Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
dames ........ raad eens.......

JEY LICHT POSITIEF GETEST 5 dagen te vroeg

DAT MEEN JE NIET!!!!! :wav::wav::wav:

Wat geweldig!!!!! We gaan samen naar december!!! Ik ben zo blij voor jou en eigenlijk voor ons alledrie!!!

Geplaatst
dames ........ raad eens.......

JEY LICHT POSITIEF GETEST 5 dagen te vroeg

sandra wat geweldig zeg 5 dagen ervoor getest... gefeliciteerd

Geplaatst

Hey Sandra,

Ik volg je verhaal al een tijd en zat met spanning te wachten tot je testdag. Als mede-Zwolleganger is het wel leuk elkaar een beetje te volgen.

Hoewel het nog erg pril is, vind ik het wel helemaal super voor je, op naar nog meer positieve testen!!!!

Snoeske

Geplaatst

nog geen berichten op hyves hoor vertel de familie pas met mijn verjaardag 6 april en de rest nog iets later

zit zo te glunderen zal straks wel kaakkramp krijgen

Geplaatst

Hihihihihihi dat gevoel ken ik!! Ik heb het idee dat iedereen het aan me kan zien! Het is je zo gegund meid!!! Wow, ben nog helemaal perplex dat we alledrie zwanger zijn!! Nu Miranda nog!!

Geplaatst

@san en nath! Lieve schatjes het is ons mooi geluk!! owhh san ik ben zo blij voor je moppie!! het is je zo gegunt!!

Voor de rode dames heel veel sterkte en voor de groene gefeliciteerd..

Dat dromen dara heb ik heel erg last van gehad.. ook het gevoel dat ik opngesteld ging worden.. maar ik ben gewoon harstikke zwanger en probeer daar van te genieten:)

esther

Geplaatst

Ik durf het aan.... zie mijn ticker!!! Maar ik maak me maandag pas groen hoor (weet niet echt waarom, bijgeloof denk ik).

Geplaatst

dank je meis dat je me hebt toegevoegd. maar gewldig zeg dat je test positief is ik hoop dat die van mij 18 april ook positief is maar eerst maar eens de terug plaatsing spannend.knuff diaro

Geplaatst

Ik zal voor je duimen Diaro!! Het lijkt een bankje met veel groen te worden tot nu toe!! Hopelijk zet dit de hele maand door!!

Geplaatst

Vandaag om half elf telefoon gehad van het UMC, er zijn vijf eicellen bevrucht van de elf. Ze konden er tien injecteren en daarvan zijn er dus vijf gaan delen. Hun vinden het een mooie score, mij viel het tegen omdat er waarschijnlijk nog weer 80% afvalt door mijn chromosoomafwijking. Nu moeten we dus morgen om 2 uur in het UMC zijn en daar horen we dan pas of er 1 of 2 goed zijn voor terugplaatsing of dat het helemaal niet doorgaat als alles wordt afgekeurd.

Ik vind deze dag geloof ik echt het zwaarste van de hele behandeling.

Liefs Surinails

Geplaatst

Sandra, :woohoo::goodnews: wat super voor je!!! Gefeliciteerd!!

Noa, ik heb bij de laatste tp ook bloed verloren, de arts waarschuwde al daarvoor, niks ernstigs, dan is de boel gewoon goed doorbloed.

Surinails, jeetje, ik hoop dat er toch 2 bij zitten die goed genoeg zijn, heel veel succes morgen!

Geplaatst
hoi meiden....

nou ik heb weer een verschrikkelijke nacht gehad werd om 2 uur wakker met hartkloppingen en heel erg pijn in me buik echt alsof ik ongesteld geworden was, ik wilde al een paracetamol gaan pakken en ging naar de wc om voor de zekerheid een maandverband te pakken.

heel de nacht ben ik er verder mee bezig geweest heb er zelfs over gedroomd dat ik bij een groep meiden zat die allemaal zwanger waren behalve ik.

Maar heb maar een uurtje pijn gehad en nu nergens geen last meer van(had de paracetamol niet genomen) en geen drup bloed te bekennen (gelukkig) gister de laatste utrogestan bollen gehad. Als dit ook weer zo'n bijwerking was vind ik het echt niet leuk meer... ik heb door endometriose altijd hele pijnlijke menstruatie vandaar dat ik ook echt dacht dat het voorbij was vannacht zoveel pijn deed het namelijk werd er gewoon misselijk van.

sorry weer voor mijn zeik verhaal maar als je dit gevoeld had dan had je echt gedacht dat het voorbij was.

groetjes

Patries

lekker onzeker he

ik heb van de week ook hevige buikkrampen gehad

en had last van had last van helder slijm, nu nog wel iets

nu de laatste 3 dagen veel druk in de buik

met vlagen misselijk

al een paar dagen geen last meer van de borsten

vanmorgen toch positief getest

Geplaatst
lekker onzeker he

ik heb van de week ook hevige buikkrampen gehad

en had last van had last van helder slijm, nu nog wel iets

nu de laatste 3 dagen veel druk in de buik

met vlagen misselijk

al een paar dagen geen last meer van de borsten

vanmorgen toch positief getest

Hoi Sandra,

dat is inderdaad wel positief, ik heb ook geen last meer van me borsten zijn "slap"

heb nu ook weer geen pijn in me buik of ergens anders last van. Ik hoop zo dat het positief is en dat ik bij jullie aan mag schuiven maandag.

Het is ook wel anders dan de vorige keer toen kreeg ik 1 keer pijn in me buik en was ik direct ongesteld en dat is nu niet het geval.

meid en jij hebt nog wel een paar dagen te vroeg getest en geweldig.... gebruikte jij ook die bolletjes?

ik blijf nog positief zolang er geen bloed is

groetjes

Patries

Geplaatst

Leepat,

Goed van je om positief te blijven, echt doen hoor!!!

Ik duim voor je! (ontzettend 'hard')

Geplaatst
Leepat,

Goed van je om positief te blijven, echt doen hoor!!!

Ik duim voor je! (ontzettend 'hard')

bedankt wish,

hoe is het met jou? weet je al iets over een TP?

gr

Patries

Geplaatst

Vanmorgen hebben we een telefoontje gekregen van het lab. in Genk.

Van de 10 goede eicellen zijn er 5 goed bevrucht.

Dinsdag is de tp. Omdat er maandag geen gyn aanwezig is.

Natuurlijk kwam er vanuit ons meteen de vraag of dat dit geen kwaad kon om een dagje langer te wachten met tp.

Nou, dit was echt niet het geval. Ze hebben het beste met ons voor en nu kunnen ze een dagje langer de embryo's bekijken het kon echt geen kwaad.

Maandag mogen we bellen hoeveel embryo's er uiteindelijk zijn ontstaan en van hoeveel cellen.

Geplaatst
Vanmorgen hebben we een telefoontje gekregen van het lab. in Genk.

Van de 10 goede eicellen zijn er 5 goed bevrucht.

Dinsdag is de tp. Omdat er maandag geen gyn aanwezig is.

Natuurlijk kwam er vanuit ons meteen de vraag of dat dit geen kwaad kon om een dagje langer te wachten met tp.

Nou, dit was echt niet het geval. Ze hebben het beste met ons voor en nu kunnen ze een dagje langer de embryo's bekijken het kon echt geen kwaad.

Maandag mogen we bellen hoeveel embryo's er uiteindelijk zijn ontstaan en van hoeveel cellen.

nee het kan ook geen kwaad er zijn zelfs ziekenhuizen die express 5 dagen ipv 3 dagen na punctie de terugplaatsing doen omdat er dan "meer" kans zou zijn dat het innesteld. Maar dat is super nieuws zeg.....

nog paar daagies...... en dan gaat de spanning voor jou ook beginnen gaan we duimen draaien

gr

Patries

Geplaatst

Hoi Patries,

Nou, misschien dat het deze keer wel gaat lukken dan...... I hope so!!

Ik vind de 14de dag na de de punctie het meeste spannend, alle 3 de keren ben ik op deze dag ongesteld geworden.

Geplaatst

Ik heb vandaag een hele erge baaldag, ben ontzettend moe, voel me huilerig en heb behoorlijk pijn in mn buik, ik vind het vandaag verschrikkelijk dat mijn man niet aanwezig is ( die komt 12 april thuis ) ik mis nu echt ff steun thuis zeg maar.

Geplaatst
Ik heb vandaag een hele erge baaldag, ben ontzettend moe, voel me huilerig en heb behoorlijk pijn in mn buik, ik vind het vandaag verschrikkelijk dat mijn man niet aanwezig is ( die komt 12 april thuis ) ik mis nu echt ff steun thuis zeg maar.

Hoi Renate,

vreselijk he van die baaldagen, maar geef gewoon even toe aan je moeheid ga lekker even slapen, huil wanneer je wil huilen ook dat hoort er allemaal bij...

wel balen dat je man er niet is hij is er dan ook niet wanneer je zou mogen testen. Ik had 4e dag na terugplaatsing ook zo'n dag kon alleen maar huilen. En na een lekker potje huilen lucht dat echt zo op.

gewoon even hier je ei kwijt is ook wel prettig.

rustig aan.....

Geplaatst
Hoi Patries,

Nou, misschien dat het deze keer wel gaat lukken dan...... I hope so!!

Ik vind de 14de dag na de de punctie het meeste spannend, alle 3 de keren ben ik op deze dag ongesteld geworden.

we gaan gewoon duimen dat jij op dag 15 een dikke vette 2e streep op je test heb staan.

ik heb dat ook met dag 15 vorige 1 ivf heb ik niet eens hoeven testen toen werd ik op de dag dat ik mocht testen ongesteld. Daarom flip ik hem nu ook iedere keer als ik voel dat ik menstruatiekrampen krijg.

Het schijnt er allemaal bij te horen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden