Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb vandaag de assistente gebeld van onze verloskunde praktijk. Ze was erg aardig! Ik vroeg eerst naar onze vk die ons de echo beloofd had, maar die is er maandag pas weer. Heb haar toen uitgelegd waar het om gaat. Ze had er alle begrip voor en heeft voor ons een nieuwe afspraak gemaakt met onze vk op 16 aug. Ze zei dan kun je alles met haar bespreken, ik was zo blij kon wel huilen hhihihi.....ik voelde me ook trots, goedzo Roossie dat je gebeld hebt zei ik tegen mezelf. Toen was ik weer relaxter :-)

Werken op kantoor viel vandaag niet mee, moest me vanmiddag echt met moeite wakker houden pfffffff.......maar ik ben weer door de dag gekomen. Morgen komt er een klant op bezoek, dus van een middagslaapje zal er niet veel komen helaas. Vanavond maar op tijd naar bed.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat fijn Roossie, goed dat je het heb aangeven.. lekker nog even de kleine zien :)

Ons zoontje is er weer :))) verveelde me dood zonder hem zo stil thuis, ja roossie hij is

over 2 maanden al weer 3.. het gaat zo snel...

Meiden hoe gaat het hier? al nieuwe afspraken voor tp enzo?

Nog wat leuks doen met het lekkere weer?

Ik ga straks even naar de kinderboerderij :)

Geplaatst

ik ben bijna niet thuis, en dus bijna niet op het forum. Lees wel elke dag de update via de mail. MEgan heel erg bedankt voor je uitgebreide Gent uitleg. Ga ik volgende week mee aan de slag denk ik. Erg fijn om te weten hoe het daar werkt en hoe daar binnen te komen.

Ik merk wel dat nu ik eindelijk vandaag het UMC heb gebeld voor mijn laatste cryo dat de stress weer behoorlijk toeslaat. De laatste cryo alweer, als die het niet doet, dan moet ik weer gaan spuiten en weer alle ellende in. Waarom heb ik ook zo'n last van het spuiten? Ik ben dan gewoon weer een maand uit de roulatie. Nog maar even proberen niet aan te denken.

Geplaatst

Pffff hier vandaag ook beetje bruin/rood bloedverlies. We hebben vandaag door de stad gewandeld, was ook erg moe misschien was dat teveel?

Gelukkig hebben we donderdag een afspraak bij de vk. Morgen even aankijken anders maandag vk bellen.

Had dit bij Jane niet, hopelijk stopt het snel!

Geplaatst

Net bij afvegen geen bloed! Hopelijk blijft het zo. De kleine maakt het wel spannend zo. Lig nu eindelijk op bed net met manlief een versierde cake gemaakt voor de verjaarspicknick van Jane. Vieren het dan met vrienden.

Geplaatst

Roossie dat is even schrikken, fijn dat het gestopt is.. rustig aan doen en gelukkig donderdag naar de VK..

je bent al 14 weken ik denk dat het gewoon een bloedvat is.. rustig aan meid..

Geplaatst

Roossie, gelukkig gisteravond geen bloed meer. Hopelijk nu ook niet? Vandaag de picknick? Ideaal weertje!

Goed dat je donderdag die afspraak hebt staan.

Okaasan, wanneer mag/moet je weer voor de eerste fm?

Hoe lang denk je dat jullie bezig zijn met klussen in het nieuwe huis, en wanneer kunnen jullie over? Hebben jullie al een bod op het oude huis?

Mijnbaby, fijn dat je zoontje er weer is!

Megan, nee nog steeds niets van Pf gehoord. Begreep van iemand dat hij nu in Berlijn zit, en vermoed dat zijn mail ook niet helemaal optimaal werkt. Misschien ga ik morgen maar eens bellen...

Fijne dag allemaal, geniet van de zon!!

Geplaatst

@mijnbaby, fijn dat je zoontje weer thuis is en dat de 12 weken echo goed was!

@Okaasan, lekker druk in je nieuwe huis? Wanneer mag je voor je 1e fm?

@Dee, balen dat je nog niets gehoord hebt, hopelijk krijg je de dr. aan de telefoon.

Het bloeden is hier echt gestopt gelukkig! Gisteren en vandaag geen bloedingen meer gehad. Zo heb ik van de verjaardags picknick van Jane kunnen genieten.

Ik kijk wel uit naar donderdag, ga het wel vertellen van de bloedingen natuurlijk. Het kan ook van de schimmelinfectie komen, die is nog steeds niet weg, die pil heeft niet geholpen.

Hopelijk gaat het snel vanzelf weg. Bij de huisarts waren 2 opties die zetpil of vanzelf over laten gaan, die pil helpt dus niet dus dan toch maar optie 2.

Vanmorgen heeft Jane bij me op bed uitgeslapen, oh wat was dat heerlijk! Ze kroop al snel bij me en viel in slaap, paar uur later werden we samen wakker en lag ze nog gezellig bij me 'De wielen van de bus' te kijken. Om 11.15 zijn we maar opgestaan hahaha.......daar ben ik wel van opgeknapt!

Liefs Roossie

Geplaatst

zo ik ben ook weer aanwezig na de vakantie.

ik moet nog wel even alles bijlezen hoor haha. in de vakantie de 20 weken echo gehad en de kleine is helemaal gezond.wel ligt de placenta laag? en daardoor krijg ik met 30 weken nog een echo.dit is waarschijnlijk ook de reden van de bloedingen geweest. 29 augustus krijg ik nog een doppler echo. maar jeetje wat kan een mens huilen. de dag na de echo bleef de kraan maar open staan laat ik maar gewoon zeggen dat het door de hormonen komt haha.ik reageer snel even op iedereen

Geplaatst

getsie Roossie, wat MEgan zeg, rustig aan doen en stoppen met die bloedingen, veel te eng allemaal. Gelukkig al weer bijna een echo en is het bloeden gestopt. Lijkt me erg fijn zo'n geruststelling via echo. Doe je rustig aan?

Dee al meer duidelijkheid vanuit DD?

Huis is zo goed als verkocht, wij hebben al getekend. nu de koper nog. We zijn dus niet klaar met klussen als we er half sept uit moeten zijn. Maar dat maakt niet uit. De badkamer en de keuken doen het, er liggen matrassen op de zolder. Gewoon nog een tijdje kamperen in ons eigen huis.

Eerste FM is komende vrijdag. Volgens mij is idereen ongesteld in het UMC. Wat een hoop sjagrijn aan de telefoon. Vrijdag belde ik om me aan te melden, was allemaal al ingewikkeld. Maandag om 15.45 was ik nog niet terug gebeld, dus belde ik zelf maar weer. Want het zou kunnen dat ik woensdag al zou moeten, toch handig om nog iets op mijn werk te kunnen regelen. Man, dat was moeilijk. Maar goed, we hebben een afspraak voor de eerste FM voor de laatste cryo.

Ik moet nog een verhaal in elkaar breien voor Gent en daar een afspraak maken. Nog geen idee hoe we dat allemaal gaan doen. Ik was nl. eigenlijk van plan om eerst daar een second opinion te vragen en dan pas een derde ICSI te doen. Maar nu ik van Megan weet hoe lang de wachtlijsten zijn. Pffff, zo lang wil ik niet weer wachten.

Geplaatst

Ha okaasan; allemaal ongesteld zeg je? Weten ze ook eens hoe het is! ;-) wat goed dat jullie huis zo goed als verkocht is zeg!

Ben benieuwd wanneer je je fm hebt en hoe het verder gaat!

Dee wat stom zeg, nog niks gehoord! Ik hoor juist steeds dat hij zo snel reageert! Bah!

Clau, is volgens mij heel erg normaal hoor, dat huilen! Zeker na wat bloedingen! Heerlijk dat het goed was!

Roossie wat fijn dat het bloeden gestopt is! En klinkt goed, even lekker lang slapen!

Megan al iets of iemand gevonden in je speurtocht voor een goede beslissing?

Vandaag naar de natuurarts geweest. Hij was tevreden en zegt dat ik er nog niet ben. Als je energie zo laag is zit je lijf in de stand "overleven" en zal daarom niet voortplanten. De korte zwangerschap vond hij een positief teken. Dat het niet blijvend was, een teken dat ik nog niet helemaal op het juiste niveau zit. Kortom een goed bezoekje en moet pas weer terug in oktober.

Liefs,

Inge

Geplaatst

@Okaasan, wat fijn dat je huis zo goed als verkocht is! Wij hebben ook eerst gekampeert in ons huis voordat er echt konden wonen. Des te meer waardeer je straks al die ruimte. Wat super irritant dat het zo moeilijk is om een afspraak te maken. Succes vrijdag!

@Clau, wat fijn dat de echo goed was, kan me je tranen wel voorstellen hoor. Hou je hart maar vast voor de kraamperiode, dan zullen er heel veel traantjes rollen. Ik dacht eerst heb ik geen last van, maar toen kreeg ik een kaart van het UMC en die dag ging ook de kraamverzorgster weg, ze was net weg en begon gelijk flink te janken. Mijn man dacht dat ik een grapje maakte, maar ontdekte toch dat het meenes was. Heb nog lang nagejankt, dacht houdt dit nooit op hahaha......maarja hoort erbij, voor als het zo lang geduurt heeft, dat je droom daar eindelijk ligt! Dus huil maar lekker hoor, er komt ook veel los qua verwerking.

@Dee al die dr. te pakken kunnen krijgen? Wat een gevecht iedere keer hé om een afspraak te kunnen krijgen, of de uitslagen e.d. het is allemaal al zwaar genoeg.

@Megan, heb je al fijne steun gevonden?

@Inge, klinkt als een heel goed bezoek aan die natuurarts. Opbouwen die energie! Ben je ook veel moe? Of weet je dat eigenlijk niet, soms sluimert het er zo in dat je het zelf niet in de gaten hebt. Oktober ligt nog ver weg, hopelijk is je energie dan een op een hoger peil!

Ik beloof rustiger aan te doen, dat wil ik ook zover dat kan. Morgen weer naar kantoor en manlief is gebeld om ook morgen te komen werken in de loop van de ochtend pffff......ik zei dat moeten ze niet steeds doen, niet leuk zo'n papadag. Nu gaat Jane weer naar mijn schoonzus, hopelijk hoeft hij niet tot laat te werken, krijg ik weer die emotie aanval als laatst. Maar misschien kan ik er nu beter tegen? Donderdag naar de vk, hopelijk krijgen we nu wel de echo mijn vermoeden is van wel. Ik voel trouwens nog steeds dat het een jongen is, ben benieuwd of ik weer gelijk heb net zoals bij Jane. Vandaag mijn haar een stuk korter geknipt bij iemand die ik van zwangerschapsyoga ken, kan Jane dan gewoon mee, ze speelde erg lief tijdens het knippen.

Liefs Roossie

Geplaatst

Even vanaf de foon. Niet zo lang dus, want typen vind ik dan echt een ramp.

Inge wat een goede berichten over/van je natuurarts. Zometeen krijgt hij het nog druk met iedereen hier van het forum :-)

Roossie. Goed om te lezen dat je rustiger aan gaat doen. Succes met je echo vandaag.

Hier gelukkig veel afleiding vandaag. Er moet nog heel veel gebeuren voordat dw. Stukadoor aan de slag kan. Maar vandaag ik ook mijn uitgerekende datum van mijn bbz. Het lijk allemaal alweer zo ver weg, terwijl de datum nu pas is. Nu loop ik met platen aftimmermateriaal te slepen ipv dat ik ergens lig te puffen. Niet te veel aan denken, want dan loop ik vandaag de hele dag te grienen. Maar toch vind ik het een gekke dag.

Iedereen een fijne dag. Geniet van het zonnetje.

Geplaatst

Jemig ja Okaasan, je uitgerekende datum....... gatverdegatver, moeilijk allemaal. Nu puf je hooguit van de hitte en het kluswerk. Proberen niet teveel te denken 'wat als' want daar doe je jezelf alleen maar extra pijn mee. Dikke knuffel voor jou voor vandaag!

Roossie vandaag weer naar de vk, hopelijk idd nu wel een echo! Fijn dat je geen bloed meer gezien hebt. Het komt blijkbaar vaak voor zonder dat het echt iets betekent maar je schrikt er natuurlijk toch van omdat we zo geprogrammeerd zijn met 'geen bloed is goed'.

Ik roep toch al een jaar (nou ja, iets korter misschien) dat Jane een broertje krijgt.... Ben ook erg benieuwd of ons gevoel klopt, wie weet zitten we er hartstikke naast ;-).

Clau, gefeliciteerd met de goede echo!

Inge, mooi dat de natuurarts positief was. Gaan jullie nog wat langer wachten met de cryo?

Mijnbaby: nog steeds geen ticker in je handtekening? Kunnen we een beetje bijhouden hoe ver je bent...

Ik ga mezelf vanmiddag op de proef stellen, ga naar mijn hoogzwangere nichtje (heeft ook nog een klein man van 1,5 rondlopen, die werd geboren toen wij middenin de miskraam-ellende zaten). Ze wilde 2 weken geleden al afspreken maar heb toen gezegd dat het op dat moment te pijnlijk was, gelukkig begreep ze dat (zo niet dan was dat jammer voor haar geweest, ik heb het 'schuldgevoel' daarover echt overboord gegooid). Maar goed, het blijft natuurlijk slikken, zo'n buik in your face. Megan, hoe is jouw afspraak met die hoogzwangere vriendin gegaan trouwens?

Heb eindelijk reactie van de immunloog ja! 5mg Prednisolon vanaf 10 dagen voor tp... Ben al met recept naar apotheek geweest en heb voor 2 weken meegekregen.

Vanmiddag tel consult met DD en dinsdag afspraak huisarts om medewerking/doorverwijzing te vragen voor toediening infuus Intralipid en bloedprikken.

Zo blijven we lekker bezig...

Ink op vakantie trouwens? Of gewoon een beetje radiostilte.....

Geplaatst

Inge wat fijn dat de natuurarts tevreden was.. weet je al wanneer jullie een tp willen?

Roossie: have fun bij de echo :)

Dee: ik ben niet zo van de ticker haha had ik bij mijn zoon ook niet, maar is inderdaad wel handig..

Fijn dat je weet waar je aan toe bent, en dat je de medicatie in huis heb..

Clau gelukkig is alles goed, en natuurlijk ben je van slag als je bloed ziet en zeker spelen de hormonen ook nog mee hahah..

hier gaat alles goed ben nog wel erg moe maar dan ga ik gewoon lekker vroeg naar bed..

Geplaatst

@Okaasan, moeilijke dag voor je de uitgerekende datum. Gelukkig heb je veel afleiding met het huis. Ben je de dag goed doorgekomen?

@Dee, hoe ging het vanmiddag met je hoogzwangere nichtje? Wat fijn dat je eindelijk reactie hebt gehad, er komt weer schot in het hele gebeuren. Hopelijk zal de huisarts ook meewerken. Grappig dat je ook steeds denkt dat het een jongen is, mijn gevoel zegt dat ook heel sterk!

@mijnbaby, hier ook nog vaak erg moe. Als ik op kantoor zit moet ik echt moeite doen om mijn ogen open te houden. Vanmiddag ben ik een half uurtje gaan liggen.

Vandaag heb ik een echo gehad! Bleek dat ik er gewoon recht op had, ze zei je krijgt altijd bij ons 2 echo's. Ze vond het ook heel goed dat ik gebeld had en dat ik haar vertelde wat er gebeurd was. Ze maakte er aantekeningen van, ze zei hier kan ik wel wat mee. Ze is ook een beginner, dus hier zou ze van kunnen leren. Ze kan ook geen echo's maken, ze zei ze had je naar beneden moeten sturen waar de vk's zitten die wel echo's kunnen maken.

De echo was erg leuk, de kleine lag flink te bewegen, geslacht was nog niet goed te zien. Ik zei mijn gevoel zegt een jongen, ze zei dat je gevoel meestal wel juist is. De placenta ligt voor, wel jammer dan zal ik de kleine minder voelen. Maar we zijn natuurlijk erg blij en opgelucht dat alles ok is. De bloeding is waarschijnlijk van de schimmelinfectie.

Jane was ook mee, ze was er zelfs stil van hahaha....

18 sept 20 weken echo!

Liefs Roosie

Geplaatst

Mooi Roossie, fijn dat je weer gerustgesteld bent en binnenkort lekker kunt gaan genieten van jullie vakantie!!

Las trouwens op een ander topic dat er een jongetje geboren was terwijl nav een echo gezegd was dat het een meisje was, haha. Kamertje was geloof ik net roze geverfd. Ze waren er nog wel enigszins op voorbereid omdat bij een recente echo al getwijfeld werd aan het geslacht.

Geplaatst

Mijn man is overtuigt dat het een meisje is bij ons :) maar denk dat het misschien onbewust

ook een beetje is wat je hoopt... als het maar gezond is.. maar ook ik ben reuze benieuwd :)

Dee hahah dat lijkt me echt erg! heb je allemaal rose ingeslagen en meisjes kamer ingericht is het een jongen..

Geplaatst

oh lijkt me ook een aparte belevenis, je verwacht een meisje en dan lig je te bevallen komt er een jongetje te voorschijn hahahaha.........

voor Jane hadden we een neutrale kamer gemaakt, alleen 1 schilderij is roze. Het zijn meer de kleertjes e.d. die roze zijn.

@mijnbaby, maakt mij ook niet uit hoor jongen of meisje, ben al zo ontzettend dankbaar dat er een 2e kindje op komst is, was al zo dankbaar met Jane. Als het maar gezond is, maar het is wel grappig als je gevoel klopt, geeft wel een apart gevoel. Vaak is je eerste gevoel wel juist denk ik. Achja over 4,5 week weten we het!

Geplaatst

@ Roossie Spannend he nog, ik ben ook benieuwd hoor.. maar we zijn net als jullie zo dankbaar met ons

zoon en nu weer zo happy met deze zwangerschap.. nog een paar weekjes dan weten we het :)

Geplaatst

Wat is het stil hier op het topic......

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Okaasan, hoe ist met het huis en heb je alweer een fm en eisprong achter de rug? (volgens je handtekening 1e fm op 17/8 al gehad?)

Mijn nichtje bij wie ik vorige week was is inmiddels bevallen. Vanmorgen een kaartje door de brievenbus gegooid. Ineens een dikke brok in m'n keel, kon gewoon niet meer slikken. Wat een kl*tegevoel. Snel weggefietst, naar ziekenhuisapotheek om navraag te doen naar Intralipidinfuus (heel verhaal, zie evt Prednison/Alan Beer topic, voor wie 't interesseert) wat niet lukte, dus beetje vermoeid weer richting huis... kom ik de vriend van m'n nichtje tegen. Gestopt, 3 zoenen en felicitaties en ik hield me best goed, tot hij zei 'je mag wel even meekomen hoor, als je wilt kijken'. Wéér die brok in m'n keel, en zei dat ik dat liever niet deed. Hij zei gelukkig meteen 'ja snap ik ook, maar wilde het in ieder geval vragen'. Daarna nog even m'n best gedaan om een beetje luchtig te doen maar toen ik eenmaal weer op de fiets zat toch een potje zitten janken.

O ja, ze hadden dus al een jongen en nu hebben ze er een jongetje bij. Beetje raar, maar dat maakt het toch wat makkelijker merk ik, denk dat als het een meisje was, ik het nog moeilijk had gevonden omdat ze die nog niet hadden. Haha, snappen jullie wat ik bedoel?

Geplaatst

O ja, Roossie, ik vind het knap hoe jij (en een paar anderen) hebben gereageerd op het berichtje van degene die misschien ongepland zwanger is. Ik las nu dat ze het niet zo bedoelde als het overkwam, maar vind dat jullie respectvol een reactie gaven. Ik vond het ook een heftig bericht, trap-in-je-maag-gevoel!

Geplaatst

@Dee, ja het is hier effe stil gevallen iedereen druk met wat anders en/of effe afstand van het forum.

Wat moeilijk weer van je nichtje, heel goed dat je eerlijk bent geweest. Ik herken het ik had dat ook altijd, met moeite blij zijn voor een ander en je tranen inslikken dat kost zoveel van jezelf.

Ik hoop zo dat het met de nieuwe medicijnen het eens mag gaan lukken. Net zoals bij Henne en Dion!

Hier gaat het goed, Jane is alleen vandaag van de bank gevallen. Ze ontglipte me en boem op de grond en een bloedneus. Ik had eerst niet in de gaten dat ze een bloedneus had, ik vond dat ze gelukkig toch goed terecht was gekomen, maar toen ging ik haar bekijken na haar wat getroost te hebben zag ik ineens een snoetje vol met bloed, zo akelig gezicht. Daarna heeft ze gelukkig haar boterhammetje gegeten en geslapen. Het zal wel meer voor gaan komen, maar je schrikt er wel van.

Verder hier al het werk afgerond, ik kan nu de vakantie voor gaan bereiden!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden