Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011

Aanbevolen Berichten

Gast Ramona26
Geplaatst

Dames bedankt voor jullie felicitatie's!!

Zit steeds naar mijn echo foto's te kijken, vind het zo super!

hebben jullie al last van kwaaltjes of helemaal nog nergens last van?

ben alleen nog steeds heeeeeeel moe en misselijk met flagen maar dat is pas sinds afgelopen zaterdag. hoef niet te spugen ( gelukkig, maar vind dat ook eng) haha maf mens he?

groetjes

• Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai Ramona

van harte gefeliciteerd meid, onwerkelijk he en een tweeling is zooooo bijzonder, tenminste zo heb ik dat ervaren!!

geniet ervan

groetjes

Babeth

Geplaatst
Uitgerekend:

Hanneke:02-01-2011

Samsam:02-01-2011

Ramona :03-01-2011

Paula: 03-01-2011

Carolina: 09-01-2011

Miep : 11-01-2011

Elvira : 18-01-2011

Wombat: 18/19-01-2011

Mariëtte: 22-01-2011

Eerste echo:

Hanneke: 17-05-2010

Ramona: 18-05-2010

Samsam: 20-05-2010

Paula: 25-05-2010

Carolina: 26-05-2010

Elvira: 08-06-2010

Mariëtte:10-06-2010

Dank jullie wel!

Ik heb het lijstje even aangepast, ik heb 10 juni 2010 de 1ste echo

2e echo

Hanneke 3 juni

Geplaatst

Han/Ramona, van harte met jullie positieve echo. Kan me voorstellen dat jullie in de wolken zijn! Echt leuk!!!

ik moet nog morgen en dan is t ook zover, stuur me maaar alvast wat positieve energie....!

Elvira, jij bent druk bezig met die tickers. Bedankt dat je ook die van mij hebt gedaan, is wel geinig om te zien dat hele rijtje onder elkaar.

Kwaaltjes update:

-stresssssssssssssssssss / onzekerheid over wat me te wachten staat.

-heel veel moeite met trek, waardoor ik constant of heel snel honger heb.

-nog steeds onstebeurt last van me eierstokken, een soort kramp achtig gevoel maar niet zoals menstruatiekramp.

- wanneer ik wakker word een gevoel alsof ik uitgehongerd ben maar totaal geen trek, dat hongergevoel moet ik snel sussen of anders word ik misselijk...

-vorige week 2 keer boven de wc gehangen (toch wel een geruststelling hoewel heel vervelend)

- vermoeidheid, bleef vroeger standaard op tot 12.00 uur, nu haal ik dat echt niet.

Donderdag mag ik koekeloeren, jippie kan haast niet wachten!!

Sterkte allemaal met wachten en we moeten echt proberen te genieten...heb wel medelijden met me man heb nu een heel goed chantagemiddel...(schat wil je dit voor me doen...wil je dat voor me doen :icon_pirat:...want ik ben zwanger...hahaha)

digi knuf,

Sam

Geplaatst

wat een rot nacht vannacht...

heb elk uur van de klok horen luiden.

een buikpijn, zo een rotgevoel. maar op een schaal van 1 tot 10 kom ikm toch echt niet verder dan een mager 6je.

de pijn zit er wel maar ik heb niet de behoefte aan een kruik of een paracetamolletje of zo.

ben doodop, ga zo ff een dutje doen denk ik want anders kom ik de dag helemaal niet door.

ik vind het moeilijk te geloven dat het nu nog goed kan blijven gaan. maar ik lees overal op internet (ook hier) dat veel vrouwen buikpijn hebben dat voelt als ongi buikpijn in het begin van de zwangerschap.

vaak blijkt het het groeien van de baarmoeder te zijn.

maar oooh wat kun je je klote voelen!!!!

zo onzeker als de pest word je ervan en ik kan me ook niet herrinneren dat ik dat bij een andere zwangerschap ook had.

maar ook ik hou me vast aan, geen bloed verlies? dan zit alles nog waar het moet zitten.

nog een dag in onzekerheid zitten want morgen hebben we de echo.

heb zh gebeld en gezegd dat ik er niet meer tegen kon en kon morgen al terrecht. we hadden namelijk een afspraak staan voor de 28e.

ik hou rekening met het ergste, maar vraag me ook af of het mogelijk is dat ik voel dat er een van de 2 embryo's die zijn terug geplaatsd is afgestorfen.

iemand ee idee of dat ook nog kan?

voor de rest zijn de zwangerschaps kwaaltjes er nog wel. gespannen borsten, snaait trek, moe, moe en moe en veel plassen. gek genoeg geeft dat ook weer wat hoop.

miep

Geplaatst

Hoi Miep,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Ook buikpijn kan horen bij de zwangerschap, en dit hoeft echt niet altijd foute boel te zijn hoor! Zelfs al mocht je bloed gaan verliezen, dan nog hoeft dit niet tot een miskraam te lijden. Maar begrijp me niet verkeerd hoor! Zou net zo als jij in de piep-zak zitten, echt wel!! Ook ik heb veel buikpijn gehad, achteraf denk ik dat het wel telkens mijn darmen waren. Ik ga bijna elke avond met een kruik naar bed, en eerlijk is eerlijk..... dat voelt heerlijk! Ik zou het toch eens proberen als ik jou was. Nou, gelukkig hoef je niet zo lang te wachten tot je 1e echo.... maar blijf positief!! Maar ook na je 1e echo zul je misschien toch onzeker blijven..... tenminste als ik naar mezelf kijk. Ik had een prachtige echo, maar blijf toch onzeker hoor!

Nou meis, rust lekker uit.... probeer afleiding te zoeken (ik ga dan met een boek in bad, en zodra ik aan het lezen ben merk ik niets meer en voel ik ook niets meer....) En blijf positief!!! Sterkte!!

@Samsam: nog 1 dagje...... SPANNEND!!!!! Ik hoop er zo op dat je een heel mooi hartje ziet knipperen morgen! Ik duim voor je!

Ik ga zelf vandaag de verloskundige bellen en vragen of ik bijvoorbeeld met 8,5 week bij hun voor een eerste gesprek en echo mag langskomen, ben benieuwd....

Geplaatst

He Miep wat naar , toch herken ik die buikpijn wel heb daar tot vorige week heel veel last van gehad. Wel fijn dat je eerder een echo mag.

han , ik ben benieuwd. vroeg me ook al af wanneer je verloskundige moet gaan benaderen.

sam veel plezier donderdag , mijn man is ook de "l.l" nu haha.

Moet zeggen dat hij zelf overbezorgd is en van alles doet om mij te ontzien hij zei laatst letterlijk als ik je nu ff in een glazen kastje kon opsluiten dan zou ik het doen..

Hier is net de mevr van Moeders voor Moeders geweest.Dus nu maar potten vullen. Doe ik tenminste nog iets nuttigs met al die keren naar t toilet..Mooie DvD gekregen en een fotolijstje en natuurlijk weer een test in handen.

Geplaatst

Hallo dames!

Moeders voor moeders komt bij mij de 25e langs.

Ik ben vanochtend van de trap gevallen... auwie wat heb ik pijn. Ik ben wel gaan werken, maar ben om half vier naar huis gekomen omdat al mijn spieren beurs en pijnlijk zijn. Heb zo'n hoofdpijn. Dus net een uurtje geslapen en gelukkig is het iets gezakt!

Wilde vanavond voor het eerst weer gaan sporten (na puntie - tp - vakantie)... ik denk niet dat ik dat ga doen.

Xxx

Gast Ramona26
Geplaatst

@ Samsam: Vanuit hier een heeeeeeele positieve vibe jouw kant op!!:wav:

Heel veel succes morgen, en plezier komt allemaal goed.

Moet zeggen dat ik ook pijn in mijn buik heb ( steken zo af en toe) maar dan best heftig. tijdens de echo waren mijn eierstokken opgezet en dat komt weleens voor bij een beginnend zwangersschap, vertelde ze me. dus hoefde me geen zorgen te maken.

Succes allemaal,hopen op nog meer mooie echo's

liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Volgens mij mag ik ook voorzichtig bij jullie aanschuiven.

Vandaag op wd 8 een positieve test gedaan. Geen idee wanneer je dan bent uitgerekend?

Ik heb op maandag 11 mei een tp gehad van 2 top cryo's.

Groetjes Annemarie

Gast Ramona26
Geplaatst

Annemarie wat super!! zal je voorzichtig feliciteren.

met een cryo weet ik eigenlijk niet hoe je dat moet rekenen??

geniet ervan!

liefs

Geplaatst

Dames kom mij ook ff melden hier.

Ik ben Arzu, 27 jaar.

Na 4,5 jaar en onze mk va een 2ling afgelopen januari ( cryo's) zijn we na de eerste iui-d zwanger van een nieuw wondertje:hello2:.

Normaal gezien zijn we uitgerekend voor 25 januari.

Deze keer was gelukkig ook de bloedwaarde heel goed: 325 bij 4wkn.

Ik hoop dat het deze keer goed gaat.

Alle andere meiden ook van harte gefeliciteerd:hello2:

xxx

Geplaatst

@Carolina: Nog heel even over de verloskundige. Ik had gisteren gebeld, en aangezien ik bij hun al bekend ben vanwege mijn miskraam, zei ze eigenlijk meteen dat ik met 8 weken al een echo mocht laten maken. Dus meteen een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag (8 weken en 4 dagen zwanger) Wel vroeg ze aan mij of dit in overleg met het ziekenhuis was gegaan, en aangezien ik niet kan liegen heb ik dus eerlijk verteld dat dit telefoontje op eigen initiatief was. Voor hun geen probleem, maar vriend lief dacht er toch anders over. En dus vandaag vol goede moed naar ziekenhuis gebeld om netjes te vragen of dit goed was. Nou, had me toch een vriendelijke vp aan de telefoon. NOT!!! Nee, dit mocht absoluut niet!! Ik ben sowieso tot 10 weken onder behandeling in het ziekenhuis, en dan mag je tussentijds niet naar de vk. Ik mocht al niet klagen, want mijn 2e echo was toch alweer zo...... Blegh!!! Dat mens begrijpt dus blijkbaar niet dat "wij" wel eens in spanning kunnen zitten en dus zoveel mogelijk positieve bevesting willen hebbben..... Ik weet nu niet wat ik moet doen..... stiekum toch gaan? Of de afspraak bij de vk afzeggen?? Ik denk dat mijn vriend ook zegt: afzeggen...... hij is namelijk bang dat het vanwege een echo meer mis kan gaan.... Ik zit in 2-strijd!! Wil zo graag extra bevesting!!

Geplaatst

Annemarie en Arzu GEFELICITEERD!!!!!! met jullie positieve testen!! Welkom bij de club!! Geniet ervan!

@Annemarie: ik heb ook geen idee hoe jij moet uitrekenen wanneer je uitgerekend bent, maar dit weet je wanneer je de 1e echo hebt.

@Samsam: heel veel plezier en succes bij jullie 1e echo!!! Geniet ervan meid!!

@Paula: Hoe gaat het nu met je? Wel voorzichtig doen hoor!!!

@Miep: Hoe'st nu met je? Voor jou ook veel plezier en succes gewenst bij jullie 1e echo! Ik hoop op een heel mooi kloppend hartje!!

Geplaatst

JOEPIE!!!!!!!!

we hebben het hartje zien kloppen, we zijn zo blij! :occasion16:

Ons kindje is nu 8,1 mm. groot en was al aan het bewegen. Het zag er precies mooi uit volgens de gyneacoloog, WAUWIE!

Ik mag 10 juni weer voor een echo in het ziekenhuis en ik mag nu vast de verloskundige gaan bellen.

Ik ben op 7 januari uitgerekend, wat we al dachten.

Oo, Ik kan gewoon niet stoppen met kijken naar de echo uitdraai.....

veel liefs aan iedereen, Sandra (75)

Geplaatst

het word hier echt leuk druk. wat heerlijk toch om zel veel blije aanstaande moeders te zien. je leest door de tekst heen het geluk!!!

vanmorgen naar de gyn geweest. iedere stap dichter bij de afdeling benam me de adem en ik heb zitten janken in de wachtkamer van de spanning.

toen de echo.....en het zijn er 2!!!!!

we krijgen een tweeling!!! ongelovelijk. ik in tranen, manlief totaal in shock.

wat een belevenis zeg.

we hebben een foto mee gekregen en de vruchtzakjes waren beide 11 mm.

maar zoals ik eerder in de berichtjes heb gelezen is te vroeg een echo idd niet een heel goed idee.

ik ben nu 6 weken 2 dagen zwanger en je kon de hartjes nog niet zien. wel een speldenknopje op de foto maar niet dat het klopte.

maar dat was ook wle te verwachten, het is gewoon nog wat vroeg.

het ziekenhuis is erg aardig voor ons en we mogen voorlopig elke week langskomen voor een echo. dus de 28e mei kunnen we kijken hoe het met ukkie en tukkie gaat.

veel mensen weten dat we zwanger zijn net als onze dochter. maar dit houden we toch nog even voor ons.

een tweeling zwangerschap is toch wat onzekerder en brengt gelijk ook een hoop vragen met zich mee.

maar goed, daar hebben we nog alle tijd voor om dat uit te zoeken. eerst maar eens genieten!!

miep

ps ramona, wat schattig he om te zien 2 van die emmie's naast elkaar!

ben benieuwd wie er nog mere bijkomen. want als ik sommige bloedwaardes zie dan kan het nog wel eens extra gezellig worden!!

Geplaatst

Hey Sandra en Miep, voor jullie beide een dikke proficiat!! Heerlijk toch....

Miep, ik ben blij nu eindelijk eens een positef bericht van je te lezen!! Super, een tweeling! (ik ben al blij gewoon met eentje hoor!!) Geniet ervan dames! En Sandra: heb je mijn verhaal van de vk gelezen? Ik begrijp niet waarom ze zo moeilijk doen bij mij en dan lees ik dat jij gewoon contact mag opnemen. Ik heb met mijn vriend overlegt, en als ze geen duidelijke reden geven waarom het niet zou mogen, gaan we toch gewoon naar de vk. (ze gaf me als reden: dat als het mis gaat, je de curretga toch in het z'huis moet laten doen........... alsof ik dat wil horen!!!)

Geplaatst

Hoi Han,

Ik kan morgen pas de verloskundige bellen, maar ik zal eens aan haar vragen hoe het zit. Dus wanneer ik de eerste echo daar zal hebben. Ben wel benieuwd, want mijn volgende echo in het ziekenhuis is al over 3 weken. Ben benieuwd of ze dat afwachten of dat ze me tussendoor al willen zien.

Ik snap dat je idd snel (en regelmatig) wilt weten of het nog steeds goed zit en ik zou ook zeker gaan als ze geen voldoende reden hebben. Je gaat immers toch naar de verloskundige toe als je gezondheid goed is en het kindje het goed doet, dus waarom niet nu meteen een afspraak maken, zou je zeggen.

Ik zou ook vooral doen wat het beste voelt bij je, zo ben je ook minder stresserig en dat lijkt me weer goed voor de baby. Mocht ze nu nog steeds moeilijk doen zou ik toch vragen of je daar niet eerder langs mag komen, omdat je je zo onzeker voelt.

Je hoort nog van me als ik morgen de verloskundige gebeld heb!

Succes!

Gast Ramona26
Geplaatst

@ Arzu: Van Harte meis,kom er gezellie bij.

@ miep: ja het is super om 2 schatties te zien en gelukkig ook hartactie

kijk zo af en toe nog maar even naar de echo,met het besef dat ik toch echt zwanger ben. haha. maar 11 mm beiden die van mij waren kleiner

5.7 en 7.5 en dat met 7 weken. is natuurlijk bij iedereen verschilllend maar wel leuk om te vergelijken.

@ Sandra: Mooi moment is het he? als je ziet dat alles goed gaat in je buik! Super hoor! lekker van genieten en vaak na je echo kijken.

@ han75: ik heb me ook al aangemeld bij een verloskudige,heb het btw ook niet overlegd met mn zh. dat gaat toch buiten hun om? raar dat ze zo reageerde. je moet ze toch een x inschakelen. mijn vriend heeft ook al kraamhulp geregeld,hij wil dat gewoon allemaal voor mekaar hebben en niet dat je achteraf denkt ojee dit moeten we nog en dat. hihi

Maar ik word met de dag misselijker,en dan eet ik wat en dan gaat het gelukkig weg. wie heeft dat ook dat je misselijk word van de honger?

vannacht om 3 uur nog een bolletje met hagelslag naar binnen gewerkt.lekker!!

Hoe gaat het met de rest?

groetjes

Geplaatst

Hallo dames!

Zojuist een echo gehad door mijn baas, EN HEB HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!

Moest even een traantje wegpinken...

Komende dinsdag officele echo in Nijmegen.

Ik herken dat wel die misselijkheid. Soms is het zo erg dat ik niet wil eten en soms komt het door de honger. Meestal neem ik dan gewoon een extra boterhammetje of biscuitje.

Ook heb ik last van obstipatie, zucht...

Maar het is voor een goed doel!

Xxx

Geplaatst

Hallo Dames,

Heb even een dag niet gelezen en heb gelijk een hoop gemist! Weet niet waar ik moet beginnnen...

Annemarie en Arzu van harte gefeliciteerd en kom lekker ervaringen delen!

Super, dat jullie straks ook een kloppend hartje mogen zien!

Sandra/Miep beide gefeliciteerd met de positieve echo's! Prachtig om te zien inderdaad, zo een grote opluchting wanneer je een hartje(s) ziet kloppen!!!! Miep aan je handtekening te lezen heb je t ook echt verdiend om er 2 te krijgen!!Echt LEUK!

Paula jij bofkont! Je kan gewoon op je werk een echo doen...nou van harte meid met t kloppende hartje, dan heb je je 1e echo op dezelfde dag gehad als ik?! Leuk joh, ben blij voor je.

Ramona, dat van die misselijkheid komt me bekend voor, mijn eetlust is waardeloos nu! maar wel snel honger krijgen en ook snel een vieze smaak achterin me keel.

En nu mijn echo-uitslag: niet voor niks al op wd 8 positief: EEN TWEELING!!! Ben god zo dankbaar :worthy:!

Kan t niet geloven, 2 mooie kloppende hartjes. Eentje van 12 mm en de ander 13 mm. Heerlijk die bevestiging dat je echt zwanger bent!!

Ik zal bij een ZH moeten lopen omdat het er 2 zijn. En ben al gewaarschuwd dat tweelingen vaak met 37 weken al komen...dus mijn uitgerekende datum is echt een twijfeltje.

Oh ben zo blij!!!!!!!!!!

liefs dolgelukkige :toothy10: Sam

Geplaatst

Jeetje, wat een goed nieuws allemaal. De tweelingen vliegen je om je oren, haha! Meiden, geniet er allemaal van!!

Wij hebben een heel leuk weekend voor de boeg. We gaan met mijn kant van de familie (ouders, broer en zus, aanhang en kinderen) een weekendje centerparcs doen. Morgenavond gaan we het aan iedereen vertellen, ik ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren. Ze vermoeden echt helemaal niets, haha. Ik heb voor de kinderen shirts laten drukken waarop staat: ik word een grote zus/ik word een grote broer en die laat ik ze morgenavond aantrekken. Ik heb er zo'n zin in!!

Geplaatst

Jeetje............ wat een hoop tweelingen!!!! Wat leuk! Ik ben ooit au-pair in Amerika geweest bij een tweeling. Meisjes..... Ze waren 3 weken oud toen ik kwam. Het was zo leuk, maar ook heel druk (ik was toen heel jong)..... Maar het is zo gezellig!! Stiekum hoopte ik misschien ook wel op een tweeling, want deze ronde hadden we er graag 2 teruggeplaatst gekregen, maar het was een hele zure en spannende ronde (verdere details zou ik voor nu even besparen) en uiteindelijk hadden we maar 1 embryo. En eerlijk is eerlijk........... het maakt mij helemaal niks uit. Ben echt zo gelukkig nu!!!! Ik ben er enorm van overtuigd dat het allemaal zo heeft moeten zijn..... ben dus (voor nu) blijkbaar geen tweeling-mama (ik geloof heel erg in dat dingen lopen zoals ze moeten lopen en absoluut niet in toeval!) Maar ik ben al helemaal in de wolken dat ik uberhaupt zwanger ben................... Ik droom er al helemaal van zo'n klein, lief, warm, knuffelig en heerlijk ruikend baby-tje in mijn armen.....

Geplaatst

Hey Meiden

vanmiddag bij de gyn geweest vanwege krampen en steken in de buik/baarmoedermond dus we hebben een echo gehad

We zagen gelukkig een vruchtzakje met daarin onze iniminie in de baarmoeder dus we zijn opgelucht en blij

Volgens de gyn komen de krampen door groei baarmoeder ivm een baby in aanmaak en de steken door een linker vergrote eierstok maar met wat rust en een warme kruik moet iets verlichting geven

8 juni hebben we de volgende echo om te kijken of het hartje dan klopt en of de beeb gegroeid is was vandaag 5wk en 3dg dus het hartje klopte nog niet omdat het gewoon vroeg is

Liefs Elvira

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden