Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Wish

Dan lopen we nog gelijk als je een 3 daagsje emmy krijgt haha, maar ik doe hem nu ook in eigen cyclus en 9 dagen na tp is mijn nod al.

Ik krijg wel bolletjes dus die kunnen hem wel tegenhouden.

Ik wil zaterdag de eerste test er tegen aan gooien, hoezo vroeg testen hihi

• Reacties 832
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Paula

Ja, haha.... Was er zo van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Zo zie je maar! Hoe gaat het met jou nu?

Geplaatst

Als ik weinig/niks doe gaat het goed.

Maar zodra ik even naar zolder loop ofzo: slaat ie weer op hol!

Vind het zo super gaaf dat je positief hebt getest!

We verschillen maar 5 weekjes, leuk joh!

Xxx

Geplaatst

Hee Miepie,

Ik mag vrijdag testen, en ik denk dat ik ook echt wacht tot vrijdag. Mn vriend en ik zijn beide vrij deze dag dus of het nu positief of negatief is, samen vrij is dan heel fijn!

Waarom geloof je er niet zo in bij jezelf? Positief blijven hoor!

Tess

Geplaatst

Hoi Alice,

Gefeliciteerd meid! Wauw... ben zo blij voor je! Op naar de eerste echo, ga je morgen bellen voor een afspraak?

Caroline

Geplaatst

Thnx Caroline

Wilde net een berichtje bij je plaatsen, wist niet of je deze topic volgde! Ja, super hè, Vind het nog wel heel onwerkelijk! Morgen even bellen. Geloof niet dat EMC zelf een echo maakt, maar dat je gewoon naar een verloskundige gaat! Ben benieuwd. Geloof het pas echt als ik een hartje zie kloppen!

Hoe gaat het met jou? Dacht dat ik me geabonneerd had op je topic, zo maar eens even gaan zoeken! Hoop dat het bij jullie ook raak is! 3x scheepsrecht!

Liefs Alice

Geplaatst

Alice,

Ik vind 'm zo leuk, dus ook voor jou.

Komt ie:

:yah::woohoo::yah:

Geplaatst

Ja, ik lees hier af en toe mee, wil toch wel weten wie er zwanger zijn en wie helaas niet...

Ik heb alweer een tijdje niks geschreven in dat topic, is waarschijnlijk diep weggezakt... Als we beginnen, hopelijk volgende week, zal ik dat gaan bijhouden. Ik denk dat je alleen een bericht krijgt als er iets geschreven is?

Ik moet bellen en geloof ik na 7 weken een echo laten maken als ik zwanger zou zijn, maar dat doe ik dan in het Lievensberg neem ik aan, daar zal ik dan blijven tot ik naar de VK mag? Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen...

Succes!

Caroline

Geplaatst

@ Object: Hoe was jouw test vanochtend? op welke wachtdag zit je nu?

Hi Alice,

Super zeg! Jij zag kennelijk duidelijk een donkerder streepje! Een welgemeende dikke proficiate en dikke knuffel.

Ik heb al 3 dagen op rij getest en ik heb altijd een roze streepje, niet paars zoals test streep, maar roze en wel duidelijk afgelijnd, maar streepje wordt niet donkerder, vandaar dat ik blijf twijfelen en nu afwacht tot volgende BN? Ik heb zo'n schrik dat het toch nog slecht afloopt.

Ik zit vandaag nu op wd 13 (TP 24/05), 3 dagen later dan jij TP hebt gehad? Dus er kan nog vanalles gebeuren, maar ik heb nog altijd geen bloed gezien en ook geen ongi tekens. Ik blijf steken voelen in mijn beide liesstreken en ik heb wel terug hoofdpijn. Maar vlgs ZH kan dat door HCG komen. Maar toch, moest HCG sinds vrijdag gestegen zijn, dan zou ik toch donkerder streepje moeten zien? Ik heb zopas voorraad tests KV gekocht en vanaf nu ga ik iedere dag testen. En miss ga ik dinsdagmorgen naar huisarts en vraag ik hem mijn HCG te controleren in mijn bloed. Voorlopig blijf ik verder ongelooflijk zenuwachtig rondlopen en loop ik ieder half uur naar toilet uit vrees ongi te worden.

Mart,

vandaag terug jouw eerste spuit zetten!!!! Spannend hé!!!!

Babeth,

wat zou dat toch mooi zijn voor jullie mocht je nu toch zwanger blijken te zijn. Een mooier geschenk kan jij niet krijgen na alles wat je hebt meegemaakt!!! Dit verdien je echt!!

Tess, miss kan je inderdaad beter wachten tot vrijdag, want al dat testen maakt mij superzenuwachtig en zeer onzeker. Ik ben aan het testen gegaan omdat ik pas 11/06 definitief antwoord zal krijgen van mijn ZH ondanks TP 24/05. Ik moet 18 dagen wachten op resultaat, en dat vind ik wel heel lang. Ik duim alvast meer voor positief nieuws voor jullie

Miepie, en nu op naar een positieve test he!!!

groetjes

object

Geplaatst

Thnx Wish! Hij is ook heel leuk! Ik(en mijn kleine garnaaltje) duimen dat je ons snel komt vergezellen op uitgerekend in februari 2011!

Caroline, das juist de goede spirit! Positief blijven! Ik hoop eigenlijk dat ik nog een keer in het EMC een echo mag maken! Of misschien juist terug naar dr Feyen hihi.....

Veel succes! Ik duim voor je!

Geplaatst

Object

Bedankt voor je felicitatie! Ben ook nog steeds onzeker!

Wanneer had jij je laatste pregnyl gezet? Als je streep niet lichter wordt denk ik dat het toch een goed teken is! Misschien idd verstandig om even langs de huisarts te gaan of ze je bloed kunnen prikken! Ik heb ook nog steeds het idee dat ik ongesteld ga worden, dus iedere keer als ik naar de toilet ga is het spannend!

De meningen zijn er echt over verdeeld hoor. Een streepje is toch een streepje!

Hou nog even vol! Succes en sterkte!

Liefs Alice

Geplaatst

Ach, als je terug gaat naar het Lievensberg kun je best zeggen dat je een bepaalde arts niet wil omdat je daar slechte ervaringen mee hebt. Nu komt het niet op een dag aan, anders dan bij de FM's waar je maar moet afwachten wie er dienst heeft. Is wel stukje dichterbij natuurlijk...

Geplaatst
Alice wat super!!! gefeliciteerd!!!!!!! We lopen precies gelijk! Krijg jij eigenlijk geen bloedtest?

Thnx Rain! Ja, leuk we lopen precies gelijk! Heb je je al gemeld bij wie is er uitgerekend februari 2011? Nee, in het EMC doen ze geen bloedtest! Ik ga morgen bellen, hoe het nu verder gaat. Wat ik begrepen heb is dat ik een echo krijg in het ziekenhuis in de plaats waar ik woon!

Geplaatst
Ach, als je terug gaat naar het Lievensberg kun je best zeggen dat je een bepaalde arts niet wil omdat je daar slechte ervaringen mee hebt. Nu komt het niet op een dag aan, anders dan bij de FM's waar je maar moet afwachten wie er dienst heeft. Is wel stukje dichterbij natuurlijk...

Is zeker een stukje dichterbij! Ik weet ook niet of ik wel bij een vk mag, met al m'n hormoontekorten? Ik mag wel zowiezo een uitgebreide 20 weken echo laten maken in het EMC ivm het erfelijkheidsonderzoek wat we hebben laten doen!

Ik hoor het morgen allemaal wel, ik zou het eigenlijk wel grappig vinden om bij dr. Feyen te komen! Kijk eens: het kan dus wel!

Jij succes he!

Geplaatst

Hey alice

Van harte gefeliciteerd de ander meiden die posit getest hebben natuurlijk ook

de nega sterkte !!!!!

Ik moet vanf 23.00 uur pregnyl spuiten spannend allemaal weer hopen dat het eitje er dinsdag nog zit en dat het bevrucht word!!

Iedreen heel veel succes en sterkte gewenst

Veel liefs Gr jessica

Geplaatst

Thnx Jessica!

Heb je dinsdag een punctie of een IUI? Hoeveel eiblaasjes heb je?

Heel veel succes!

Liefs Alice

Geplaatst

Hoi edenal

Ik heb ivf in eigen cyclus dus 1 eitje spannend weer!!

heel veel liefs en geniet lekker van je zwangerschap gr jessica

Geplaatst

Hey Jessica

Dus een punctie voor 1 eitje? Heel veel succes! Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken!

Liefs Alice

Geplaatst

@edenal ik heb meer behandelingen zo het umcg is het enige ziekenhuis die behandeling in eigen cyclus doet.

Ja ik hoop het zo je hebt nu zo weinig kans met 1 eitje maar goed we blijven hopen.

En jij zwanger man geweldig je hebt nu zeker een gat in je plafond haha bij mij zal het dak er af gaan.

en op naar de zwangerschap kwaaltjes heb je al veel last van overgeven ofzo

Veel liefs jessica

Geplaatst

@Jessica, Dat dacht ik ook altijd dat het dak eraf zou gaan.... Maar kan het eigenlijk nog niet zo goed geloven. Vind het zo raar van mezelf. Maar ik heb gelezen dat de meesten dat hebben! Op naar de eerste echo!

Heel goed positief blijven das heel belangrijk! Succes meis!

Liefs Alice

Geplaatst

Hi Edenal,

ik heb er precies toch een beter oog op vandaaag. Ik heb vanmorgen terug getest KV en clear blue en beide testen positief. Clear Blue 1 - 2 weken zwanger en KV test duidelijk eerder paars dan roze van kleur. Ik ben vandaag op wd14. Ik heb vrijdag BN op wd 18. Pas dan ga ik er echt zeker van zijn. Zolang niet ongi en met positieve testen, blijf ik erin geloven. Mijn laatste pregnyl heb ik vorige week maandag gehad, 1500E. Dus die zal nu wel uit mijn bloed zijn zeker?

Hoe voel jij je? Ik voel me heel goed, alleen knagende steken in mijn onderbuik naar de avond toe of als ik teveel rondloop. Heb wel last van hoofdpijn, maar als dat een goed teken mag zijn, dan neem ik dat er gerust bij de komende 9 maanden. Nu eerst vlug aftellen naar vrijdag, dan hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Ik ga waarsch niet naar huisarts gaan voor vrijdag, ik zou liefst de waarden van het ziekenhuis verder vergelijken. Naar het schijnt ku die waarden nogal verschillen van labo tot labo.

Minoes niet opgeven,ik had maar 3 eitjes en er was maar 1 goed bevrucht. Je heb maar één goed nodig meid!

Geplaatst

hi Object,

Dat klinkt heel goed hoor! Ik geloof ook niet dat de hCG uit de pregnyl nog zo lang zou kunnen reageren, en dan wordt hij zekerder niet donkerder, dan zou de test lichter moeten worden. En zeker als 2 testen positief geven is het toch eigenlijk wel duidelijk. Ik snap dat pas blij bent als je vrijdag de waardes in je bloed hebt zien stijgen..... maar toch zeg ik alvast GEFELICITEERD!!!!!

Ik heb vanochtend voor de laatste keer getest, de streep was weer donkerder, maar bij mij is ie nog wel steeds rose, en niet paars! Ziekenhuis gebeld. 28 juni de 1e echo!Spannend! Ik heb eigenlijk ook niet echt klachten, maar volgens mij begint dat ook pas bij de 6 weken!

Liefs Alice

Geplaatst
Hi Edenal,

ik heb er precies toch een beter oog op vandaaag. Ik heb vanmorgen terug getest KV en clear blue en beide testen positief. Clear Blue 1 - 2 weken zwanger en KV test duidelijk eerder paars dan roze van kleur. Ik ben vandaag op wd14. Ik heb vrijdag BN op wd 18. Pas dan ga ik er echt zeker van zijn. Zolang niet ongi en met positieve testen, blijf ik erin geloven. Mijn laatste pregnyl heb ik vorige week maandag gehad, 1500E. Dus die zal nu wel uit mijn bloed zijn zeker?

Hoe voel jij je? Ik voel me heel goed, alleen knagende steken in mijn onderbuik naar de avond toe of als ik teveel rondloop. Heb wel last van hoofdpijn, maar als dat een goed teken mag zijn, dan neem ik dat er gerust bij de komende 9 maanden. Nu eerst vlug aftellen naar vrijdag, dan hoop ik meer duidelijkheid te krijgen. Ik ga waarsch niet naar huisarts gaan voor vrijdag, ik zou liefst de waarden van het ziekenhuis verder vergelijken. Naar het schijnt ku die waarden nogal verschillen van labo tot labo.

Minoes niet opgeven,ik had maar 3 eitjes en er was maar 1 goed bevrucht. Je heb maar één goed nodig meid!

Ik heb ook elke ronde pregnyl moeten spuiten, 1 dag voor de insiminatie..ook 1500. De eerste keer was hij bij mij op de 7de dag negatief en afgelopen maand op de 8ste dag. Dus zo lang blijft de pregnyl ongeveer in je lichaam. Ga er dus maar van uit dat je een positieve test hebt en je gewoon zwanger bent;)

Gefeliciteerd alle pos.testers!!!!!!

dikke kus,

denise

Geplaatst

Sorry dames was een paar dagen weg vandaag dat ik mezelf niet groen heb gemaakt.

Maar het mag groen worden hoor. Ik ben vandaag 5 weken en heb donderdag al de eerste echo. Echt fijn dat het zo snel kan. Voel me goed heb niet veel klachten.

Succes allemaal en voor de negatieve testers heel veel sterkte

gr Es

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden