Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huh, ik had ineens een paar berichtjes gemist. Gelukkig dat het bloeden wat minder is geworden en dat Lena geen krampen heeft! Op naar dinsdag meis! Probeer te genieten van jullie zonnige tuin!

Wish, ik had hetzelfde kunnen schrijven een jaar geleden. Even het hartje luisteren is een kleine moeite en doen ze met liefde. En voor jouw zo'n heerlijk geluid!! Ik heb destijds mijn buik om de 2 weken opgemeten met een meetlint. Vanaf week 14 ongeveer. Ook zo fijn als er weer een cm bij was haha.

Maris, wat een prachtige creaties heb je gemaakt!!

Wij gaan vanmiddag gezellig in de tuin Twente kijken met vrienden. Maris, dat wordt binnenkort weer een kampioensfeestje! ;-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Pippe wat ellendig dat er weer wat bloedverlies is!! ALS jullie je er beter bij voelen evt. Contact opnemen met de Verloskamers van het Ziekenhuis. ALS ze verder geen crampon heeft Dan is dat al een hele geruststelling. Bloedverlies komt blijkbaar veel voor maar je wilt het niet meemaken, logisch!!! Sterkte meid(en)

Geplaatst

Pfffff phone past soms woorden aan... Crampon = krampen

Maris wat een bericht zeg van die collega, lomp , ongevoelig en pijnlijk......ik hoop dat he je wat gewapender voelt als je morgen weer gaat werken!!!

Maar wat jouw creaties betreft, super, ziet er erg mooi en sfeervol uit!!!!

Lala hoe gaat het met je vandaag? Fijn dat de operatie zo mee is gevallen, en nu een prachtige tp!!!

Kimmie succes morgen bij de kinderarts, ben benieuwd wat er uitkomt en hoop dat Levi snel geholpen kan worden , arm Klein ding....

Wish je onzekerheid is begrijpelijk hoor, ik hoop dat je met iedere echo/ controle meerr rust vind. Had je het nog gevraagd om wekelijks voor het hartje te luisteren langs te gaan? Take care!!!!

Hier gaat het goed, buik en de kleine groeien goed. Vandaag 21w6dagen, eerste nieuwe mijlpaal dag en dinsdag weer controle met echo, kijken er weer naar uit.

Liefs

Babeth

Geplaatst

Pippe hoe is het nu?

Ik hoop dat het weg is en dat je iets geruster bent.

En anders gewoon bellen ik kan me indenken dat je direct in de rats zit.

Sterkte.

Dank je dames ik vind ze zelf ook heel erg mooi geworden.

Pippe nee is niet moeilijk een boeket maken een bloemstuk is moeilijker maar dat is het voor mij ook niet meer haha.

Met een boeket moet je even snappen hoe je het vast moet houden.

Wish lekker aan het genieten van je vrije weekend?

Op naar woensdag even weer gluren en daarna ga je gewoon genieten.

Zoe dinsdag is het toch zover? Ik ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren.

Babeth hoe is het met jou dan?

Ik ben gisteren een beetje verbrand in de zon met het klootschieten gelukkig heb ik altijd een bril op dus valt het niet zo op dat de afdrukken op mijn hoofd staat haha.

Wij gaan zo even eten en dan lekker even een stuk met de hondjes lopen.

Geplaatst

Oh Babeth waren tegelijk aan het typen maar fijn dat het zo goed gaat.

Ik snapn dat je weer een mijlpaal gehaald hebt.

Maar jullie meisje zit nog veel te goed bij jou. Doe lekker rustig aan.

Hebben jullie de meubeltjes al uitgezocht?

Geplaatst

Huh, ik heb toen straks een stuk geschreven en dit is niet opgeslagen. (of heb ik het niet goed gedaan)?

Zoë,

Heb jij toen jij zwanger was van Duuk ook extra controle gevraagd?

Babeth,

Inderdaad, een nieuwe mijlpaal! Jullie hebben één dag voor ons een echo/controle.

Mag ik om een buikfoto vragen?

Ik moet woensdag naar de verlosk. dan vraag ik of ik elke 2 weken langs mag komen.

Maris,

Oeps, verbrand. Heb je jezelf niet ingesmeerd dan?

Dit moet je echt al gaan doen bij deze zon.

Al heerlijk gewandeld of moeten jullie nog gaan?

Geplaatst

ja ja de meubels zijn uitgezocht en besteld, worden eind mei geleverd, de kinderwagen is ook besteld maar verder nog niets.

Dat komt nog wel, over 2 weken gaan we even naar een leuke zaak in Lithoijen waar we destijds voor de jongens mooie spullen voor de aankleding hadden gezien, zullen daar wel slagen.

Spullen als het badje ed. moeten ook nog allemaal maar tijd genoeg.

Het is fijn om te merken dat mijn man ook wat meer rust in zijn lijf krijgt, wat dat betreft is een zwangerschap voor een partner ook lastig, omdat hij of zij niets voelt en maar moet afwachten zeg maar.(bekend PIppe???)

Pippe ik hoop dat het bij jullie een stuk minder geworden is het bloedverlies!

Bij mij is het overigens helemaal over zelfs nu de placenta nog steeds ongunstig ligt, de rust doet wonderen.....

Wish, ik las net in een ouder berichtje terug dat jullie woensdag de controle hebben en dat je dan een extra luistermoment gaat bespreken, groot gelijk meid!!!

Maris, hoe voel jij je verder? komt er al wat spanning?

Zoe, succes alvast voor dinsdag met Duuks nieuwe stoere helm!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Leuk dat je de meubeltjes al besteld hebt ik ben benieuwd hoe het zal worden.

Nee de spanning is er nog niet echt ik denk dat dat volgende week komt als de ongi er is haha als het goed is word ik vandaag over een week ongi nu maar hopen dat mijn cyclus niet in ene in de war is.

Ik ga volgende week lekker zaterdag en zondag naar Katwijk aan zee met mijn moeder dus heb ik wel wat anders om over na te denken. Ik heb haar dat vorig jaar voor de verjaardag gedaan had ik op geboden via hotelkamerveiling.nl nu hopen dat het mooi weer word haha.

Wish ik smeer mij niet zo vaak in want normaal verbrand ik niet zo snel maar nu dus wel ach gaat wel weer over.

We hebben even heerlijk gewandeld net is geen straf met dit weer.

Geplaatst

Hoi meiden, bedankt voor de bemoedigende woorden.

Het bloeden is gestopt, gelukkig! Toch wacht ik liever nog even de echo af om helemaal gerust te zijn.

Babeth, gelukkig is het bij jou helemaal gestopt nu, ik kan me heel goed indenken dat je daar zó onzeker van wordt, en hier duurde het maar 1 dag..

En wat je zegt over je man, heel herkenbaar! Ik wil graag alles weten wat Lena voelt e.d. en soms wordt ze daar een beetje gek van. Wat ik me ook heel goed kan voorstellen.

Maris, ik vind het knap dat je dat allemaal kan maken, als ik een bloemetje in de vaas wil zetten ziet het er al veel minder mooi uit als toen ik het kreeg, haha, ik kan het nooit zo goed rangschikken om het zo maar even te noemen ;-)

Geplaatst

Pippe, wat fijn om te lezen dat het bloeden gestopt is. Nog eventjes geduld (wat een vreselijk woord af en toe) tot dinsdag. Ik begrijp dat jullie pas 's avonds een afspraak hebben?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je precies wilt weten wat er in Lena omgaat en hoe ze zich voelt. Daar ben je ook vrouw voor haha. Mijn man zei altijd: als het met jou goed gaat, gaat het met mij ook goed. Tja, mannenlogica denk ik. Ik zou ook precies willen weten van hoe en wat!

Wish, toen ik 14 weken zwanger was had ik even een megadip. Alle onzekerheden en tijden van spanning kwamen er op 1 dag uit. Flink gebruld en de vk gebeld of ik alsjeblieft mocht langskomen. Had pas 2 weken later een afspraak. Ze reageerde heel lief en zei dat ik elke week wel langs mocht komen als ik wilde. Heb dit uiteindelijk niet gedaan hoor, want (en dat zul je vanzelf wel merken) langzaam begint het vetrouwen (en je buik ;-)) wel te groeien.

Babeth, mooi om te lezen dat jullie langzaam aan met de babykamer bezig zijn!

Maris, heb je nog contact gehad over jullie contract mbt jullie cryo's?

Lala, hoe gaat het met je?

Geplaatst

Pippe gelukkig is het gestopt.

Een dikke knuffel voor jou en Lena.

Zoe ja ik heb gebeld en als we de komende cyclus de tp zouden doen kregen we de extra rekening niet omdat we er waarschijnlijk een dag of 5 na dat jaar zitten dan en daar gingen ze niet moeilijk over doen maar ik wacht nog op het bevestigende mailtje van haar want ik wil het wel zwart op wit haha hoezo wantrouwend, nee grapje ik wil gewoon niet voor verrassingen komen te staan.

Oh ja inderdaad binnenkort hopelijk weer het kampioensfeestje van Twente zou wel erg leuk zijn.

Geplaatst

Nou dames na weken van zeuren om hulp heb ik nu eindelijk 2 poolse dames gekregen om mij te helpen. En ze zijn heel erg snel dus ik ben er helemaal blij mee.

Alleen is het jammer dat ze geen woord duits of engels kunnen maar met handen en voeten komen we een heel eind.

Iedereen een fijne middag met dit geweldig mooie weer.

Geplaatst

Hoi meiden

Pippe fijn dat het bloedverlies gestopt is zeg en morgen een mooie echo! Ik ben uiteraard ook erg blij dat het bij min nog niet teruggekomen is maar ben er op voorbereid omdat de placenta nog steeds ongunstig ligt. Zodra ik weer bloedverlies krijg moet ik direct naar het zkh.

Maris wat fijn dat je hulp hebt gekregen!!!

Als ik bij de pc kan zal ik een foto plaatsten van de meubels

Geplaatst

Pippe,

Hoe gaat het nu?

Heb vandaag aan jullie moeten denken.

Hoop dat jullie morgen mooie echobeelden te zien krijgen!

Maris,

Eindelijk, daar zijn ze dan. De redders in nood!

Ach, maakt niks uit dat jullie niet met elkaar kunnen praten. Laat die handen maar wapperen, haha!

Fijn dat ze ook nog goed doorwerken.

Hoe lang blijven ze je helpen?

Babeth,

Een foto van de meubels en van je buik, oké.

Geplaatst

Hee meiden,

Wish, Nog 2 dagen tot jullie je kanjer weer mogen bewonderen!

Kimmie, hoe was het bij de kinderarts? Ben helemaal vergeten je succes te wensen. Ik hoop dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden en jullie mannetje zijn eten binnen houdt!

Maris, wat fijn dat je hulp hebt. Ik hoop dat je zo een beetje uit de drukte komt en zelf ook wat rustiger aan kan doen. Vooral straks als je je topper(s) bij je draagt!

Babeth, een mijlpaal bereikt. Ik ben zo blij voor jullie. Ook ik ben wel benieuwd naar de meubeltjes en je buik. :happy: Geniet ervan. En lekker rustig aan (blijven) doen.

Lala, hoe is het met jou? Voel je je nog goed?

Zoë, is de drukte bij je man op zijn werk alweer wat minder? Hoe is het met Duuk? En met jou?

Bianca, hoe is het met jullie?

Meiden, hier vandaag weer bloedverlies.. :nerves: Niet heel veel, maar wel rood gevloeid.. :pray:

Ik zou willen dat ik de klok vooruit kon duwen.. En dan ook de tijd.. niet alleen de wijzers..

Geplaatst

Pippe ik kan me indenken dat je de tijd wel vooruit wil duwen wat naar dat er alweer bloedverlies is bah wat een onzekerheid, maar gelukkig kun je morgen al terecht.

Heel veel sterkte en succes ik verwacht gewoon goed nieuws van jullie te krijgen hoor.

Babeth ik ben ook wel benieuwd naar je buik en de kamer.

Kimmie hoe is het gegaan vandaag met Levi?

Zoe succes voor morgen ik ben benieuwd naar hoe hij erop reageert.

Pleun hoe is het met Stan?

Wish morgen alweer de 12weken meid ga er lekker van genieten je hebt er lang genoeg op gewacht en jullie kanjer komt er eindelijk.

Allemaal een fijne avond.

Geplaatst

pippe wat naar die onzekerheden ,sterkte er mee

maris fijn dat je eindelijk hulp hebt

hie is alles prima ,lekker genieten van het zonnetje

al heeft stan steeds frustratie momentjes waar ik dan heeeeeeel hard om moet lachen

hij krijgt maar niet uitgevonden hoe hij op zn duim kan zuigen

zn hand oog coordinatie is er nog niet helemaal en dus krijgt hij zijn duim op zn voorhoofd,in zn neus , in een oor of oog maar niet in zn mond en dan wordt hij heeel boos

hahahaha zo lollig

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Kan je onzekerheid door het scherm heen voelen en ik leef helemaal met jullie mee.

Wat ga ik hard duimen dat jullie morgen een prachtig kleintje zien bewegen!!!!

Pleun,

Wat een prachtige knul op je profielfoto!

Haha, zijn coördinatie is dus nog niet optimaal. Maar hij doet zijn best!

Geplaatst

hoi meiden

Pippe wat rot dat er toch weer bloedverlies is, gelukkig morgen de echo. Ik hoop dat het je iets kan geruststellen, met 13weken stroomde het er echt bij mij uit....dat kwam toen door de placenta. Bij momenten wist ik het te relativeren (onderweg naar het zkh) dat het goed was dat ik geen buikpijn of krampen had,....... het is slopend, ik weet het.

Gelukkig morgen een vervroegde controle!

Wish , jij overmorgen weer bij de vlos, super!, ik zie nu (via pc) dat je bijna 12 weken bent, super!

Nou meiden hier wat foto´s, de buikfoto is oud, van 17w5d, ik moet nog een nieuwe maken maar de batterijen van het toesten moeten even opladen.

Het kamnertje zelf is nog lang niet klaar hoor, wordt over 2 weken leeggehaald, dan nog schilderen.

Het is dus een afbeelding van de site, we hebben een kast met onder 1 lades, afgebeeld is de kledingkast met 2 lades, van het bedje kan tzt een zijwand eruit zodat de kleine kan wennen aan een groot bed

[ATTACH=CONFIG]1169[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1170[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden