Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe, oh wat begint het op te schieten zeg! Benieuwd naar jullie knappe wondertje

Wish wat een ontwikkelingen hè, ineens kunnen ze dan weer meer. En ach dat loslopen komt wel als ze eraan toe is idd. Levi was ook 15/16 maanden. Maar liep meteen heel stabiel.

Maris hoe is het? En met je meisje?

Meiden jullie hebben gelijk kwa gewicht en groeien van de uk hoor. Maar soms bekruipt het me toch even.

Dinsdag mogen we weer terug naar de vk en dan geef ik het gewoon weer aan, waarschijnlijk gaat ze me dan geruststellen :-)

verder gaat het hier redelijk Pippe. Bjorn zit iets beter in zijn vel maar het blijft lastig. Hij zit wel in therapie, en dat lijkt hem toch wel goed te doen. Zal beetje uitleggen wat er is, maar meiden niets op facebook aub.

We zijn er via S.ander ( B zijn zoontje van 10) erachter gekomen dat de vriend van zijn moeder zijn kinderen slaat. Dit gonste al langer maar nu werd het door S bevestigt. Nu zijn zelfs die kinderen bij ons gekomen om hun verhaal te doen. S zelf kreeg geen klappen maar zoals hij zelf zei alleen een draai om zijn oor en schop voor zijn kont ( nou niet alleen maar, want dat is al teveel!)

maar ook vertelde zijn kinderen dat S wel degelijk ook klappen kreeg maar door zijn bloedeigen moeder. Nou de wereld zakte toen inelkaar en is dat nog steeds. We slapen niet meer en zijn constant bang voor wat S moet ondergaan. Ondertussen hebben we een melding gedaan bij politie, jeugdzorg en AMK. Het liefste haal je S weg bij zijn moeder, maar dat mag gewoon niet zomaar. Toen we dit hoorde was S net geweest en zouden we dus 12 dagen moeten wachten tot hij weer kwam. Nou meiden die dagen duurde zolang :-(

maar goed hij kwam en gedurende de dag het onderwerp ten sprake gebracht en ja het hoge woord kwam eruit S word met regelmaat geslagen.. Wat je dan iemand toewenst wil ik niet eens uitspreken maar woedend zijn we. Nu is het AMK erg ode bezig en volop aan het onderzoeken. Het enige wat we kunnen is dat afwachten en hopen dat hun hun werk goed doen. Ondertussen kunnen we niks tegen B zijn ex zeggen hierover, het is beter als we niet laten merken dat we dit weten. Nu kunnen de instanties hun werk doen, en zorgen dat er gedaan wordt wat moet! Vandaar dus de stress hier.

sorry als het een warrig verhaal is, maar pff zit weer te rillen van woede. Dus als jullie ets iet begrijpen je ma alles vragen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och Kimmie wat verschrikkelijk zeg!! Wat moeten jullie je machteloos vielen ookal zijn alle acties ondernomen die je maar. In gang kan zetten, verschrikkelijk gewoon, ik hoop dat Er snel duidelijkheid komt en hulp!! Sterkte!

Geplaatst

Tsja wat zal ik er van zeggen, ik ben erg onzeker omdat het vruchtje óf steeds achterloopt of wel redelijker schema is maar moeilijk in beeld te krijgen is vanwege de hoge en diepe ligging en mogelijk mijn teveel aan kg's

juist omdat de enige hcg meting die ik met 6 weken had niet top was, wel hoog genoeg maar geen verdubbeling maakt dat angstig. Positief nieuws is wel dat men me voorbereidde op en mk maar bij de echo enkele dagen later was er wel een mooi kloppend hartje, de echo daarna ook weer en nu woensdag weer ....enorm spannend hoor

Geplaatst

Kimmie jeetje ik wist dat jullie stress hadden maar dta het zo erg was bah dat is toch echt een nachtmerrie waar jullie nu in zitten wat een angst. Hopelijk is er snel duidelijkheid en is S. snel weg daar

Hopelijk heb je een beetje afleiding van L. om de tijd door te komen.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Pippe wat komt het dichtbij nu he spannend hoor ik ben wel erg benieuwd naar jullie kanjer.

En het kamertje is gauw genoeg gevuld haha hier net zo hoor

Wish wat een heerlijk meisje is M. toch en dat los lopen komt wel ze is nog maar net een jaar dus heeft ze nog tijd genoeg.

En ja we hebben nog plannen haha gisteravond visite gehad, vandaag zijn we met z'n 3tjes op de foto geweest en even bij mijn ouders geweest en morgen hebben we verjaardag van mijn schoonzus. Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen want zij voeden hun eigen zoontje nooit op de bank omdat hij wel eens over de bank zou kunnen spugen, maar ik kan niet goed hoog zitten dus als E. gevoed moet worden zal ik dat op de bank moeten doen ik ben dus benieuwd of ze mij van de bank af sturen. Mocht dat het geval zijn dan ga ik naar de buren (mijn schoonouders) en daar zitten voeden en daarna mooi naar huis.

Zij hebben namelijk ook nog steeds niet gebeld hoe mijn operatie is verlopen vorige week dus ik ben er wel een beetje klaar mee, maar goed we gaan het zien.

babeth wat onzeker, maar elke dag is er een en hopelijk is de volgende echo weer net zo mooi als de vorige.

Heel veel succes en hopelijk heb je in elk geval mooi wat afleiding van I. Ook al zo'n mooi meisje wat ik zag op fb.

Hier gaat het wel goed E. doet het nog steeds goed dus heb weinig te vertellen haha ze lacht erg veel, maar heeft ook bijna elke avond dat ze best veel huilt, maar goed daar staat tegenover dat ze wel langere nachten heeft dan.

Met mijzelf gaat het redelijk krijg alleen niet echt heel erg de kans om bij te tanken na de operatie op het moment dus met het gevolg dat ik echt heel erg moe ben ook doet het in de buik nog wel pijn vooral bij niezen enz als er druk op komt en als ik lig

En mijn rug is helemaal niks op het moment tijdens de zwangerschap heb ik weinig tot geen last van de fibromyalgie gehad maar dat lijkt nu dus dubbel en dwars weer terug te zijn gekomen dus van de week de fysio maar weer eens bellen het si alleen zo rot dat je niet alle behandelingen meer vergoed krijgt maar goed het is niet anders

Verder weinig nieuws hier maandag ga ik voor het eerst een avondje uit sinds de bevalling dan ga ik naar de bios met mijn zus en moeder naar het laatste deel van twilight

Fijn weekend allemaal nog

Geplaatst

Jeete Kimmie, wat heftig zeg. Maar goed dat jullie alle stappen zetten om de kinderen een beter thuis te geven. Dit lijkt me ook echt verschrikkelijk om dit van dichtbij mee te maken. Ik hoop voor iedereen die hier bij betrokken is dat er snel maatregelen worden getroffen. Veel sterkte hiermee Kimmie en een dikke knuffel.

Wish, ik heb straks 3 weken vakantie. Nadat de kraamhulp weg is. Werk 32 uur, dus zal sowieso geen hele week werken als het zover is, en dan kan ik mooi alles overdragen. Veel plezier morgen! Wij vieren het morgen ook. (alle kinderen en die van ons doet een klein beetje mee)

Babeth, ik duim nog steeds voor je hoor! Hopelijk weer een mooie echo woensdag!

Meiden, een vraagje. Omdat onze knul zo goed groeit, wil ik een extra 'eerste pakje' kopen. Nu twijfel ik om het volgende:

Het witte broekje met antracieten stippen van de z8 neeborn collectie. (icm het antraciete vestje) kan dat broekje voor een jongen, of is het meer voor een meisje? Wie wil kijken en jullie mening geven. ;-)

Geplaatst

Maris, leuk een gezinsfoto! Ik kan me voorstellen dat het nu voor je herstel wat zwaarder is. Kun je niet wat extra hulp inschakelen? Wel rot ook dat je zoveel last weer hebt van je fibromyalgie. Kunnen ze er iets voor geven? Knuffel!!

Geplaatst

Pippe ik vind dat het wel degelijk voor een stoer jongetje kan, zeker icm het vestje!

leuk merk, ik ken het helemaal niet. Heerlijk zeg dat het einde in zicht kom....toi toi toi

Geplaatst

Pleun ik heb gestemd succes hopelijk win je er wat mee.

Gaat verder alles goed bij jullie? Hoe herstelt je schoonmoeder van alles?

Pippe ik vind dat stelletje ook wel leuk hoor kan toch echt wel voor een stoere vent.

Hoe gata het verder bij jullie?

Babeth alvast heel erg veel succes morgen ik blij f duimen dat het nog steeds goed is.

Wish hoe is het bij jullie?

Hier alles goed mijn meisje heeft vannacht weer tot 8 uur vanmorgen geslapen toen de fles gedaan en daar viel ze weer bij in slaap dus ze ligt nu nog in haar bedje heerlijk zo'n makkelijk kindje.

Gisterenavond ben ik voor het eerst een avond uit geweest naar de bios en moet zeggen dat het mij mee viel nu scheelt het natuurlijk dat ik haar al eerder een dag heb moeten missen toen ik in het zh lag maar het was echt wel even lekker er weer even uit te zijn of klinkt dat nu heel ondankbaar want zo is het niet bedoelt. Maar ik ben bijna 24 uur per dag alleen maar met haar bezig en dan is dit soms wel fijn. Maar moet ook zeggen dat ik in de pauze direct even geappd heb hoe het ging haha en was blij haar weer te zien.

Straks even de foto's ophalen wat we zaterdag hebben laten maken er is er namelijk 1 voor beide oma's bij en mijn schoonmoeder is vandaag jarig dus hebben we een mooi cadeautje

Fijne dag allemaal mijn meisje wordt wakker dus we gaan ons dik in pakken en dan naar het dorp

Geplaatst

Niets geks aan hoor Maris, natuurlijk is het fijn ook even een avondje eruit te zijn!! Fijn dat het zo'n makkelijk meisje is!

Pleun, ik zal later stemmen.

In dec topic zijn er al 4 bevallen. Volgens mij is dat de helft.. haha. Ik wil ook.

Geplaatst

Haha kan ik me indenken ik wou toen ook zo graag. Maar het is nu echt aftellen tot jullie kanjer er is.

Bah wil ik net E. uit bed gaan halen begint het te regenen kunnen we niet naar het dorp wandelen hopelijk wordt het zo droog

Geplaatst

hahaha smorgens is het eerste wat ik doe is facebook en hier checken of er al weer een klein mannetje geboren is die nacht

ik wil ook !!! dat lena bevalt ben ook nieuwsgierig

thanks maris ik kan er een kado bon mee winnen dus ik hoop dat iedereen stemt zodat ik in de top 3 kom dan kan ik lekker nieuwe kookdingen kopen :)

Geplaatst

Babeth hier nogmaals heel veel sterkte meid wat een verdriet.

Ik zag het Pleun jammer hoor ze zagen er zo leuk uit.

Maar volgende keer beter.

Hier vannacht weer een super nacht E. kwam pas om 7 uur dus als ze deze trend voortzet is deze mama heel blij haha (is ze sowieso wel)

Vanavond pakjes avond bij mijn schoonzus en dat is voor het eerst in ruim 5 jaar dat we er weer met een glimlach heen kunnen ik vond dat zo'n rot feest de laatste jaren en nu zitten we daar niet meer als enige zonder kindje. Ze heeft er nog niks van door mara toch het is het gevoel maar goed dat snappen jullie als geen ander.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Pippe ja leuk he ons meisje heeft een heel leuk shirtje gekregen en knipjes voor in het haar van de peettante en wat speelgoed van ons maar was wel even gezellig we hebben ook niet zoveel gedaan omdat ze het toch nog niet door heeft maar zo was het goed

Het leukste was het ook voor mijn neefje van 4 die begrijpt het nu en dan zijn de reacties zo leuk

Oh ja en mijn schoonzus had nog een warme voetenzak voor in de maxicosi liggen voor ons de jongste van hara is 4 dus zij hebben hem niet meer nodig en wij zijn er blij mee heerlijk.

Jemjem sorry ik kan je niet helpen maar misschien moet je een topic openen daarover er zijn vast meiden wie er wel ervaring hebben.

Succes in elk geval

Morgen heb ik controle na de operatie dan halen ze mijn hechtingen eruit en krijg ik de uitslag wat het nu geweest is maar dat weet ik al dat zijn steentjes geweest ben wel blij als ik van die hechtingen af ben ze irriteren soms bestvooral die onder de beha rand en die in de navel.

Geplaatst

Nou net er weer van de chirurg en die zei het was maar goed dat ik geopereerd ben aangezien de galblaas goed ontstoken was vandaar dat ik dus ook constant pijn had en daarnaast nog aanvallen had. Maar aangezien ik geen koorts had dachten ze aan stenen en zo leek het ook op de echo

Maar goed een ontsteking schijnt gevaarlijk te zijn dus ben blij dat ik er vanaf ben de wondjes zagen er heel mooi uit en ik mocht zelfs al gaan zwemmen dus nu is het alleen jammer dat mijn man zondag er niet is anders hadden we mooi kunnen gaan zwemmen met E. ach schuiven we het een weekje op.

Verder gaat het hier super hebben vanmorgen lekker gewandeld E. goed ingepakt en lekker er even uit geweest morgen is het ook maar de vraag of dat kan als er zoveel sneeuw wil vallen als ze zeggen.

Ach en zij slaapt wel als ze in de kinderwagen ligt.

Was trouwens net wel belachelijk ze had gepoept op het zh en er was nergens een toilet te vinden met een plank om te verschonen mijn moeder is nog gaan vragen schijnt dat ze dat alleen op de kinderafd hadden (ligt aan de andere kan van het zh) dus ben ik maar lekker in de wachtkamer op de bank gaan verschonen ik vond het wel prima moeten ze maar zorgen dat dat meer kan daar we betalen genoeg zo onderhand dacht ik toch zo aan zorgpremie dat er toch wel een plank af moet kunnen haha

Ach ja je wordt steeds makkelijker en creatiever daarin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden