Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne...wat een super nieuws!! geweldig...dat moet goedkomen!!!

Miki...nog even volhouden....had vanochtend al geschreven dat een kennisje vanons bij hun 7e en laatste poging op de dag voor de officiële testdatum negatief getest hadden en op de testdatum zelf wel positief in het ziekenhuis!! en hun dochtertje wordt nu binnenkort een jaar! Dus er is nog hoop...

ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder ga testen dan 14 mei...weet niet of ik dat wel zou aandurven...stel hij is negatief...dan ga je natuurlijk ook uit van het ergste...maar het zou ook kunnen gebeuren dat ie positief is, en bij de testdatum negatief...men heeft het mij in elk geval afgeraden om eerder te testen...wel op de dag zelf mogen we thuis testen, voordat we met de ochtendurine naar het ziekenhuis gaan...

hoe zit het met de testers van vandaag???

liefs,

Nico

Geplaatst

Kiki...probeer nog even moed te houden!!! als het niet helemaal doorzet, zit er nog steeds een kans in...succes morgen in het AZM...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hey hey Meiden

Ja klopt men berichten van vanmorgen zijn ook al foetsie

@Cin het beste is om 3-4 dgn niet teveel zware dingen te doen,zoals stofzuigen en zwaar tillen,en de rust nemen die je lijf je aangeeft, etc men vriend heeft het allemaal voor me gedaan zelfs gekookt hihi hij is vandaag weer volledig aan het werk gegaan,dus sinds vandaag ben ik weer een beetje aan het rommelen geslagen en ik heb vakantie tot 14 mei heerlijk is dat

@Henne super dat je een aantal goede bevruchte eicellen hebt op naar een goede tp daar gaan we voor!!Je hebt er zo hard voor moeten knokken,ik vind dat het nu je eens mag meezitten!!

@Mart super je bent ook weer begonnen met voor traject spannend hoor, ik hoop ook dat het voor jou mag lukken,ik vond het zo jammer dat de vorige poging niet gelukt is en nu gaan we ervan uit dat het nu ook mag slagen!!

@Miki jeetje spannend dit hoor maar het is idd zo dat de kruidvat testen gevoeliger zijn voor een iets lagere waarde hcg en een streep is een streep hoe licht hij ook mag zijn ik blijf ook voor jou nog even duimen draaien!

@Nico hoe is het verder met jou?al wat kwaaltjes

Ik had hier een bericht gepost daarover dat ik sinds vanmorgen lichte ongikrampen heb wat in vlagen op komt zetten en last van zere boobies en wat maagkrampen en wat last van men darmen,maar ik denk het laatst dat het komt van die gekke bolletjes

Liefs Elvira

Geplaatst

he Elvira, ik heb eigenlijk nergens last van...behalve dan die zeurende stekende pijn in mijn onderrug links...wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, maar die is gelukkig weer weggetrokken...heb weer wat meer vertrouwen...na 4 jaar ken ik mijn lichaam wel zo'n beetje hoe het zich gaat gedragen als ik ongesteld moet worden...al heb ik ook al anders meegemaakt......waarom is het eigenlijk niet zo gedaan dat je meteen weet dat je zwanger bent als je een tp hebt gehad...dus dat dat hele innestelinggedoe niet hoeft...weet ook wel dat dat niet kan...maar het zou wel heel wat kopzorgen minder zijn...

zere boobies heb ik dus nog helemaal niet, maar die heb ik ook bij mijn vorige zwangerschap niet gehad...dus dat zou wel kunnen kloppen...

liefs,

nico

Geplaatst

Hey meiden ik wil jullie zo graag allemaal ietz persoonlijks schrijven. Maar het is niet te doen op mijn foon. Ik ben steeds mijn tekst kwijt. Maar super bedankt voor alle berichtjes! Owja hcg was gisteren 800!

Geplaatst

Hey meiden!

Wat een spanning hier!

Jammer van die gewiste berichten, maar we gaan gewoon door hoor!

Ik merk zelfs dat het na de test spannend is, ik blijf ook gespannen tot de echo (over 3 weken) denk ik.

Geplaatst

He Ciska,

bij mij was het hcg ook meteen superhoog, het was een eeneiige tweeling.

Dat zou wat zijn, een jongen en een meid, perfect!

Geplaatst

Whooo Ciska, dat is hoog ja. Je had er twee terug he? Zou het een tweeling zijn? Beterschap in ieder geval, want zelfs al ben je zwanger, met overstimulatie in het ziekenhuis belanden is natuurlijk alles behalve leuk.

Geplaatst

Ciska,

800???? Dat is zeker hoog...drieling :triplets:?(haha grapje).

Van harte gefeliciteerd in ieder geval

X, Martha.

Geplaatst

Net wat bruine afscheiding. Ga zo testen als manlief thuis is. Ben er zo klaar mee die onzekerheid!! Ergens zou ik ook graag nog vasthouden aan het idee dat het misschien eindelijk gelukt is, als ik zo test en het is negatief is die droom vervlogen. Pff daar zie ik tegenop. Van de andere kant is deze onzekerheid ook killing. Net trouwens nog temperatuur gemeten 37,9 graden. Maar ja dat zegt volgens mij ook niet zoveel..

Geplaatst

Heb net iets grappigs ontdekt....onze hele icsi bestaat uit priemgetallen (getallen die je alleen door zichzelf kunt delen)

Ik had een punctie op 3-5 op de 13e dag van mijn cyclus.

We hadden 17 eitjes, waarvan 13 geinjecteerd en 7 bevrucht.

Ik mag waarschijnlijk 17 of 19 mei (5) testen.

En als ik zwanger zou worden, dan zou ik zomaar op 17-01-2011 kunnen bevallen! Waarschijnlijk van een briljant wiskundig kind hihi... :ohmy:

Ik ben nogal van de cijfers en mijn vader is wiskundige dus als jullie je afvragen hoe ik erbij kom :toothy3:

Geplaatst

Lol hahahahahaha!

Een nieuwe EINSTEIN!

Geplaatst

Das ook wat, een heleboel berichtjes weg!

Maar er zijn er ondertussen een dubbel aantal bijgekomen geloof ik, haha.

Wauw Ciska, 800, wat spannend!! Dat ziet er goed uit. Kom je de dag een beetje door in het zh?

Succes Hanneke, ik duim voor je.

Hadden zich al andere testers gemeld met nieuws?

Ik heb het zh vanmiddag gebeld. Ze willen evengoed dat ik donderdagochtend kom bloedprikken, voor het dossier, en dan heb ik 's middags een telefonisch gesprekje met m'n gyn, hoe nu verder.

We hadden dit keer 2 cryos in de vriezer, en dat is nieuw voor ons. Ben dus heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren de komende tijd? Iemand die me alvast een beetje in kan lichten?

Groetjes van een nog wat beduuste Riemke.

Geplaatst

succes hanneke!! We zitten in hetzelfde schuitje! Hoop het zo voor je dat t raak is!! (En voor mezelf natuurlijk ook) Sterkte!

Geplaatst

@ Miki Die kruitvat testen zijn best okay hoor.Ik weet van de voorgaande pogingen dat de meesten die gebruikten en er goed over te spreken waren.Wat ik vannochtend schreef = helaas weg dat was dus dat je schreef dat je heel veel gedronken had , dat kan ook de test negatief beinvloeden altans zo stond op een test die ik had.

Geplaatst

Jammer dat heel wat berichtjes weg zijn, maar goed in een sneltrein vaart komen er weer vele berichten bij, want het is hier zo spannend!!

Hanneke ik duim voor je!

Riemke, ik wens je veel sterkte!

En Miki hou de moed erin!

Voor de rest van de dames die aan het wachten zijn, hou vol!!

Ik kan het ook bijna niet meer volhouden, morgen ga ik bloedtesten....brrrr...ik vind deze laatste dagen eigenlijk het zwaarste van de hele behandeling.

Groetjes van Lijntje

Geplaatst

Hanneke, gekkenhuis.... ik herken het. Hou je taai, succes met testen!

Lijntje, jij je nog kunnen inhouden? Hoe voel je je?

Kiki, hou je vast hoor... We duimen!

Nico, dank voor het opbeurende verhaal.

Carolina, de 2 kruidvat testen zijn allebei van de middag met best wat gedronken, die vandaag lijkt iets dikker. Alleen die CB gaf minimaal een streepje, en dat was in de ochtend. Dat vind ik gewoon ontmoedigend, maar die is minder gevoelig hoor ik steeds. Bij mij reageerde hij altijd wel snel, maar ja. Het zal ook allemaal niet zijn. Moeilijk hoor, hoop houden.

Ciska meid wat een waarde!!! Wow, respect. ;-)

Ik ga proberen rustig te worden, de rest ook allemaal succes!

Geplaatst

mijn naam mag ook in het rood, het is helaas mislukt.

de bloedtest deze morgen was negatief.

ik moet nu gewoon een paar dagen wachten dat mijn regels doorkomen en dan voor poging 2 van IUI. hoop dat die meer succesvol zal zijn.

Ik hoop dat ik mss deze maand nog aan de beurt kom voor een nieuwe inseminatie en dan wachten in het wachtbankje van juni.

Ik zal hier ook nog komen kijken en ik wens alle meiden die nog in hun wachtweken zitten heel veel succes. ik duim voor jullie allemaal.

Geplaatst

Wil iemand mij rood maken? De test was negatief en een paar minuten later werd ik ongesteld. We zijn echt intens verdrietig nu en ik denk ook dat we gaan stoppen.

Iedereen heel veel succes, ik hoop dat het voor jullie wel positief uitpakt!

Geplaatst

Achnee!!! Hanneke, wat erg! Potverdorie, je was nog wel zo optimistisch! Shit, het was jullie zo gegund! Laat het even zakken allemaal, ik weet hoe het voelt om nu te denken dit was de laatste. Maar laat het even bezinken. Eerst dit verdriet van de laatste verwerken, de beslissing voor daarna kan altijd later nog. We denken aan jullie

Jullie ook Jessi, sterkte. Hopelijk kun je snel door.

Rood maken heb ik te vaak gedaan voor anderen vandaag (niet leuk!). Misschien dat iemand anders het nu even kan doen.

Geplaatst

Oh nee Hanneke ik wee even niet wat te zeggen. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.

Jessi jullie ook heel veel sterkte.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden