Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Balen Inge, zoveel last. Maar dus wel een teken dat je het rustig aan moet doen. Als je pijnstilling zou nemen voel je dat niet en doe je wellicht snel teveel. Vandaag lekker op de bank met een filmpje, tijdschriftje, pot thee? En niet teveel chocola erbij hè, ik geloof dat dat ook helemaal niet zo goed is (zucht, waar kunnen we nog WEL van genieten?).

Nee, geen test meer gedaan hier. Voel nog niets aankomen maar zal vast geen dagen meer duren.

Lekker in bad gelegen, gisteravond gebroken na boodschappen/middagje de hort op/bos met de hond. Verkrampte si-gewrichten en zere benen. Na een nachtje slapen en een warm bad voelt het wel weer oke. Straks met vrienden aan de sushi, nu nog even proberen wat aan m'n studie te doen.....

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Inge, rustig aandoen inderdaad, vervelend dat je er zo'n last van hebt.

@Dee, vervelend van je gewrichten gelukkig heeft het warme bad geholpen. Was de sushi lekker? Ik kan hier manlief er niet blij meemaken helaas. Succes met de studie.

Ik eet nu ook van alles wat je niet mag eten als je zwanger bent, zo van straks kan het misschien een tijd niet meer. Koelkast staat o.a. vol met filet american hahaha......

Mijn acupuncturiste vertelde me idd dat chocola niet goed is tijdens een behandeling en koffie ook niet, het bittere schijnt niet goed te zijn.

We moeten wel veel laten en doen hé om zwanger te kunnen raken en blijven. Ik ben ook aan de alpro, laat de zuivel staan en drink weer wortelsap.

@Dee ik heb idd gegoogled hoe dat nou eigenlijk gaat met het afbouwen van bv, het duurt ongeveer een week per voeding. Ik zit nu op 4 voedingen, dus na 1 cyclus zou ik het afgebouwd kunnen hebben, of misschien 2 voedingen houden. Maar ik ga nog verder neuzen op internet, mijn acupuncturiste had een forum aangeraden op yahoo, alleen kom je daar niet zomaar op. Moest een yahoo account aanmaken, dan toestemming krijgen en dan nog een email schrijven met wat over jezelf. Dat laatste moet ik nog doen. Morgen krijgen we natuurlijk weer een verpleegkundige, jammer dat we niet zomaar een gyn meer te spreken krijgen.

Jane wil aandacht ga effe met haar spelen!

Liefs Roossie

Geplaatst

hoi hoi

hier ben ik dan ff :-)

hier alles goed op pijn in me buik naar dan

maandag naar de gyncoloog om een echo te maken en te kijken waneer ik me tp krijg dus denk zondag of maandag maar dat hoor ik hoop ik maandag of het moet zijn dat ik woensdag terug moet als het nog niet helemaal goed is ach ja heb het er voor over hoop nu eindelijk dat het nu een keer lukt in juni zijn we al weer 8 jaar bezig vraag nog steeds aan me zelf hoe hou ik het vol hihi

manlief gaat niet mee moet werken krijg wel vrij bij te tp dus me moeder gaat weer mee hihi vind dan nooit zo leuk om in me eentje te gaan en ja moet morgen tog naar haar toe dus blijf ik bij haar slapen ze woont namelijk dichter bij ziekenhuis aangezien ik eerst driek kwartier moet rijden naar anrhem ziekenhuis en dan sochtens nog in de file nee dankkje hihi

@roosie dat haal ik ook altijd in huis de filee hah ben er zo verslaaft aan nu mag nhet nog straks niet meer hihi ik zie het nu al voor me hoe kom ik de kerstdagen door hihih

nou meiden ga er weer vandoor straks ff gezellig bij vrienden op bezoek

nou allemaal een fijne middag

gr sophia

Geplaatst

Hey meiden,

Roossie - paar van de mama's die ook in feb uitgerekend waren hebben de bv snel af kunnen bouwen door telkens als er druk op de borsten stond even de druk er af te kolven en verder niet - weet niet of dat wat is voor je? Vind ook dat je het lang hebt volgehouden hoor! Maar goed, als je eigenlijk van plan was het langer te doen is het toch een beetje dubbel om af te bouwen lijkt me.. Vreemd trouwens dat ze je niet gewoon gebeld hadden maar dat je er zelf achter aan moest. Baal ik altijd van als er iets beloofd wordt, maar niet wordt nagekomen...

Inge - balen dat je zo'n last hebt. Zorg goed voor jezelf en je uks! Ik heb zelf ook altijd veel last van obstipatie en bij de zwangerschap nog erger, dus misschien een voorbode?!? Ff positief denken ;-)... Lauw water op je nuchtere maag hielp bij mij soms of roosvice laxo - beiden onschuldig bij zwangerschap...!

Sopje - jij moet dan voor de fm naar Arnhem en de rest in Utrecht dan ofzo? Vind het inderdaad ook knap dat je na 8 jaar nog zo lang positief kan blijven hoor! Petje af!

Oh, meneertje roept - later meer...

Geplaatst

Even snel, moet eigenlijk met andere dingen bezig zijn ;-)

Roossie: wij hadden 2wkn geleden ook een fm op zondagochtend en hadden toen gewoon een gyn. Twee dagen later deden een gyn en een echoscopiste het samen (ieder in een eigen kamertje) omdat het toen heel druk was.

O ja, en soya producten schijnen (ook al!) helemaal niet goed te zijn als je zwanger wilt worden. = Info uit het boek dat ik proefgelezen heb. Ik had het eerder ook al eens gelezen in verband met endometriose. Als je het precies wilt weten kan ik het morgen of overmorgen nog wel eens opzoeken. Heeft iig te maken met oestrogenen....

Geplaatst

Getverderrie, geen chocola, geen koffie, geen soya, geen chips, geen dit en geen dat.. Lig op de bank met een zak elite haver.. Dat mag wel? ;-)

Goeie tip ink! Ga ik morgen gelijk doen!

Sopje hoop maar weer op een goeie TP! Wat een tijd hè! Poeh!

Roossie ga ook altijd van tevoren alles eten en drinken wat verboden is!! Aaahhhh heerlijk die filet!

X

Geplaatst

Geen chips??! Hoezo!

Is marsepein ok?

En ik ga straks een gerookte makreel eten kom maar op met die omega 3.

Sopje meid succes hoor. Nog een weekje en dan en een mooie terugplaatsing. Nog contact gehad met babyboom?

Inge, jakkes dat klinkt zeer vervelend. Maar obstipatie is wel een zwangerschapskwaal! Had het ook even, door utro denk ik, nu weer weg.

Dee zelf sushi maken? En nog wat gestudeerd of alleen andere dingen gedaan! Herkenbaar!!!!

X

Geplaatst

Ach ik dacht gooi er nog maar even wat in: zit nu ook heerlijk aan de chips ;-)

Ja makreel is wel echt heel goed voor je omega's! Wat ga je maken? Ik kom nooit verder dan makreelsalade..

X

Geplaatst

@ink ja voor de fm in anrhem en de rest in utrecht aleen de tp dan als ik zwanger ben dan tot 12 weken in anrhem en dan hier in cuijk

@megan Nee heb niks meer gehoord van ze ik moet met ze mailen maandag naar de fm dus dan hoor ik meer dus wie weet zie je me een keer op tv hahah in voor jaar van 2013 word het uitgezonden

nou ga eten leest straks wel weer xxxx

Geplaatst

Hahaha ik kom niet eens tot makreelsalade. Ik eet hem zo op en op witte toast met paar kappertjes. Vanwege alle graten lekker prutsen.

Ja die chips, had m wel door hoor haha.

Vandaag weer met zwangere vriendin en vriendin met kind op stap geweest. Tsja. Met de gedachte dat het bij mij ook gaat lukken (het Hugo en Juliette gevoel zeg maar) dan gaat het allemaal wel, maar jeetje wat nu als. Dan vind ik het echt niet leuk om steeds in kinderwagen, zwangerfit, kinderkamer, kwalen en anekdote discussies te belanden. Denk ik. Of zou het meevallen? Nou ja. Komt tijd...

X

Geplaatst

Hey meiden,

Ja heerlijk gewinkeld vandaag gewinkeld in Hilversum.. :)

leuk zwembadje en emmer en schepjes en zwembandjes gehaald van sesamstraat voor ons kleine... zo schattig en

kosten echt bijna niks :)

Heerlijk he chips en chocola hmmm en koffie! ik moet elke dag 1 max 2 glazen koffie.

Ik merk dat als ik in de race ben ik veel meer eet en snoep ( denk door de stress, was 5 kilo aangekomen afgelopen jaar)

ben alles weer kwijt maar nu hou ik 1,5 kilo vast denk door de hormonen of dat ik lang niet ben gaan menstrueren..

Meiden hoe gaat het op het wachtbankje?

Sop en roossie: fijn dat jullie ook gauw mag aanschuiven op het wachtbankje.. Inge en megan houden

het bankje warm voor jullie :)

hier gaat het goed :) met vlagen een beetje emo maar verder gaat het prima.. 16e mag ik eindelijk de puregon

erbij spuiten JEEJ! dan gaat het pas echt beginnen...

MEIDEN WE GAAN VOOR GROEN!!!

Ink miss heel persoonlijk hoor, maar willen jullie gauw voor een 2e of wachten jullie het nog even af?

Geplaatst

@Ink, ja ik had ook niet gedacht dat ik zo lang borstvoeding zou geven. Ik dacht eerst tijdens de zwangerschap eerst maar eens proberen lukt het, dan is het fijn en anders maar de fles. Ik vind het ook wonderlijk dat het zo goed gaat. Het is ook echt een fijn intiem momentje met je kind. Het wordt ook steeds makkelijker hoor Ink, eerst moet je op de klok kijken en daarna laat de kleine weten wanneer hij/zij genoeg heeft.

@Dee, ohoh we houden je van de studie af ;-) Ok dus ik kan toch een gyn treffen, ben benieuwd morgen. Zou eigenlijk wel een gyn hierover willen spreken. Ik heb ergens een keer gelezen ja dat soya producten ook niet goed zijn, maarja ik weet dan eigenlijk niet meer hoe ik dan aan mijn calcium e.d. kan komen........

@Inge hahaha, uhmmm oppassen met de pinda's ;-) Wat ik ook al in huis heb gehaald is de walnoten olie, die had ik de vorige keer voor en na de tp ook gegeten.

@Megan, heeft de makreel gesmaakt? Oh moeilijke dag voor je geweest, ja wat nu als.......zo echt super grrrrrrr zijn. Richt nu maar op de behandeling wie weet zit er een gouden emmy erbij! :-)

@mijnbaby, oh je mag bijna echt beginnen! En dan gaat het ineens snel hé!

Ik heb hier tussen de bedrijven door wat kunnen googlen. Heb een studie van iemand gelezen van Freya die o.a. Dr De Sutter citeert. Zij zegt dat als een vrouw bv geeft en haar cyclus weer op gang is gekomen, dan zou ze prima IVF kunnen doen en de slagingskansen zijn dan zeker niet lager. Dus dan zou het met een cryo ook wel goed komen lijkt mij.

Het gaat met name om de prolactine, die de vruchtbaarheid verminderd, maarja tot nu toe waren mijn echo's goed. Ik ga morgen vragen of ik ook bloed kan laten prikken op mijn prolactine gehalte.

Vanavond kwamen mijn schoonzus en zwager op bezoek. Ik vroeg van te voren aan mijn man wil je het hen vertellen dat we met een cryo poging bezig zijn. Zegt hij wat jij wil, ik zei nee vraag het jou is jouw zus. Uiteindelijk niet vertelt ze vroeg er wel naar, mijn man deed vaag dus deed ik dat ook hahaha........altijd moeilijk. Het liefst wil ik het zo kunnen doen zoals bij andere stellen waar het wel normaal gaat, na rond de 12 weken ineens zeggen ik ben zwanger! Bij Jane wist ook gelijk de hele fam. het, zij leefden ook allemaal mee met de poging.

Straks maar op tijd naar bed, morgen vroeg uit de veren! Gisterenavond laat geworden mijn werk afgerond, wel lekker even een avondje geen werk.

Fijne zondag!

Liefs Roossie

Geplaatst

oh meiden, wat vind ik het rot te lezen dat jullie zo bezig moeten zijn met wat wel en niet goed zou zijn qua eten en drinken om een tp te laten slagen...

Ik kan wel zeggen dat ik denk dat alles met mate mag (behalve de dingen die ze natuurlijk wel zeggen in het zh, zoals alcohol en sogaretten), maar besef me ook dat ik makkelijk lullen heb en hoop dan ook dat jullie dat niet verkeerd opvatten, maar bedoel dat t al moeilijk zat is, het hele traject en als je jezelf dan ook nog van alles moet ontzeggen- pfff....

Mijnbaby- nee hoor, geeft niets, op dit topic gaan we toch gemakkelijker in op van die zaken, toch? Mijn man wilt graag snel het traject in voor een 2e, want anders vindt hij zichzelf oud worden (is 38, dus ik vind het wel meevallen, maar is maar hoe je het zelf beleefd..). Ik dacht dat ik iets langer zou willen wachten, maar mis het zwanger zijn soms nu al hihi, voelde me zo heeerlijk, speciaal en bijzonder! Ik merk dan ook dat als ik nu wat voel in m'n buik, die stomme hoop op een spontaan wondertje toch weer om de hoek komt kijken en ik af en toe nu al de neiging heb testjes in huis te halen! Erg he?! Maar eerst maar eens kijken wanneer ik ongesteld word... Voor jou schiet het idd al lekker op nu- spannend!!!

Roossie - Dat dacht ik ook ja, dat als het niet zou lukken, ik niet aan zou gaan zitten klooien ofzo. Gelukkig gaat het thuis erg makkelijk. Als ik bij andere mensen zit, merk ik dat ik me nog wel eens ongemakkelijk voel en het daardoor minder makkelijk gaat. Gelukkig niet als anderen bij mij zijn of als ik alleen bij m'n familie zit of een vriendin ofzo, maar in groepen dan weer wel , dus daar moet ik nog aan wennen. Ook qua wat je dan aan trekt/ wat handig is, zodat het toch beetje discreet kan haha, wat dan vaak toch ineens weer niet handig blijkt in de praktijk, hmmm.... Ik denk nu ook wel eens "zou leuk zijn bij een volgende poging het stil te houden en dan hopelijk onverwachts dat mooie nieuws te mogen brengen, maar puntje bij paaltje weet ik niet of ik t stil zou kunnen houden...

Hoe laat moest je ook al weer vandaag? Of ben je inmiddels al klaar? En???

Megan - wanneer ga jij denk je testen? En gaat t? Straks de 2e ww toch?

Dee - hoe gaat het met jou? Is er nog hoop? Of kondigt de ongi zich al aan?

Inge- lekker doorbroeden!!! En smaakte het lauwe water ;-P?

Okaasan- nog in de positieve/ optimistische sferen hopelijk? En het is al bijna weer half mei.....!

Sopje- oh, dus je gaat toch wel verder met babyboom? Dacht dat je vorige x schreef dat je t toch niet meer wilde, of was dat alleen voor die ene poging? Lijkt me wel grappig je op tv te zien hoor! En dan natuurlijk met een positieve afloop!

Chantal - hoe gaat het met jou en je uk? Weer een weekje verder waarin je hopelijk nog niet bevallen bent...

Clau - was dit nu je laatste echi in Utrecht? Had je het al aan anderen verteld of wilde je de 12wk afwachten?

Babii- weet niet of je hier nog wel af en toe leest, maar even dikke knufel voor jou- denk regelmatig aan je situatie...

Geplaatst

Poepchagrijnig hier dus zal wel ongesteld gaan worden. Dat het moederdag is helpt ook niet mee, gatverdamme....

Hoop dat ik nog een beetje gezellig kan zijn vandaag en niet in janken uitbarst waar anderen bij zijn, tranen zitten hoog.

Ink en Roossie: genieten jullie maar extra van jullie 1e moederdag!

En Roossie en Inge, ik bedenk me nu dat het voor jullie wellicht een extra moeilijke dag is omdat jullie moeders er niet meer zijn.... sterkte voor jullie!

Roossie: hoe was het vanmorgen?

Ink: hoe oud ben je zelf eigenlijk?

Forum is idd SOG nr 1... nu ook weer, haha. Vriend is nog ff voetballen dus ik wil eigenlijk nog wel wat doen voordat we straks naar ouders & schoonouders gaan.

Ik ga eens een poging wagen!

Geplaatst

Ja, moest er al aan denken dat ik ook echt zoooo hoop dat jullie volgend jaar ook als mama moederdag mogen vieren!

M'n man ging om 9:10 echter al de deur uit richting zijn werk (tot vanavond 23:00). Hij heeft gister wel heel lief bosje bloemen en merci chocolaatjes met een kaartje namens Levi gegeven (waar vanmorgen al meerdere chocolaatjes uit ontbraken zonder dat die in mijn mond verdwenen waren... Hmmm... Haha, zijn hint zeker voor me om de zwangerschapskilo's kwijt te raken...).

Maar Dee- laat je tranen maar gewoon even lekker gaan hoor meid! Misschien lucht het daarna voor even een beetje op. Maar niet alleen in een hoekje hé?! Zoek de schouder van je vriend maar lekker op! Zeker op zulke dagen is het weer even extra confronterend! Ik had het ook altijd erg met moederdag en met bijv de sinterklaasintocht (ook zo'n moment dat je met je eigen kindje mee wenst te maken vond ik)...

Ik word volgende week 30...

Geplaatst

Verstop me altijd even onder de dekens op Moederdag, ben geen moeder, heb geen moeder.. Ook al had ik er de laatste jaren meer last van dan nu eigenlijk.. Maar ik ben of word dan ook niet ongesteld vandaag.. Dus Dee alle redenen om flink gefrustreerd en verdrietig te zijn!!!! Wat kan je je lijf dan verafschuwen hè! Althans, dat heb ik eigenlijk altijd.. Shit lijf wat het niet doet..

Roossie al nieuws?

X

Geplaatst

Hey meiden

Hoe is t allemaal? Roossie al nieuws? Dee, hoe ging de dag? Zijn de duivels al verschenen?

Hier lekker de garage opgeruimd. In deze fase vind ik het prettig dat soort klussen. Vorige keer die wandelingen op vakantie werkte ook goed om de tijd door te komen.

Merk dat ik wel zenuwachtig begin te worden. Voelde wat krampen en lage rugpijn vandaag, meestal geen goed teken.... Het is nu wd. 7. Ik wilde donderdag op wd 11 testen. Dat is 14 dagen na de punctie en meestal de dag dat de eerste roze tekenen beginnen. Maarja. Dat is nog best ver weg. Aargh. We zijn dan wel vrij natuurlijk en samen, dus dat is dan wel prettig.

Zucht!!!

X

Geplaatst

@ink, als je voor een 2e wil dan moet je weer een hele behandeling opstarten toch? Ik heb van de gyn begrepen dat je dan wel echt gestopt moet zijn met bv, vanwege de hormonen die je moet prikken.

En ja ik voel me ook nog altijd niet echt op mijn gemakt om in het openbaar bv te geven, maar bij anderen op bezoek ofzo lukt het altijd wel. Soms ook gewoon bij mensen thuis boven bv gegeven en Jane even laten slapen.

Jammer dat je man moest werken op moederdag, maar leuk dat hij allerlei lieve dingen voor je gekocht had samen met Levi.

@Megan, wat een ellende altijd hé de ww pffffff het is ook zo onwijs spannend altijd! Ga testen wanneer jij en je vriend/man er klaar voor zijn. Mijn duimen blijven draaien! Lekker dat de garage nu opgeruimd is. Wij hebben hier de tuin gedaan en de badkamer en wc's blinken ook weer.

@Inge, hoe gaat het met buikkie al wat beter dan gisteren?

@Dee, is ook moeilijk moederdag en dan ook nog wachten op een ongi. Ook al die commercie die reclame maken met moederdag. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan gehad en nu heb ik een dubbel gevoel met zulke dagen. Ik mis mijn moeder dan idd, vooral nu ik Jane heb. Maar aan de andere kant ben ik nu zelf moeder en durf er dan toch van te genieten. Voelde me ook raar dat de hele buurt hier stil was, iedereen was vertrokken maar moeder/oma. Gooi die tranen er maar uit hoor, kan heel erg opluchten. Je hebt toch weer een teleurstelling te verwerken.

En hoe was het deze morgen? Vroeg uit de veren, we moesten zelfs Jane wakker maken, zo jammer altijd ze lag zo lief te slapen en in een diepe slaap.

Ik had dr. Hamdine deze keer. Ik keek bij de foto's op de gang en had toch een gyn de vorige keer, ze heet Meijer als ik het wel heb.

Mijn follikel is 16mm en mijn bms 9mm, ik heb bloed laten prikken en ben teruggebeld. Vanavond om 20.00 uur de pregnyl gezet en zaterdag wordt ik tussen 10.00 en 11.00 uur gebeld of de cryo goed ontdooit is. En dan is neem ik aan die middag de tp als het goed gegaan is. Mijn acupuncturiste is er dan niet, is deze week weg, ik probeer G. Stoop te bellen morgen of ik bij hem terecht kan zaterdag. Die avond hebben we ook verjaardag van mijn schoonzus. Zegt mijn man moet je maar kijken of je meegaat of je dan wel goed voelt. Ik zei nou is anders dan de vorige keer hoor, heb nu geen punctie gehad en ben niet gelijk misselijk hahaha.......En dan 9 juni testen denk ik? Wel relaxt een cryo tp, dan een gehele behandeling. Ik moest wel even nadenken hoe dat ook alweer moest een pregnyl prik zetten, terwijl ik er toch heel wat gezet heb. Voel mijn eierstokken wel een beetje, maar dat had ik al voor de pregnyl.

Na het ziekenhuis bezoek kreeg ik mijn 2e ontbijt haha...croissantjes en verse jus d'orange. Ik heb ook een mooie plant gekregen en een mok met bonbons en ook nog een heerlijke lunch met rosbief, lever en tonijnsalade, zo van nu mag je het nog eten hahaha. En vanavond wilde manlief wat te drinken in gaan schenken zei ik doe maar kop thee. hij zei kop thee? Haalde hij een fles Jip en Janneke champagne tevoorschijn op te proosten alvast op Emmy2 hihihi...erg lief. Hij lijkt wel zenuwachtiger dan ik. Ik voel me in een roes leven, het voelt ook zo onwerkelijk dat we voor een 2e kindje gaan en echt Emmy2 op gaan halen, tenminste als het goed gaat. Ik heb nog wel met Dr. Hamdine over de bv gehad en gevraagd of ik ook op prolactine geprikt kon worden. Ze vond dat onzin wat die is sowieso verhoogd omdat ik bv geef, tja dat weet ik ook wel. Maar het voornaamste is dat ik een eigen cyclus heb en goed bms en de follikel is goed gegroeid. De pregnyl zou niet schadelijk zijn zei ze voor de bv, las in de bijsluiter dat je het niet moet gebruiken als je bv geeft. Maarja als je zwanger bent en bv geeft heb je ook hcg in je bloed. Achja zal allemaal wel loslopen we hebben er allebei een goed gevoel over.

Morgen heerlijke en weekje weg, voor het eerst met z'n drietjes.

Er is geen wifi, wel tegen betaling, of we het nemen hangt van de prijs af. Wat er wel is, is een sauna! Toch wel goede planning om de tp na de vakantie te doen anders durfde ik de sauna niet in.

Liefs Roossie

Geplaatst

goedemorgen meiden

mm beetje raar ik zit vandaag op dag 10van mijn cyclus en moest vandaag een ovulatie test doen omdat ik zo naar ziekenhuis moet voor fm maar nu staan er 2streepjes in de ovulatie test mm beetje vaag kan tog nooit zo vroeg alain cyclus heeft iemand hier ervaring mee last laat ook dat je die kon gebruiken bij zwangerschap of wat nou ben benieuwd wat we te zien krijgen op de echo straks ben ik tog zwanger ondanks ik die bloeding heb gehad mm help weet het ff niet meer nou ga me maar aankleden moet 10voor10er zijn ik hou jullie op de hoogte

groetjes sopje

Geplaatst

Inge: lijkt me dan ook moeilijk zo een moederdag.. hopelijk ben je volgend jaar moeder op moederdag..

Megan: je 2e week is ingegaan begint nu echt spannend te worden, vorige keer was ik het op dag 10 geworden :(

Sop: spannend!!

Roossie: nou op naar een mooie tp, ik hoop dat die mooie uit de vriezer komt...

Geplaatst

Hmmm volgens mij is het mis aan het gaan. Zag net tussen een klieder bollentroep die retour kwam ook een bloederig sliertje.......

Ik haat bloed.........al 12x is dit verkeerd afgelopen dus ja. Dat zal dan nu ook wel zo zijn........

Denk nu dat ik dan morgen maar test. Gdvr.

Sopje: twee streepjes op dag 10 lijkt me wel normaal, dat had ik ook, maar als het tweede streepje dikker is dan de eerste (ofwel een positieve ovulatietest) dan zou de ovulatie inderdaad wel erg vroeg zijn! Dus ben benieuwd naar je fm.

Lfs Megan

Geplaatst

Megan nee!!!!!!! Dat mag verdorie niet hoor !! Hoop dat het maar schijn is, maar goed... Hou tegen!

Sopje eb ook al weleens een ovulatie gehad op dag 10. Rare cyclus kan je soms hebben.. Of toch een wondertje? Hoop natuurlijk het laatste ;-)

Hier al iets beter, voel mijn banden wel trekken, en ontlasting blijft niet stabiel.. En dus vervelend. Naja, kan allemaal nog helemaal niks zijn, napijn van de punctie! Komt goed!

X

Geplaatst

Oow.......ik heb iets stoms gedaan. Net ging ik van locatie à naar b, tussendoor bij kruidvat gestopt en net test gedaan op m'n werk op de wc.......wd 8 met middagurine is natuurlijk suboptimaal maar ik zou desnoods na een tijdje wel een licht streepje verwachten als het (goed) raak is.

Niet dus....witter dan wit. Nu verdrietig en kan er niet aan toegeven want ik heb het heel druk en iedereen verwacht iets van mij.

Vind het zo vreselijk allemaal. Waarom toch?!?!

Lfs 😥

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden