Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja vind ik ook we hebben er lang genoeg op gewacht haha

We hebben alleen alweer een domper op de feestvreugde bah mijn vriend is nu afscheid nemen van iemand wat hem altijd hielp met de duiven en wat hier dus elke dag minstens 2 keer per dag in huis kwam. Hij is al een tijdje ziek maar vorige week was hij zo goed te pas dat hij hier nog koffie heeft gedronken en hij had het alweer over het nieuwe seizoen wat voor de deur staat en nu is hij al zover weg dat je er geen woord meer van krijgt hij ligt nu ook aan de zwaarste pijnstilling die er is en het is een kwestie van een paar dagen/uren.

Bah vind het echt vreselijk ookal is hij al 76 jaar maar het is zo'n fijne man hij is als een 2de vader voor mijn vriend altijd geweest.

Ik heb mijn vriend in 10 jaar tijd nu 2 keer zien huilen en dat is met de dood van zijn oom en nu dus dat wil wel wat zeggen over deze man.

Maar hij zei wel hij vind het zo dubbel hij is zo blij dat het bij ons eindelijk goed is gegaan en dat had hij hem nog graag willen vertellen maar helaas zijn we daar net te laat mee, maar wta zal hij blij geweest zijn.

Zelfs mijn oppaskinderen noemen hem opa haha

Dus nu is het afwachten op het telefoontje dat hij er niet meer is.

Geplaatst

Och jee, wat heftig voor je vriend.

Ze zeggen altijd dat nieuw leven en de dood vlak bij elkaar ligt, en dat is bij jullie nu het geval.

Probeer het niet als een domper te zien maar dat de circel weer rond is, voor een leven dat gaat komt er een nieuw leven bij.

Toen ik net zwanger was van Ilona is mijn oma overleden, we hebben haar net kunnen vertellen dat ik zwanger ben, toen wij de echo hadden is zij s ochtends overleden, vond het zo moeilijk en voor mn vader zooo dubbel.

maar hij zij dat toen tegen mij en dat hielp mij wel dat mijn vreugde gevoel niet ondergedompeld werd.

Het neemt niet het verdriet van het verlies weg, maar helpt misschien wel dat niet je blijdschap van je zwangerschap onder gesneeuwd wordt.

heel veel sterkte hiermee en voor je vriend

liefs

Geplaatst

Sterkte lieve Maris! Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar, dat zie je nu wel weer.........Hopelijk is dit het laatste stukje ellende wat jullie voor je voeten krijgen en dat vanaf nu alleen maar mooie momenten aanbreken.

Geplaatst

Mijn vriend heeft hem toch nog kunnen spreken en kunnen vertellen dat het eindelijk gelukt is hij leefde helemaal op toen hij kwam zo bijzonder

maar klopt medusa dat zeiden wij ook al het ene leven begint en het andere eindigt

Geplaatst

Woehoeeeeee Maris, gefeliciteerd !!!!!! Wat een geweldig nieuws zeg!! Oh meid toch, hoe mooi!!

Maar dan ook verdrietig nieuws, heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie zwangerschap je vriend er een beetje doorheen trekt, sterkte!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Hele mooie ticker!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Wel 'mooi' dat je vriend het nog heeft kunnen zeggen. Dit geeft denk ik toch een heel klein beetje troost.....

Geplaatst

Dank je dames

Ja wel heel mooi dat hij het nog heeft kunnen vertellen ze hebben zelf ook nooit kinderen kunnen krijgen dus dit is wel bijzonder

Maar het maakt onze blijdschap niet minder

Geplaatst

Babeth,

Het is voor jullie altijd moeilijk om jullie zoontjes te moeten missen.

Maar de komende tijd zal het weer zwaarder gaan worden.

Voor jullie heel veel liefs en een dikke knuffel!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish! Inderdaad, in deze periode speelt de film veel door mijn hoofd en de bevalling van Lars en Nick lijkt ook veel recenter te zijn geweest dan die van Imke. Ik merk dat ik echt weer met veel hoofdpijn loop en me vreemd voel, ik weet waar het door komt en geef me er aan over.....maar net als nu, carnavallen lukt me niet, kan me niet in het feestneus storten, ik hoop dat het volgend jaar beter gaat, anders ook sneu voor Imke!

bedankt! X

Geplaatst

Babeth ook namens mij heel veel sterkte de komende tijd het zal niet makkelijk zijn

Een hele dikke knuffel

Ik heb net gebeld en we hebben 16 maart de eerste echo.

Nu zit ik er alleen mee volgens mij moet je toc vanaf de punctie en dan 38 weken erbij rekenen toch dan kom ik namelijk op 25 oktober uit maar nu zei die assistent net dat je vanaf de tp moet rekenen en dan 38 weken erbij en dan kom ik op 29 oktober en nu is het niet zo heel erg die paar dagen maar ik vroeg et me toch af.

Mara goed de eerste echo is gepland en hij komt er dus wij zijn helemaal blij

Hoe gaat het met jullei allemaal?

Geplaatst

Babeth,

Ook van mij een dikke knuffel. :hugg:

Sterkte. Imke zal best voelen dat jullie verdrietig zijn maar zodra je het haar kan uitleggen zal ze t zeker begrijpen. Ze zal overigens jullie liefde ook voelen hoor. Maak je daar maar niet druk over. En als ík eerlijk ben: ik heb carnaval noooit leuk gevonden. Ook niet als klein meiske. Te druk, te luid, te raar.... Misschien vind Imke dat ook wel? ;-)

Komt helemaal goed hoor!

Hier een heeel rustig weekend gehad. Dat vanochtend bruut verstoord werd doordat n woef een glas van tafel mieterde waardoor ik om half acht al aan t vegen en stofzuigen was.

Jay vindt t niet mee leuk als ik buk, vlgs mij zit ie dan klem.

Voor de rest, geen echte plannen voor vandaag, ik zie wel

Maris, bij de eerste echo kunnen ze goed zeggen wat de uitgerekende datum is. Ze kijken dan ook naar groei nl.

Tot zover!

Geplaatst

Maris, is volgens mij is het ook vanaf punctie, maar had jij 14 dagen na tp testen of 14 dagen na punctie testen???

Kan zijn als je 14 dagen na tp mocht testen dat ze sowieos met alles tp als meetpunt aanhouden.

Je heb een echo datum :-D

Babeth, veel sterkte in deze periode

Geplaatst

Mijn man heeft mijn laptop mee naar zijn werk, die van hem werd vandaag geupdate.

Dus doe mn best om via de telefoon het één en ander bij te houden.

Babeth,

sterkte!

Net als wat Lala zegt, zou ik ook niet met zo'n klein hummeltje naar die herrie gaan.

Wij gaan volgend jaar misschien naar de optocht kijken, maar dan krijgt Mijke wel van die oorbeschermers op die ze in de bouw gebruiken om het geluid te dempen.

Lala,

geloof best dat Jay wat ruimtegebrek kan hebben. Hij kan niet meer zoveel bewegen, dus jij zal je buik flink zien bewegen denk ik en af en toe een bult zien van een kontje, voet of hand.

Soms best lastig als hij richting ribben, maag ofzo trapt.

Je zal wel voelen hoe hij ligt, leuk is dat hè!

Maris,

Nog misselijk, krampen enzo?

Er is een site waar je de dag van punctie en tp in kan vullen en dan krijg je de uitgerekende datum.

Geplaatst

heee dames

hier weer een bewogen nachtje gehad

gister avond begon bij mij het spugen alweer

dus meds die ik gekregen had hielpen dus niet

tegen 2300 kon ik niet meer van de pijn dus heb ik de huisartsenpost gebeld en ik kon komen

de dokter daar heeft wat lopen duwen en doen en kwam toen met de melding

"nou dit zou wel eens galstenen kunnen zijn , als dat idd zo is moet binnenkort je galblaas er uit"

altijd fijn dit soort nieuws he

kreeg diclofinac zetpillen en domperidom zetpillen mee en moest vandaag naar mn eigen huisarts voor controle en een verwijsbrief voor een echo

daarmee kunnen ze dan echt vaststellen of het galstenen zijn .

dus zo gezegt zo gedaan , de zetpillen hielpen wel goed . en vanmorgen naar mn eigen arts

maar de echo kan ik morgen pas voor bellen naar t ziekehuis wat ja carnaval in den bosch betekend blijkbaar dat dan alle polieklinieken dicht kunnen

dus....

maar woensdag ga ik gewoon wel met lala naar de 9 maanden beurs en voorlopig zien we wel weer hoe wat en wanneer

lala ik kon met jullie mee rijden he ?

maris ik moet steeds glimlachen als ik aan je denk . vindt het zooooooo leuk

babeth sterkte meisje

wish knuffel voorjou en je meisie

Geplaatst

Jeetje Pleun dat is niet zo leuk als je galstenen hebt bah maar goed als ze er eenmaal uit zijn ga je je ook snel beter voelen. Sterkte want dit is ook niet wat het is toch ook niet normaal dat je zoveel pijn hebt en moet overgeven elke keer.

Dikke knuffel

Haha moet er wel om lachen als je blij word van mij hihi ik loop zelf ook de hele dag met een big smile rond.

Ik heb vanmorgen nog even 2 testjes gehaald 1 voor morgen en 1 voor donderdag denk ik en dan geloof ik er wel aan haha Dan kijk ik uit naar de 16de alhoewel ik misschien nog ga proberen om hem toch nog een week eerder als ik 7 weken ben te zetten.

Ik hou het nog steeds op 25okt dus vanaf de punctie en niet vanaf de tp.

Maar goed ik ben vandaag niet zo misselijk alleen vanmorgen even toen ik wakker werd maar goed dat zal elke dag wel anders zijn neem ik aan ik heb wel heel veel lage rugpijn dus maak me niet direct zorgen dat het niet goed zou zitten ik wil nu gewoon zo positief mogelijk blijven vandaar.

Leuk dat jullie woensdag samen naar de beurs gaan veel plezier alvast ik ga zaterdag met mijn beste vriendin (nicht) en ik kan er gewoon voor het eerst heen zonder dat ik er met een knoop in mijn maag rond loop.

Kijk iets kopen zal ik nog echt niet maar kijken en info vragen kan altijd en nu kan ik daar ook een keer met een grote glimlach rondlopen haha ik heb er gewoonz zin in

Lala dat zal inderdaad wel dat er weinig ruimte over is haha maar ach zolang hij nog lekker warm zit is het goe ja.

Wanneer heb je weer controle?

Verder weinig nieuws hier ik heb vanmorgen maar een mailtje naar moeders voor moeders gestuurd want wil wel erg graag mee doen en ik zie wel wanneer als ze bellen ik ben natuurlijk ook nog geen 6 weken dus het kan nog maar dacht ik doe het direct maar dan hebben ze iets meer tijd om een afspraak te maken.

Fijne dag verder allemaal ik doe lekker rustig aan hier met het oppassen we hebben een relaxdagje hihi

Geplaatst

Pleun,

Dit meen je niet! Poli dicht, nou ja zeg! Belachelijk! Een dag langer met pijn lopen en een dag langer wachten op een echo om uit te sluiten wat het nu precies is.

Sterkte en een dikke knuffel.

Maris,

inderdaad je kan nu met een hele grote glimlach op de beurs rond gaan lopen.

De woezel en pippe tas blijkt leuk te zijn. Kun je gratis halen.

Geplaatst

Pleun,

Ja, we komen je oppikken. Vertrekken hier na de spits, hopelijk zijn we dan lekker vroeg in A'dam. Op t gemak parkeren enzo.

Galstenen zou eens goed kunnen! Kan je aardig misselijk van zijn, heb ik gehoord. Maar niet fijn dat de poli's dicht zijn. Hier overigens ook hoor!

Maris, we hebben vlgd week maandag weer een echo en afspraak bij gyn. Spannend dagje voor ons, want peter heeft dan een kort-geding tegen zn huidige werkgever. Die wil em aan zn concurentiebeding houden. Maar t zijn op papier twee compleet verschillende bedrijven. We zien wel weer dan.

Ik had ook heel vroeg MvM gemaild. Ze bellen vanzelf wel hoor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden