Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

idd heel slecht geslapen. Ben gebroken. Nu het telefoontje afwachten. Dat ik gisteren niet gebeld ben is al positief, want dat zou betekenen dat het in het begin van het ontdooien al fout was gegaan met alledrie. Van onze eerdere icsi pogingen hadden we ook 3 en 4 cryootjes en bij bijde keren verliep de ontdooing prima. Heb bijde keren 2 tp's ervan gehad. Van die 7 was er toen maar 1 "overleden" tijdens het ontdooien.

Hopelijk gaat het deze keer ook zo en hebben we er 2 tp's van. Direct voor een brusje of zo........

Wachten nu maar weer tot die foon gaat :waiting::bf_nonew::pray:

Geplaatst

YES ben gebeld zojuist!!!! Ik kom jullie straks vergezellen op het bankje. Schuif alvast maar een stukje op!!!!!

Straks zit er weer een emmy op een plekje waar hij/zij thuishoort!!!!!! in mijn buik

Geplaatst

Succes strakjes!

Lekker broeden!

Geplaatst

Jaa, Sandra super! Goed nieuws op deze regenachtige dag. Straks lekker op het bankje en dan niet meer terug naar de pauze meisjes he, denk erom!

Geplaatst

Yessss Sandra, goed nieuws!!! Succes dadelijk!! En alvast welkom op het bankje.

Pff moet me echt weer inhouden om niet te testen, maar dag 10 is veeeeel te vroeg! Maar ik moet maandag en dinsdag werken dus dan wil ik niet testen! Denk dat ik dit keer compleet van de kaart ben als de test negatief is!

Zit verder nog iedereen op het bankje?

Geplaatst

Riemke, Nathalie, Talya en Carolina78:

IS ER AL NIEUWS????

:goodluck1:

Geplaatst

aan al de zwangere een dikke proficiat, geniet ervan.

leuk dat de maand zo groen geopend wordt.

Ikzelf voel ook echt ongiklachten. Fijn om te lezen dat het soms niets wilt zeggen maar ik vrees er een beetje voor bij mij.

ik kan echt niet meer wachten van de spanning maar heb besloten om toch geen test te doen. ik ga gewoon dinsdag bloed laten trekken en de resultaten afwachten. aan alle meiden die al negatief getest hebben, hou de moed erin, niet opgeven. ik weet dat het altijd erg moeilijk is om te verwerken maar ooit komen we aan de beurt. en aan alle wachtenden, nog veel succes!!!

Geplaatst

Hier vanmorgen helaas negatief getest vanmorgen... Met de digitale van ClearBlue... Weer een licht streepje op de teststrook, maar hij gaf weer aan 'niet zwanger', snik...

M'n temp is nog wel hoog, 37,0 (al 4 dagen) dus ik hou nog een klein beetje hoop, en is het dan nu toch nog te vroeg...? Ik hoop dat er vandaag nog goed nieuws komt meiden.

Lekker warm houden die mini's!!

Groetjes Riemke

Geplaatst

Ach Riemke, dit blijft frustrerend zo! Heb je geen test liggen die iets gevoeliger is? Meis, hou je nog maar gewoon goed vast hoor!

Hier vanmorgen helaas negatief getest vanmorgen... Met de digitale van ClearBlue... Weer een licht streepje op de teststrook, maar hij gaf weer aan 'niet zwanger', snik...

M'n temp is nog wel hoog, 37,0 (al 4 dagen) dus ik hou nog een klein beetje hoop, en is het dan nu toch nog te vroeg...? Ik hoop dat er vandaag nog goed nieuws komt meiden.

Lekker warm houden die mini's!!

Groetjes Riemke

Geplaatst

We schuiven op, het plekje is nog warm! Een geweldig nieuws hoor. We duimen voor je dame, dat dit hem 'gewoon' gaat worden!!!!

YES ben gebeld zojuist!!!! Ik kom jullie straks vergezellen op het bankje. Schuif alvast maar een stukje op!!!!!

Straks zit er weer een emmy op een plekje waar hij/zij thuishoort!!!!!! in mijn buik

Geplaatst

Het aftellen is begonnen he? Hou vol hoor! Woensdag is al snel...

Yessss Sandra, goed nieuws!!! Succes dadelijk!! En alvast welkom op het bankje.

Pff moet me echt weer inhouden om niet te testen, maar dag 10 is veeeeel te vroeg! Maar ik moet maandag en dinsdag werken dus dan wil ik niet testen! Denk dat ik dit keer compleet van de kaart ben als de test negatief is!

Zit verder nog iedereen op het bankje?

Geplaatst
Phoeh er gebeurt een hoop!

Iedereen heeft wel wat en daardoor ook weinig puf om aandacht voor elkaar te hebben. Begrijp ik wel hoor en dat moet ook gewoon kunnen. Maar ik ga toch even mijn best doen, want waar is dit bankje anders immers voor...

...

Aanvullend op alle felicitaties.... wat voelen jullie momenteel Paula en Ramona?

Wellicht geeft het ons herkenning en hoop!

Fijn weekend allemaal, dikke X

Miki wat een top bericht!

Ik ben gister een dagje weg geweest en heb net even alle berichten bij zitten lezen. Wat gebeurd er idd een hoop!

@ Riemke: hoe gaat het met je, vind het zo balen!

Vandaag is toch je officiele testdag?

Ik voel nog steeds onzekerheid. Gisteravond had ik een uitje met mijn collega's en iedereen ging me al feliciteren, echt super lief... En ik hoop dat het allemaal goed komt, maar durf nog niet echt blij te zijn.

Maar, 1 stap tegelijk, en deze stap was positief!

Ik heb gister mogen stoppen met die mutsenbollen en er is eigenlijk nog niet veel anders. Ik heb geen idee hoe lang de nawerking daarvan kan zijn, maar heb nog steeds gevoelige grotere borsten, af en toe steken in mijn buik en alsnog het gevoel dat er een menstruatie naar beneden komt... MAAR HET IS NU DUS GEWOON VEEL AFSCHEIDING! Blijkt dat vele zwangere vrouwen dat de hele zwangerschap hebben. Maar het voelt dus net alsof er elke keer een lading menstruatiebloed omlaag komt. Vies praatje, sorry.

Miki, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Het weer helpt ook niet echt mee aan onze positiviteit hier, maar kom op dames, probeer positief te denken. Al moet ik zeggen dat ik de 2 wachtweken ook heen en weer geslingerd werd, het lukt wel, super blij... nee het gaat vast niet lukken, huilen en negatief...

:5shotss:

Als het zou mogen, zou ik zeggen, we nemen er een borrel op!

Maar dat mag natuurlijk niet! Dus dan maar een glaasje water!

:av-2:

Hou vol hoor dames!

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja: TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Doortje: IUI 29 april - Test 14 mei

Wendy(schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Witje: Tp 2 mei - ?? emmies - Test ?? mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk test op 24 mei

Weer ff het lijstje erbij, stond een paar pagina's terug!! Dan moet Sandra zometeen zo ver terug zoeken om zichzelf erop te zetten ;-)

Hoop dat t met opmaak lukt, doe het namelijk met mijn iPhone.

Geplaatst

Zo ff aangepast en weer netjes gemaakt ;-). Lukte toch alleen via de laptop... Riemke hoop echt dat je te vroeg getest hebt.. Ga voor je duimen meid.. Misschien ergens kruidvat 2 voor 5 euro testen halen?? Je mag ze wel in Maastricht komen halen ;-)... Dames zet hem op..!!!

Geplaatst

Riemke, wat balen beid... maar we houden nog even de moed erin. Moet je nog voor bloedtest?

Sandra, joepie, dat is geweldig! Het zijn nu al doorzetters, dus het moet goed komen, welkom. We hebben een lekker warm plekje voor je vrij gehouden :)

Miki, het schiet voor jou ook al op meid!! Duim, duim, duim... voel je je ook anders?

Hier gaat het goed, pijnlijke (.)(.) neemt af. Vorige keren had ik er ook altijd last van, maar dat kwam door de Puregon. Dus dat zal nu ook wel zijn. Gisteren steeds kleine steekjes aan mijn linkerkant. Voor mijn gevoel thv mijn eierstok.

En jullie weten allemaal wat spierpijn in je buik is en dat voel ik nu bij zitten en opstaan rond mijn baarmoeder.

Maar ik heb een geweldige man die alle zorgen uit handen neemt, hij staat nu druk te stofzuigen, terwijl ik weer achter mijn laptop vast geroest zit haha ;)

Liefs

Geplaatst

Bijzonder om felicitaties te krijgen lijkt me! Eng, maar ook genieten hoor.

En dank voor je beschrijving! Ik zeg ook: proost!

Miki wat een top bericht!

Ik ben gister een dagje weg geweest en heb net even alle berichten bij zitten lezen. Wat gebeurd er idd een hoop!

....

Ik voel nog steeds onzekerheid. Gisteravond had ik een uitje met mijn collega's en iedereen ging me al feliciteren, echt super lief... En ik hoop dat het allemaal goed komt, maar durf nog niet echt blij te zijn.

Ik heb gister mogen stoppen met die mutsenbollen en er is eigenlijk nog niet veel anders. Ik heb geen idee hoe lang de nawerking daarvan kan zijn, maar heb nog steeds gevoelige grotere borsten, af en toe steken in mijn buik en alsnog het gevoel dat er een menstruatie naar beneden komt... MAAR HET IS NU DUS GEWOON VEEL AFSCHEIDING! Blijkt dat vele zwangere vrouwen dat de hele zwangerschap hebben. Maar het voelt dus net alsof er elke keer een lading menstruatiebloed omlaag komt. Vies praatje, sorry.

Miki, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Het weer helpt ook niet echt mee aan onze positiviteit hier, maar kom op dames, probeer positief te denken. Al moet ik zeggen dat ik de 2 wachtweken ook heen en weer geslingerd werd, het lukt wel, super blij... nee het gaat vast niet lukken, huilen en negatief...

:5shotss:

Als het zou mogen, zou ik zeggen, we nemen er een borrel op!

Maar dat mag natuurlijk niet! Dus dan maar een glaasje water!

:av-2:

Hou vol hoor dames!

Geplaatst

En... hihi.. sonja... ook mijn man loopt de benen uit zijn lijf nu. Ik doe echt vrijwel nix. Heel af en toe de was en wat eten bereiden. Maar het avond eten halen, maken EN opruimen.. doet meneer helemaal zelf! En hij produceert ook nog wat gezonds en lekkers! ;-)

Die buikspierpijn herken ik. Alles is een beetje ontwricht ook daar. Maar alle klachten kunnen alle kanten op, heb het zo vaak gezien inmiddels. Alleen een knalpositieve test geeft echte duidelijkheid.

De duimen draaien overuren hier!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik heb op 30 april een TP gehad van een cryo mag 13 mei zelf testen en moet 14 mei komen voor de bloedtest. Spannend allemaal. En voor iedereen heel veel succes en toi toi toi.

Liefs,

Nathalie

Balu01 (Nathalie): TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Geplaatst

Yiiiihaaaa, vanmorgen positief getest. In een keer raak.!!

Bij Joep was het pas na drie keer scheepsrecht, nu meteen goed. Ben heel blij.

Geplaatst
Hallo meiden,

Ik heb op 30 april een TP gehad van een cryo mag 13 mei zelf testen en moet 14 mei komen voor de bloedtest. Spannend allemaal. En voor iedereen heel veel succes en toi toi toi.

Liefs,

Nathalie

=navy]tp 1 mei 8-cellig en testen op 14 mei

Hoi Mezelf weer even tussen het lijstje gezet

Marie van harte gefeliciteerd das goed nieuws!!

Liefs Elvira

Geplaatst

Volgens mij ging er iets niet goed met het lijstje.

Was dit de bedoeling?

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

@ Marrie: GEFELICITEERD! Sta jij onder een andere naam op het lijstje of stond je er gewoon niet op? In ieder geval: maak jezelf maar groen hoor! Aan jou de eer!

Geplaatst

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot: TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

He Meiden,

Heb ook net plaatsgenomen op 't wachtbankje. Vandaag TP gehad van 1 emmie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden