Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Babeth en Mart,

Inderdaad, een cryo kan ook gaan lukken.

Ons gevoel is hier niet zo 'positief' bij omdat het de vorige keer ook niet gelukt is en ook niet bij een verse tp.

Heb eigenlijk zoiezo niet zo'n positief gevoel meer omdat toppers ook nog niet zijn blijven zitten.

Volgens mij heb ik een menstruatie dipje, om het zo maar even uit te drukken.

Ben ook wat chagie.....

Je voelt je gewoon 352p.gifhear_me_talk.gif

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Wish,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij alleen ga jij al voor je derde poging en ik pas voor de tweede. Ik heb nu al zeven terugplaatsingen gehad van topembryo's / cryo's en dat is allemaal niet gelukt. Deze keer voor het eerst twee teruggeplaatst maar kwaliteit slecht. Waren allebei afgenomen in cellen. Balen en weet nu niet of het zin heeft om hoop te houden. Ik duim voor je dat deze poging nu voor jou gaat lukken!!!!!

Geplaatst

Hoi Tinusje,

Echt niet leuk he dat het zo gaat......

Heel veel succes!

En natuurlijk hoop ik voor jou hetzelfde dat het zal gaan lukken.

Geplaatst

ik kom me ook bij jullie aansluiten!!

maandag de punctie gehad 11 eicellen & 0,7 mil :sign19:

woensdag uitslag bevruchting opgetreden!:blob3:

vandaag 9 eicellen bevrucht 5 goede!

een 8cellige teruggeplaatst.

morgen gaan ze kijken of ze de andere 4 kunnen invriezen.

en krijgen we een brief voor de uitslag thuis gestuurd

dus mijn wachtweken kunnen echt beginnen!

xxx sky

Geplaatst

Hey Sky

Top man goed nieuws daar zijn veel wel aan toe.

heel veel sterkte en succes gewenst

veel liefs jessica

Geplaatst

wow Sky, wan een mooi bericht, succes en sterkte op dit bankje!!!

Pleun, volgens mij is er nog geen lijstje hoor....

hoe gaat het met jou?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Sky,

Dus jij hebt vandaag al de terugplaatsing gehad? En een mooi aantal goede embryo's!Jouw wachtweken zijn nu in gegaan!! Spannend! Sterkte en succes!!

Ik mag morgen voor een terugplaatsing. Had ook maandag de punctie. Woensdag uitslag: 9 bevruchtingen. Hoor morgen of er nog embryo's ingevroren kunnen worden.

En dan kom ik naast je zitten op het bankje!!

groetjes Naomi

Geplaatst

Hoi Wish,

We laten er morgen 1 terugplaatsen. Dit ivm een afwijkende vorm baarmoeder. (dit is overigens niet een rede om niet (makkelijk) zwanger te kunnen raken. Maar met een kleinere vorm baarmoeder heb je kans op vroeggeboorte.. Bij een tweeling is het risico natuurlijk nog veel groter!

Hoe gaat het met jou nu? ga je nu voor een cryo?

groetjes Naomi

Geplaatst

Ha die Pleun,

Nee nog geen lijstje gemaakt.

Ik wil daar niet meer op vermeld worden, dus ik 'bemoei' mezelf niet meer met de lijstjes.

Ook op het forum even rust, mag wel toch?

Hoe gaat het met het spuiten van de Gonal, voel je al wat groeien?

Sky,

Heel veel succes!!! Een mooi toppertje terug laten plaatsen.

Naomi,

Succes morgen, fijn dat er een tp komt!

Geplaatst

thanx meiden voor jullie reacties! @noami spannend meid! ben benieuwd hoe die van jou het doen! en wat je natuurlijk terug krijgt!

de eerste reactie van de fa was toen ik binnen kwam was we hebben super mooie resultaten! waar je trots op kan zijn. heb de rest van de tp met een glimlach op me gezicht gelopen. ook omdat ik verhalen hoor dat het vu heel streng is met emmy's. en dat ze ook niet snel iets invriezen.

Geplaatst

Hallo dames

ook ik heb gisteren een tp gehad van 2 mooie emmies allebei 8cellig.

2 juni testen spannend weer ook al is het de 5e tp. Nu wel weer een verse. Toch kon ik vannacht neit goed slapen moest hoesten wat ik niet wilde en durfde niet op mijn buik te slapen. Herkennen jullie dit?

Succes allemaal

groetjes es

Geplaatst

@sky: kan me goed voorstellen dat je de tp met een grote glimlach op je gezicht

hebt ondergaan! Een goed resultaat is zeker iets om trots op te zijn!!

Hopelijk kun je die glimlach vast blijven houden!!

Ik ben benieuwd hoe die van ons het hebben gedaan. en of er nog emmy's kunnen worden ingevroren. Ik laat het vanmiddag wel weten hoe het is gegaan.

@sky en meisje81: succes met wachten op het bankje!!!! (uiteraardt ook de meiden die ik even over t hoofd "gelezen" heb) Mogen jullie op de zelfde dag testen? Spannend!

groetjes Naomi

Geplaatst

Hallo dames, ik ban maar zo vrij geweest om het wachtbanklijstje te maken:luck:

Sky, wellicht moet jouw testdaum aangepast worden_

dames, veel succes!!!

liefs

Babeth

:sunny:Wachtbankoverzicht Mei 2010:whistling_girl:

Norwegian-Sky: TP 20-5-2010, 1 emmy, 8 cellig, testen: 02-06-2010??

Meisje81: TP 20-5-2010, 2 emmies, 8 cellig, testen: 02-06-2010

Geplaatst

Lindada: TP 14-5-2010, 2 emmies, testen 01-06-2010

Ik heb mezelf er ook maar even bijgezet, spannend!

Geplaatst

Lindada: TP 17-5-2010, 2 emmies, testen 01-06-2010

Sorry, had bij mezelf de verkeerde datum gezet :)

Geplaatst

Meisje81,

Ik herken dat wel wat je schrijft. Ik durf net na de tp niet te hoesten etc.

De dagen daarna let ik echt op wat ik doe, til bijv. geen vuilniszak en op het werk let ik daar ook op. (Ik werk in een verpleeghuis en daar is de zorgzwaarte soms 'hoog')

Succes!

Meiske,

Mooie titel gemaakt voor het wachtbankje, zou mezelf er nu bijna op willen zetten als het zover mag komen. Maar ik doe het niet. Haha!

Hoe gaat het met je, met het wachten om te mogen beginnen?

Ik wil je :positive energie: sturen!!

LindaDa,

Goed gedaan meid, jij mag het bankje gaan openen.

Met een hopelijk mooie groene regel!!!

Succes!

Geplaatst

Naomi28: TP 20-5-2010, 1 emmy, testen: 02-06-2010??

Geplaatst

Dank je Whish, het gaat redelijk... deze hele week ben ik weer erger uit mijn evenwicht lijkt wel. Vandaag is zo´n rare dag, op het moment dat ik dit schrijf lag ik precies 12 weken geleden met Nick op mijn borst (14,25 uur geboren) Mijn man had Lars in zijn armen, vandaag zou officieel mijn verlof in gaan. Het is allemaal extra beladen weer.

Dadelijk loop ik even naar de kapel bij ons achter, ga ik weer 2 noveenkaarsen voor onze kanjers opsteken, ben bang dat mijn man het niet redt vanwege het verkeer maar het gaat om de intentie nietwaar.

Het is heftig uiteraard maar toch staan we er nog steeds achter om te starten, wordt weer spannend maar voor mijn gevoel minder beladen als poging 2, wellicht omdat ik nu weet dat het lukt om zwanger te raken.Niet dat dat enige garantie biedt maar toen onze eerste 2 tp´s ( waarvan 1 cryo tp) niet gelukt was was ik erg bang dat er bij mij iets niet in orde zou zijn waardoor we uberhaupt niet zwanger konden raken.

Wish, jij zet je zelf tzt maar lekker op het lijstje als je je er goed bij voelt he!

Meisje81, hoesten - niezen etc. kan geen kwaad hoor maar ik zou inderdaad niet zwaar tillen, niet in een te warm bad.

Vorige keer was ik tijdens de stimulatie ook helemaal gestopt met koffie drinken..ga ik deze keer ook weer doen, alhoewel ik niet meer veel koffie drink hoor, hooguit 2 per dag.

dames, ik hoop dat juni vooral groen mag kleuren, het oranje is leuk erbij :soccer:maar ik heb een hekel aan rood!

liefs

Babeth

Geplaatst

Zojuist weer terug uit t ziekenhuis... vd 9 bevruchtingen was er maar 1 van redelijke kwaliteit. (maar zeker niet goed... 12 tot 16-cellig?) De rest kon dus niet worden ingevroren... De vorige keer (2007) hadden we maar liefst 6 cryo's!! Waaruit uit de eerste cryo onze prachtige zoon toen is ontstaan!! Nu maar proberen positief te blijven...

@meiske74: sterkte! het is toch een speciale dag voor jou en je man...

ps. mijn tp was vandaag. en de eventuele testdatum zou 4 juni zijn. Zou je dit kunnen/willen veranderen?

Naomi

liefs Naomi

Geplaatst

Dag dames,

Vandaag de tp gehad, van de 4 eitjes waren er 4 bevrucht en daarvan 2 goeie, die zijn ook allebei teruggeplaatst :)

Ik heb mezelf ook maar even op het lijstje geplaatst.

groetjes,

Dil

Naomi28: TP 21-5-2010, 1 emmy, testen: 04-06-2010

Dilithium: TP 21-5-2010, 2 emmies, testen 04-06-2010

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden