Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

kom morgen maar snel plaats nemen want dit bankje is al lekker warm Wish....

enne wat een geweldige emmy's!!!! goed teken.

succes

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames ik heb de afgelopen 4 dagen iedere dag getest en iedere dag negatief

dus ik begin echt de moed te verliezen

ik denk echt dat onze cryo het toch niet zo fijn vond hier

heb 4x de kruidvat gebruikt en 4x helemaal niets te zien nog niet het minste streepje

en echt ongi gevoel heb ik nog niet maar ik geloof het gewoon niet echt meer

sannie ik ben wel echt heel blij voor jou

voorlopig geen tjechische wijn meer voor jou

en leepat ook jij van harte

nu zijn er 7 groene tegen 6 rode dus ook statistisch gezien heb ik niet echt veel kans he

Geplaatst

Hier iemand die lichtelijk in de war is, ik heb begin van de middag een test gedaan en die was duidelijk negatief ( clearbleu ) en heb hem na 5 minuten weggegooid.

Ik heb hem net weer uit de prullenbak gehaald en dus 3 uur na de test is er een + te zien, de minstreep is wel een hele dikke streep en de | streep een stuk dunner maar wel duidelijk genoeg niet eens vaag ofzo, ik ben 4 dagen eerder met testen.

Ik weet nu niet of ik zwanger ben of niet, telt dit wel???Ik bedoel op de verpakking staat binnen 1 minuut het resultaat.

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo meiden,

Vandaag de tp gehad in Zwolle en ik kom dus gezellig bij jullie aanschuiven.

@ Hermien, de tp was idd in Zwolle, de punctie was pijnlijker dan de vorige keer.

7 eiblaasjes zijn er "geoogst"maar nr. 7 was liet zich moeilijk pakken (erg pijnlijk).

@ Leepat, gefeliciteerd, wat goed !!

@ Wish, kom er gezellig morgen bij.

Wachtbankje April:

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Ik heb me er zelf even bij gezet.

liefs

Diane

Geplaatst

Renata,

Ik weet het niet. Denk zelf dat ik de uitslag niet helemaal zou vertrouwen.

Maar je wil natuurlijk ontzettend super graag zwanger zijn dus klamp je jezelf aan elk strohalmpje vast.

Ik zou zeggen, doe vanavond of morgen nog eens een testje.

Als die van vandaag wel positief was is die dat morgen ook.

Ik ga voor je duimen!!!

Geplaatst

Hier komt ook weer buikpijn en toch ook pijn in me rug... Ik ben zo bang dat het mislukt is.. Gisteren had ik hoop, maar nu is die toch echt weg.

Geplaatst

Lieve Pleun,

Je moet niet gaan tellen hoeveel er in april zwanger zijn en wie niet.

Dit is hier niet meetbaar hoor!!

Dus vergeet die statistieken en hou de hoop!!!

Geplaatst

@ Pleun,

Zolang er nog geen bloed te zien is hoop blijven houden,

maar het is natuurlijk moeilijk na negatieve testen.

Ik zal voor je duimen, sterkte

@Kimmie,

Voor jou ook, hoop blijven houden en sterkte met

deze moeilijke dagen!

@Diana,

Mooi aantal, en minder leuk van de pijnlijke punctie, maar

je hebt hem weer gehad.

Had ik trouwens ook, de 2e was pijnlijker en ik had helaas

ook een bloeding,maarja het gaat ten slotte om het

resultaat.

Heb je 1 of 2 emmies?

@Renate,

Ik zou morgen even opnieuw testen en dan met ochtendurine,

is toch altijd wat sterker.

Succes en sterkte!

@Wish,

Veel succes morgen en weet je al of ze beide teruggeplaatst worden?

Meiden op naar groene regels allemaal!!!!

Gast Sannie66
Geplaatst

@Renata, er staat op volgens mij elke bijsluiter dat 'als er na 10 minuten nog geen positieve 2e streep/+ staat, de test niet meer betrouwbaar is'. Na 3 uur kan het nl. een zgn. 'ingedroogd streepje' zijn. Bij mij kwam de 2e streep, of zoals vanochtend bij de KV test met paarse dop de + binnen een minuut...

@Pleun, statistieken zeggen HELEMAAL niets. Ga je daar nu niet (negatief) aan vastklampen he! Het kan allemaal nog... :hugs2:

Geplaatst

@ Renata, het kan op zich wel goed nieuws zijn hoor! Mijn super lichte test, 1x ondersteund door een bloedtest met HCG 12, werd ook pas na uren echt zichtbaar. Klik maar op mijn naam voor de foto op mijn profiel, of mijn oude topic over "HCG 12" voor een grote versie. Dat was toen!

@ Pleun, ik was ook al heel blij maar bang tegelijk. De stats zijn mooi, maar kunnen vast niet in deze balans blijven. Toch hebben de anderen gelijk hoor. Kan nog alle kanten op! Probeer nog ff vol- en hoop te houden. Misschien ben je 'gewoon' een laat tester? Maar ehh, zit je moeder ook op dit forum???

Geplaatst

hoi surinails

ik voel me op zich wel redelijk alleen wat moe en duizelig en heb een beetje gevoelige buik.

ik probeer me maar rustig houden en verder zien we wel .

knuffel diaro

Geplaatst
ze wil graag een beetje mee lezen met hoe ik me voel ze leest alleen en praat niet mee

met gevolg dat ik niet helemaal mezelf kan zijn meer hier

Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder ook mee leest. Ik gebruik dit forum juist om even mijn verhaal kwijt te kunnen zodat mijn 'gewone' leven zo gewoon mogelijk verder kan gaan. Ik beslis graag zelf wat ik wel en niet aan m'n moeder vertel en wat ik met anderen wil delen.

Overigens in mijn omgeving weten maar een aantal mensen wel dat we in een zwangerschapstraject zitten, waaronder mijn ouders, maar niemand weet precies wat en wanneer, om vragende ogen te voorkomen. Ik vertel alleen iets als ik dat wil en wanneer ik dat wil. Op deze manier leef ik ook nog mijn gewone leven waarbij het niet om zwanger worden gaat.

Geplaatst

Ik weet niet hoelang het geduurd heeft voor het een plus werd, na dat ie negatief aangaf heb ik hem gelijk weggegooid en ik keek zelf pas weer na 3 uur.

Morgen nieuwe test halen, kan ik dan morgen al weer testen of beter pas woensdag???

Geplaatst

Pleun, ik begrijp hoe je je voelt, maar probeer hoop te houden.

Renate, morgen nog een testje?

wish, succes morgen!

Kimmie, laat de moed nog niet zakken meid!

Alle wachtenden, succes nog even, hou vol!

Zo rond volgende week kom ik voor de 2e keer terecht op de april wb, ik hoop zo dat dit em eens gaat worden.......

Geplaatst

Ik probeer het, maar voelt alsof er een menstruatie komt. En al een dag of 3 nu wat bruin slijm. Meer sliertjes zeg maar, geen idee wat dat is!

Geplaatst

Dat had ik ook, die sliertjes, na de laatste tp en Vanessa had het ook, wij vonden het ook al zo vaag, helaas wel ongi geworden, maar het kan net zo goed de andere kant op gaan, ik duim voor je meid!

Geplaatst

Ralletje,

Fijn dat je er weer bijkomt volgende week ,en dan hopelijk

met super resultaten.

Kan hier bijna niet anders, die bank wordt steeds groener, hij

wacht alleen nog op ons wachtende dames, ha ha!

Geplaatst

Ha meiden

Ik stond niet op het lijstje maar mocht woensdag testen. Helaas niet gehaald...sinds gisteren (14 dagen na punctie) ook bruinige verkleuring en een paar mini bruine sliertjes te zien, rugpijn, beetje ongi gevoel. Vandaag begin vd avond heeft het verder doorgezet, wat rood/bruine stolsels verloren.

Voordat ik een fles wijn opentrok nog even getest, enkel een dikke controlestreep en verder nada!

Heeeeeeel erg jammer!! Het zou allemaal heel mooi geweest zijn maar mocht niet zo zijn.

Gelukkig heb ik nog een paar cryo's, daar vestig ik nu alle hoop op.

Hoe lang moet je daarop wachten normaal gesproken?

Dames met een groene streep: super!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Het is jullie van harte gegund.

Kimmie, ik leef nog even met jou mee....ik hoop dat het bij jou anders afloopt meid. Succes!!!!!!!!!!!!!

lfs Megan

Geplaatst

Volgende week maandag komt mijn man thuis, en ik ga proberen om niet meer te testen voor die tijd, dan zijn we samen en iets van ons samen.

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

het lijstje nog maar een keer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden