Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo allemaal.

Vanaf maandag kom ik aanschuiven bij jullie op het wachtbankje.

Afgelopen donderdag de punctie gehad en maandag de tp.

groetjes, Diane

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Sandra,

Jeetje nu al positief getest !!!

Gefeliciteerd hoor.

Vanaf maandag zit ik hier ook weer op het wachtbankje, dan hebben we in Zwolle de tp.

liefs

Diane

Geplaatst

Er mag er weer eentje rood gemaakt worden op het bankje!! Vandaag weer duiveltjes op gekomen. Een dagje te vroeg, dus in ieder geval geen extra dagen in spanning hoeven te zitten...

Zou iemand het lijst voor me willen kleuren?? Kan het nog steeds niet. En ben bang dat ik straks iemand weg-delete.

Thxx

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Surinails: TP 4-04, testen 18-04

Diaro: TP 4-04 , testen 18-04

:cry2: Met tegenzin.

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat een geweldig nieuws van jullie Nathalie en (naamgenootje) Sandra...:hussy: Van harte meiden!

Gaat lekker druk worden met al die groenen op dit bankje... Ik sluit me pas aan na de bloedtest... maar vanmorgen ook weer getest en weer een streep... ga er langzaam in geloven...

@Wannebemom, meid, veel van ons weten hoe je je voelt... sterkte met de verwerking...

Geplaatst

hee dames effe snel

heb gister en vandaag getest beide negatief maar dat waren wd 9 en 10 dus erg vroeg (al had sandra ook veel te vroeg getest, en die had raak)

dus ben benieuwd of dat nog gaat veranderen

mijn borsten zijn nog wel gevoellig en ik heb soms wat steekjes in mn buik en in mn rug

aan de andere kant had ik deze ochtend bij het poepen

(sorry)de zelfde pijn als wanneer ik ongi ga worden

nu ga ik weer stoppen wordt echt te duur anders

dames in het (bijna /ongeveer)groen van harte

dames met rood sterkte

Geplaatst

Hey Pleun, de vroegste die ik gezien heb met testen ( met goede resultaat ) is volgens mij 5 dagen voor testdatum, jij zit nu 7 dagen voor test datum, het kan dus heel goed dat het gewoon nog niet te testen is. nog hoop houden hoor.

Geplaatst

Sandra,

Super geweldig nieuws, ik ben ontzettend blij voor je.

We hebben elkaar nu al een tijdje gevolgd, ook omdat we

allebei in Zwolle lopen, en dan ben je toch iets nieuwsgieriger.

Ga je nog een extra test doen? En dan maandag zwolle bellen?:confettistars:

Liefs

Trouwens nog een vraagje:

Ik vind dit heel erg raar want bij de zwangerschap van mijn

dochter had ik vanaf het begin heel veel last van zuurbranden

en stond mijn keel in brand.

Na de zwangerschap nooit meer gehad en nu heb ik vanaf een

uur of vijf vanavond ditzelfde gevoel, eerst dacht ik een zere

keel te hebben, maar het voelt exact hetzelfde.

Dit kan toch niet, ik heb gisteren een tp gehad??????

Leepat,

Succes nog met wachten, een dikke knuffel

Dianna,

Fijn dat je hier ook mag deelnemen, je komt ook in Zwolle toch?

Hoe is de punctie gegaan?

En maandag de tp, lopen we een beetje gelijk op, succes!

Wish,

Mooie score, en dan nu maar afwachten tot maandag en dan

dinsdag de tp, jij ook heel veel succes en sterkte met wachten.

Renate,

Sterkte, kan me voorstellen dat het moeilijk is vooral als

je alleen bent, vanaf hier een dikke knuffel

Surinails,

Succes morgen!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Dames mijn borsten passen niet meer goed in me bh, zeg maar gerust dat ze er bijna uitvallen. Kan dit nu al?? Of komt dit ook al door die rot bollen???

Geplaatst

Ik weet niets van die bolletjes af sorry...

@Leepat, mijn man is er niet met testen nee, we hebben afgesproken dat hij dinsdag probeert te bellen voor de uitslag van de test.

Tot vandaag ben ik er alleen maar mee bezig geweest wanneer kan ik testen en wat voel ik en zou ik zwanger zijn, allemaal dat soort gedachtes, vandaag ben ik juist erg bang voor de test, stel nou dat ik niet zwanger ben, ben ineens heel bang om te testen ( heb ook nog wel ff voor het mag.. )

Geplaatst

@ wish mijn borsten zijn ook al na een paar dagen na tp opgezwollen, doen geen pijn

kan ook van de bollen komen helaas

@sannie jij ook een voorzichtige van harte las dat je ook 2 streepies had

@patricia ik gebruik ook bollen maar die kunnen geen invloed hebben op de test

@pleun ik heb 5 dagen voor mijn test datum getest

om precies te zijn 13 dagen na punctie punctie dag niet mee gerekend, dus het kan nog best voor jou

had vanmorgen ineens ik moet nu testen voelde zo

@hermien ik ga alle dagen testen tot en met dinsdag bel dan naar zwolle

heb voor de dinsdag een cb digital gekocht ben dan ook jarig vond het een mooi cadeautje

voor alle andere dames bedankt voor de lieve woorden en felicitatie

Gast Sannie66
Geplaatst

whahaha San, zouden mijn testen kunnen zijn!

Geplaatst

dit zijn de testen van gisteren en vandaag

heb er nog 4 liggen voor de komende dagen

gewoon omdat ik zelf wil zien dat het hcg stijgt en wat kosten die van de kruitvat nou

kun je geen stress voor hebben geeft me een beetje meer zekerheid

@sannie worden jou testen ook steeds duidelijker goed ja

straks samen in december

@kimmie voor jou ook nog een paar dagen, hou jij het wel vol om te wachten? ik kon het echt niet meer

Geplaatst

IK heb er moeite mee hoor. Vandaag en morgen nog een redelijk drukke dag dus dan gaat het wel, vanaf dinsdag is me vriend weer werken en dus alleen. Dan zal ik wel moeite ermee hebben. Zou over 4 dagen ongesteld moeten worden, en normaal begin ik toch echt nu al last van me rug te krijgen. Maar nog niets, dus ik kijk het nog even aan en misschien toch eerder testen.... We moeten bij ons 17 dagen na punctie testen en jij?

Geplaatst

Het gaat maar goed hier meiden!! Dat geeft de burger moed...

Voor de rode dames, heel veel sterkte en voor de groene natuurlijk GEFELICITEERD!

Geplaatst

Inderdaad Mart!

Van harte meiden, veel plezier en succes op het volgende wachtbankje.

Voor de anderen, zeer balen. Laat het verdriet toe. En als dat er ergens nog in zit, geef de moed niet op!

Geplaatst
Foto-R6RYCZ7S.jpg

sorry kan het niet laten ben zo blij

wauw meid wat geweldig!!!!! ik wil dit mogen ook zien op mijn test!!!!!

voorlopig gaat het hier nog goed geen bloed te zien gelukkig maar morgen is de spannende dag dag 15 na punctie en 12 na tp, heb vannacht weer beetje last gehad van ongigevoel maar wel minder dan de nacht ervoor.

Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor......

maar goed het april wachtbankje gaat de goede kant op joehoe.....

Geplaatst
IK heb er moeite mee hoor. Vandaag en morgen nog een redelijk drukke dag dus dan gaat het wel, vanaf dinsdag is me vriend weer werken en dus alleen. Dan zal ik wel moeite ermee hebben. Zou over 4 dagen ongesteld moeten worden, en normaal begin ik toch echt nu al last van me rug te krijgen. Maar nog niets, dus ik kijk het nog even aan en misschien toch eerder testen.... We moeten bij ons 17 dagen na punctie testen en jij?

Kimmie dat ziet er goed uit ik heb normaal ook 1 week voordat ik ongesteld wordt pijn in me onderrug maar nu niet heb het wel paar keer gehad maar veel lichter. Morgen is mijn testdag....

Geplaatst

Hoi dames,

Gister de TP gehad van 2 emmy's een B kwaliteit 9 cellig en een C kwaliteit 8 cellig.

Nu maar heel hard duimen.

Ik mag wel op 7 ,14 en 21 april bloedlaten trekken, dit is ook om te kijken of ik bij moet spuiten met pregnyl ter ondersteuning.

Sandra die testen zijn mooi duidelijk, gefeliciteerd.

Alle wachtende daar gaan we ook voor he.

Groetjes suus

Wachtbankje April:

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje, hoeveel dagen na je terugplaatsing wordt je meenstal ongesteld?

Ik heb vorige week zondag mijn terug plaatsing gehad. ik werd vanmorgen wakker en heb nu echt zo'n gevoel dat ik ongesteld moet worden.

toen ik naar de wc was geweest en ging afvegen zat er een heel licht oranje vlekje op het papier.

Nu voel ik me een beetje vreemd en weet even niet meer of ik nu voel dat ik ongesteld moet worden of dat ik wat anders voel.... Pfff HELP!

Geplaatst

Wachtbankje April:

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Op veler verzoek: ik durf het aan vandaag. Zit nu 1 dag voor mijn officiële testdag en de teststreep is net zo donker als de controlestreep. ik maak mezelf dus maar groen........ Morgen de digitale doen en dan door naar het volgende bankje!!

Sandra: mooie testen!! Wie weet zijn het er wel 2!! hahaha. Ik ga dinsdagochtend bellen voor de 1e echo!! Niet stiekem voor mij aan gaan he? hahahaha. Lekker genieten meid! Maak je jezelf ook ff groen?

Annemarie: Dit wisselt per persoon. Het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest. ik heb de week na de TP ook erge menstruatiekrampen gehad maar voelde wel iets anders als echt menstruatie. De klachten kunnen enorm wisselen. Helaas kan ook heel veel door de bolletjes komen!

Geplaatst

Ik ben stom geweest. Ik kreeg net onwijse buikpijn en als ik me schoonveeg, beetje in me vagina dus niet erbuiten zag ik wat bruine afscheiding.

Ikke in paniek een test genomen en getest, maar hartstikke negatief natuurlijk.

Maar goed een week te vroeg, dus dat is vragen om problemen toch?!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden