Ga naar inhoud

Het is mooi geweest


Gast Miki

Aanbevolen Berichten

Lieve Miki

 

 

 

:hugg:

 

 

 

Een dikke knuffel voor jou.

 

Ik wens je al het geluk van de wereld toe en hoop dat er alsnog een wonder voor jullie gaat gebeuren!!!!

 

 

 

Kop op.

 

 

 

Liefs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miki wat een verhaal!

 

 

 

Ik vind het zo sneu dat je dan ook nog de laatste poging vals positief test.

 

 

 

Heel veel sterkte hoor!

 

 

 

En als ik nou een dikke cabrio zie rijden, wie weet denk ik idd wel aan jou!

 

Je humor is er gelukkig nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve miki

 

 

 

ook ik wil je succes wensen met alles en sterkte met deze beslissing

 

ik hoop dat als je je cabrio toch mag vullen met een kinderstoeltje dat je even terug komt op dit forum om het ons te laten weten

 

we gaan je missen

 

 

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor alle lieve en warme reacties, ze ontroeren me diep.

 

 

 

Ik wens jullie het allerbeste en vergeet deze ervaring, die wij zo intensief met elkaar gedeeld hebben, nooit meer! De contacten die ik met sommigen van jullie had, waren heel speciaal en (h)echt. Met tijden bijna zelfs closer dan met sommige vrienden uit mijn directe omgeving.

 

 

 

...dat zal best even afkicken worden...

 

 

 

Mochten er ooit nog noemenswaardige ontwikkelingen zijn, of ik jullie te hard missen, dan meld ik mij uiteraard. Graag zelfs. Dan wel uit een andere naam, want deze wordt dichtgezet binnenkort. ;-)

 

 

 

Maar goed ook, anders kan ik mij niet beheersen! En dat moet wel, want alles in mij zegt dat het echt tijd is voor afstand nu.

 

 

 

Dus ik zeg: de groenten en tot sinas, xxx :bye:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve, sterke Miki,

 

 

 

Heel veel sterke en succes voor jou en je man. Dappere en moeilijk beslissing om (voor nu?) te stoppen. Kan goed begrijpen dat je dan ook afstand van het forum nodig hebt.

 

 

 

Liefs!

 

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Miki,

 

 

 

Wat herken ik veel in wat je zegt. Ook wij staan voor deze keuze. Maar wat is het een moeilijke keuze! Ik voel me alleen nog maar leeg sinds we dit overwegen.

 

 

 

Maar jij klinkt alsof je dit kunt, je kan dit aan! Fijn dat de keuze in jullie geval niet definitief hoeft te zijn. Ik wens jullie het allerbeste! En misschien komen we elkaar idd wel eens tegen, wij in onze (toekomstige) sportcabrio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miki,

 

Ook ik wil je heel veel geluk wensen! Ik vind dat je heel dapper bent en ongelooflijk dat je steeds kracht vind om anderen ook nog een hart onder de riem te steken.

 

Veel liefde gewenst om de grote teleurstelling te verwerken en moed te verzamelen voor het oppakken van je leven en keuzes t e kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxxx ladies, jullie allemaal ook veel succes!

 

 

 

Het duurt wat langer dan ik dacht voordat mij profiel wordt dicht gezet. Ik zie het maar als een verlengd afscheid, die daardoor iets minder abrupt is.

 

 

 

Wij hebben 19/5 onze evaluatie, mochten we dan meer duidelijkheid hebben en ik nog kunnen inloggen, dan update ik hier nog wel even.

 

 

 

Hou je allemaal goed vast in deze achtbaan over een wel erg bumby road!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Miki

 

 

 

ik wil je graag ook nog succes wensen met je evaluatiegesprek, zal ook weer heel dubbel zijn zo'n gesprek.Ik hoop nog iets te horen van je, maar meid, bedankt voor al je steun en succes met alles wat nog op jullie (nu enorm hobbelige) pad komt!!

 

 

 

liefs

 

babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

 

 

 

Vandaag onze evaluatie gehad. Niets verrassend, niet super negatief... maar zeker ook niet positief.

 

 

 

Het verhaal was dat ze wel meer bevruchtingen hebben gezien, 5 totaal van de 9. Maar dat er van 2 vermoed wordt dat het mogelijk eitjes zijn geweest die uit zichzelf zijn gaan delen. Gebeurt kennelijk best vaak. Bij de anderen hebben ze de bevruchting zien ontstaan.

 

 

 

Waarom kunnen ze de situatie niet filmen en versneld nazien? Dat zou pas echt informatie geven. In ieder geval was van die onduidelijke deling er wel een 8 cellige type 2 bij. Ik had die liever erbij gehad dan die 5 cellig type 2 die zeker een emmy was. Maar ach, ik weet het ook allemaal niet.

 

 

 

Wat nu? Iui zonder hormonen ziet hij niet zitten met ons. Teveel terug bij af, nauwelijks toegevoegde waarde tov zelf blijven proberen.

 

 

 

ICSI willen ze wel proberen, als wij het nog op kunnen brengen, maar mogelijk max 1x. Als dit geen extra bevruchtingen of zwangerschap oplevert, dan is het vermoeden bevestigd dat het aan mijn eitjes ligt. Want ze kunnen bij ICSI de eitjes beter (groter) bekijken en dus beter beoordelen. Als het wel meer bevruchtingen oplevert, zou je kunnen denken dat het zaad toch hulp nodig heeft en wat dan het advies is, is even afwachten.

 

 

 

We mogen het korte protocol doen. Minder follikels verwacht men niet, eerder meer. Dan vraag ik me dus af, waarom zijn we hier niet eerder mee begonnen? Omdat het verschil minimaal is en bij het lange protocol het beter te plannen is. Sja.

 

 

 

Verder ging hij akkoord met Menopur, omdat dit volgens hem niets zou uitmaken. Dosis weer 300 (meer doen ze echt niet bij mijn indicatie). Na de mogelijke TP weer Pregnyl, omdat ik hier -los van de zwangerschap symptomen- me het beste bij voel. Extra Utrogestan erbij zou niet zinvol zijn en is dus echt niet het advies. We hebben het nog wel liggen, maar goed. Zo desperate zijn we wellicht (nog?) niet.

 

 

 

Goed ruzie in de auto erna samen. Terwijl we zo vrolijk heen gingen, in de sfeer van: boeien... we stoppen toch. Maar zulke gesprekken maken je toch in de war. En misschien is dat nu juist wel de reden om te stoppen. Wat brengt het nog? Het leven zonder pogingen is echt veel leuker dan met, hier hebben we al weer even aan geroken. En de arts kan ook echt niet zeggen of ICSI echt iets toevoegt tov zelf proberen. Of zelfs nog erger, dat het negatief bijdraagt aan onze natuurlijke kansen. Zelf sluit ik dat niet uit en dat maakt het zo frustrerend.

 

 

 

Wat is wijsheid? Afstand, rust. En dan zien of het gaat kriebelen. Of niet. Eerst maar eens lekker op vakantie en het normale leven weer wat meer oppakken. Daar hebben we in ieder geval veel zin in.

 

 

 

Baai baai, zwaai zwaai, Miki

 

 

 

P.s. Jheroen, mijn profiel mag echt dicht hoor. 2 weken geleden aangevraagd. ;-) Maar jullie zijn vast heel druk, veel succes daarmee. Zoals vaker geschreven, jullie hebben iets moois hier in handen. Koester dat goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Miki

 

 

 

ik lees je bericht met tranen in mijn ogen, ik voel de verwarring en onzekerheid door het scherm heen.

 

Wat is nu wijsheid, tsja....... niemand kan het jullie zeggen, jullie moeten doen wat voor jullie het beste voelt. Wellicht is even afstand nemen en op vakantie gaan erg goed. Die ruzie die ontstaan is is erg vervelend maar ook wel te begrijpen, je wordt zo heen en weer geslingerd door je gevoelens met je vragen die niet altijd beantwoord kunnen worden..

 

 

 

Meis, sterkte, geniet samen van jullie vakantie en uiteindelijk komen jullie er samen wel uit...nu eerst genieten!!!!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miki,

 

 

 

Wat weer een moeilijke keuze waar jullie voorstaan. Ben je er bijna van overtuigd dat je gaat stoppen, worden er weer kansen aangedragen.

 

Het is en blijft moeilijk!

 

Ik kan je natuurlijk niet vertellen hoe het zou moeten, want dat is helemaal jullie eigen keuze hierin.

 

De behandelingen ivf en icsi zijn behoorlijk zwaar emotioneel en lichamelijk gezien, maar hoe zwaar is het dat je vanaf nu elke maand blijft proberen...

 

 

 

Compleet afstand nemen lijkt eigenlijk misschien wel de beste optie, mits je ook echt afstand neemt.

 

Je hoort heel vaak dat er dan ineens een wonder gebeurt.

 

Maar ja dat geeft natuurlijk ook weer geen garantie.

 

Net als ICSI en IVF, die geven je ook geen garantie.

 

 

 

Moeilijk, moeilijk, moeilijk, ik begrijp je probleem.

 

 

 

Misschien brengt jullie vakantie naar Rome helderheid en weet je daarna precies wat je wilt.

 

Ik hoop het voor je (jullie beide natuurlijk).

 

 

 

Ik wens hierin veel wijsheid Miki en dan u eerst maar 's genieten van een heerlijke vakantie naar Rome, want dat hebben jullie wel verdiend!!!4_1_209.gif

 

 

 

Liefs, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier voel ik je frustratie en onmacht.

 

Van een beslissing nemen tot weer terug bij af en niet weten hoe of wat.

 

De ruzie daarna in de auto ook heel herkenbaar.

 

 

 

Eerst op vakantie en dan kijken wat de toekomst brengt.

 

Het blijft een onmogelijke strijd.

 

 

 

Ik blijf het zeggen,

 

veel succes, we blijven duimen en hopen.

 

 

 

X Sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden