Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Liselot

Kom er gezellig bij super dat je ook een tp hebt gehad op naar vele groene regels ik zag dat we op dezelfde datum mogen testen

Erg veel succes met het wachten

Liefs Elvira

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames, er gebeurd weer erg veel hier op het wachtbankje!

Hoe is het gegaan met Sandra? Heb je de tp overleefd?

En Riemke, echt vervelend maar hou moed...krijg je nog een bloedtest?

Liselot en Elvira, welkom op het wachtbankje en dat de tijd maar lekker snel mag gaan!

Ik heb sinds gisteren net als Kiki en Ramona een gevoel dat ik ongesteld ga worden.

Pijn in mijn onderrug en steken in mijn buik, ontzettend moe en onwijs sjagarijnig, lijk wel een tornado! Mijn arme man....heeft het niet altijd makkelijk met zo'n wervelwind.

Maar goed, we kunnen er vaak ook wel om lachen, ook niet altijd omdat ik ook best bang ben dat het niet gelukt is.

Hoe gaat het met de meiden die deze dagen moeten testen? Ik ben erg benieuwd!!

Hou vol dames!!!!

Liefs van Lijntje

Geplaatst

Hier ben ik dan weer hoor. In blijde verwachting (afwachting) van 1 mooie 10 cellige emmy. Helaas hebben de andere 2 cryo's het ontdooien niet overleefd. Er is er tenslotte maar 1 nodig!!!

Was wel even een domper dat het er maar 1 is, maar ben blij dat er in ieder geval een tp was!!!!! Je hoort wel eens andere verhalen.

Bloedtest is 14 mei:toothy9:

Geplaatst

Hallo Sandra,

ook voor jou wer een enorm spannende tijd!!! Gelukkig heeft eentje het goed overleefd, veel succes en ik hoop op een mooie groene naam...

groetjes

Babeth

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja: TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Doortje: IUI 29 april - Test 14 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie): TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Witje: Tp 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot: TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

Dit is de laatste terugplaatsing die we hebben die nog hoort bij poging nr 3. Nu maar hopen dat het een plakkertje is!!!!!!

Het wachten is weer begonnen :worthy:w8:waiting::duimen draaien::gekruiste vingers 4:myfignerscrossed::luck::gekruiste vingers 3:toppie::pray:

En nog even een oppeppertje :smilybird:omdat ik van deze altijd zo vrolijk wordt.

Geplaatst

@Marrie gefeliciteerd!!!!!

@Witje: Wat een mooi nieuws. En idd, eentje kan meer dan genoeg zijn! En nu lekker gaan broeden op het bankje :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Marrie, wat een feest! Van harte meis. Wat Paula ook schrijft: zet je jezelf even in het lijstje, GROEN? Is inderdaad veels te leuk om niet zelf te doen!

Sandra, kan me voorstellen dat het even schrikken was. Maar deze lieve kleine uk heeft in ieder geval nu al bewezen dat hij/zij een doorzetter is. En papa/mama ook! Laat dat nu maar eens mooi bij elkaar komen. Toi toi toi.

Hier ook tussen hoop en vrees. Wordt gek van de gedachte dat wat ik voel nog van de Pregnyl kan komen. Moet het maar echt loslaten, maar ja.... hoe? Nog een paar dagen door- (lees: nagel) -bijten dan.

Nathalie, Elvira en Sandra welkom op het bankje! Ik zou er wel een schommelbank van willen maken, gezellig 'wiegen' met z'n allen ter ontspanning. Maar bedenk me nu dat we dan risico lopen dat er dames vanaf vallen. En dat willen we dus nu juist niet!

Geplaatst

Ik heb van deze tp ook een foto gevraagt. Aangezien het de laatste tp is die we vergoed krijgen. Toch best bijzonder zo'n stipje op de echofoto. ONS stipje

Gast Ramona26
Geplaatst

Marrie, Van Harte! Geniet er lekker van!

Geplaatst

Hoi Hoi,

Wat is het dubbel; Je hebt geen hoop meer omdat de test op 1 Mei negatief was [4 Mei mogen we officieel testen] En aan de andere kant hoop je toch nog en probeer je elk strohalmpje aan vast te klammen.

Sinds gister middag kleine steekjes in mijn linker lies. Nu heb ik dit in andere topics vaker gelezen, maar niet wat het 'resultaat' hiervan uiteindelijk is, geen innesteling of toch wel.

Verders heb ik nog steeds op bijna elk wc papiertje een kleur zitten, bruin/roze met zwarte prut.

Dit duurt al 4 dagen, is dit niet te lang voor een innesteling zoals ook gesuggereerd is eerder in dit topic?

Ik dacht dat na een innesteling de baarmoeder potdicht ging.

Sonja schreef eerder dat het haar wat vroeg leek [de 29ste April] dat het haar nog wat te vroeg leek voor een ongi. Wanneer zou je dit eventueel kunnen verwachten na een TP? [normaal dag 1 ongi tot de nieuwe ongi = 24-28 dagen].

Groetjes Lottepot

Geplaatst

Lottepot, wat een moeilijke situatie. Je zoekt naar zekerheid heel frustrerend. Ik ben niet goed in van alles uittellen e.d. maar wil je wel heel veel sterkte wensen met je laatste wachtdagen. Die duren altijd het langst.

Liefs

Geplaatst

hmmm, ik weet het eigenlijk ook niet zo goed meer Lottepot. Ik begrijp wel dat dit heel frustrerend is, zeker nu het niet doorzet.

Houd jij je temperatuur ook bij?

Ik blijf nog even voor je duimen hoor!!!!

En heb ergens gehoord dat je in principe vanaf 8 dagen na de terugplaatsing ongesteld kunt worden....

Maar we blijven positief en duimen nog steeds voor een goed teken!

Geplaatst

Lottepot, ik hoop zo voor je dat het toch nog goed gaat, maar begrijp dat je die hoop zo een beetje kwijtraakt. In dit topic gaat het over menstruatie na tp. http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=8535

Marrie, gefeliciteerd! Geniet ervan. Wat dit je officiele testdag? Of heb je eerder getest?

Miki, hadden we inderdaad maar gewoon een lijstje bijwerkingen waar we van op aan kunnen. Zodat we gelijk weten, dit komt van de medicatie en dit van de ukkies. Helaas is het bij ons allemaal zo anders.

Witje, dat moet wel met zo'n topper!

Lijntje, arme man? Wij doen al zo veel voor di project, daar moet ie maar een oogje voor dicht knijpen hoor!

Geplaatst

Jaaaah, Marrie gefeliciteerd!! Alweer zulk goed nieuws! Geniet ervan!!

Hier nog steeds onzekerheid, ik word er niet goed van! Vanmorgen maar weer een test gedaan (weer clearblue digitaal, was een trio-verpakking...) en wéér zegt ie niet zwanger.... Maar wel wéér een lichte verkleuring op het teststrookje en nog steeds een hoge temp.

Schiet mij maar in de kerstboom!

Ik heb nog 1 clearblue over, die is voor morgen, als ik niet ongesteld word natuurlijk, en dan ga ik toch maar een andere halen... Ik krijg geen bloedtest helaas, miss eentje aanvragen? Gaat die aanvraag dan via de huisarts, of via het zh?

Ik zit vandaag op dag 12 na de TP (dag van TP=0). Wanneer zou je echt positief moeten kunnen testen? De gyn heeft helemaal geen testdatum tegen ons gezegd. We hadden zelf bedacht om op zondag te testen omdat m'n mannetje dan nog niet naar zee was. En bij onze eerste ICSI was het toen raak, met dezelfde test... Wat een gescharrel joh!

Nou ja, nu maar lekker aan die arbeid, en maar weer op naar morgen. Iedereen een fijne dag! Hou het lekker warm!

Liefs, Riemke

Geplaatst

Jeetje Riemke wat vervelend!

HCG in bloed bepalen kan met een prikformulier via je huisarts.

Groetjes en succes meid!

Geplaatst

Riemke, ik zou als ik jou was gewoon een bloedtest aanvragen, dat is veel meer precies.

Dan blijf je ook niet zo in die onzekerheid zitten.

Ik weet alleen niet of je dat via je arts of zh moet doen. Hier in Zwitserland gaat het allemaal anders.

Hou de moed erin!

Liefs van Lijntje

Geplaatst

Lottepot, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Dit is nix zo! Maar omdat het vroeg begon, en roze is, kan het echt iets goeds betekenen hoor! Zie ook mijn andere reactie in de menstruatie topic.

Riemke, tijd voor een meer gevoelige test! En ja, een bloedtest is meteen echt duidelijk. Ik krijg die 12 na TP, terwijl ik zelfs nog Pregnyl bijspuit. Via huisarts kan inderdaad ook! Gebruik je die bollen nog? Sterkte ermee.

Lijntje, Ciska, Kiki hoe voel jullie je dan? Wordt nu echt spannend he.

Paula al misselijk of andere nieuwe klachten? Hopen dat het beschaafd blijft.

Hier leek alles minder te worden, Pregnyl werkt langzaam uit. Benieuwd wat -en of- er iets overblijft...

Succes voor de testers vandaag! De rest sterkte met afwachten. Ah!

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja: TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Doortje: IUI 29 april - Test 14 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie): TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Witje: Tp 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot: TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

Nathalie, Talya en Carolina wij willen groen zien!!!!!!!!!

Riemke wat een onzekerheid, Via huisarts kan je het vragen als het ziekenhuis niet meewerkt spannend he :waiting:

Geplaatst

he dames,

ik kom me ook hier aanmelden. Heb niet alle pagina's teruggelezen...zal wel proberen dit te doen...

Heb op 28 april de punctie gehad en op 30 april de tp van 2 emmy's....zit nu op hete kolen. Kan pas 14 mei testen...

zal ook even het lijstje aanpassen..

Riemke, heb je al nieuws?

Nathalie, Talya en Carolina78, vandaag is jullie testdag...toi toi toi!!

liefs,

nicole

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden