Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hè gossie Inge ja snif maar lekker hoor. Afscheid nemen is ook helemaal niet fijn en puppy's zijn hartstikke schattig.

Grotere borsten ja? Hm heb ik bij mezelf niet waargenomen geloof ik.

Nou weet je al wanneer je verlost wordt? Hoe groot waren je eitjes vandaag?

X

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoera maandag de verlossing! (naja hoera.. T is dat het noodzaak is natuurlijk) Ze waren allemaal rond de 16 dus nog even een shotje nodig!

Nou echt ik zweer het; ze zijn groter ;-) had ik ook nog niet eerder meegemaakt in deze fase. Maar nogmaals, klaag niet! Heb normaliter niet zo'n grote cupmaat dus laat me even genieten. Elk nadeel.. Hè!

Hoe is het met je megan? Eierstokken al wat rustiger? Hoop het maar!

X

Geplaatst

Lief van je, Mijnbaby! Ik doe mijn best ja, met de emmy warm houden.....

Al besloten of je dat testje nog gaat doen? Het voelt zo nutteloos ja. Aan de andere kant weet je het dan wel zeker.

Sopje, shit zeg.... nog geen geluk gehad. Sterkte!!

Inge nog eeeeeven volhouden... Wat die hormonen allemaal met je kunnen doen hè...... drama. Heb je al telefoon gehad over wanneer de punctie is? Hoe groot waren de follikels nu?

Hoe lang ik 'm binnen heb.... al 3 hele dagen ;-). Officiële testdatum van het zkh is volgens mij dinsdag 15 mei.

Megan: jawel, ik gebruik ook Utro, op eigen verzoek. Vertrouw m'n luteale fase niet helemaal, soms wat aan de korte kant.

Geplaatst

O, had je bericht net gemist.... Mooi, maandag punctie!! Wat super dat ze zo gelijkmatig groeien.

Gaat het stapavondje van je vriend nu wel door? Incl logeerpartij? Kan je nog even pronken met je nieuwe decolleté.... of liever niet bij die kerels? haha

Geplaatst

Hee Roossie, ik zag je oproep voor een liftje.... maar voor jullie wordt toch alles gewoon nog steeds/weer vergoed? Teller is sowieso op nul omdat Jane 'gelukt' is ;-)

Geplaatst

Hey meiden,

Ben weer terug en bijgelezen. Gelukkig goed nieuws hier! Alleen voor jou Sopje dus niet. Jeetje meid, balen hoor! Maar je focust je gelijk al op de volgende tp zie ik? Heb je de moed daarvoor al weer kunnen verzamelen of ben je nog bezig met het bekomen van de teleurstelling? Je plannen klonken erg leuk,met dat shirtje en je nichtje. Moet je nu alsnog wat gaan filmen voor babyboom?

Dee- fijn dat je cryo zo goed ontdooit is en al gelijk zoveel cellig werd! Hij/zij heeft er gewoon super veel zin in zo te merken, dus hopelijk blijft de deling zou goed gaan en gaat dit hem worden! Redde je de vorige keren de testdatum? Spannend weer hoor!

Las idd van EDR en Tool ook - mei is gewoon een topmaand! Wij begonnen onze poging ook in mei vorig jaar en dat heeft ook geluk gebracht - net als de vogels "in mei leggen alle vogels een ei"... Maar met dat ik dit schrijf denk ik gelijk ook aan jou Okaasan, maar er zijn altijd laatbloeiers he, dus nog even meid en dan is het jouw tijd!

En Megan - bij jou ook lekker op het einde toch nog meerdere mooie eitjes! Super zeg! Ik ga er van uit dat er wel mooie bevruchtingen zijn hoor meid - wanneer is dan je tp? Zondag? Of tillen ze het tot na het weekend en wordt het maandag?

Inge - bij jou klinkt het ook goed! 15 stuks!!! En dus maandag de punctie. Zie je daar tegen op? Klinkt apart trouwens zeg, dat spirituele en die bloesemdruppels. Ik vind het altijd wel mooi om te horen dat de natuur zo kan helpen bij zaken zoals hoe je je voelt... Maar wel vervelend dat je van de hormonen zo moe bent en emo. Hopelijk voel je je straks in de ww fysiek beter om vervolgens over te gaan in andere klachtjes, zoals lichte misselijkheid, 12 weken lang, dan langzaam aan verweken etc hahaha...

Mijnbaby - wat apart, jouw cyclus zeg! Wordt steeds langer lijkt het wel?! Ik zou denk ik wel testen, maar dat komt omdat als ik 1 dag over tijd was, ik al gelijk gek werd van de twijfels en hoop of het dan toch niet spontaan... Dus daar wilde ik dan zo snel mogelijk antwoord op hebben om weer te weten waar ik aan toe was... En fijn dat er een soort van middenweg is nu voor je: niet een al te lang traject, maar wel de punctie onder sedatie - lijkt me prettiger voor je!

Clau - van harte met je mooie echo! Super hoor! Dus volgende keer afscheid in het umcu en dan lekker naar een eigen vk? Ik vond dat zelf zo bijzonder: eindelijk dat gebouwtje in het dorp in te mogen wandelen ;-)...

Roossie - wanneer had jij nu ook al weer je afspraak? En hoe was je 1e ongi - was hij extra heftig of viel het mee? Heeft nog best lang bij jou geduurd dan toch eigenlijk? Of is dat wel gemiddeld zo met borstvoeding? Haha, dan weet ik vast wat mij te wachten staat...

Trouwens, echt zo ontzettend dom - ik had een beetje buikpijn gisteren en dacht "zou ik al ongesteld gaan worden?". En gelijk er achter aan bedacht ik me "of misschien word ik helemaal niet ongesteld en blijkt over een tijdje ineens dat ik weer zwanger ben, alleen nu dan spontaan"... Pfff, voelde me wel gelijk een muts hoor, om die gedachten nu al te hebben! Maar goed, elke maand, elke cyclus er zo mee bezig geweest voor ik zwanger van Levi was en dan straks weer terug naar de maandelijkse cyclus doet me daar wel gewoon weer aan denken incl de hoop op ooit een brusje...

Paar daagjes weg waren erg lekker. Hebben voor het eerst gezwommen met Levi, maar het water was 30 graden, wat denk ik voor hem nog best wat koud was - zijn lipje begon al na een paar minuutjes te trillen, dus we hebben het maar kort gehouden. Maar vond hem wel erg stoer in zijn zwembroekje ;-)...

Hij heeft verder goed geslapen daar gelukkig, alleen kwam wel wat vaker voor een voeding. Zit nog steeds op 7 a 8 voedingen per dag, dus ook nog minstens 2 voedingen 's nachts en dat blijft pittig. Tijdens mijn zwangerschap voelde ik me eerlijk gezegd beter dan nu qua fitheid, maar goed, als ik mezelf 's nachts weer overeind hijs als hij huilt en ik vervolgens begroet wordt door een mooie glimlach van meneertje ben ik die moeheid al snel weer vergeten (tot ik knikkebollend borstvoeding zit te geven ;-))...

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik heb nog een GF over. Er zit nog iets in. Wie wil mag met me meerijden. Is nu binnen 4 weken nodig, anders ga je maar zelf naar het ZH ;-) jullie gaan voor, ik zet hem anders zelf op dat topic.

X

Geplaatst

Hey lieve meiden, '' bloos'' lees wel met jullie mee hoor maar er gebeurd zoveel hier gelukkig nu veel meiden die weer bezig zijn of binnenkort weer gaan starten heb hier eingelijk altijd een kaarsje branden voor jullie meiden ook al schrijf ik niet zo veel ( vind het erg moeilijk) maar denk dus dagelijks aan jullie. Sopje meis wat een terleurstelling weer zeg gewoon k.t, gelukkig kijk je alweer vooruit. Okaasan, meis heb heel erg veel aan ke gedacht hoop zo dat je sterke uit dit diepe gat komt en dan snel weer kunt beginnen.meis ook voor jou laat ik het kaarsje gewoon branden hoor) Dee wat goed jij dus weer in die vreselijke ww hopelijk komt er dan ook voor jullie weer snel mooi nieuws! Megan mooie score hoor! Fijn om te lezen dat je weer aan het opknappen bent na de punctie nu op naar 7 mooie bevruchtingen en en hele mooie tp. Inge, op naar maandag hopelijk zijn alle 15 follikels ook eicellen en mag je ook snel plaats nemen op die rot wb. Meis nog even volhouden en genieten van die (.)(.). onze donor had daar ook last van hoor alleen had zij al een E cup dus zij vond het echt wel minder... Claudia, zwanger en een kloppend hartje wat een goed nieuws zeg! Hoe voel jij je? Roosie en Ink lekker genieten van jullie kids het is een cliche maar ze worden echt zo snel groot. Ben vast iemand vergeten sorry daar voor! Las dat jullie laatst vroegen hoe het ging met mij maar op dat momend ging het niet zo goed. Heb laatst weer in het zh gelegen met lichte regelmatige weeen en gelukkig is dat weer gestopt maar heb wel bedrust opgelegd gekregen omdat de baarmoedermond wat verkort is hopelijk blijft onze kleine man nog 7 'a 8 weken zitten. Meiden denk aan jullie en laat de gewijde kaars uit lourdes ( gekregen van mijn schoonouders) mooi branden voor jullie en dan hopelijk is iedereen binnenkort zwanger en aan het genieten. Meiden dikke knuffel voor wie het nodig heeft. X

Geplaatst

oja mijnbaby, wat raar dat jou mentruatie elke keer op zich laat wachten bah snap dan ook ook dat je genoeg hebt van het testen en dan elke keer weer die terleurstellig.

Ook voor jou hoop ik dat het allemaal voorspoedig mag gaan en natuurlijk ook voor jou een brandende kaars hier in huis!

Geplaatst

@Dee ik weet dat het vergoed wordt maar er is een pregnyl schaarste. Apotheek doet haar best wordt waarschijnlijk ovitrelle als die nog te krijgen is.

Jij lekker je buik koesteren, wanneer ga je testen?

@sopje wat ontzettend balen zeg, sterkte!

@Inge succes met je punctie! En laat die emo's maar gaan joh als je straks zwanger bent huil je misschien ook wel eerder dan normaal.

@Ink welkom terug fijne vakantie gehad? Hoe vind Levi het? Het is niet gek hoor te denken dat je misschien zwanger bent want dat kan hoor. Je weet ook niet hoe je lichaam nu reageert sinds je zwangerschap. En ja bv kan de eisprong tegenhouden daarom duurt het langer eer je weer ongi bent. Ik ben het met 8 mnd geworden. Dacht soms ook misschien ben ik wel zwanger en heb paar keer getest.

Maandag ga ik naar acupunctuur en dinsdag echo.

Ohja Dee je vroeg naar de kruiden die ik slik. Het is een heel lijstje met abracadabra woorden en is ook op mij persoonlijk afgestemd. Als je die wil slikken kun je het beste door een acupuncturist voor laten schrijven.

Avondje uit was gisteren erg gezellig :-) Was ook blij dat Jane sliep toen ik weg ging.

Liefs Roossie

Geplaatst

Inge vervelend he.. dat je door de hormonen in zo een emotionele achtbaan zit..

hopelijk gauw een top terugplaatsing en mooie cryos. btw ik ben nu 4,5 jaar verhuist

en moest eigenlijk van HA veranderen ( omdat het per poscode werkt en het anders te vol word)

maar ik heb zulk goed contact met mijn HA dat ik mocht blijven godzijdank :) geen optie voor jullie?

Geplaatst

Btw ik heb bij de apotheek even een testje gehaald en ja hoor zoals ik al dacht NEGATIEF :( was geen verrassing..

Ben vandaag begonnen met Provera en deca. Btw ik moet maar 2 weken deca spuiten maar heb meer gekregen.

dus als iemand intresse heeft hoor ik het wel.

Geplaatst

hoi hoi

ja echt balen

ik ga ook niet testen voor babyboom ik kan die terluursteling niet aan heb ze ook een mail gestuurd dat ik het niet doe

maar kijk erg uit naar 14 mei ik moet door ik heb ooit al de moet opgeven waar door ik drie maanden ben opgenomen geweest omdat ik lettelijk niet meer zag ziten en niet meer wilden zijn die opnamen heeeft me goed geholpen daarom dat ik er nu beter mee om kan gaan en sneller kan verwerken mis klink het voor jullie raar maar naar 8 jaar ga je het sneller acapteren maar ben blij dat jullie zo aardig zijn en dat ik hier me kan uiten want je heb soms mensen pffff word er gek van

gr sopje

Geplaatst

Goedemorgen!

Jeeh Dee, weer een dag voorbij. Das waar ook ja je gebruikt utro, had je verteld.

Mijnbaby, ach ja tuurlijk stomme klotetest. Maar je hebt je keurig aan protocol gehouden en nu ga je lekker beginnen voor een brusje!

Sopje, groot gelijk, zou babyboom ook afgebeld hebben. Zijn jullie al 8 jaar bezig?

Ink. Gezellig je bent er weer. Ik denk dat Levi er inderdaad heel stoer uitziet met zwembroek haha. Maar het klinkt zeker wel erg pittig zeg. En dan heb je nu nog vrij maar je begint eind vd maandl weer met werken, hoe moet dat dan? Nou ja dan is het misschien al veel minder...? Geef je ook al flesvoeding erbij? Begreep van vriendin dat ze moeten wennen aan een speen.

Inge maandag de verlossing, haha nou mooi zo en mooi aantal. Volgens mij laten ze ze wat minder groot groeien als je cetro gebruikt...? Gister 16, hoe groot zijn ze dan maandag? Bij mij groeiden ze 1 mm per dag en zondag was de grootste 19, rest 14-16. Dus toen hebben ze het maximaal door laten groeien, ze konden tot 23 zeiden ze. Ik vroeg nog gaat hij dan niet knappen voortijdig maar ze Eiden je gebruikt deca dus daar zijn we niet bang voor. Toen dacht ik oh ja, daar ging die cetrotrial ook over, of eerder starten met cetro die kans vermindert. Ik put hieruit nu zelf weer hoop, want ik geloof dat in alle andere gevallen de punctie al werd afgesproken als de grootste 19 was. Misschien gaat het met rijpere eicellen bij mij nou net beter. Hoewel je ook leest dat overrijp ook niet goed is en dat alles wat snel komt (de dominante follikel) het beste is in de natuur. En als die nou net te overrijp is......kortom, niks is zeker en we zitten weer in een loterij.

Gaat iemand nog wat bevrijdingsdagachtigs doen? Vorig jaar wilden we naar Kanaleneiland bevrijdingsfeest, Waylon zou er zijn, maar we kwamen er niet meer in, tssss! Eerder was het altijd relatief rustig en konden we er met de kinderen op de fiets heen, toen we nog in Utrecht woonden.

De oudste (16,5) gaat nu trouwens toch zelf op pad, naar Zwolle. En de jongste (14,5) wil alleen met z'n vrienden chillen. Dus wij kunnen nog even kijken of we bezadigd gaan wandelen of ons volgooien bij een band ergens, lekker zo voor (hopelijk) een terugplaatsing.

Inge jij kunt inderdaad nu ook zelf wel een even de stad in met je nieuwe voorgevel of morgen een ontbijtje verzorgen voor 6 mannen ofzo, haha goeie Dee.

Toedels

Geplaatst

Haha meiden, moet wel lachen om de opmerkingen over Inge's voorgevel ;-P! Wacht maar als je straks zwanger bent of borstvoeding gaat geven haha, dan mag je er de hele tijd mee rond lopen ;-). Alleen of ik me er nou sexy door voel??? Het zijn nu voedingsbronnen ipv lustobjecten haha, dus ze hebben een hele andere functie gekregen ;-))...

Megan- Ik vind je idee van de rijpste en dominanste erg aannemlelijk hoor! Survival of the fittest idd in de natuur, dus dat gaat m gewoon worden hoor!

Ik oefen idd wel al met een flesje geven met afgekolfde melk. Soms twijfel ik of ik de avondvoeding zal vervangen voor kunstvoeding in de hoop dat hij dan wel langer door slaapt, maar tegelijkertijd gaat de bv erg goed / makkelijk en doet hij het er super op, dus eigenlijk wil ik niet opgeven... Heb nu met mezelf afgesproken dat ik het in ieder geval nog blijf doen tot ik ga werken, dus nog 3 weekjes. Dan hoop ik dat hij langer er tussen laat zitten 's nachts en anders ga ik kijken of ik het in combi met m'n werk nog red of dat ik niet toch de kunstvoeding zal geven voor alleen de nacht. Weet ook niet in hoeverre dat mogelijk is, om 1x per dag kv te geven en of mijn bv dan niet terug zal lopen, maar dat zal ik tegen die tijd eens uit gaan zoeken...

Chantal - leuk weer wat van je te lezen, maar minder leuk om te horen dat het even niet zo goed ging. Is inderdaad wel te hopen dat de kleine nog een tijdje bij je mag blijven! Doe rustig aan meid!

Sopje - super toch, dat je nu zo goed vooruit kan kijken! En 14 mei is al weer op korte termijn, dus dat schiet al weer op...

Mijnbaby - toch even getest dus? Nou meid, hopelijk staan er de volgende keer dat je test mooi 2 dikke strepen! Je bent in ieder geval weer in de race...

Roossie - ben blij om te lezen dat je er ook wel eens een testje tegen aan heb gegooid voor je ongi werd ;-). Ik dacht dat ik het nu na deze zwangerschap wel wat los zou kunnen laten, maar zolang het gezin nog niet compleet voelt blijft dat blijkbaar toch bestaan, die hoop dat het spontaan gebeurt... Tenminste, ik hoop dat als het gezin ooit wel "compleet" mag worden ik die hoop ook kwijt raak haha... Maar goed, dinsdag dus weer een echo voor jou. Spannend hoor!

Levi heeft het trouwens erg goed gedaan op de vakantie: sliep telkens onderweg overal makkelijk. En tussendoor bv geven, op een terrasje of achterin de auto lukte ook goed. Heb wel het idee dat hij gisteren en vandaag nu we weer thuis zijn hijwat vermoeider is dan anders, maar is denk ik niet zo gek...

Hij sliep op de vakantie ook niet ingebakerd en vanncht thuis ook niet. Heb het idee dat hij dan toch onrustiger is en minder uitrust, dus misschien vanncht maar wel weer doen, maar ik vind het fijner als het niet zou hoeven - blijf het er zielig uit vinden zien... Oh, daar roept meneertje al weer, tot later allemaal!

Geplaatst

Oh ja Chantal,

Wat griezelig van de lichte weeën nu al. Je baby moet zeker nog even blijven zitten! Moet je bedrust houden of mag je wel gewoon lopen? Kun je nog wel genieten?

En waarom is het lastig hier te schrijven? Misschien omdat we niet in dezelfde fase zitten? Wat mij betreft gewoon doen hoor!

Eigenlijk vervuilen we dit topic wel enorm hè zat ik me te bedenken. We horen het gewoon over de werkwijze in Umc Utrecht te hebben, enzo, en wij hebben het ook nog over heleboel andere dingen, haha.

Grtz!

Geplaatst

@mijnbaby toch braaf testje gedaan, volgende keer een vette streep. Ik haat ook de negatieve test onder ogen te zien.

@sopje ja moeilijk vaak hè je omgeving meestal snappen ze er niets van gelukkig hebben we elkaar nog op het forum. Maar 8 jaar bezig tjee wateren tijd meis, hopelijk wordt dit jou jaar! Fijn dat je ook vooruit kunt kijken.

@Megan ja het blijft ook een soort van geluk iedere keer of het mag lukken. Ik duim dat deze ronde eindigt met een mooie dikke buik!

@Inge ja het is toch ook je lichaam opnieuw leren kennen zo na je bevalling. Voorheen wist je meer hoe je zit in je cyclus en nu heb je geen idee, heel gek gevoel. Toen ik ging werken wilde Jane alleen om 22.00 uur nog een voeding en sliep vrij wel altijd door. Als je 1 bv gaat minderen loopt idd je bv achteruit. Jane had op gegeven moment dat ze het echt niet meer leuk vond dat ik haar om 22.00uur nog wakker maakte. Toen maar een keer doorlaten slapen en ze heeft er niet meer om gevraagd. Als je met hapjes gaat beginnen valt er op geven moment ook een voeding af. Eerst is het bijvoeding, maar vanaf 7/8 maanden niet meer dan is bv meer een toetje. Ik zit nu op 4 voedingen smorend om 7 uur, smiddags 13.00 uur en 16.30 uur en rond 19.30 uur voor het naar bedgaan

Geplaatst

Ok drukte per ongeluk al op verzenden, effe wennenmet iPad. Anyway iedere kind is echt anders de kleine vanmijn acupuncturiste is 1 jaar en slaapt nog niet door en wordt snachts nog gevoed. Is ook een jongen misschien ligt het daaraan ;-)

Ik ga hier ook weer een voeding geven eens kijken of ze nog wat lust na al die rooibosthee net ontdekt dat ze er gek op is.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ink wat fijn dat jullie tripje leuk was! En ook goed dat Levi er aan went dat niet alles binnen de dagelijkse structuur valt maar dat het soms ook anders kan. Hopelijk krijg je een beetje een flexibel kind ;-). O ja en over dat inbakeren: probeer het niet te zien als zielig.... maar als lekker en beschermend. Lijkt mij persoonlijk heerlijk, zo'n coconnetje.....

Testdatum zou ik sowieso wel kunnen halen omdat ik Utrogestan gebruik. Maar ik kan natuurlijk niet wachten tot 15 mei, zal wel een paar dagen eerder worden! (maar daar wil ik nu nog niet teveel aan denken, eerst de komende dagen maar eens door komen)

Chantal, leuk weer van je te lezen! Rustig aan doen dus.... hoop met je mee dat hij idd nog even netjes blijft zitten. Lief dat je nog een kaars brandt voor ons.

Roossie dinsdag al de echo, dat is overmorgen, gaat hard zeg!

Was gewoon benieuwd welke 'abracadabra'pillen jij hebt. Ik heb er zelf ook een aantal (padma/wu wei/antai) via het alternatieve circuit, vandaar nieuwsgierig.

Sopje: 14 mei is volgende week al. Fijn dat je daar naar uit kunt kijken!

Goh tja, die negatieve test Mijnbaby.... voelt dan zo nutteloos hè.... Maar goed, je hebt 'm braaf gedaan en nu iig zekerheid (dus toch niet helemaal nutteloos).

Hoe is het om weer te spuiten?

Megan: Tja, topicvervuiling.... Valt wel mee toch ;-). Volgens mij gaat het in de andere zkh-topics ook zo. En als er iemand langs komt die wat te vragen heeft kunnen we altijd antwoord geven.

Het is trouwens bijna 10 uur zie ik! Je zult al wel klaarzitten met de telefoon naast je? Spannend spannend spannend...... Ik blijf hier even hangen om in de gaten te houden of er bericht van je komt!

Fijne dag meiden!!

Geplaatst

Megan!! Hoop dat je al

Goed nieuws hebt!!

Zit hier moed te verzamelen voor morgen.. Zie er als een berg tegenop bleehhhh..

Duimduimduimduimduim megan!

X

Geplaatst

Yeah, een 8 en een 9 cellige zonder fragmentatie!

En nog drie in de race, daar word ik morgen over gebeld.

Het lange protocol lijkt veel beter te werken bij mij. (shit waarom heb ik dat de vorige twee keer niet gedaan...)

We zijn om twee uur aan de beurt om ze op te halen.

Dee, schuif een stukje op!

Later meer x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden