Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Gast Nic1968
Geplaatst

Nou hier komen ze dan: nieuwe buikfoto's, vanavond gemaakt door mijn zoontje. Nic

Foto-W8OVEQM3-D.jpg

Foto-G4HO7YU3-D.jpg

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

WOW NIC! Knappe buik...knappe fotograaf

Ik maak me beetje zorgen om het feit dat ik de kindjes soms zo laag voel?? Is dat normaal? (zie augustus mama's)

Liefs Pien

Gast Nic1968
Geplaatst

Je moet de tweede optie nemen en dan de onderste link kopieren, dan komen de foto's er meteen op. Grote buik zeg, echt een verschil tussen 1 of 2... Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Caroline, wow! Wat een grote, maar ook mooie buik heb je zeg. Wat een verschil inderdaad, 1 of 2, maar erg indrukwekkend :hello2:

@Nic, ook een prachtig buikie hoor! Ik denk dat wij ongeveer vergelijkbaar zijn... maar ja, ik zie die van mij vooral van bovenaf, haha.

@Pien, ze kunnen overal trappelen toch? Onze knul trappelt ook wel eens een dag alleen onderin. Ze kunnen bij jou alleen wat minder makkelijk blijven draaien lijkt me... Die van mij pingpongt die hele "ballon" door. Maar dat zal Caroline vast weten!

Wow wat een opsomming van "dingen-die-nog-gedaan-moeten-worden" hihi. Ik ben al blij dat Pat de baby vandaag erkent heeft. Verder moet ik eerst leren voor mijn examen voordat ik weer echt verder kan genieten en regelen. Heeft iedereen hét kaartje al in orde?

@Karin, morgen komen de meubels, dan gaan we heerlijk bouwen! :blob1:

Lfs,

Nienke

Gast Nic1968
Geplaatst

nee hoor kaartje hebben we ook nog niet, en nog geen maxicosi, geen box, geen badje, geen noem maar op. Ook geen lijstje trouwens (behalve dan wat ik net hier heb getikt). Maar sinds vandaag dus wel een achternaam, was gelukkig ook zo gepiept. Heb je ook de procedure voor aanvraag ouderlijk gezag uitgelegd gekregen? of hoeft dat niet bij geregistreerd partnerschap?

ik schrik zelf ook van mijn buik op de foto, ziet er heel anders uit dan van bovenaf.. ;-)

Nic

Geplaatst

He Joke,

ben dan wel geen Juli dame maar wil je graag zien schitteren.

Krijg alleen telkens een foutmelding.

Geplaatst

Hallo

Misschien via deze weg dan : www.wtv.be en dan programma's en dan zie je "goed zo"

Lukt het via deze weg?

Geplaatst

Caroline,

Ik zie nu pas je buikfoto's! Fantastisch ennuh.. ik ben ook jouw kant op aan het neigen. Ik zal er binnenkort ook weer eens wat plaatsen.

Liefs Pien

Gast Nienke79
Geplaatst

@Joke, ik heb het wel via de link kunnen zien, hihi. Leuk! Volgens mij waren jullie wel een klein beetje zenuwachtig. Je had veel tekst! Leuk hoor. Pittige oma heb je ook.

(ps, denk dat je Caroline bedoelde met de prachtige foto's?)

Wij hebben vandaag de kinderkamer in elkaar gezet. Helaas zijn we wel wat krasjes tegengekomen, maar ja, die komen er later toch ook op. Ook waren er 2 plankjes van de lades van de commode gebarsten, dus die worden volgende week nageleverd. Ziet er gelijk weer heel anders uit :-)

Morgen volgen er foto's!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Leuk alle foto's! En allemaal druk met de babykamer lees ik wel. Ik vind het eigenlijk een opluchting dat jullie ook nog niet klaar zijn... Het is ook zo'n standaardvraag van mensen of "we er al helemaal klaar voor zijn?". Mwoah, bijna... Nog een verhuizing voor de boeg...

Iemand vroeg of we onze huidige woning al verkocht hebben, maar helaas nog niet. Vooralsnog geen kijkers in het verschiet ook. Dus daar worden we toch wel een beetje nerveus van!

Ons kaartje hebben we wel al een poosje terug uitgezocht en was gelijk naar ons zin. Dus dat is t.z.t. een kwestie van de datum doorgeven. Wat zal die worden??

Ik las hier een paar keer dat geen klossen nodig zijn als je in het ziekenhuis bevalt, maar bij onze kraamzorg is het voor haar werkomstandigheden een voorwaarde dat het bed min. 80 cm hoog moet zijn om rugklachten te voorkomen. Vandaag belde de consulente voor een intake-afspraak. Die afspraak hebben we maar even na de drukke verhuisperiode gepland, 8 juni staat die. Hebben jullie de intake al gehad?

Geplaatst

Mijn berichtje van vanochtend is weg.

In ieder geval even zeggen: mooie buiken!!!

En Pieneke ... ik voel de baby ook vaak laag ... best irritant, net of ze eruit valt, of eruit wil. Maar volgens mij niet erg.

Kammie .. hier nog niks van de kraamzorg gehoord (wel de oorspronkelijke bevestiging natuurlijk). Ik hoop niet dat ze echt komen controleren. Daar voel ik me toch wel een beetje te oud en te wijs voor!

Geplaatst

Annelies,

Je beschrijft precies wat ik ook soms voel! Ik vind het zo'n nare gedachte. Inmiddels heb ik al wel een aantal reacties gehad die me meer geruststellen.

Liefs Pien

Geplaatst

Heb je dan ook dat het soms net voelt of ze er van achter uit willen? Ik voel d'r soms onderin van voor en soms van achter. Echt zo'n stom gevoel. Ben altijd blij als ze weer lekker over dwars gaat liggen (al moet ze dan natuurlijk ook niet eeuwig volhouden ... haha).

Ik maak me er ook niet ongerust over, maar kan me voorstellen met 2 dat dat wel even anders is. Fijn dat je al door meer bent gerustgesteld :)

xx

Geplaatst

hoi hoi

ik heb vrijdag de intake van de kraamhulp ik ben benieuwd.

en van dat onderin liggen herken ik heel erg dat is niet prettig vooral niet als je dan ook nog gaat fietsen.dat is een heel vreemd naar gevoel.

groetjes silvia

Geplaatst

hoi hoi

Ja nienke , sorry zal gemist hebben !

Is leuk Silvy , bedankt alvast voor de intresse :-)

Een buikfoto hoef ik waarschijnlijk niet op te zetten , we hebben een buikfilmpje :-)

Geplaatst

Hai Joke

ik heb net gekeken, erg leuk en bijzonder

een fijne moederkesdag alvast!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Dank je Babeth ! Dat we maar vlug juni zijn he meid ! Zie je het wat zitten ?

Groetjes Joke

Geplaatst

Hallo Joke

tsja, het is heel dubbel natuurlijk.

Enerwijds is juni de maand waarin wij onze kanjertjes verwacht hadden in onze armen te sluiten en in plaats van 2 gezonde jongens in ons huis beginnen we wee van voor af aan.

Maar wel nu met de wetenschap wat er mogelijk is en dat we, hoe het ons ook zal verlopen , de trotse ouders zijn van Lars en Nick.

Ik denk zelfs dat ik nu beter om zou kunnen gaan met een eventuele negatieve uitslag dan voor dat ik zwanger was. (beetje lastig te verwoorden, ik hoop dat het duidelijk is).

Maar toch met een nieiwe poging in het vooruitzicht missen we ze uiteraard nog ieder moment van de dag en de pijn zit diep.

Wat ons enorm heeft verbaast is dat ondanks het verlies van onze grootste geluk, de zwangerschap en de geboorte van Lars en Nick ons leven toch op een bepaalde wijze heeft verrijkt...ookal zijn ze ons veel te vroeg ontnomen.Het is zo bijzonder om voor het eerst je kinderen in je armen te houden en die liefde die je dan voelt is echt met geen pen of welke woorden dan ook te beschrijven.....

iedereen, weet dat ik jullie volg hoor!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Babeth

Ik versta je maar al te goed ... mijn vriendin heeft vorig jaar ook na ivf zwanger geraakt en helaas aan 5 maand ook verloren , de wereld stond ook stil voor haar en ze wist niet meer hoe ze verder moest gaan met dit grote verdriet .

Ze heeft uiteindelijk een koffertje gemaakt met al zn echo'tjes en dvd 's in en de eerste kleertjes die ze had gekocht en heeft met volle moed ook begonnen aan de nieuwe pogingen . en het is deze keer goed gelukt en is in maart bevallen van een zoon Xander , ze is dolgelukkig. Ik wens u alle succes toe ! En dat jullie grote droom vlug mag uitkomen !!

Liefs Joke

Geplaatst

Zo ... dit lijstje was echt een eind terug! Even naar boven gehaald en bijgewerkt.

Mijn bezoek aan de verloskundige vanochtend was prima. Een zwangerschap volgens het boekje met een hele gezonde bloeddruk (120/70) en ijzergehalte. Hopelijk blijft het zo! Over 3 weken weer terug. Oh, en ik kreeg 2 boekjes mee over bevalling en pijn enzo ... jippie ... lol.

Uitgerekende datum:

05 juli: Annemarieke (Silvia) - meisje

04 juli: Caroline - jongen & meisje

15 juli: Joke - meisje

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

21 juli: Nienke79 - jongen

21 juli: Vliegmeisje (Marije) - meisje

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

12 mei: Nienke, controle VK (bij 30 wk)

18 mei: Nienke, echo ter controle placenta (bij 30 wk, 6 dg)

20 mei: Nienke, 3d pretecho, laatste van het pakket (bij 31 wk, 1 dg)

21 mei: Joke, echo + controle gyn (bij 32 wk, 1 dg)

25 mei: Annelies, controle VK (bij 32 wk, 3 dg)

11 juni: Joke, echo + controle gyn (bij 35 wk, 1 dg)

Nienke heeft het druk volgende week :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden