Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pleun, nee, lijkt er wel veel op :-)

De grijze draag ik veul!!!

Meduus, klein dikkertje ja, met nu wel een hele bolle toet. Had net foto's van precies 6 jr geleden in mn handen. Toen woog ik bijna 65 kg, nu zit ik op 90. Wat een verschil zeg! Hihihi

Geplaatst

Hier nog 1 hoor een kleine dikkerd :-) was een aantal jaartjes geleden ook nog gewoon slank, dat is nu ver te zoeken.

Maar toch leuk om te zien wie er achter de naam zit :-D

Geplaatst

Wel he?!

De 65kg was een reactie op mn scheiding. Voor de rest van mn volwassen leven heb ik op zn minst 70 kg gewogen....

Dus eigenlijk altijd nnklein dikkertje ;-)

Geplaatst

Hoe klein ben je dan??? daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ;-)

ik ben 165

Is het dik of gewoon wat mollig??? daar zit wel een verschil in, mijn man zegt altijd dat ik sexy mollig ben.

Geplaatst

Dan ben ik een iets langer dikkertje dames haha en ben (nog) niet eens zwanger

Zo het etentje was heerlijk was ook echt gezellig ik had gedacht dat ik er nog wel een keer weer was maar ben er net weer en wou nog wel op tijd naar bed haha dus kruip er nu maar in.

Welterusten

Geplaatst

Lala,

Leuk, leuk, een buikfoto!!

Maris,

Wat heb je nu gegeten, saté?

Truste.

Hier vanavond bezoek gekregen. Mijn man was dit vergeten en ik had vandaag niet in onze agenda gekeken.

Dus.... gevolg was dat ik met een slaapkop (net van de bank gestapt) de deur open ging doen om 19.30u en hierna mijn man op de trap tegen kwam die de bel had gehoord en uit bed is gevlogen. Gelukkig met veel minder hoofdpijn.

We konden er met z'n alle wel om lachen.

Dus het is er niet van gekomen om Mijke in bad te doen, ach dan morgen maar.

Zal ik haar meteen verwennen met een massage.

Nu blijf ik wakker tot 00.00u om Mijke nog te voeden en dan gaan we hopelijk met z'n alle de hele nacht doorslapen.

Geplaatst

Ow, da's ook wwat! Zou hier ook zomaar kunnen gebeuren!

Hahaha

Maar wel fijn dat mannie beter wakker werd dan hoe hij naar bed ging en het bezoek heeft kunnen hebben.

Is t gelukt om de nacht door te slapen?

Xx

Geplaatst

Maris, jij bent inderdaad wat langer :-) maar ook geen dikkerd hoor net als Lala en mij mollig :-D

En wie weet net als bij caro, is zij maar 5 kilo aangekomen terwijl ze zwanger is van een 2ling.

Zit je 1e ww er al op of is de punctie een week geleden weet het ff niet meer, en weet je al of je cryo's heb??

Geplaatst

Wish ja het is de sate geworden haha

Dat hebben zij heel erg vaak dat er onverwachts iemand aan de deur staat soms doen we gewoon de poort op slot zodat er niemand binnen komt haha.

Maar gelukkig zat je er niet alleen mee en werd je man wakker.

Medusa haha je mollig klinkt al iets beter hihi.

Nee zondag zit de eerste week er op gisteren een week geleden was de punctie maar wij mogen pas 17 dagen na punctie testen en aangezien dat gelukkig op zondag valt hebben we de dag aan onszelf.

Maar echt killing is het nog niet haha en gelukkig ben ik komende week ook erg druk net als deze week.

Ik heb wel sinds gister weer zo af en toe een zeurende pijn onder in de rug dat had ik vorig jaar ook maar ook dat wil nog niks zeggen we gaan gewoon verder afwachten we hebben nog steeds goede hoop en we zien het wel.

Geplaatst

Vanmorgen om 4.30u werd Mijke wakker en om 4.50u bv gegeven omdat ze zo op haar handjes aan het zuigen was en de speen erg hongerig in haar mond nam en er echt heel hard aan zoog. Haha!

Gesprek gehad bij het kdv, we hebben er een prettig gevoel bij.

A.s maandag gaat Mijke daar wennen van 9.00 t/m 12.00u.

Geplaatst

Gelukkig dat ze niet weer de hele nacht wakker was haha en ja dta lijkt me een teken dat ze honger heeft.

Wel fijn dat jullie ene fijn gevoel hebben bij het kdv zal voor jou ook wel even wennen zijn dat ze dara heen gaat maar ze is daar in goede handen.

Geplaatst

Goedemorgen dames allemaal een fijn weekend gehad?

Wij hebben gister de eerste optocht van de carnaval gezien was weer erg mooi.

Wat is et toch rustig hier.

Hier gaat het redelijk de kwaaltjes van de bollen nemen af op de vermoeidheid na. En nu moet ik zeggen dat ik heel positief was elke keer tot nu toe maar nu krijg ik toch wel weer wat angst en denk ik wat als het weer niet gelukt isdan kunnen we weer van voren afaan beginnen en weer die klap te verwerken.

Maar goed et kan nog alle kanten op gaan we hebben de hele week nog. Ik heb al wel een paar keer dit weekend een zeurende pijn onder in de rug gehad, dat had ik vorig jaar ook maar goed dat wil niks zeggen jammer genoeg. Ook heb ik zo af en toe een ongi krampje maar ook dat kan alle kanten op maar goed er zit niks anders op dan te wachten tot zondag.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hee Maris!! Zit underdaad niks anders op dan wachten...

Hier t weekend n verjaardag gehad. Was gezellig maar was wel blij weer thuis te zijn. In t weekend ook de baby dingetjes gewassen. Heb maar 1 romPertje en 1 truitje maat 50. Dalijk maar even zeeman doen ;-) goh, wat erg!!

Ben vd week bij pippe geweest, was gezellig. We hebben even gebrainstormd over ons geboortekaartje. Pippe is al flink aan t ontwerpen voor ons. Ben er blij mee!!

Wordt super!!!!!!

Geplaatst

maris ik duimhard voor jullie hoor idd kun je niets anders doen dan wachten maar kan me voorstellen dat iedere dag de spanning nu op begint te lopen

wel knap dat je zolang kunt wachten en geen vroege testen gaat doen

lala hoe was het met de dames ? leuk dat zij je kaartje gaat maken en dat het mooi begint te worden

nog maar iets minder dan 7 weken en dan is het al zover en dan heb je denk ik wel meer nodig dan 1 truitje en 1 rompertje maat 50 hahaha en mss ook nog wel wat een maatje kleiner een paar dingen en een maatje groter want je weet niet precies hoe groot hij zal zijn he

Geplaatst

Lieve lieve Maris,

De onzekerheid komt weer om de hoek kijken.... Shit is dat hè!

Wat een toestand toch ook elke keer maar weer.

Denk zo vaak aan je, (ook als de laptop niet aan staat hoor)

Dikke knuf en hou je taai!!

Lala,

Wat leuk dat je bij Pippe bent geweest. Wist niet dat ze jullie kaartje gaat maken, of wel? Weet het even niet meer oeps.

Ben erg benieuwd, mooi zal het kaartje zeker gaan worden daar twijfel ik geen seconde aan.

Mijke is vanmorgen naar het kdv geweest.

Ze heeft het prima gedaan. Geslapen, gedronken, gespeeld en niet te vergeten veel gelachen.

Ik ben boodschappen gaan doen en wou toen gaan poetsen.

Maar ben naar m'n beste vriendin geweest en heb koffie gedronken en een spelletje gespeeld met haar dochter.

Hierna ben ik naar mijn broer, moeder en nichtje gegaan, hier wat water gedronken (te veel koffie is nie goed nie) spelletje met m'n nichtje gespeeld.

Toen thuis gaan kolven en hierna Mijke op gaan halen.

Mijke bij thuiskomst naar bed gebracht en als een dolle kip beneden door het huis geraast, stoffen, zuigen en dweilen.

En nu is de vloer aan het drogen zit ik achter de laptop en heb ik een worstebroodje en een Latte op.

Geplaatst

Dank je wle dames het is ook gewoon niet anders dan wachten heb net wel even een eco gehad omdat ik zoveel steken elke keer rond de eierstokken heb maar gelukkig is er niks aan de hand en zag alles er keurig uit het bms was 13 dus dat was mooi zei hij voor het stadium waar we nu in zaten maar goed ook dat zegt niks haha

We wachten gewoon verder af

Lala wat leuk dat je door Pippe het kaartje laat maken ik ben benieuwd zal ongetwijfeld mooi worden daar ben ik van overtuigd.

Pleun nee ik durf niet eerder te testen en zondag is mijn vriend er ook de hele dag bij dus hebben we elkaar die dag en de rest van de week zijn we allebei aan het werk of zoals zaterdag hebben we een kinderverjaardag en dat leek ons niet verstandig.

Tenzij ik van de week natuurlijk kotsmisselijk word en alles erop duid dat het gelukt is dan kan et wel zijn dta we eerder testen maar dat weet ik nog niet.

Geplaatst

Wish jij bent lekker druk geweest dus haha

Wat fijn dat Mijke het zo leuk heeft gehad het is toch ook zo'n lekker ding dat zal jullie ook wel een fijn gevoel geven dat ze het zo fijn had.

Geniet nog lekker even van je verlof meid

Geplaatst

Ook daar is het wachten begonnen.....en begint de spanning op te bouwen.....

Ik had Pippe gevraagd of ze t kaartje wilde ontwerpen en ze is aan de slag gegaan aan de hand van een collage van mij. Ziet er al super uit. P kan lastig zijn hihi

T zit em in details nu.

Tja pleun, kleiner dan 50 hebben we niet gevonden. Als ie al kleiner is moet ie er maar in groeien! Hahaha

Weet ook niet hoeveel we nodig hebben in t ziekenhuis. Groter hebben we wel meer trouwens. Maar hij zal niet zo groot zijn. Klein kupke, wel lange beentjes. Zien wel. Heb nu in ieder geval nog wat rompertjes en een paar broeken erbij. Wat is t geinig te shoppen voor ern kleintje! Hihihi

Ow ja, heb ook maar n mutsje gekocht...

Wish, fijn dat dochter en mam zich geamuseerd hebben tijdens weeer een mijlpaal.....de eerste dag kdv!

Fijn dat t zo goed ging.

Maris....zit niks anders op, t blijft wachten. Succes meid!

Babeth, kimmie, bianca....alles goed?

Geplaatst

Maris,

13mm is inderdaad een perfect mooi bms om in te blijven plakken!

Zet 'm op kanjers van Maris en haar vriend!!! *doe ondertussen het blijf maar lekker zitten dansje*

:happydance::yah::clap2:

En om niet te vergeten:

:wav:

Lala,

Zekers te weten dat het leuk is om voor jullie kleine knul kleren te kopen.

Zou wel meerdere mutsjes kopen, minstens 2.

Meteen na de geboorte krijgt hij er één op, die wordt nat en hierdoor koud, dus doen ze even later na het aankleden een ander mutsje op.

Heb vanmiddag ook nog boven gezogen en gedweild, tja als ik eenmaal bezig ben.

En Mijke is het geluid van de stofzuiger gewend en sliep dus gewoon door.

Ik leg ook regelmatig kleren in haar kast terwijl ze in bed ligt, dus ze is het gewend om door 'gerommel' heen te kunnen slapen.

Heb bij mijn broer meegemaakt dat iedereen die er was op zijn tenen liep en zacht moest praten als ze in bed lagen, dan worden ze wakker bij elk geluidje.....

Geplaatst

Haha dank je voor het dansje hopelijk helpt het

Dat is wel zo prettig dat ze overal doorheen slaapt.

Lala dat lijkt me ook zo geweldig om te gaan uitzoeken al die kleine spulletjes

Geplaatst

Heb nu een maat, dus ben al aan t breien geslagen voor mutsje nummer twee. (en drie en vier..... Hihi)

Ow, en hier zal t poetsen ook gewoon doorgaan hoor. Rooming in, en wij slapen beneden. Dus hij w ent maar aan de geluiden. Kan t bezoek wel vertellen t rustig aan te doen maar de honden trekken zich daar toch niks van aan....

Even klagen hoor!

Bdn zoooo moe, de laatste rijd.

Chuma begint tussen half 7 en 7 te blaffen dat ze eten wilt en eruit. Nu zit ze buiten dus krijg ik meteen een schuldgevoel, de buren hebben namelijk nooit om een hond of wekker gevraagd.

Ik slaap minder goed de laatste tijd, veel plassen en ook gewoon veel wakker 's nachts.

Heel fijn dat je lichaam je al voorbereid op de onregelmatige nachten na de zwangerschap. Maar ik ben dan 's morgens vaak nog zo moe dat ik gewoon jankend achter mn decafé zit. Pfff......

En als de woefs of mn lichaam dan ook nog niet willen meewerken dan is helemaal t hek van de dam.

Kribbig, nukkig, kwaad op alles en iedereen terwijl niemand er wat aan kan doen.

Vandaag is t nog eens zo ergwan vannacht, buitrn t normale slecht slapen om is ook tot twee keer toe een sirene langs gekomen. Politie, brandweer of ambulance, geen idee wat, maar t zorgt er wel voor dat alle honden in de straat ( en dat zijn er nogal wat.... ) een serenade gaan brengen. Kop in de lucht en huilen maar!

Die vier van ons doen dan vrolijk mee.

:(

Pleun: ik hoop dat je goed kan slenteren want we zijn er gisteren achter gekomen dat ik écht niet meer snel ben.

Hihi

Ik zoek alvast een rugzak op voor komende week, makkelijker dan een schoudertas. Van schoudertas word ik nog langzamer.

Okay.....wat moet ik nog: starterset flessen. Peter is helemaal op de hoogte van kolven, dus die wilt daar naar kijken op de beurs. Ook voor een babyfoon/camera...zodat als ik in de tuin bezig ben ook nog een oogje in t zeil kan houden. En een draagdoek.

Ow ja en een kruik, maar die kan ik natuurlijk ook voor 14€ bij HEMA scoren....

Ik ga maar eens een bammetje maken....koffie is al op.....

Fijne dag allemaal!

Xx

Geplaatst

Klaag lekker hoor meid doe ik ook wel.

Het is ook allemaal niet niks wat je voor je kiezen krijgt en dat word je ook nog wakker gehouden dan ben ik toch maar weer blij met mijn ene kleine hondje haha.

Nee grapje zijn de honden het niet gewend dan om te wachten 's morgens? Die van ons laat zich niet horen totdat wij beneden komen dat hebben we hem direct geleerd wel zo handig.

Maar goed dat doet allemaal niet ter zake hopelijk slaap je snel een keer beter want dit is ook niet wat.

Ik ga zo maar weer eens werken haha ben vandaag wel were wat optimistischer dan gister dus dat scheelt misschien is het wel zelfbescherming dat ik me zo voel ik weet het niet

Fijne dag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden