Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi ik heb vandaag mijn terug plaatsing gehad van 1 top embryo.de terugplaatsing ging niet makkelijk moest met speciaal slangetje nu en was ook wel pijnlijk.maar nu zit het lekker in mijn buik en zal het goed warm houden.alle meiden met positieve test van harte gefeliciteerd en de rest heeeeel veel succes dikke knuffel diaro

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik ben stom geweest. Ik kreeg net onwijse buikpijn en als ik me schoonveeg, beetje in me vagina dus niet erbuiten zag ik wat bruine afscheiding.

Ikke in paniek een test genomen en getest, maar hartstikke negatief natuurlijk.

Maar goed een week te vroeg, dus dat is vragen om problemen toch?!

Je bent inderdaad nog te vroeg geweest.... niet in paniek raken en rustig ademhalen. Zolang je geen helderrood bloed hebt kan het alle kanten op (zelfs met helderrood bloed kan het nog alle kanten op). Tanden op elkaar en rustig afwachten wat er gaat gebeuren. Is dood eng, ik weet het. Ik heb ook een paar keer heel veel krampen gehad en 1x roze bloedverlies. Het wil nog niets zeggen........... sterkte meis en hou je goed vast aan dit bankje!

Geplaatst

Goeiemiddag dames ik ga me even bij jullie aansluiten als jullie het goed vinden want ik ben sinds 2 uur de trotse eigenaar van een mooie verse emmy dus de beruchte weken in haha fijne zondag allemaal

Geplaatst
Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Op veler verzoek: ik durf het aan vandaag. Zit nu 1 dag voor mijn officiële testdag en de teststreep is net zo donker als de controlestreep. ik maak mezelf dus maar groen........ Morgen de digitale doen en dan door naar het volgende bankje!!

Sandra: mooie testen!! Wie weet zijn het er wel 2!! hahaha. Ik ga dinsdagochtend bellen voor de 1e echo!! Niet stiekem voor mij aan gaan he? hahahaha. Lekker genieten meid! Maak je jezelf ook ff groen?

Annemarie: Dit wisselt per persoon. Het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest. ik heb de week na de TP ook erge menstruatiekrampen gehad maar voelde wel iets anders als echt menstruatie. De klachten kunnen enorm wisselen. Helaas kan ook heel veel door de bolletjes komen!

mezelf er ook maar even bijgezet

Geplaatst
Je bent inderdaad nog te vroeg geweest.... niet in paniek raken en rustig ademhalen. Zolang je geen helderrood bloed hebt kan het alle kanten op (zelfs met helderrood bloed kan het nog alle kanten op). Tanden op elkaar en rustig afwachten wat er gaat gebeuren. Is dood eng, ik weet het. Ik heb ook een paar keer heel veel krampen gehad en 1x roze bloedverlies. Het wil nog niets zeggen........... sterkte meis en hou je goed vast aan dit bankje!

Dank je wel voor je lieve reactie!

Ik ben even op de bank gaan liggen met een deken en voel me al wat rustiger. Ook zakt me buikpijn wat af!

Voelt zo vreemd vandaag. Maar goed we gaan er weer wat van maken en ik hou me stevig vast aan het bankje!

Geplaatst

Wij zijn vandaag naar Utrecht geweest voor een mogelijke tp. We moesten eerst afwachten of er eentje bij zat met een goede chromosoomdeling en dat zouden we pas in het ziekenhuis te horen krijgen. Hun kregen om half 2 de uitslag enw ij moesten er om 2 ur zijn. Als het niet goed zat dan werden we pas als laatste binnen geroepen en anders rond 2 uur. Ik zat op een gegven moment te trillen van de spanning en zei binnensmonds: " roep mijn naam, roep mijn naam!"

En ja het gebeurde!!!! Er was 1 TOP embryo met een goede chromossomdeling.

Dus de afvalrace is van 11 naar 1 gegaan en die zit nu hopelijke een mooi plekje in mijn buik te zoeken. Op 18 April Mag ik testen....

Wat een hoop spanning voor een mens.

Iedereen fijne paasdagen en hopelijk veel geluk met alles.

Ik houd jullie ook goed op de hoogte.

Liefs Surinails

Geplaatst

Kimmie,

Laat je niet gek maken door een beetje bruine afscheiding. (zeg ik dapper...)

Kom op meid!! Hou vol hoor, hoop blijven houden.

Geplaatst

@ Sandra,

Super duidelijk, geen twijfel mogelijk, ha ha!

@Leepat,

Succes morgen met testen, ik zal voor je duimen!!

@ Kimmie,

Het zijn moeilijke dagen, nog even volhouden en zolang het

geen helderrood verlies is, hoop proberen te houden.

Knuffeltje vanaf hier.

@Surinails,

Geweldig dat er een toppertje tussen zat en nu heerlijk

warm in je buikje zit.

Succes met de wachtweken!!

@Nath,

Helemaal goed dat je nu lekker groen kleurt, dus nu

voor jou een super van harte gefeliciteerd!

@ Diaro,

Ook jij veel succes nu met de wachtweken, en nu

maar proberen afleiding te zoeken.

@ Annemarie,

Moeilijk he', dat wachten.

Je voelt nu zoveel, sterkte!!

@ Suus,

Goed nieuws, 2 emmies!!

Succes met wachten en hopelijk met goede resultaten!!

@Sharon,

Goed dat je ook bij op de lijst staat,en je mag zeker trots zijn.

Veel succes

Geplaatst

geweldig surinails dat je een top embryo terug hebt ik je buikje .ook ik heb vandaag een topembryo in mijn buik geplaatst gekregen dus we gaan gelijk op spannend he meis dikke knuffel diaro

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Dag allemaal. Ik heb me zelf ook hiertussen geplaatst. Weet je wat het grappigste is; Ik - mama van Tim - had net zo goed 'Suus77' kunnen heten. Dat is toch ook toevallig Haha.

Groetjes, Mama van Tim

Geplaatst

Er wordt de komende dagen weer veel getest, spannend!!!!!

Ik wil iedereen heeeel veeeel succes wensen!

Wachten is killing dat merk ik zelf nu ook weer.

Wie van jullie had de eerste week na de punctie ook nog steeds een gevoelige buik? Ik heb nu (morgen één week na de punctie) no steeds elke dag buikpijn. Niet heel erg, maar zeurderig aanwezig. Klinkt dat voor iemand bekend? Dit is mijn tweede poging, bij de eerste poging had ik dit helemaal niet. Ik bedenk me, dat mijn lijf de emmy's niet wil en ze aan het afstoten is. En ik moet nog zo lang wachten. Hoe kom ik die tijd toch door?

Ja. k'weet het, het kan nog alle kanten op, maar ik vind het soms moeilijk om er in te geloven dat het gelukt is, terwijl ik dat deze keer toch echt met mezelf had afgesproken.

Noa

Geplaatst

Oh ja nog een vraagje.

Ik heb ooit gelezen dat emmy's zich innestelen zo rond de vierde, vijfde dag.

Hoe zit dat dan als je vier dagen na de punctie en tp hebt? Duurt dat dan alsnog vier dagen of gaat dat dan vrijwel meteen gebeuren? En kun je een innesteling voelen misschien?

Dat was het echt voor vandaag

groetjes

Geplaatst

@kimmie ik heb tot nu toe geen bruin roze of rood verlies gehad

@noanoa ik geloof dat de tp plaats vind tussen dag 5 en 8 na bevruchting maar dit is gemiddeld gerekend kan altijd iets later zijn

@annemarie het verschilt er wanneer iemand ongi kan worden maar gemiddeld zeggen ze 14 dgn na punctie

@patricia ik heb de zelfde dag als jou punctie gehad

@diaro hoe bedoel je speciaal slangetje? de emmies worden ingebracht met een soort van catheter

dit is een flexibel rubberen slangetje

Gast Sannie66
Geplaatst

@NoaNoa, er wordt in het algemeen tussen 5 en 10 dagen aangehouden bij een 'gewone' innesteling.. ik had ws. mijn innesteling op dag 4 na tp, dus 8 dagen na punctie (als ik reken dat op de punctiedag de bevruchting heeft plaatsgevonden). Maar anderen hebben het ook later hoor...

Geplaatst

Er is mij verteld de eerste 3 dagen na tp rustig aan te doen

dus niet tillen en bukken dergelijke.

Mag ik na deze 3 dagen wel weer tillen, ik heb namelijk een

dochter van 2 jaar?

Geplaatst

Dan kan het wel. Als je het dan nog spannend vind doe je het toch rustig aan? Volg gewoon je eigen gevoel. En weet je wat zo grappig is? Bij mijn 2 vorige terugplaatsingen in 2006/2008 gaven ze dit advies nog niet........Dus ja.....Joy1

Gast Sannie66
Geplaatst

@Hermien, zou gewoon het in acht nemen... dus bukken en tillen vanuit je benen en niet vanuit je rug/buik... dit legt veel druk aldaar. Ik heb zelfs de afgelopen 2 wachtweken geen boodschappentas aangeraakt.. dat liet ik mijn mannetje doen ;-)

Geplaatst
Dan kan het wel. Als je het dan nog spannend vind doe je het toch rustig aan? Volg gewoon je eigen gevoel. En weet je wat zo grappig is? Bij mijn 2 vorige terugplaatsingen in 2006/2008 gaven ze dit advies nog niet........Dus ja.....Joy1

Klopt helemaal, bij mijn 1e behandeling in 2006/2007 hebben

ze mij dit ook niet verteld, maar aangezien ik toen nog geen

dochter had, was dit voor mij ook niet zo'n probleem.

Aangezien ik haar in/uit bed moet halen en in/uit de auto moet

tillen ga je er toch wat meer over na denken.

En helaas manlief moet overdag werken.....

Maar ik denk dan maar zo, als het op de natuurlijke weg was gelukt

zou je ook niet weten dat er een emmie in je buik zit toch????

Geplaatst

sandra

ze hebben inderdaad eerst geprobeerd met een flexibel slangetje zoals de vorige keren .

maar het lukt niet dus eerst een grotere eendebek en daarna een stugger slangetje en toen moest ik op mijn hand blazen en toen lukte het. (gelukkig)het was wel wat gevoelig en nu ook nog.

groetjes diaro

Geplaatst

Dames ik kan het zelf nog niet geloven maar ik ben ZWANGER......

ongeloofelijk ik had het echt niet verwacht, ik was bijna overtuigd dat ik ongesteld ging worden.

heb clearbleu gebruikt

Geplaatst

YESSSSS!!!!!!!!

Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel!!!!

Wat een onvergetelijke paasdagen zijn dit voor jullie.

Liefs,

Vanessa

Gast Sannie66
Geplaatst

@Patricia, gefeliciteerd! Welcome to the club in december!...

Ik heb vanochtend nog een KV met paarse dop tegenaan gegooid...nou binnen 5 seconden: zo zwanger als t maar zijn kan...

Foto-E3FBPM43-D.jpg

Geplaatst

Gefeliciteerd Patricia!!!! Wooohooo!!!! Ik dacht het al wel!! Lekker genieten meis!!

Sannie: mooie duidelijke testen hoor!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden