Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Volgende week maandag komt mijn man thuis, en ik ga proberen om niet meer te testen voor die tijd, dan zijn we samen en iets van ons samen.

als je je toch nog bedenkt om morgen te testen zou je misschien beter die kruitvat test kunnen halen

deze doen het al bij een lager hcg

heb geen ervaring met jou test

sterkte en succes

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier is het mis gegaan. Ben gister ongesteld geworden :(

Wij hebben nog 6 cryo's. Ik ga morgen bellen naar het ziekenhuis, zodat we zo snel mogelijk weer verder kunnen.

Ik krijg bij cryo tp niet van die bolletjes. Denken jullie dat wanneer ik dit wel graag wil gebruiken, dat het dan zou mogen van het ziekenhuis? Of heb je die keus niet? Ook niet wanneer ik ze zelf betaal?

Meiden die groen zijn, super gefeliciteerd!!! op naar de 1e echo!

Meiden die rood zijn, houd moed!

meiden die in de ww zitten, nog even vol houden en su6 met wachten!

Geplaatst

ik weet dat je gelijk hebt he maar ik wordt er niet vrolijker van

ik test nu al 4 dagen met de kv test en nog helemaal niets te zien en donderdag is ook mijn officiele test dag

Geplaatst

annemarie balen dat het niet gelukt is, kleine troost dat je natuurlijk nog wel cryo's hebt

misschien zit jullie beeb daar tussen

weet niet hoe dat zit met die bolletjes, misschien kan het wel als je er op staat

Geplaatst
ik weet dat je gelijk hebt he maar ik wordt er niet vrolijker van

ik test nu al 4 dagen met de kv test en nog helemaal niets te zien en donderdag is ook mijn officiele test dag

je hebt een cryo gehad toch? misschien is ie nog wat overdonderd geweest van die kou in de diepvries dat ie er nu wat langer over doet om een lekker warm plekkie uit te zoeken

Geplaatst

Annemarie, ik krijg de bollen wel omdat ik binnen een week, na terugplaatsing al ongesteld werd. Voorstel van de gyn. zelf. Ik weet dat Manon er ook om gevraagd heeft nadat zij ook zo snel haar menstruatie kreeg. Zij viel volgens de gyn wel binnen de normen maar heeft toch medicatie gekregen om de 2e helft van de cyclus te ondersteunen. Zij moest een aantal keren pregnyl spuiten. Zij is overigens nu zwanger. Manon loop ook in Zwolle dus als je meer wilt weten dan kun je een privemailtje naar haar sturen.(Taurus) Zeg maar dat de info van mij komt. Ik dacht er gisteren wel aan trouwens, je menstruatie is er na verhouding wel snel. Heel jammer dat de poging niet gelukt is zeg! Sterkte meid. Joy1

Geplaatst
Wachtbankje April:

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Meg hier, ik heb vandaag 2 x getest. Eenmaal om 18.00 uur & eenmaal zojuist om 23.30 uur en ja hoor POSITIEF!!!

We durven het bijna niet te geloven. Zo ver zijn we nog nooit gekomen!!!!!

Dit was anders voorlopig onze laatste behandeling geweest!

Ik wil een ieder die nog in de wachtweken zit, een hart onder de riem steken. Het kan dus echt! En zoals ik het zie is deze PaasMaand een succesmaand!

groetjes,

Meg

Geplaatst

Voor de dames die rood zijn wat veschrikkelijk kl*te zeg....

voor de dames die te vroeg getest hebben, heb nog even geduld het hoeft niet zo te zijn dat je nu al voldoende HCG in je bloed hebt dus het kan nog steeds GEEN BLOED HOUD MOED!

voor de dames die nog even moeten wachten met testen. Probeer niet eerder te testen dat levert alleen maar meer stress op het is moeilijk

Geplaatst

Meg gefeliciteerd!!

Het bruine en bloed is nu weer weg... Gisteren voor het slapen gaan nog wat licht bloed en nu weer niets... Grrrrr vanmorgen hebben me vriend en ik afgesproken dat we wel hoop blijven houden. Maar jee zeg zo word je even heen en weer geslingerd.

Kan een evt innestelling dit veroorzaken?

Geplaatst

@Kimmie,

Ja, dit zou ook heel goed met de innesteling te maken

kunnen hebben, vooral nu het weer minder wordt.

Ik hoop het voor je, succes

Voor de meiden die negatief getest hebben, veel sterkte en

hopelijk snel door, als dat mogelijk is natuurlijk!!

@Meg,

Jij van harte, alweer een groene regel.

Zijn er meiden die bekend zijn met temperatuur meten, om te

kunnen zien dat je zwanger bent?

Ik heb zo iets gehoord.

Dat wanneer je zwanger bent, je temperatuur ook stijgt.

Geplaatst

Ja het is nu helemaal schoon, en buik en rugpijn stuk minder. Durf niet teveel goede hoop te hebben maar heb het nog wel zeker, want het bloeden was niet veel en is gestopt.

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Dames,

kom me hier even melden: TP gehad op 3-4, mag de 17de testen.

Het grote wachten is begonnen.

Jut&Jul, 4 en 5 cellig zijn teruggeplaatst en Hans&Grietje zijn de vrieskist in.

Tot zover, moet nu écht aan t werk! hihi

Dames, houd moed!! En de groene dames: Gefeliciteerd, en de rode dames: sterkte en succes met t verwerken van deze teleurstelling...

xx

Angela

Geplaatst

Ik ga heel hard voor je duimen, nog even en dan weet

je tenminste waar je aan toe bent.

En hopelijk is dit dan met goed resultaat:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4

Geplaatst

Lala,

Welkom en nu veel succes met wachten.

We zitten lekker dicht bijelkaar, over een weekje zal

het voor ons een stuk spannender zijn.

Maar wij gaan natuurlijk ook voor die groene bank, ha ha!

Geplaatst

Ik heb vanmorgen met kruidvat 2 voor 5 euro getest, je moet bij deze 5 minuten wachten en ik had met 5 minuten een licht roze 2e streep, heeeel licht maar donker genoeg om niet te twijffelen dat er een streep staat.

De 2e test doe ik pas echt als mijn man maandag thuis kom.

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

nou meiden wat een groen zeg! van harte allemaal.

ik heb vandaag al getest. het AZM doet altijd drie weken naar een cryo, vandaag was twee weken. Helaas alweer geen happy end.

Dus op naar poging 3

Geplaatst

Helen

Vind het heel vervelend voor je, een dikke domper!

Heb je geen cryo's meer?

Wanneer zou je weer kunnen starten?

Ik wens je veel sterkte

Renate,

Geweldig nieuws, Van harte en ja de 2e even met z'n tweeen

testen, kan ik me goed voorstellen.

Maar je hebt nu in ieder geval een fijn gevoel

Wat is het toch allemaal wisselend nieuws, het liefste zou ik

iedereen willen feliciteren.

Maarja dat is het leven.....

Fijne dag allemaal, en geniet van het heerlijke weer!

Geplaatst

Renata,

Het duimen heeft geholpen, volgens mij ben je zwanger.

Oef, wat spannend om nog langer te wachten tot je man thuis is en je nog een test gaat doen.

Kun je dat wel volhouden??

Heb je je man wel al op de hoogte gesteld?

Meg,

:yah::woohoo::yah:

Van harte!!

Voor diegene die ongesteld zijn geworden, heel veel sterkte!!

Wij mogen vanmiddag onze 2 toppers op gaan halen.

Tenminste, als dit niet zo was hadden ze neem ik aan ons toch wel gebeld?

Begin nu weer te twijfelen of dat we nog embryo's hebben, brrrr!

Vanavond meer......

Geplaatst
Renata,

Het duimen heeft geholpen, volgens mij ben je zwanger.

Oef, wat spannend om nog langer te wachten tot je man thuis is en je nog een test gaat doen.

Kun je dat wel volhouden??

Heb je je man wel al op de hoogte gesteld?

Meg,

:yah::woohoo::yah:

Van harte!!

Voor diegene die ongesteld zijn geworden, heel veel sterkte!!

Wij mogen vanmiddag onze 2 toppers op gaan halen.

Tenminste, als dit niet zo was hadden ze neem ik aan ons toch wel gebeld?

Begin nu weer te twijfelen of dat we nog embryo's hebben, brrrr!

Vanavond meer......

Spannend Wish, maar volgens mij gaat het goed komen anders hadden ze wel gebeld!

Heel veel succes vanmiddag!

Geplaatst

Wish, heel veel succes vanmiddag.

Ik kan nu wel wachten tot mijn man weer thuis is, hij heeft gisteravond gebeld en heb het verteld.

Ik heb een lichte streep gezien en dat is voor mijn gerustheid voldoende tot maandag.

Geplaatst

wouwww nog meer groende regels!! dit is een goeie maand..

Lieve meiden met rood heel erg veel sterkte..

Essie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden