Ga naar inhoud

MEI 2010, wie starten er in mei 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Object, wat balen allemaal, en zo onzeker. Wat zeggen ze dan in het ziekenhuis?

• Reacties 558
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Guusje,

in het ziekenhuis zeggen ze echt niet veel, telkens een andere gynaeco en na iedere meting 'grote stilte'. Volgens één van de artsen is mijn voorraad eitjes kennelijk al aan het verminderen owv leeftijd. Ik ben wel nog maar 36 jaar en plots voel ik me 10 jaar ouder.

Guusje nog 10 dagen geduld, ik hoop dat we eindelijk eens terug goed nieuws krijgen op het forum want dan ku wij ons daaraan optrekken en met volle moed volgende poging aanvangen.

Rain en Vonnie succes morgen met punctie. Hopelijk vertellen ze mij morgen in ZH ook dat ik weldra punctie mag ondergaan. Ik ben nu al zover, dus zou ik graag doorgaan, ondanks weinig folikels, je weet maar nooit dat dat éne goede er tussenzit.

Geplaatst

Ik leef enorm met je mee Object. Ook is het erg jammer dat het ziekenhuis hier niet zo op in gaat. Je moet toch weten waar je aan toe bent, of het nou positief of negatief is.

Jeetje, ik vind het echt super kl#te voor je.

Geplaatst

Hey meiden

Jammer he dat de ziekenhuizen vaak niet al te spraakzaam zijn. Ondanks ik in mijn ziekenhuis altijd dezelfde arts heb (op vrijdag na want dan is haar collega slager er die minimale sociale vaardigheden heeft), is mijn vaste arts echt een top'wijf'. Ze neemt de tijd en als ze een twijfel ziet, zal ze zeker verder vragen. In de transportkliniek daarin tegen, is het tegenovergestelde. Zeker bij de terugplaatsing komt er minimale info. Ik zag altijd dat er meiden waren die informatie hadden of zoveel cellig of delig............nou prik mij maar lek maar die info kreeg ik echt niet.

Meiden van de punctie, heel veel succes morgen. Denk aan het zonnetje, dan valt het best mee. Krijgen jullie nog pijnstillers/morfine/roesje zoals bepaalde ziekenhuizen doen?

Enne, wij gaan nog voor een 2de maar ook laatste poging omdat ik het hoofdstuk af wil sluiten want zijn er nu zo lang mee bezig met veel tegenslagen. Met name de laaste miskraam, die al vrij laat en onverwacht kwam is een enorme tegenslag geweest en heeft er psychisch het meeste ingehakt.

Wij hebben de termijn gesteld van zomervakantie. Als ik dan niet zwanger ben, dan gaan we stoppen met verder behandelingen en weer normaal 'leven' zonder spanningstijden, medicijnen enz.

Gelukkig hebben we een gezonde drukke blije knul via de natuurlijke manier en gaan we ons richten op pleeg/adoptie omdat er in ons hart en gezin toch nog iemand welkom is. Als dat iemand is, die we dan een beter leven kunnen geven dan is dat ook welkom.

Geplaatst

Verdorie nogaantoe! Hele lap tekst getypt, ineens alles weg doordat ik iets fout deed....nog een keer!

@Guusje 10 dagen is niet meer zo lang! En wat fijn dat de tijd snel gaat!

@object ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Zooo irritant als ze geen conrete info geven ik ken dat precies! Bij mij ging het de eerste dagen ook heel lekker en van het weekend bleef de groei van de follikels een beetje achterwege. Ik kreeg de indruk dat mijn 'grote follikels' wat aan de kleine kant zijn maar ze zei ook niet het aantal mm!

@Pieternel ik hoop dat jullie een eigen kindje zullen krijgen!! Gaat het spuiten van de dace goed, geen bijwerkingen?

@Vonnie hoe is het met jou? Zenuwachtig voor morgen? Vind het grappig dat we beiden om half 9 moeten. Ik loop trouwens niet in een ziekenhuis. Ik woon in Duitsland en daar zijn wij in behandeling bij een Kinderwunschzwentrum. ben er wel tevreden over tot nu toe...HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!!!

Nou ik ben klaar voor de punctie. Heb net het papierwerk onderschreven (bureaucratie). Ik ben niet echt zenuwachtig voor de punctie zelf. Ik krijg een narcose dus dat is wel fijn. Waar ik wel bang voor ben is na de punctie! Hopelijk niet teveel pijn. En ik hoop dat mijn eicellen goed zijn omdat de arts zo twijfelachtig was over de grootte van de follikels. En ik hoop dat er bij mijn mannetje goede icsi zaadcellen gevonden worden. Wij zitten namelijk echt op het randje van icsi, in de eerste instantie was een tese gepland. Zaadcellen zijn op 1 hand te tellen. Er is ook wat sperma ingevroren voor het geval dat er morgen niks gevonden wordt. Nou morgen zullen we het weten!

Geplaatst

Voortraject:

Object: start cilest 05/04 tem 01/05; start decapeptyl 06/05, start menopur 08/05

Sabine: start Lucrin 16 april

Isa: start decapeptyl 17 april,start puregon 29 april

Miepie80: start decapeptyl 21 april, start Puregon 12 mei?.

Guusje: start synarel 30 april, start Gonal F 1 mei

Francis: start lucrin 3 mei Gonal f 11 mei

Tess: 1 mei decapeptyl, 12 mei Puregon

Meisje81: 4 mei decapeptyl, 5 mei gonal

Joske: ca. 5 mei Deca, 13 mei Gonal F

MommySoonIHope: 5 mei decapeptyl, 19 mei puregon

Vonnie: 5 mei start Decapeptyl, 8 mei Menopur

Rain28: 8 mei start Gonal F, vanaf 14 mei Orgalutran erbij

Nan1980: 10 mei start decapeptyl

Tadine: 13 mei Synarel 14 mei Gonal F

Zomer: 13 mei Decapeptyl, 27 mei Gonal F

CenA: 14 mei start Lucrin, vanaf 24 mei Gonal F

Kaartje: start decapeptyl eind mei?

Minoes:start 10 mei Gonal-f en cetrotide

Echo:

Isa: 29 april

Object: 12 mei

Tess: 12 mei

Miepie80: 12 mei (poging 2...)

Sabine: 14 mei

MSIH: 17 mei

Kimmie: 21 mei

Zomer: 26 mei

Minoes:10 mei

Pieternel: 17 mei en weer op 25 mei

FM (Follikelmeting):

Guusje: 6 mei 1e FM, 7 mei 2e FM, 10 mei 3e FM

Object: 12 mei (maar 3 en dan nog kleine)

Meisje81: 12 mei

Rain28: 12 mei 1e fm, 15 mei 2e fm, 17 mei 3e fm

Vonnie: 12 mei eerste, 15 mei 2e FM, 17 mei 3e FM

Miepie80: 18 mei 1e FM, 21 mei 2e FM, 23 mei 3e FM

Francis: 19 mei

Tess: 19 mei

MSIH: 25 mei

Zomer: 2 juni

CenA: 3 juni 1e fm

Meisje81: 2e echo 15 mei

Minoes: 12 mei tweede echo

Tadine: 21 Mei 1e Fm

Punctie:

Cin: 1 mei

Turf: 7 mei

Guusje: 12 mei

Minoes: 14 mei

Meisje81: 17 mei

Vonnie6: 19 of 20 mei

Terugplaatsing:

Witje: 2 mei, 1 cryo tp, 10 cellig

Cin: 4 mei

Guusje: 15 mei

meisje81: 20 mei

Testen:

Witje: bloedtest 14 mei

Guusje: bloedtest 27 mei

Ik heb mezelf even geup-dated!

orgen eerste FM....

spannend!

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik heb een hele zware dag achter de rug....

Werd vannacht al misselijk van de pregnyl en heb verder heel veel gehuild...

Alle stress en dus spanning van 3 jaar kwam naar boven en een enorm angst gevoel na 2 mislukte pogingen.

Uiteindelijk heb ik het ziekenhuis gebeld, ik herkende mezelf niet!

De dokter nam alle tijd en heeft me gelukkig een heel stuk rustiger gekregen...

T zware gevoel in m'n buik was weg en dat beangstigde me, maar de eierstokken gaan door de zwaartekracht wat lager in de buik zitten waardoor het nu dus Andes kan voelen!

Lig inmiddels lekker al op bed, ben doodop van emotie, wat erg versterkt wordt door de pregnyl.

Snel slapen des te eerder is het morgen en weten we meer..

Rain alle geluk en sterkte voor morgen!!!

Ik zie niet. Super veel op tegen de punctie, ik krijg morfine.

Dames allemaal toitoitoi en duimen draaien voor elkaar!!!

Groetjes!!!

Geplaatst

Vonnie6, tjemig meis! Wat een achtbaan is het toch. En heel begrijpelijk dat de emo's eruit komen, moet ook dus laat het maar gebeuren. Morgen is voor jou een heel belangrijke stap en daar gaan we uieindelijk allemaal op onze eigen manier mee om.

Heeeel veel sterkte morgen met de punctie, ik hoop dat je goed onder de 'dope' zit, zodat je er niet heel veel van zult merken. Met morfine moet je een heel eind kunnen komen... Maar eerst proberen te slapen. Ik hoop dat de uitputtingslag van vandaag je in coma doet vallen en dat je morgenvroeg pas weer wakker wordt.

Ik leef met je mee hoor. Knuf!

Geplaatst

Rain, je bericht klinkt optimistisch! Fijn dat je onder narcose gaat. Zouden ze hier in NL ook moeten doen, vind ik. Toch wens ik jou ook heel veel sterkte voor morgen en dat het een vruchtbare oogst mag zijn!

Geplaatst

Bij mij is inmiddels al aangegeven dat ''als" ik ooit nog een punctie moet, ik onder narcose mag. Dus het kan wel in NL, maar ze doen het liever niet. Wel een fijn idee.

Meiden voor morgen, heeeel veeel succes met de punctie.

Geplaatst

Hallo allemaal.

Wat een verhalen allemaal en zo vervelend voor degene die zoveel spanning en zich niet lekker voelen door alles.

Heel veel sterkte allemaal en ik leef met jullie mee en hoop voor jullie op een goede afloop.

Met mij gaat het gelukkig erg goed, voel me goed en heb weinig tot geen last van de hormonen,waar ik toch wel heel erg tegenop zat.

Ben juist volgens mijn omgeving goed te pruimen,zachter en vrolijk.

ik voel wel in mn buik dat het lekker zit te rommelen ,links/rechts af en toe een steekje.

Mn man maakte al een grapje of ik niet aan de hormonen kon blijven inverband met mn gemoed toestand hahahaha...

Vrijdag mn eerste Fm ben benieuwd.

Iedereen veel sterkte en succes in de komende tijd.

Groetjes tadine.

Geplaatst

Voortraject:

Object: start cilest 05/04 tem 01/05; start decapeptyl 06/05, start menopur 08/05

Echo:

FM (Follikelmeting):

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Ik heb de lijst een beetje opgeschoont als jullie dat niet erg vinden, TP en testen laat ik uiteraard staan.

Geplaatst

Hallo allemaal,

@Tadine, zo zie je maar dat iedereen er weer heel anders op reageert. Houden zo!

@Vonnie6, he jakkus, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Maar ja, onzekerheid maakt je angstig... Vandaag of morgen punctie, spannend. Succes.

@Francis, ik heb vandaag ook mn eerste FM, ik vind het ook heel spannend, was al super vroeg wakker... Laat je ff weten hoe het ging?

@Rain28, jij vandaag de punctie ook al, nou we duimen voor veel eitjes en weinig napijn.

@Pieternel en Object, ons is verteld dat er tijdens de IVF niets word gezegd over hoe het gaat. Het kan namelijk zo zijn dat het niet volgens het boekje gaat en toch lukt en net andersom. (ze willen je dus niet ontmoedigen) Maar als we iets willen weten kunnen we dat aangeven en zullen we eerlijk antwoord krijgen. Ik hou er namelijk wel van om te weten waar ik aan toe ben. Dus meiden, ik zou gewoon vragen stellen, daar word je misschien iets minder onzeker van. Object: hoop dat je snel je punctie hebt! en je hebt idd maar 1 emmy nodig!

@Guusje, aftellen..... nog 9 dagen!

@Meisje, morgen TP, spannend...... Succes

Ik heb dus vandaag mn eerste FM, vind het echt spannend. Voel me super de afgelopen week. Dus hoop dat dat zo blijft en dat ik een paar mooie folikels heb...

Tess

Geplaatst

hallo meiden,

Ik heb afgelopen maandag 17 mei de punctie gehad. Resultaat: 10 eitjes en 9 milj zaad. Vandaag tussen 12:00 en 14:00 krijg in de uitslag of er bevruchting heeft plaats gevonden.... spannend!! Heb nog wel een beurs gevoel in m'n buik.

Ik duim voor jullie allemaal mee! voor de behandelingen, puncties, wachten op uitslagen, terugplaatsingen en de wachtweken! succes meiden!

groetjes Naomi

Geplaatst

@ Meisje81,

Las dat jij ook de 17e de punctie hebt gehad en dat je 10 eitjes had.

Krijg jij ook vandaag de uitslag of er bevruchting plaats heeft gevonden?

Succes!

Geplaatst

Nog 9 dagen ja Pffffffffffffffff, gelukkig heb ik het een soort van druk, dus de tijd vliegt.

@Naomi, spannend hoeveel er bevrucht zijn. Laat je het ons nog even weten?

@Vonnie en Rain, hoe is het met jullie? Ik heb aan jullie gedacht hoor!!!

Geplaatst

Pieternel bedank voor je lieve woorden, Heel veel succes met jullie laatste poging. Ik hoop ook voor jullie dat de droom weer uit mag komen.

Voor de rest van de meiden hoop ik natuurlijk ook het allerbeste. Allemaal veel succes!!!

Geplaatst

Naomi28 ik heb net zelf het laboratorium gebeld. De score vond ik heel erg tegenvallen. Van de 10 zijn er 6 embryo´s waarvan 3 hele goeie en 3 matige. De vorige keer had ik van de 10, 8 embryo´s en 4 zijn er toen ingevroren. Dit zal nu wel niet lukken denk ik.

Moest wel even slikken maar ja er zijn wel 3 goeie en daar worden er morgen 2 van teruggeplaatst.

Ik heb ook nog steeds een heel beurs gevoel in mijn buik zelfs met lopen doet het veel pijn.

Meiden die vandaag de punctie hebben heel erg veel succes

Gast Nan1980
Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb net even bijgelezen. Wat liggen verdriet en blijdschap soms dicht bij elkaar. Iedereen echt onwijs veel succes en sterkte!

Hier gaat alles redelijk goed. Zit erg te wachten tot mn menstruatie begint, want dan kunnen we eindelijk verder. Heb geen idee of dit nu langer of korter zou moeten duren dan normaal, maar ik word wel met de dag ellendiger helaas. Erg last van hoofdpijn en vermoeidheid. En dat terwijl ik dacht dat je van deca geen bijwerkingen zou hebben... Maar we blijven positief, we zijn tenslotte bezig voor het goede doel. x Nan

Geplaatst

Hi allemaal,

Eindelijk goed nieuws, pick-up gaat toch door, ondanks mijn 4 traaggroeiende folikels. Vrijdag pickup en maandag TP. Ik besef ook wel dat ik geen al te hoge hoop mag hebben, maar ben toch opgelucht dat PU doorgaat, wie weet zit dat éne goede eicelleke er wel tussen en geraakt het ook nog goed bevrucht.

Meisje, je hebt maar één toppertje nodig. Nog altijd zo'n pijn in de buik? Morgen TP. Spannend he.

Tess en hoe was jouw eerst FM?

Vonnie, Rain: en hoe is punctie verlopen? Bij ons in ziekenhuis verdoven ze niet, maar ja, ze moeten er maar 4 aanprikken bij mij, dus dat zal wel meevallen zeker.

Naomie: en al resultaat van de bevruchting?

Voortraject:

Echo:

FM (Follikelmeting):

Punctie:

Object: 21 mei

Terugplaatsing:

object: 24 mei

Testen:

Geplaatst

Hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Punctie is goed gegaan, opbrengst 13 eicellen.

Heb wel napijn maar het is goed te doen, lig lekker op de bank. Ik prijs mezelf echt gelukkig met die narcose, heb niks gemerkt van de punctie.

Bedankt voor alle succeswensen!

Morgen om 12 uur mag ik bellen voor de uitslag of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Tot nu toe ziet alles er goed uit, bij de nacontrole na de punctie zei de arts dat een terugplaatsing goed mogelijk is! Goed nieuws dus.

Vonnie hopelijk gaat het weer wat beter met je, ben benieuwd hoe jouw punctie is verlopen!

Geplaatst

Nou Vonnie & Rain, jullie hebben de ergste 'pijn' nu gehad en nu is het verschrikkelijke afwachten. Maar wouw, een narcose, dat zou ik ook wel willen maar in Zwijndrecht doen ze dat niet. Een zetpil vooraf en eventueel de avond ervoor een rustgevend middel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Enne van de zogenaamde rustgevende middel wordt ik juist een stuiterbal dus dat gaat het zeker niet worden.

Op de vraag of ik last heb van deca.....over het algemeen niet veel maar heb dagen, zoals vandaag dan ben ik een lopend explosief en er hoeft maar iets niet te gaan zoals normaal en dan komt er een ontploffing waar je u tegen zegt. Ben dan verder ook de dag niet meer te genieten, blijf boos en kan niet veel hebben. wat dat betreft petje af voor de kleine en grote man hier thuis want die hebben wat te stellen zo af en toe. Vandaar dat dit nu ook de laatste x is en dan de 'gewone' hormonen weer op orde laten komen.

Heb dat dit keer wel erger als vorige x, wellicht omdat ik nu langer spuit dan laatst. Toen mocht ik na 2,5 week op de gonal....nu prik ik al sinds eind april.

meiden van de punctie, lekker languit op de bank, kruikje en laat je lekker verzorgen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

ZUCHT!!!....

Hier HEEL slecht nieuws!

De punctie ging goed...

Moesten een half uurtje wachten op de uitslag werd gezegd maar na ruim een uur kwam het hoofd laboratorium en de arts samen binnen....

We kregen de klap van ons leven...

Ze kunnen de eitjes niet vinden..., om het eitje heen schijnt nog een soort wolkje te zitten en dat krijgen ze niet open gebroken...

De lab medewerker zit 22 jaar in het vak en heeft dit nog nooit gezien!!!!!!!

Conclusie is dat wij erg zeldzaam zijn en ze niet weten wat ze hiermee moeten/kunnen.

Ze kijken de nacht aan wat er gebeurt in het kweekbakje en gaan overleggen met andere laboratoria of er ergens ervaring hiermee is....

Maar het ziet er heel somber uit...

Wellicht eindigt hier ons avontuur en zal onze droom nooit werkelijkheid worden!

Zoals jullie zullen begrijpen zijn wij verslagen en voelen ons zo verdomd alleen!!!.........

Ik ben een vechtertje maar t lijkt erop dat we dit gevecht niet kunnen winnen, verdriet alom!

Geplaatst

@vonnie

Jeetje zeg, wat een raar verschijnsel. Dit antwoord hadden jullie zeker niet verwacht zeg. Ik hoop dat ze er een oplossing voor hebben. In welk ziekenhuis is dat? Wellicht heeft een (ander) academisch wel de oplossing voor jullie. Hopen dat de nacht voor positieve ontwikkeling zorgt.

Sterkte met afwachten en de domper.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden