Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Daniella, we zijn inderdaad wel blij met dit resultaat. Had ik niet verwacht. Nu is het natuurlijk afwachten of ze goed bevrucht raken, dus is het nog wel even spannend. Bij ons plaatsen ze altijd 2 terug. Er wordt eigenlijk nooit naar gevraagd. Ik vind het in ieder geval wel prima.

Morgen tussen 9 en 10 uur worden we door het UMCG gebeld of de tp kan plaatsvinden, is dit niet het geval dan belt het MCL...pfff, wordt nog even een stressig uurtje.

Ik ben vandaag wel wat zwaar in m'n buik, met name als ik loop. Verder heb ik behoorlijk last van m'n rug...ik doe 's nachts geen oog dicht.

Maar het schijnt dat als artrosepatiënten zwanger zijn, ze minder pijn hebben.

Dus, kom maar op met die zwangerschap...is voor alles beter!!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Daniella hier gaat het ook nogsteeds prima! denk niet dat het gelukt is maar we zullen zien nog even afwachten.

@ Mart succes morgen ik zou duimen voor je hopelijk goede emmy's!

ik had bij de eerste punctie ook zo'n last van mijn rug, hopelijk is het snel over!

@ Liek veel succes morgen!

misschien gooi ik er vanavond al even een testje tegenaan, morgen mag ik eigelijk echt testen (had het verkeerd neergezet) maar het zou me echt verbazen als de test positief zou zijn.

Geplaatst

halo dames

jeetje wat gebeurt er morgen veel!

Raba, succes, jij begint met stimuleren

Joske en wens, succes met de fm!

Liek, heel veel succes met je punctie morgen

Martha, morgen weer extra spannend, dat belletje zal mega spannend zijn maar komt goed hoor!!!!! morgen ga jij je prachtige emmies in ontvangst nemen!!!

Angelique en Moi, gaat het goed dames, wat goed dat jullie je nog hebben kunnen inhouden om niet te testen!!Meiden ik duim voor jullie allemaal, ik ben het rode beu hier

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Moi en Angelique, wat spannend jullie mogen bijna testen4_11_5.gifZet 'm op meiden!

Geplaatst

@ Joske en Wens, heel veel succes met jullie fm morgen!! Dat er maar een aantal hele mooie mogen zitten!!!

@ Raba, morgen mag je beginnen. Zet 'm op hè!

Geplaatst

jullie zijn top meiden. Zo fijn om alles weer bij te lezen

Mart@ waarschijnlijk heb je nu net de tp gehad of later op de dag.

Het gaat nu lukken. ik duim voor je.

Meiden die gaan testen suc7 het is jullie gegunt.

Liek@suc 7 met de punctie

Indeed vanavond gonal f spuiten zo nog even de dvd kijken met de instructies en dan vanavond 2 spuiten toe dienen. Ik heb sinds gisteren vakantie heerlijk.

Geplaatst

ik heb vanmorgen een huismerktest gedaan van da en die was negatief, toch ben ik er niet helemaal gerust op omdat ik vanmorgen toch echt misselijk was en mijn borsten/tepels toch af en toe wel pijnlijk zijn, misschien wel een verbeelding hoor maar zondag ga ik toch eens testen met clearbleu

Geplaatst

Start (Voortraject)

Joske 2 juli start Gonal F

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

joske, 9 juli 1e fm

Wens, 9 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 7 juli

Liek, 9 juli

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Mart, 9 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 24 juli (26 juli bloedtest)

Geplaatst

Vanmorgen om 11.30 uur de tp gehad van 2 emmies. 1x 3 cellig en 1x 4 cellig. Het is een tp op dag

twee dus netjes.

Helaas geen cryoos dus we hopen dat dit 'm wordt...

Geplaatst

owww Martha

wat goed!!! jammer van de cryootjes maar goed, ik hoop dat deze mooie emmies jullie droom in vervulling laten gaan!!!!! spannend meis

niet teveel uit je dak gaan zondag he!

Moi en Angelwique, hoe gaat het met jullie?

liefs

Babeth

Geplaatst

@Babeth, hier nog steeds kunnen beheersen om te testen.... Nog steeds niet ongesteld. Ik denk steeds maar, we zijn weer een dagje verder. Ook al hoeft het niks te zeggen natuurlijk. Morgenochtend gaan we testen.

@Mart, succes met je wachtweken.

@Angelique, ik hoop dat je test nog positief wordt!

Geplaatst

@ Angelique, ik hoop voor je dat de test alsnog positief wordt...

@ Moi, ook spannend voor jou morgen. Knap van je dat je nog niet hebt getest!

@ Joske en Wens hoe ging het vandaag met de fm?

@ Raba, zit je eerste spuit er inmiddels in?4_1_7.gif

Is het verder nog een beetje uit te houden meiden36_1_47.gif

Geplaatst

dames wat spannend hier...

Moi knap dat je je kan beheersen, wil ik de volgende keer ook (haha lukt me ech niet)

Angelique, de testen van Kruidvat (2 voor € 4,99 zijn het gevoeligst....)

dames hou vol!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Vanmiddag 1e echo gehad. Nu blijkt dat er helemaal geen activiteit in m'n eierstokken is!! (en ik spuit al 10 dagen Gonal-f). Er zijn geen follikels/eicellen te zien!! Ik baal zo vreselijk. Ze weten nu niet of er geen eicellen groeien door de endometriose (endocystes die in de weg zitten. Heb momenteel aan beide eierstokken cystes, deze waren 1,5 maand geleden leeggezogen, maar hebben zichzelf gedeeltelijk weer met vocht gevuld, nu 3 cm, was 8 cm), of omdat ik al 3 maanden lucrin gebruikt heb en dus e.e.a. (nog) niet op gang wil komen.

Gyn. zei dat ze het nog niet wil opgeven, dus vanaf vandaag moet ik de Gonal-f verdubbelen, dagelijks 300IE Gonal-F spuiten (had de afgelopen 9 dagen 150 IE). Woensdag moet ik terugkomen in de hoop dat er dan wel wat gebeurt. Moest vanmiddag dus snel nog naar apotheek, anders kom ik Gonal-f tekort. Maar kan gelukkig snel geleverd worden.

Waar ik nog het meest van baal is dat ik dacht dat de rugpijn en buikpijn enzo kwam door het groeien van eicellen, nu blijkt dus dus het door de endo & door de hormonen te komen. Ik baal echt!!

Pfoe.. vandaag maar gauw opzij zetten en maar weer uitkijken naar volgende week woensdag.

@Joske: hoe ging 't vandaag bij jou?

@Moi: ik duim voor je!!

@Martha: Balen zeg, dat je geen cryo's hebt. Maar ik duim voor je voor deze toppers hoor!! Veel sterkte tijdens de wachtdagen.

@Liek: zag in 't lijstje dat je vandaag puctie zou krijgen. Is 't doorgegaan? Hopelijk is alles goed gegaan.

Nou meiden, gelukkig is 't in ieder geval weekend.

Liefs & knuffel,

Wens

Geplaatst

Wens, ik heb even gereageerd in je eigen topic.

Nog even hoop houden hoor, het kan nog steeds!

Geplaatst

ohh Wens,

jeetje dat is wel een tegenvaller zeg, daar reken je niet op maar wel een goed teken dat de arts nog hoop heeft. Je zal enorm stijf gaan staan van de hoeveelheid hormonen maar meis, we duimen voor je!!!

wat is die endo toch een ellende!!!!

Houd moed hoor

liefs

Babeth

Geplaatst

Jee Wens dat is ook balen! Ik gebruik ook 300 maar ben dan ook 42, dus daardoor. Ik hoop zo voor je dat er nog wat groeit. Ik voel eigenlijk haast niets van de hormonen.

Wat mijn FM betreft,

die was goed, er waren ongeveer 6 grote zichtbaar en een aantal kleintjes.

ik weet dat mijn rechtereierstok niet optimaal is, en daar was dus ook maar 1 grote met een aantal kleintjes, de linker zat 5 á 6 met ook kleintjes.

Ze waren tevreden, en ik ook, dus dinsdag weer en waarschijnlijk eind van de week punctie.

Ook heb ik gevraagd of ik pregnyl mag i.p.v. de ustro bolletjes, en dat mocht, omdat de kans op overstimulatie ook door mij leeftijd nihil is. Wel gek want ik meende dat niet percé de hoeveelheid van eitjes de oorzaak van overstimulatie hoeft te wezen.

maar ze houden me vast wel in de gaten.

Meiske hoefde jij naast de pregnyl geen bollen te gebruiken?

groetjes joske

Geplaatst

Inderdaad Joske,

bij mij waren er in totaal 7 rijpe eicellen en wat meer follikels maar pas doen de bloedwaarden goed waren (dag 2 na de tp) mocht ik 5000 spuiten..tevens gebruikte ik de utrogestan 3x200 per dag, dat is standaard in Brussel.

Je kan het er gewoon bij gebruiken hoor.

Mooi dat alles lekker groeit, mooie score, zeker omdat 1 eierstok het niet zo goed doet, veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

FM (Follikelmeting)

joske, 13 juli 2e fm

Wens, 14 juli 2e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 7 juli

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Mart, 9 juli, 2 emmies

Liek, ..juli

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 24 juli (26 juli bloedtest

Geplaatst

@ Joske mooi aantal hoor! Op naar volgende week!

@ Liek, hoe is het gegaan gister?

Geplaatst

Lieve meiden,

Er heeft weer aardig wat plaatsgevonden de afgelopen dagen lees ik en vandaag nog 2 testers...... ohh wat spannend zeg. Moi en naamgeneoot; hoop snel een "groen" resultaat te lezen hier!

Ik heb gisteren mijn punctie gehad, is allemaal goed gegaan en 5 eitjes als opbrengst!

Nu heel spannend of er maandag tp kan plaatsvinden en of er emmy's zullen zijn.

Maandag 11.30 uur moeten we ons melden in lab. van het ziekenhuis.

Ik heb niets gemerkt van de punctie omdat ik geheel onder narcose was, daardoor wel de hele dag in het ziekenhuis moeten blijven en voel me nu langzaam aan wat minder moe. Mijn armen en benen doen het meeste zeer, omdat ik schijnbaar spierverslappers heb gekregen, fijn hoor...

Geplaatst

Martha, top dat er 2 emmy's zijn teruggeplaatst, jammer dat er niet meer was, maar uiteindelijk is er maar 1 goede nodig!

Nu 2 (lange) weken wachten :unsure:, maar hoop je snel te vergezellen op het bankje hoor!

Goed resultaat Joske, ga zo door!!

Wens, jouw nieuws is minder, verdorie zeg! Ik duim voor je dat het toch nog gaat lukken, succes meid!

Raba, hele fijne vakantie en succes met spuiten.

Geplaatst

Mooi dat het goedgegaan is Liek! Waarom ben je trouwens onder narcose geweest? Of doen ze dat altijd bij jullie ziekenhuis.

In ieder geval nog maar even rustig aan doen en dan maandag de tp van een paar mooie emmies (of eentje)!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden