Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Kaykay!

Ik ben niet zo van het vroegtesten, maar vannacht droomde ik dat ie posities zou zijn. Vanmorgen testen, en was nega. Maar.....ik keek zonet nog eens, en ik zag de controlestreep niet, er was dus geen controlestreep verschenen. Volgens bijsluiter is de test mislukt, hij is van clear blue. Maar wel in het venster een neagatieve streep, maar geen controlestreep. Is de test dan mislukt denk je? Misschien is er dan toch nog hoop.....Sowieso mag ik pas zondag testen. Voel jij al wat? Ik ben vannacht steeds misselijk geweest, een soort weeig gevoel. Ik weet het ook niet meer. Hmm ik denk dat ik vandaag weer een emotionele dipdag heb, alweer, de 2e keer in 2 weken! We blijven duimen, voor iedereen!!!

Lfs Myron

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Myron en Kaykay nog even volhouden! Het kan nog steeds goedkomen.

Positief blijven hoor!!!!

We blijven hier voor jullie duimen!

Hier het ergste griepje achter de rug...over m'n rug gesproken, vandaag gebeld voor de uitslag en ik blijk een geringe discopathie te hebben (verouderde tussenwervelschijf).

Wat dit verder betekent weet ik niet, maar vrijdag bij de fysio hoop ik er meer over te horen.

Zelf had ik al wel zo'n gevoel dat het iets dergelijks zou kunnen zijn, omdat ik er al zo lang mee rondloop.

Nou ja, kan er ook nog wel bij:-) Ik word nu echt een oud wijf (haha).

Verder ben ik erg benieuwd naar de 3e fm van morgen. Ik heb toch wel het idee dat er wat aan het gebeuren is daar beneden...

Geplaatst

hallo dames

Myron, die test is dan volgens mij niet betrouwbaar hoo! er moet toch altijd een controlestreep verschijnen? ik heb de testen van kruidvat, nog een verpakking van 2 voor € 5,- en net nog ee duo verpakking bijgehaald, ook Kruidvat eigen merk, een met een paarse dop, 2 voor € 12,98, deze gebruikte ik de vorige keer ook.

t.m. gisteren heb ik voor het laatst getest, voorlopig niet hoor! maar goed, over 6 dagen is pas mijn dag..

Kaykay wat spannend ook voor je deze dagen weer...

Zowel bij de verse poging als de cryo poging werd ik op dag 16 na de punctie/eisprong ongesteld... 1 dag voor de testdag.

Ik moet echt zeggen dat het voor mijn gevoel echt nog 2 kanten op kan... bij mijn zwangerschap merkte ik de eerste verschijnselen pas 3 dagen voor de officiele testdatum.

Nu voel ik af en toe wat steekjes in mijn buik, dan weer mijn borsten, bij vlagen wat licht misselijk.....gewoon spannend.

Ik let nu ook extra op bij het toiletbezoek en het de wk-rollen zijn even vergezeld van hagelwitte rollen...

succes en sterkte dames...

Geplaatst

hai Martha

goed te horen dat je wat aan het opknappen bent maar wel ellednig dat nieuws van je rug..... oud wijf hahaha gek mens!

Te hopen dat de fysio iets voor je kan betekenen, fijn dat je meer vertrouwen hebt in je komende fm, goed teken dat je voelt dat er het eea. gaande is, succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hi dames, ik lees druk mee hoor, maar ben ondertussen ook heel erg druk op mijn werk geweest (en de kids van mijn man het hele weekend) dus niet erg actief geweest.

Wel even wankel nieuws, ik heb er gisterochtend en vanochtend een KV test tegenaan gegooid en beide keren een lichte streep! (manlief heb ik nog niks verteld, want die gaat er dan meteen vanuit dat het helemaal goed is.. en ik zou hem een eventuele teleurstelling willen besparen ).. Vrijdag mag ik officieel van het ziekenhuis testen, dus ik ben nu echt aan het duimendraaien.. heb wel af en toe krampjes in mijn buik en pijnlijke borsten, maar ben als de doods dat het misschien de tekenen zijn van een ongesteldheid die dan zou moeten komen.. Ik weet echt niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken!

Er kan in zo'n vroeg stadium nog van alles gebeuren, dus probeer ik maar een beetje nuchter te blijven.. maar de vraag blijft nu toch echt wel spoken of het ECHT ZO zou zijn??..

Ik hoop dat ik een engeltje op mijn schouder heb zitten.. ik hoop 100, dan krijgen alle dames hier de andere 99 van mij toegstuurd!

Ik laat het jullie weten!

Liefs Jess

Geplaatst

Hey Kaartje,

Nee durf ik echt niet (hij zou nog link worden ook omdat ik niks heb gezegd ;-) Vind het ook wel erg vroeg hoor, ik heb hier helaas al zoveel teleurstellende verhalen gelezen.. heb vandeweek het ziekenhuis waar ik het voortraject had al gebeld of 2 juli niet er vroeg is, omdat ze in utrecht hebben gezecht dat ik maandag pas mocht testen.. nieuwegein zei dat het niet te vroeg is en dat ik ze vrijdag gewoon moet bellen.. volgens mij ben ik mezelf ook een beetje gek aan het maken..

Heb jij er al een test tegenaan gegooid?

En die krampjes in mijn buik bevallen me ook niet (zijn niet zoals bij ongie, maar toch..)

Geplaatst

Hoi Jessica, tuurlijk het is nog vroeg, maar zwanger is zwanger toch?

Ik heb er ook al wat testen tegenaan gegooid, maar tot nu toe niks positiefs te melden. Dacht vanmorgen ook te voelen dat ik ongesteld ging worden, maar tot nu toe niks. We wachten dus maar weer af.

Geplaatst

Dat bedoel ik, gewoon rustig afwachten.. dat is wel moeilijk he? Tja en zwanger is zwanger, dat klinkt zo simpel.. en dat kan ik ook bijna niet geloven.. Hoop echt dat je ineens een HCG boost krijgt en hartstikke zwanger bent.. en dat we allemaal zwanger zijn en worden hier.. Bij mij in de straat is binnen een jaar tijd de 5e baby geboren (en we hebben maar 20 huisnummers;-) Dus ik hoop dat ik echt het geluk heb dat het zo mag zijn.. (in iedergeval al 5 boxen en kinderwagens en kleding gereserveerd)..

Ik ga vanavond gewoon lekker vroeg naar bed, dan is het al gauw vrijdag.. ik ga gewoon nu niet meer tussendoor testen en lekker mijn gemak houden en voor iedereen blauwe duimen draaien!

Geplaatst

Jessica,

van harte gefeliciteerd meis!!! 2 dagen eerder testen is echt niet te vroeg als ie nu positief aangeeft!!! ongelofelijk dat je dat stil kan houden..tuurlijk is het pril maar heus, iedere zwangerschap begint pril en helaas moet je alles op zijn beloop laten gaan, zekerheid is er nooit!!!!

wat dat gevoel in je onderbuik betreft is zeer waarschijnlijk je baarmoeder die hard aan het werken is. Geniet van je geluk meis!!! en informeer je man zsm! voor hem is het traject net zo spannend als voor jou en hij wordt heus niet boos bij zo´n mooi nieuws...test inpakken en als klein cadeautje?

liefs

Babeth

Geplaatst

Ow nee, hij staat erop dat we het samen doen (het is een schat, maar hier moet ik nu echt niet mee aankomen.. ik ga morgen een test halen en dan doe ik hem morgenavond, dan hoop ik dat die streep ook al duidelijker is) .. geloof er zelf nog echt niks van (yeah shoot me hahaha!) Ik laat het jullie weten, ga er nu vandoor.. take care allemaal en bedankt voor jullie positieve feedback..

liefs Jess

Geplaatst

haha lijkt wel een soap Jessica

niet vreemd opkijken als ie niet veel donkerder is hoor..het hcg verdubbelt per 48-72 uur

groetjes

Babeth

Geplaatst

Start

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

Liek, 01 juli 2e fm

Martha, 1 juli 3e fm

joske, 7 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 5 juli??

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Cin: 16 juli

Geplaatst

Liek en Marthe, succes morgen met de fm!

Cin, jij met de tp, weer een bijzonder moment!

Kaykay, Kaartje en Myron, sterkte met de laatste loodjes hoor

Jessica, ik ben benieuwd of je man al heeft gevraagd waarom je zo´n lach op je gezicht hebt.....

Geplaatst

Hi iedereeen.

Toch nog even een raar vraagje....eerder vandaag vertelde ik dat ik een clear blue test had gedaan. Alleen hij was mislukt om dat er in het controlevenster geen streepje verscheen. Nu vanavond wilde ik het prullebakje vd badkamer legen, en keek ik nog eens op die test. Nu is er in het controle venster een heel licht streepje verschenen. Maar toch echt een streepje. En in het andere venster is toch echt een plusje ontstaan. Ik weet dat het uuuuuren later is, maar toch....Wat denken jullie? Als de test wel had gewerkt, was hij dan posi geweest? Ik durf morgen niet meer te testen, ben zo bang voor een teleurstelling. Ik heb vandaag ook de kruidvat testen gekocht en maar dus niet gedaan....HELP...

Lfs Myron

Geplaatst

Lieve Myron

Ik zou zelf denk ik wel vrolijk worden van zo´n bericht maar zeer zeker een nieuwe test doen, eentje die echt betrouwbaar is.

liefs

Babeth

Geplaatst

@Myron, zijn goede tekeningen, ik zou echt meteen een nieuwe test doen!

@Babeth, wat lief dat je eraan denkt, echt spannend ja. ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn & of ze er 2 gaan terygplaatsen. Hoe gaat het met jou??

Mart en Liek ook succes namens mij!

Cin

Gast Myron29
Geplaatst

Hi meiden,

vanmorgen een kruidvat test gedaan. Binnen 10 minuten blijf hij echt negatief, ik bedoel wit wit wit. Maar na 15 minuten ofzo, toch een heeeeel klein lijntje te zien, minimaal, maar toch echt te zien. Zonet ook voor de eerste keer, sorry, wat bruin slijm bij het afvegen. Verder absoluut geen buikpijn, rugpijn, steken enz enz wat bij een naderende ongi hoort. maargoed, ook dat heb ik ook wel eens gehad. Ineens zonder enige waarschuwing ongesteld.....

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Ik moet zaterdag de test herhalen, en anders zondag. Het kan zijn dat ik te vroeg ben. Ze zei:

Of je bent te vroeg, en over 2-3 dagen slaat hij posi uit. Of er was een beginnende zwangerschap gaande, maar heeft niet doorgezet en heb je een vroege miskraam......Ze zei ook nog: hoe dan ook, er zit wel iets, want anders blijft de test altijd wit en spoort hij geen hcg op. Het is dus de vraag, zet het door, of wordt het een vroege miskraam, pffff......

Ik weet absoluut niet meer wat ik moet denken. Eerst negatief, en 5 minuten buiten de marge toch een heel klein streepje. Bruim slijm met afvegen, maar voel verder echt niets, en de ongi zet absoluut niet door....

Het wordt denk ik een rode regel....

@ Iedereen heeeeeeel veel succes met de fm, en het wachten, testen, puncties!

@ Mart, toi toi toi, ben benieuwd!

@ Meiske, het kan nog alle kanten voor je op hoor!! Houd moed meid! Echt!

@ Jessica, kaartje en Kaykay, en??

Lfs Myron

Geplaatst

Start

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

Liek, 01 juli 2e fm

Martha, 5 juli 4e fm

joske, 7 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Cin: 16 juli

Geplaatst

Net bij het zh geweest voor m'n 3e fm en ik moet nog steeds doorspuiten.

In totaal waren er nu 6 grote, waarvan 2 nog niet groot genoeg zijn voor de punctie.

de andere twee waren niet meegekomen helaas.

Maandag moet ik terugkomen voor de 4e fm en dan moet het toch echt goedkomen.

Pfff, voel me nu wel wat een speldenkussen en echt slanker word ik er ook niet van.

Maar...zei de ferti-arts, "al het goede komt langzaam".

Laten we daar dan maar van uitgaan.

Geplaatst

Myron, ik hoop dat het een late innesteling is en dat er alsnog een positieve test tevoorschijn komt! We gaan voor je duimen!

Geplaatst

Hey Myron, houd de moed erin hoor!We zijn nog hartstikke vroeg..Dat HCG Hormoon kan misschien ook vertraging hebben opgelopen...

Ik kan denk ik wel vertellen dat ik toch echt zwanger ben! Heb gisteravond met manlief samen een test gedaan (nou ja ik de test en hij natuurlijk toekijken) een lichte streep en vanochtend om 5 uur een iets donkerdere streep.. maar ik kan het echt nog steeds niet echt geloven! Heb volgens mij vanochtend al mijn eerste ochtendmisselijkheid gehad, heb een kwartier met mijn hoofd boven de pot gehangen, maar het kan ook van de zenuwen zijn geweest hoor.. het is natuurlijk nog erg pril.

Mannetje begon meteen te huilen en riep; bel je moeder!! moeders geloofde het ook niet dus riep mijn man dan ga ik nu de buurvrouw halen (is net bevallen) om te kijken of het echt klopt.. ik zei ja doe dat (maar was een grapje van me).. maar binnen één minuut stond de buurvrouw in de woonkamer om me te feliciteren! Dat laatste is hartstikke leuk natuurlijk, maar je weet het wel met buren.. voor je het weet is het aan de andere kant van de stad bekend.. maar ja het mag de pret niet drukken.. nu op naar de komende 2/3 maanden.. want heb echt de zenuwen..

Meiden, houd moed!

Liefs JEss

Geplaatst

Haha, ik moest wel lachen om de buurvrouw Jessica!! Succes de komende dagen!

Martha, ik heb alle keren (behalve toevallig deze keer) ook 4x een FM gehad, het groeit langzaam maar gestaag!! Succes weer!

Caroline

Geplaatst

Hoi Meiden...

even niets van me laten horen maar ben beetje beroerd geweest van de punctie en kon niet echt lekker zitten ;o)

Even een update:

Afgelopen dinsdag hebben we de punctie gehad....in totaal zijn er 29 aangeprikt waarvan er 27 gevuld waren!!.

De punctie ging redelijk goed....af en toe erg veel pijn maar ze waren zo lief voor me en laste vaak een pauze in om m'n ademhaling weer op peil te krijgen.

Het was lang niet zo erg als het hsg onderzoek waar ik me zo druk over maakte.

In de middag werd ik gebeld door het ziekenhuis dat ze toch erg bang waren voor een hyperstimulatie vanwege de aantallen en moesten we naar de apotheek om iets te halen hiervoor.

Zo (goed) als de punctie ging.....gin het daarna niet zo lekker met me maar vandaag heb ik weer een goeie dag ;o) en denk dat ik het ergste nu wel heb gehad.

Vanmorgen kon ik bellen of er een tp plaats kan vinden...en was zooooo nerveus en steeds dat kl*te nummer in gesprek maar uiteindelijk heb ik iemand gesproken haha.

Morgen hebben we de tp!! ohh ben zo blij....

Het aantal goede embryo's kon ze nog niet melden omdat ze nog steeds aan het delen zijn....dat hoor ik morgen en ook de kwaliteit hoor ik morgen.

Maar dat de tp plaats kan vinden houdt toch wel in dat er tenminste 1 goed is ?!?!?.

@ Mart

heb je berichtje ontvangen maar weet niet hoe ik je moet antwoorden haha...hoop dat je dit leest (zal wel) en je vraag heb beantwoord.

En maak je niet druk hoor dat je voor de 4e fm gaat....ik heb er ook 4 nodig gehad en zelfs toen was het nog twijfelachtig maar tijdens de punctie waren ze opeens bijna allemaal goed.

Hou vol hoor meid!!.

Geplaatst

Jeetje Tamaar,

Ik had al zo'n idee met zoveel follikels. Dat was ook niet niks zeg!

Maar wel 27 eitjes. Wat een superscore. Wauw!!!

Volgens mij heb je je zenuwachtig gemaakt om niks, want met zulke aantallen zitten er echt wel goede bevruchtingen tussen.

Fijn dat je je wat beter voelt en nog steeds goed op je zelf passen, ook na de tp!

Met mijn follikeltjes komt het vast wel goed. Als er maar goeie eitjes in zitten. Dat vind ik nu ook best wel weer eng.

Als je wilt reageren op zo'n berichtje, kun je o.a. op mijn naam klikken (links boven onder "aantal online". Dan kom je in mijn scherm terecht en kun je een berichtje typen.

Probeer maar 's als je er puf voor hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden