Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010


rackster

Aanbevolen Berichten

Voortraject

 

Kaykay, 19 mei start Deca

 

Sandie, 20 mei start Deca

 

MBM, 27 mei start Deca

 

Schattie, 27 mei start Deca, 29 mei start Menopur (flare-up)

 

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei start Gonal-F

 

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur, 7 juni start Cetrotide

 

Marianne, 31 mei start Menopur

 

Tamaar, 3 juni start Deca

 

Pien39, 29 mei start Gonal-F

 

Sonjah, 23 mei start Deca, 4 juni start Gonal-F

 

Meiske74, 2 juni start onderdrukken, 4 juni start Menopur (225 eenh.)

 

Minoes,4 juni start Cetritide en Gonal-F

 

Appel, 5 juni start Deca

 

Angelique, 27 mei start Deca, 7 juni start Gonal-F

 

Roossie, 10 juni start Puregon

 

Martha, 6 juni start Lucrin, 18 juni start Puregon

 

Joske 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob 20 juni start Deca.

 

Raba 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Wens,9 juni 3de Lucrin

 

 

 

Uitgangsecho

 

Sandie, 20 mei

 

Hellen, 1 juni

 

Kaykay: 4 juni

 

Marianne, 5 juni

 

Angelique, 7 juni

 

Sonjah , 11 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Sandie, (29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11mm, stuk of 11 geteld

 

2 juni 2e fm : gemiddeld 15/16mm,4 juni 3e fm)

 

Minoes, 6 juni 2 de fm (4 juni 1e fm)

 

Pien39, 6 juni 2e fm (3 juni 1e fm)

 

Jetje, 6 juni 1e fm

 

Schattie, (7 juni 3e fm, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm)

 

Daniella, 9 juni 4e fm, 10 juni 5e fm (3 juni 1e fm, 6 juni 2e fm, 8 juni 3e fm)

 

Meiske74, 9 juni 1e fm

 

Kaykay: 11 juni

 

Meiske: 11 juni 2de fm

 

Myron29, 12 juni

 

Jessica, 13 juni

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

 

 

Testen

 

Sandy 22 juni

 

Schattie, 24 juni (escape iui)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@ Daniella, wat goed dat je al 10 rijpe eicellen hebt. Kunnen ze dat aan je bloedwaarden al zien dan?

 

Wat betreft de punctie, zonde dat je onder narcose gaat, dan mis je echt wel wat hoor 4_1_4.gif

 

Nee, wees blij...het is bij mij altijd nog een tikkeltje pijnlijker geweest dan het hsg-onderzoek.

 

In ieder geval heel veel succes alvast a.s. zaterdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning!!!

 

 

 

Allereerst: het weekend is in zicht, joepie!!! Alleen het weer kan iets beter!! Gisteren drijfnat geworden toen ik uit mn werk kwam. Maar we gaan er heerlijk van genieten. Voor sommige een heel spannend weekend, dit weekend! Mijn ouders komen over uit ierland omdat mn nichtje jarig is, dus dat zal erg gezellig worden.

 

 

 

Minoes, heerlijk gewokt? Het is bijna 9 uur, dus ik begin alvast met duimen voor jou! Hoop dat het is gelukt!

 

 

 

Meiske, babeth, we hebben samen morgen de fm!!! Ook wer erg leuk om te zien hoe alles erbij ligt! Ik heb vorige week vrij ook een echo gehad om te kijken of de deca en de pillen hadden aangeslagen, nu kijken naar de groei. Is dat nu ook bij jou zo? In ieder geval morgen even ervaringen uitwisselen! Ga je naar het zelfde ziekenhuis als de vorige keer?

 

 

 

Nico, allereerst welkom! Ik begrijp dat je niet helemaal onbekend bent na die keren iui. Veel succes met ivf, hoop ook dat het lekker in een keer lukt, meid! Bij vragen, altijd stellen, zeker de eerste keer wanneer alles nieuw is!

 

 

 

Tamaar, voor jou zal het ook weer als start voelen! Trouwens, wat voor moois heb je op jouw voet?

 

 

 

Raba, voor je het weet is het 21 juni, het lijkt altijd lang, maar dan plop, zit je er weer in!!! Dus we duimen dat de tijd lekker snel gaat, want ik weet hoe het is wanneer je weer wilt starten....

 

 

 

Danielle, lekker die bevestiging van de arts, dat alles er mooi bij ligt, geeft ook weer wat vertrouwen!!! en volgens mij heb je za de punctie!!! Dus dat schiet lekker op.

 

 

 

Iemand (ik ben vergeten wie) had het over hsg versus punctie, welke is pijnlijker. Ik merk dat de meningen verschillen. Namelijk ik heb de hsg als perg pijnlijk ervaren (er ging ook vanalles mis) en de punctie vond ik te doen... Dus zo verschilt het bij een ieder.

 

 

 

Sandie: wauw!!! Jij hebt vandaag de tp, wat een heerlijk idee!!! Veel succes!!!

 

 

 

Marianne volgens mij ook, ik begin het nu een klein beetje te vergeten, maar volgens mij vandaag, dus jij ook al het geluk van de wereld, maak er een goede dag van en probeer er ook van te genieten, want dit is dan het voordeel van ivf, je kunt meekijken en weet (ookal blijft ie niet altijd plakken) dat je op dat moment zwanger bent!!

 

 

 

Martha!! Hoe gaat het meid? Begreep dat de klachten zijn afgenomen. Lekker!! Volgens mij sta jij ook te trappelen. Ga ook heel hard voor je duimen!!! Wat staat er dit weekend bij jou op het programma?

 

Ik denk dat ik niet naar oerol kan. Denk dat ik dan de tp heb... Wat natuurlijk veel leuker is. Soms is het wel jammer dat je niet heel goed en precies kunt plannen in dit proces, maar ja dat is misschien ook wel de charme....

 

 

 

Liefs, Kaykay

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meiden,

 

 

 

Hier gaat het gelukkig weer een heel stuk beter! Het oude-vrouwtjes tempo wordt zachtjes aan opgevoerd richting iets normaler tempo (voor mijn doen dan). Ik heb alweer een wasje in de machine zitten, heerlijk!

 

 

 

Morgen gaat weer een spannende dag worden, dus ik geniet weer even van de stilte voor de storm. Hopelijk gaat het goed met de bevruchting van mijn eitjes en delen ze zich mooi.

 

 

 

Mart, hoe gaat het met het spuiten vd Lucrin? Last van bijwerkingen of valt het mee? Heerlijke humor hierboven trouwens -hou ik wel van..

 

Danielle, ja hier een goede score eitjes, maar ja, dat zegt niets over het aantal bevruchte eitjes... Wel fijn dat jij de punctie onder narcose krijgt.

 

Tamaar, hoe is het met jou meis?? Ondanks dat ik al even niet meer gechat heb met je, ben je nog steeds m'n chatmaatje hoor! Gek he??

 

Minoes, spannend!! Het is nu tussen 9 en 10....oeh!!

 

Jetje, je hebt maar eentje nodig, maar toch he... zoveel moeite voor een bevrucht eitje. Maar ja, beter een dan geeneen.

 

 

 

Alle andere meiden ook heel veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bye:Hallo dames, wij zijn ook ons eerste traject in mei begonnen. Ik zal me even voorstellen mijn naam is Manuela. Heb een dochtertje van 4 die bijna 5 wordt. Heb ook een liefhebbende man naast me. Na een spontane zwangerschap van onze dochter, hebben het jaren geprobeerd om op de natuurlijke weg een tweede te krijgen. Het lukte niet. In feb 2009 zijn we bij de gynecoloog belang. Uiteindelijk zijn we beland bij de IVF kliniek in Tilburg. We hebben de punctie gehad op 3 juni en de terug plaatsing op 6 juni. Dus ik zit in de wachttijd. Mijn onderbui voel een beetje gevoelig aan net alsof ik 100 situps heb gedaan. Dus ja het is gewoon afwachten denk ik dan. Groetjes manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo!

 

Gisteren punctie gehad, met als resultaat 11 eitjes!! Ben er erg blij mee want de vorige x had ik er maar 1. Toen waren er 5 follikels aangeprikt, nu zo'n 12, 13. Punctie viel me wel wat meer tegen deze keer, veel pijnlijker. Bij thuiskomst direct m'n bed in gedoken en heerlijk geslapen. Nu wachten op de volgende stap, het blijft toch spannend... Zaterdagmorgen horen we of er die middag een terugplaatsing is.

 

CenA, spannend hoor morgen. Minoes, heb jij al wat gehoord?

 

Daniella, voor jou schiet het nu ook op naar zaterdag. Fijn dat je al weet dat er in ieder geval 10 goede eicellen zijn.

 

Tamaar, fijn dat je nu in ieder geval kunt stoppen met de pil!

 

Jetje, gaat de tp vanmiddag door? Kan me voorstellen dat je wel even baalt maar zoals hier al eerder gezegd; je hoeft maar 1 goede te hebben!

 

Verder voor iedereen; heel veel succes!!

 

Liefs Pien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bye:Hallo dames, wij zijn ook ons eerste traject in mei begonnen. Ik zal me even voorstellen mijn naam is Manuela. Heb een dochtertje van 4 die bijna 5 wordt. Heb ook een liefhebbende man naast me. Na een spontane zwangerschap van onze dochter, hebben het jaren geprobeerd om op de natuurlijke weg een tweede te krijgen. Het lukte niet. In feb 2009 zijn we bij de gynecoloog belang. Uiteindelijk zijn we beland bij de IVF kliniek in Tilburg. We hebben de punctie gehad op 3 juni en de terug plaatsing op 6 juni. Dus ik zit in de wachttijd. Mijn onderbui voel een beetje gevoelig aan net alsof ik 100 situps heb gedaan. Dus ja het is gewoon afwachten denk ik dan. Groetjes manuela
Link naar reactie
Delen op andere sites

Manuela, welkom hier!

 

 

 

Pien, oeh goed meis! 11 stuks..YEAH!! Vervelend dat de punctie tegenviel. Nou ja, het is weer voorbij he. Zaterdag ga je richting wachtbankje!!! Dan zit ik er hopelijk al..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaykay, ik heb gisteren de eerste fm gehad voor de groei, er waren er 5 van +8mm en wat kleinere, morgen dan weer, moet zeggen dat de fm gisteren links erg gevoelig was....ik zit inderdaad bij hetzelfde ziekenhuis als de vorige keer.

 

@JoMaAg, welkom hier, wat fijn dat jij inmiddels alweer in de wachtweek zit, wanneer is je testdatum, de 20ste?

 

@Pien, wat een mooi resultaat, helemaal vergeleken met de vorige keer zeg! het mooie aantal maakt de tegenvallende punctie wellicht een beetje goed..op naart zaterdag!!!

 

@CenA, geniet jij nog even van je rust, kun je in alle kalmte je emmietje in ontvangst gaan nemen morgen!

 

@Daniella, wat fijn dat je nu al zulke geruststellende berichten hebt gekregen!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames.

 

 

 

Nagenoeg ben ik door het dolle heen dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer sorry daar voor ik heb vamiddag tp joehoe kwart voor 2 ben zo blij ook omdat het eitje vorige x niet bevrucht was.

 

 

 

Iedreen heel veel sterkte en succes gewenst

 

 

 

Liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag het pakket opgehaald. Gelukkig was ik al voorbereid wat een hoop je mee kreeg. Op aanraden een boodschappen tas mee genomen.

 

 

 

Vandaag ook een huisje in de buurt van nijmegen geboekt. Wat een gedoe echt dagen mee bezig geweest om een betaalbaar huisje te vinden. Maar gelukkig is het gelukt. Het duizelt me helemaal. We gaan 2 weken. De 16 juli t/m 30 juli.

 

18 juli de eerste fm en hopelijk dan genoeg tijd voor de punctie en tese en terugplaatsen. Zodat we lekker niet anderhalf uur heen en weer moeten rijden maar in plaats daarvan maar een half uur.

 

 

 

tjee..., raba, een huisje boeken heb ik ook aan gedacht, wij wonen ook z'n roteind weg. Wij kunnen ook niet op tijd zijn voor de FM's omdat ze die in het UMC voor half 10 doen.

 

Wij zijn van boottijden afhankelijk en kunnen dus niet vroeg in de auto stappen en heen rijden.

 

ik kan wel vrij krijgen, maar manlief waarschijnlijk niet een hele week.

 

we lopen ook aardig gelijk op! ik start ook 21 juni. Jij hebt ook het lange protocol, denk ik?

 

 

 

Ander meiden.., wat spannend die FM's en punctie's. Zo leef je iedere keer weer naar een moment toe.

 

ik kan er nog niet zo heel veel over mee praten omdat we 21 ste pas gaan beginnen met de deca.

 

Gelukkig is mijn menstruatie nu over, de eerste na de MK, deze was heftig en duurde langer dan normaal.

 

Ik heb er nu wel zin in, of moet ik zeggen; ik ben er klaar voor.

 

Nu maar hopen dat alles goed zal gaan verlopen.

 

 

 

liefs joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

 

 

 

We zijn er weer, de escape iui hebben we achter de rug. Er zijn 17 miljoen zwemmertjes weer in het diepe gegooid, nu maar hopen, duimen en wat nog meer, dat er een zijn diploma mag halen en verder kan gaan voor de volgende ronde.

 

Ik wens iedereen heel veel succes met het spuiten, de puntie's en terugplaatsingen. En niet te vergeten de akelige wachtweken.

 

 

 

Groetjes Schattie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, wat gaat het hier snel de afgelopen dagen.

 

Ben nog maar een halve dag aan het werk en er zijn al weer allemaal nieuwe ontwikkelingen.

 

Hier voelt het nog steeds goed aan. Pffff, gelukkig wel!

 

A.s. zaterdag ga ik met een hele club muzikanten op een jacht naar het Oerol.

 

Even een dagje op en neer varen en dat is leeeeuuuukkkkk!!!!!!!!!!!4_15_2.gif

 

 

 

 

 

@ Minoes, wat fijn voor je. Heel veel succes vanmiddag!

 

@ Schattie, ook heel veel succes en dan nu maar afwachten.

 

@ Nico, welkom en heel veel succes!

 

@ Jomaag, welkom en ook heel veel succes in de wachtweken. We hebben ook een wachtbankje Juni, misschien is dat ook al een leuk topic voor je?

 

@ Pien, 11 eitjes, Wauw wat super. Daar moet dan toch wel een toppertje tussen zitten of niet dan?

 

@ KayKay, Wat gezellig dat je ouders overkomen. Het weer zou wat beter worden wat het natuurlijk nog leuker maakt. Heel veel plezier alvast! En natuurlijk ook succes met je fm!

 

@ CenA, morgen is het zover. Wat spannend hè...

 

@ Tamaar, wij zitten heel dicht bijelkaar in het traject. Ben benieuwd of het zo blijft!!

 

@ Marianne, succes vandaag met je punctie!

 

@ Babeth, morgen alweer je 2e fm. Maar hopen dat ze lekker gegroeid zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Minoes en Schattie, het zit er voor jullie inmiddels weer in! Voor schattie is het de grote zoektocht naar het eitje en bij Minoes moet ie mooi blijven plakken. Sterkte op 't wachtbankje!

 

 

 

Raba, wat een goed idee om een huisje te regelen. En ik weet dat rondom Nijmegen hele mooie omgeving is. Kom zelf ook uit de buurt, nl.! Hopelijk is het huisje naar jullie zin.

 

 

 

Ik vergeet vast een heeele boel meiden te noemen, sorry... Iedereen een hele fijne dag! Voor een aantal kan die niet meer stuk, en da's mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Weet iemand van jullie dit: ... ... tijdens de prikinstructie werd er verteld dat je eerst de echo moet doen en daarna Puregon moet spuiten. Omdat ik maandag een echo heb wilde ik het even zeker weten. Ik heb het ziekenhuis gebeld en hierom gevraagd. En zij zeggen dat ik gewoon 's ochtends vóór de echo Puregon kan spuiten. Klopt dat? Tja ik wil toch graag alles goed doen!

 

 

 

Liefs,

 

MBM

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dames!

 

sorrie beetje laat (maar heb het ook zo druk) Maandag naar het ziekenhuis geweest en alles zag er prima uit dus zijn we met de Gonal F begonnen, moet nu aankomende maandag terugkomen voor een echo,

 

en hopelijk is snel de punctie in zicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MBM

 

 

 

Je bent toch al aan het stimuleren? gewoon doen hoor, als je hoeveelheid adhv. de meting bijgesteld moet worden kan dat toch?

 

Het zkh. geeft aan dat je moet spuiten dus maak je niet te druk.

 

 

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

 

 

Vandaag de punctie gehad en deze is 100% meegevallen. Uitslag: 7 goede eitjes, dus ik ben blij. Uitslag van de Tese was ook goed. Morgen naar Dusseldorf bellen, voor de eventuele bevruchtingen en dan zaterdag de TP. Heb vandaag AH er ook nog maar bijgenomen. Hoop dat ze er zaterdag 2 kunnen terugplaatsen.

 

Meiden, allemaal heel veel succes en ik blijf voor jullie duimen.

 

 

 

Laat morgen even de uitslag weten.

 

 

 

Liefs,

 

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik heb me er tussen gezet ik mag 25 testen spannend!!!Succes allemaal gr jessica__________________

 

 

 

Voortraject

 

Kaykay, 19 mei start Deca

 

Sandie, 20 mei start Deca

 

MBM, 27 mei start Deca

 

Schattie, 27 mei start Deca, 29 mei start Menopur (flare-up)

 

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei start Gonal-F

 

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur, 7 juni start Cetrotide

 

Marianne, 31 mei start Menopur

 

Tamaar, 3 juni start Deca

 

Pien39, 29 mei start Gonal-F

 

Sonjah, 23 mei start Deca, 4 juni start Gonal-F

 

Meiske74, 2 juni start onderdrukken, 4 juni start Menopur (225 eenh.)

 

Minoes,4 juni start Cetritide en Gonal-F

 

Appel, 5 juni start Deca

 

Angelique, 27 mei start Deca, 7 juni start Gonal-F

 

Nico, 10 junis start Deca, 11 juni start Puregon

 

Roossie, 10 juni start Puregon

 

Martha, 6 juni start Lucrin, 18 juni start Puregon

 

Joske 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob 20 juni start Deca.

 

Raba 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Wens,9 juni 3de Lucrin

 

 

 

Uitgangsecho

 

Sandie, 20 mei

 

Hellen, 1 juni

 

Kaykay: 4 juni

 

Marianne, 5 juni

 

Angelique, 7 juni

 

Sonjah , 11 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Sandie, (29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11mm, stuk of 11 geteld

 

2 juni 2e fm : gemiddeld 15/16mm,4 juni 3e fm)

 

Minoes, 6 juni 2 de fm (4 juni 1e fm)

 

Pien39, 6 juni 2e fm (3 juni 1e fm)

 

Jetje, 6 juni 1e fm

 

Schattie, (7 juni 3e fm, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm)

 

Daniella, 8 juni 3e fm (3 juni 1e fm, 6 juni 2e fm)

 

Meiske74, 9 juni 1e fm

 

Kaykay: 11 juni

 

Meiske: 11 juni 2de fm

 

Myron29, 12 juni

 

Jessica, 13 juni

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

 

 

Testen

 

Sandy 22 juni

 

Schattie, 24 juni (escape iui)

 

Minoes,25 juni testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden,

 

 

 

Jeetje het gaat inderdaad hard hier zeg!! Wat een gezelligheid hihi...

 

Wat heerlijk toch dat we zo met elkaar mee kunnen leven!!

 

 

 

Ik heb vandaag de tp gehad!!! Er waren 8 embryo's bevrucht, ik heb 2 8-cellige topembryo's terug geplaatst gekregen (op ons eigen verzoek) en ze gaan van de overige kijken of ze nog mooi doordelen, want dan hebben we misschien ook nog cryos'!

 

Toch weer even heeeel onwerkelijk dat ik nu 2 embryootjes in mijn buikje heb zitten.

 

Nu goed duimen dat ze blijven zitten. Zou toch wel mooi zijn na aaaaal die jaren!! Ook wel heel gek, want het zou zomaar kunnen lukken!!

 

 

 

Nou meiden, ik leef met jullie mee hoor, maar ik zeg het maar even in het algemeen:

 

Heel veel sterkte en succes!!! Ik duim ook voor jullie hoor! Dat er maar een hoop follikels mogen groeien, met een hoop eitjes erin, die allemaal bevrucht worden, zodat er mooie tp's en cryo's kunnen ontstaan en dat we allemaal heerlijk zwanger mogen worden!!! Ik vind dat we dat wel verdiend hebben toch?!

 

 

 

Fijne avond, ik ga weer lekker verder hangen op de bank (hihi, kom er liever helemaal niet meer vanaf!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden