeft gezorgd

sterkte er mee ik weet hoe je je voeld en das niet fijn

Geplaatst

Ja dat is ook het nadeel Pleun ik snap wel dat zij ook tijd moeten hebben maar om nou nog weken door te lopen met deze pijn pff moet er niet aan denken. Ik vind het alleen al zo belachelijk dat zij niet eerder als woensdag de uitslag door doen naar de ha terwijl als ze net direct hebben gezien wat er is. Vandaar dat ik even ga bellen of hij niet eerder de uitslag kan hebben zodat we eerder door kunnen pakken.

En goede tip inderdaad dat ze de galwegen na moeten kijken want dat veroorzaakt juist de pijn dat ze daar vast in zitten.

Er is nog wel goed nieuws ons meisje is in 2 weken 300gr aangekomen. Ze weegt nu precies 4000gr is nog 120gr onder haar geboortegewicht maar we zijn al een heel eind ze heeft namelijk ook al 3600 gewogen.

Verder is ze de hele ochtend al wel een beetje jengelig maar ach wij hebben ook wel eens een slechte dag.

Pippe ja daar zijn ze ideaal voor ik moet ook zeggen dat ik hem tijdens de zwangerschap vaker gebruikte dan nu haha nu gebruik ik hem alleen 's nachts met voeden en overdag beneden leg ik wel een gewoon kussen onder de arm.

Geplaatst

als het voedingskussen te dik is voor haar probeer dan verschillenden andere kussens

het voedingskussen is opzich fijn van vorm omdat ze dit onder haar buik kan stoppen en tegelijkertijd ook tussen haar knieen zodat ze ook de druk van haar schaambeen haald

voor mij was het te dik dus ik had 2 losse kleine kussens

Geplaatst

Nou ik heb gebeld en kan wel janken mij ha zit er alleen vandaag nog en moest maar tot maandag wachten met de uitslag. Ik zeg nou dacht het niet nu gaat de assistent straks even overleggen met de ha en dan moet ik na 4 uur weer bellen over hoe en wat. Ik zei al dan belt hij maar naar het zh maar ik wacht niet tot maandag ik wil eerder een verwijzing en anders andere pijnstillers want ik ga niet nog een week zo doorlopen dat ik uren naast de wc kan liggen om over te geven en dat ik op de kop door huis ga van de pijn.

Dus wordt vervolgd

Pippe ik had vaak het voedingskussen in de rug en tussen de knieeen en een kleiner kussentje onder de buik

Geplaatst

Wordt toch een week wachten moest maar nog meer pijnstiller slikken heb nu ook anndere erbij gekregen

Mijn man natuurlijk boos dus hij zegt al dat we bij de volgende aanval naar. de hap gaan dus we gaan het zien en anders moet ik maar een week niks eten haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden