Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha ja lekker zen

Dat is een beetje een probleem met mijn voeten ik krijg ze heel slecht warm heb nu 2paar sokken aan en bont laarzen en krijg ze niet warm dus als iemand tips heeft voor warme voeten graag

Geplaatst

Ok bedankt voor de tips ik zal eens kijken want ik krijg ze zo niet warm dat is het nadeel van wintertenen he haha

Ik heb wel tarwekiemolie gehaald en ben die aan het slikken kijken of dat helpt en meer als verder gezond leven kan ik niet.

Ik heb net een excuses mailtje terug gekregen van de thuiszorg en ze plannen me vanaf dat ik begin met het andere oppaswerk niet meer in alleen als inval op de vrijdag dus dat scheelt weer nu hoef ik zelf geen ontslag te nemen wat ik ook niet van plan was en zo kan ik mijn eigen clienten uitleggen wat er aan de hand is nou zal die ene vrouw niet heel blij zijn maar ja ik kan het niet helpen ik heb aangeboden dat ik haar wel mee wil nemen naar de vrijdag maar dat wil de thuiszorg niet dus dan houd het op.

Fijne avond allemaal ik ben nog even aan het wachten op bericht of dat ik op tijd vrij ben of dat ik gewoon tot 11 uur moet vanavond het kan namelijk zijn dat ik haar naar een logeeradres moet brengen na het eten en dan kan ik lekker op tijd naar huis maar we zien het wel.

Geplaatst

Ja dta vond ik ook ze zal wel een slechte dag hebben gehad maar dat is geen reden om zo tekeer te gaan tegen mij.

Ik heb nog niks gehoord dus zal wel niet eerder naar huis kunnen maar ach of ik nu thuis op de bank zit of bij hen haha maakt niet zoveel uit alleen dat ik dan vanavond naar huis moet rijden hihi weer die kou in.

Morgen ga ik heerlijk uit eten met mijn team zag alleen dat er niet heel veel keuze overblijft voor mij want het meeste is biefstuk haha en dat doen we nu maar even niet. Maar er stond ook kalflever en weet iemand of je dat wel mag hebben? Leek me wel lekker maar weet niet of het mag

Geplaatst

Lever is een no-no. Teveel vit a. Jammer, heb al de hele zwangerschap zin in leverpastei e.d..

Hebben ze geen stoofpotje?? En goed doorbakken mag je t wel hoor, heb t zelf niet gedaan omdat ik t zonde vind vh vlees en t dan ook minder lekker vind. Biefstuk dus.

Geplaatst

Ik krijg net bericht dat ze er niet eerder weer is dus moet gewoon de hele avond werken haha maar dat geeft niet ik neem mijn boekje wel mee en hopelijk komt er nog iets op tv

Nee doorbakken biefstuk vind ik niks haha maar dan word het gewoon een sate ook lekker

Fijne avond dames

Geplaatst

Sate doet t ook ;-)

Zijn al twee keer nu in de zwangerschap naar mn favo steak house geweest. Heb telkens een stoofpotje gepakt. Eerste x vlees, tweede x vispotje. Alkebei lekker en mn toetje (flink stuk rood vlees) komt wel over n week of 8-9 ;-) kan ik mee leven hihi

Geplaatst

hahaha no beef for you girls de een nog 8 weken wachten de ander nog negen maanden aub

hier vandaag voor t eerst met Stan voor op de fiets weg geweest

was wel leuk maar als de vorst een voorbeeld zou nemen aan mijn conditie dan kwamen er nog vele elfsteden tochten want die is echt heeeeuuuuuul ver onder 0

ik ben met hem naar de kapper geweest , dit was ook de 1e keer dus veel nieuwe dingen voor ons samen .

hij vond beide erg leuk en bleef goed stil zitten in beide situaies dus ben wel trots op m

Geplaatst

Wat goed van Stan en leuk dat fietsen he doe ik ook graag met mijn oppaskindje

Haha tja die conditie moet je voor trainen he hihi die van mij is ook niks hoor

Nee ik hoop dat ik heel lang geen biefstuk of filet American mag hebben haha al moet ik wel afkicken van die laatste maar dat geeft niet doe ik met alle plezier

Geplaatst

Aaaaaaaaa! Zwijg over filet americain! Hmpff!!!

Wordt steeds erger..... Net als n dieet, alles wat je niet mag heb je zin in......

Leuk pleun! Op de fiets naar de kapper! Buiten de conditie om, ging t wel?

En manneke nu lekker kort koppie?

Xx

Geplaatst

nee hoor net effe de lange plukken er af en zn oortjes weer vrij

kijk maar [ATTACH=CONFIG]3569[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3570[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3571[/ATTACH]

en de 5 min fietsen ging redelijk met mn bekken maar was super blij dat ik er was

en nu arno de auto steeds mee heeft naar t werk zal ik wel moeten als ik nog ergens wil komen

anders kom ik nooit meer buiten en de frisse lucht en de boodschappen kunnen doen is toch noodzakkelijk denk ik

Geplaatst

Ja, moeten ook even gaan kijken hoe t bij ons gaat verloprn. Als peter dalojk in Maastricht werkt heeft ie ook geen auto meer. Nou zal hij met de trein gaan maar er zullen zeker dagen zijn dat de auto niet voor mij&frumm beschikbaar is. Zal dan ook moeten fietsen! Maar inderdaad, wel fijn dat t nog gaat met je bekken, en dat je op deze mannier toch alles in huis kunt halen en een frisse neus erbij.Manneke heeft wel zo een bollere toet! Hahaha. Knap kereltje hoor! En wat een leuke trui!

Geplaatst

ja leuk he die heeft mn ma gebreid

en ik heb mn stoeltje op marktplaats gevonden en een mama fiets had ik al

en stan zn bolle toet komt ook een beetje door de druiven die hij aan t eten was op dat moment

bekkie zat vol

Geplaatst

Hahahaha......ja, dan krijg je vanzelf een bolle toet! Hihi kleine hamster!

Heb twee fietsen, en één stoeltje. Wss kan t stoeltje toch maar op één fiets....

Stoeltje ook gekregen....

Volgens mij hebben we zelf alleen commode, bankje en kastje gekocht, rest allemaal gekregen. Fijn hoor! Wordt nog duur zat!(zeker als we veel moeten reizen met kereltje maar daar ga ik niet van uit)

Geplaatst

Maris,

Nog fijn je boek kunnen lezen?

Alvast smakelijk eten voor vanavond, saté is ook erg lekker.

Mij maak je namelijk niet blij met een biefstuk.

Filet American wel, Mmm!

Pleun,

Goed van je dat je op de fiets bent gestapt!

En ach, als je er een paar keer op bent gesprongen gaat je conditie vanzelf dooien hoor. Haha!

Haren van Stan zitten leuk!

Lala,

Inderdaad, het is allemaal duur genoeg.

Ben blij dat Mijke de Kruidvat luiers kan verdragen. Maatje 2 is wat stug, maar nu draagt ze sinds van de week maatje 3 en die zijn minder stug en zitten prima!

Vannacht een mindere nacht gehad. Mijke is een paar keer wakker geweest, maar ja. Vind dit helemaal niet erg, heb nog verlof.

En Mijke slaapt hoofdzakelijk goed door, af en toe een minder nachtje ertussen mag best.

Geplaatst

Ja ik heb heerlijk zitten/liggen lezen haha ze was er pas tegen half 12 weer dus het was erg laat en aangezien ik er vanmorgen om 6 uur weer uit moest was dat even heel zuur haha maar ach vanavond zal het wel niet zo heel laat worden dus dan ga ik er maar lekker op tijd in en morgen heerlijk uitslapen.

Ja een sate is ook erg lekker en anders heb ik niet veel keuze of ik moet vis gaan eten maar daar ben ik weer niet zo gek op haha

Gelukkig dat je nog verlof hebt dan want anders ben je ook zo moe als je moet werken maar ach net wat je zegt als ze over het algemeen lekker doorslaapt mag dat ook wel eens haha

Pleun wat een lekker koppie heeft Stan toch ook en ach dta fietsen moet je denk ik weer opbouwen.

En als je wat wil moet je wat he als je geen auto hebt ik ben toch wel blij dta we 2 auto's hebben moet ook wel hoor voor ons werk is net iets te ver op de fiets.

Lala het is inderdaad makkelijk dat je zoveel zelf kunt maken met die prijzen van tegenwoordig en dat je heel veel krijgt.

Mocht bij ons lukken hebben we het kamertje, de box en de wagen al wat we krijgen van familie en vrienden dus de duurste en grootste aankopen besparen wij heel vele op maar goed dan ben je er nog niet ach we zien het wel.

Nou ik zal me eens gaan omkleden heb nu wel honger haha maar gelukkig is het hier in het dorp en hoef ik dus niet zo ver

Geplaatst

Fijne avond!

Ik zit met m'n bord nasi achter de laptop.

Heb Mijke net naar bed gebracht en papa is eind van de middag niet fit naar huis gekomen en ligt ook in bed.

Ff bordje nasi eten en dan plof ik even op de bank.

Straks Mijke in bad doen en eten geven en dan ga ik ook naar bed.

Geplaatst

Ugh wish, niet fijn! Beterschap voor mannie!!

Mn vriendinnetje in Canada gaat nu echt scheiden. Heb voor haar n scrapbook boekje (schrift) gekocht en al wat erin geschreven. Een boekje waar ze blij van wordt, hoop ik. Voor de leuke dingen, uitspraken en herinneringen, zeg maar. Morgen een doosje vinden en t opsturen. Hoop dat ze t leuk vind maar denk t wel...

Nu lekker even niks.

Tot!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden