Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

NoaNoa,

Dank je!!!

Poeh, dan zit je morgen op dag 14 na punctie.

Wanneer ben je de vorige keer Helaas ongesteld geworden?

Ik vind dag 14 na punctie erg moeilijk......

Als ik die door ben gekomen ga ik testen!

Overstimulatie kan soms ook 'positief' uitpakken heb ik wel eens gelezen.

Weet niet of er mensen die hier mee lezen/schrijven ervaring mee hebben?

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon,

Op het papier wat ik mee heb gekregen staat 21 april als testdatum.

Ja daaag, dat vind ik dus echt veel te lang wachten!

Geplaatst

Hermien,

Nee ik gebruik geen bolletjes. Ik ben geinsemineerd in mijn eigen cyclus zonder hormonen. Vorige keer was ik twee dagen te vroeg en normaal altijd stipt op tijd.. .maar nu dus niet

Geplaatst

Hallo Meiden,

Mijn testdag is 23 april.

Nu maar hopen dat ik niet ongesteld ga worden.

Duurt lang dat wachten:misc_expressions-wh

Kan iemand mij vertellen wat je wel of niet mag na een TP?

Groetjes Simone

Geplaatst

Hey Wish

Vorige keer kreeg ik op dag 13 's avonds last van bruin verlies en is het op dag 14 echt doorgezet. Nu nog niets gezien,.... bijt mijn nagels er zowat af. Oh nee ik bijt geen nagels, maar was even om aan te geven dat ik erg zenuwachtig ben. Mijn vriendin bood aan om een kaarsje aan te steken. Ik zei haar dat ze misschien beter een tuinfakkel aan kon maken. Dat zet iets meer zoden aan de dijk.

Mijn officiele testdag duurt ook nog ongeveer een week.

Geplaatst

NoaNoa,

Ik heb de eerste IVF ook met een overstimulatie te maken gehad. Bij mij is het goed uitgepakt en 9 maanden later een prachtig zoontje!

Nu 7 cryo terugplaatsingen en 1 IVF poging verder nog steeds niet zwanger.

Ik begon er juist van overtuigd te raken dat rusten juist goed zou zijn, moest namelijk met de overstimulatie 2 weken acute rust houden. Maar helaas is dat nog niet bewezen.

Succes!

Geplaatst

He NoaNoa,

Ik heb ook overstimulatie gehad bij mijn verse poging, bij mij was het een teken dat ik zwanger was. Helaas heb ik wel een miskraam gekregen maar dat had volgens het ziekenhuis niets met de overstimulatie te maken.

Ik zit nu op wachtdag 6 van een cryo-tp en ik voel wederom niks....Ja, ik heb last van één wat pijnlijke borst en dat is mij mij vaak negatief want dat heb ik regelmatig zo'n week voor de ongesteldheidsdatum. Verder geen gekke pijntje, niet moe, geen gevoelige tepels, niet warmer, geen zichtbare aderen, geen pijn in de onderrug...pfft. Ben zo bang dat het weer mislukt is....

Geplaatst

Hallo dames,

Het blijft spannend bij mij. Nog steeds geen rode duivels te zien en ik blijf vaak naar het toilet lopen. Bedacht me alleen wel dat ik vorige week dinsdag en woensda veel last had van slijm verlies (ik gebruik geen hormonen en bolletjes). Zou dat iets te maken kunnen hebben met innestelen? Heb wel een wat opgezet gevoel in m'n buik.

Geplaatst
Sharon,

Op het papier wat ik mee heb gekregen staat 21 april als testdatum.

Ja daaag, dat vind ik dus echt veel te lang wachten!

ja kan kloppen bij mij staat 20 april en heb 1 april de punctie gehad maar ik ga ook echt niet wachten ik ga vrijdag waarschijnlijk de eerste test doen net zolang totdat ie positief is haha jij ook vrijdag toch??

Geplaatst

Vanmiddag hebben we gesprek in het ziekenhuis over een TP. Dit zal wel mei worden maar we mogen even langs komen om te kletsen meteen. Fijn even me verhaal kwijt kunnen. Gebruik je bij een TP ook die bollen?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe gaat het bij jullie met het wachten?

Ik zit vandaag op dag 12 nog 2 dagen en dan testen. Gisteren had ik een heel erg goed gevoel erover, geen krampen, pijnlijke borsten, pijnlijke onderrug..... Maar vandaag wel buikpijn en heel het goede gevoel weg....

Hebben jullie ook last van je buik?

Gr Es

Geplaatst

hoi simone,

wij lopen een beetje gelijk op ik heb gisteren de tp gehad en 25 april de test.

maar tegen mij is gezegt rustig aan doen en niet tillen,sporten ed.ik ben nu 3 dagen vrij van het werk.dus kan rustig aan doen.

voel jij al wat.heb alleen wat krampen in mijn buik.

spannend allemaal.

groetjes miranda

Gast Diane180
Geplaatst

Surinails,

We lopen helemaal gelijk, ook ik zit op wachtdag 7, het is precies een week geleden op 2e paasdag dat we de tp hadden (ik om 12.45 uur) Hopelijk blijft blijven onze "paaseitjes" zitten ;-).

Van de bolletjes niet zo veel last, wel meer moe en gisteren ook knallende koppijn (voor het eerst trouwens).

Zolang je geen krampen voelt en er geen bruin/rode afscheiding komt zit het nog goed hoor !!

@ Hermien, met mij gaat het goed, braaf de bolletjes aan het nemen. Zit nu op wachtdag 7, het is precies een week geleden dat op maandag 2e paasdag de tp was.

de 19e mogen we testen. We willen ook niet eerder testen dan op de testdag zelf.

Hopelijk gaat week 2 net zo voorspoedig als week 1, wachten maar weer.

Voor veel afleiding zorgen helpt.

Nog een paar daagjes volhouden hoor Hermien !!! ik duim voor je.

@ Miranda, welkom en sterkte met de wachtweken !

liefs,

Diane

Geplaatst

Goedemiddag dames,

Ik werd vanmorgen wakker en draaide me om in bed, en mijn borsten zijn een stuk pijnlijker als gister, maar sinds vanmiddag ook flink wat kramp, ga morgen bloedprikken dus ben benieuwd of ik er wijzer van wordt, hebben er meerdere kramp?

Wordt trouwens nooit ongesteld door de bollen heen, dus bloed zal zoiezo nog niet komen.

Groetjes suus WD 9

Geplaatst

Ik heb al een week last van krampen, afgelopen nacht bijna niet te houden. Ik dacht echt, nu word ik ongi. Ik ging er niet uit om te kijken, want ik was bang voor de bevestiging. Ik heb nog niets in mijn broekje kunnen ondekken wat een voorteken is van de rode duivels. Misschien toch nog hoop.

Geplaatst

* even inbreken *

Suus77, ik had bij de 1e ivf dat ik wel ongi werd door de bollen heen, bij ivf nr. 2 niet. Dus het kan per keer ook wisselen!

We hopen uiteraard dat je NIET ongi wordt, niemand hier. ;-)

Geplaatst

Hallo meiden!

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen; ik heb 8 april de laatste Pregnyl 1500 gespoten. Wanneer is de Pregnyl genoeg uit je lichaam verdwenen om een eerlijke test te kunnen doen? De terugplaatsing was trouwens 1 april (geen grap :toothy9:)...

Ik geloof dat de meeste van jullie die bolletjes gebruiken...

Ik hoop echt dat er iemand is die hier ervaring mee heeft...ik heb namelijk vanochtend een test gedaan en die gaf heel licht een tweede streepje aan. Nu weet ik dus niet of dat de Pregnyl is of dat ik heel voorzichtig mag gaan hopen op iets anders......

Dank je wel en allemaal hééééél veel succes met wachten (ik lees stiekem wel gezellig mee hier hoor...)

x

Petra

Geplaatst

hoi hoi petra,

Ik spuit ook pregnyl 1500, de laatste wad afgelopen zaterdag.

vorige keren ook bij gespoten en toen was de hcg in de bloedtest maar 6 en een x 21, dus als je een mooie dikke streep hebt zal t positief zijn denk ik.

Anders bloed laten trekken , ik ga morgen bloed laten prikken ben benieuwd

Geplaatst

hoi petra

ik denk dat het de pregnyl nog steeds in je lichaam zit.

al hoop ik voor jou dat je gewoon zwanger bent.

meis knuff en sterkte met wachten

knuffel diaro

Geplaatst

Hoi meiden,

Helaas ben ik gisteravond laat nog ongi geworden... voor ons dus geen happy end deze 2e tp... wel erg vroeg ook want hoefde pas 17/4 te testen..

Weer zo verdrietig maar wel weer proberen alle hoop op de volgende poging... vlg week evaluatie gesprek met de gyn. en eind vlg week 1e echo van de nieuwe poging. Gelukkig mogen we gelijk door naar de volgende ronde.

Succes allemaal en sterkte... wil iemand mij rood maken....?

Liefs,

mama Ree

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon:Tp 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 07-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

@mama Ree ik heb je helaas rood gemaakt, kan het niet nog een innesteling zijn?

Dat lees je hier ook vrij veel.

In ieder geval heel veel sterkte van deze kant.

Liefs Surinails

Geplaatst

Petra: ik duim gezellig voor je mee hoor!

@ Mama Ree: ow jee, niet zo mooi. Sterkte, enne: misschien wat surinails zegt? innestellingsbloeding? Hoe dan ook: sterkte!!

xx

Angela

Geplaatst

Dat hoopte ik uiteraard ook.. maar dat is niet zoveel als een ongi neem ik aan.. en dat duurt geen 2 dagen toch..? Ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het eigenlijk niet.. maar het voelt als zware ongi..

xxx

Geplaatst

@mama ree, weet ik eigenlijk ook niet, dus durf er niks over te zeggen. Maar als t goed doorkomt, dan vrees ik inderdaad t ergste....

:hugg:in ieder geval

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden