ansje20 Geplaatst 26 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2011 Sissy, wat fijn dat alles goed is! Dubbel geluk dus, wat bijzonder zeg! Een eeneiige tweeling. Quote
Janis Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 Sissy, wat ben ik blij dat alles oke is, en eehhhhh dubbel geluk jemig dat had niemand aan zien komen, meis van Harte gefeliciteerd. Liefs Janis Quote
Dough Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 :confettistars:Waaaaah, Sissy heeft 2 wonders in haar buik!!!! Wat ongelooflijk! Het ene moment heb je bloedverlies en vrees je voor het ene wonder en dan zie je ineens 2 hartjes!!! Geweldig! Dat is even heel erg wennen, zeg! Een één ei-ige tweeling! Dat komt idd vast niet heel veel voor in eigen cyclus! Dat verwacht niemand! Wat dacht jij, behalve een Doughtje uithalen, maak ik er maar de overtreffende trap van? Dat wat Dough doet, kan ik beter?! Altijd baas boven baas, haha! Een Sisdoughtje én een Doughsy'tje dus, haha! Wel héél gaaf, hoor! Van harte gefeliciteerd met je buik vol met baby's :laugh: En ook heel leuk voor Stiertje, nu gaan jullie samen een tweelingzwangerschap doormaken! Dat wordt lekker veel delen! Sorry dat ik even niet zo actief reageer, maar heb mijn handen natuurlijk een beetje vol met kleine Doughie, die houdt je wel bezig :happy3: Het gaat goed met ons. Ik heb alleen klachten door schimmelinfectie aan de borsten (openbaart zich als spruw bij Doughie). Maar we hebben nu medicijnen, hoop dat t dan beter gaat! Ik zie dat ik nog even een andere banner moet plaatsen. Zal es even doen. Ilona, welkom hier, succes met je traject, sta je aan het begin of zijn jullie al bezig met eigen cyclusbehandelingen? Sopje, wat enorm k*t dat de behandeling niet is gelukt! Dat is weer zo'n klap die je voor de kiezen krijgt. Sterkte, hoor! Minoes, zag dat je het weer even erg 'stoer' hebt (op zien Grunnings), sterkte meid, dikke knuffel! Jij lekker op vakantie Janis? Inclusief middelvinger? Hihihi. Veel plezier, lekker uitwaaien met de beestjes! Ansje ook morgen op vakantie? Jullie gaan de zon opzoeken? Ja, t is hier niet echt zomers, hè? Knuffel aan alle lieve meiden! Quote
lindamvjulian Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 Nou ja zeg nu breekt me de klomp Sissy. Mijn ogen rolden er bijna uit man toen ik je bericht las. Wat geweldig zeg 2 baby's. Wat een wonder! Ik las eerst je berichtje over het bloedverlies en schoot ook al in de stress en dan blader ik een pagina verder en zie ineens dit berichtje. Jeetje ik weet helemaal niet wat ik zeggen moet. Wat bijzonder en geweldig. Hoe reageerde je man? Het wordt hier steeds gekker zeg. Eerst iedereen die aan het behandelen was zwanger en dan stiertje met haar tweeling en jij er nog even overheen met je eigen cyclus tweeling! Nu gaat het jurkje helemaal niet meer passen !! Dat wordt een tent aan doen hahahahahahah @Ansje: alvast een fijne vakantie gewenst. Geniet er lekker van! En neem je wel een beetje zon en warmte mee voor de rest hier? @loontjuh: welkom hier. Gezellig dat je hier mee komt schrijven. WE kunnen wel wat nieuwe behandelaars gebruiken hier gezien het feit dat iedereen hier bijna zwanger is. Dus in dit topic zit je helemaal goed want de resultatne hier zijn helemaal goed! @dough: heel logisch hoor dat je druk met de kleine man bezig bent. Bedankt voor jullie leuke orginele geboorte kaartje! Wij ( de dames hier) willen ( als jullie het op prijs stellen natuurlijk) een keertje op kraambezoek komen. Quote
stiertje Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 jahaaaaahhh...hahahahaaa die Sissy, wat geweldig!!! Join the club haha. Heb net zelf een nieuw topic geopend..tweelingen die in 2012 geboren gaan worden dusseuh..schrijf maar mee. Wat een wonder zeg..dat moet even inzinken denk ik Ben blij dat alles nu dubbel zo goed is! heel veel liefs stiertje Quote
loontjuh Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 Wowwww een tweeling met een eigen cyclus behandeling, is dat echt mogelijk wat gaaaaf!!!Gefeliciteerd. Ook alle anderen die zwanger zijn Gefeliciteerd!!! Fijn dat ik met jullie mee mag kletsen. Wij lopen dus ook in t umcg voor icsi ec. Maar tot nu toe heeft het geluk totaal niet aan onze zijde gestaan. De eerste twee maanden was het eitje al gesprongen op de dag van de punctie. En vorige maand eindelijk op tijd erbij, dus punctie gehad. Was mijn eitje niet rijp...nou de moed zakte ons toen echt ff in de schoenen. Op dit moment midden in poging 4 en hopend op beter resultaat. Maar als ik al die succes verhalen hier lees dan word het allemaal toch wat makkelijker vol te houden. Liefss Quote
ansje20 Geplaatst 26 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2011 Loontjuh, welkom hier, zoals je ziet zijn hier op dit topic heel wat succes story's behaald met de ec behandeling. Fijn dat dat je een beetje moed geeft want als het bij jou al drie keer niet tot een terugplaatsing is gekomen zakt je de moed wel even in de schoenen. Waar sta je nu precies in de 4e poging? Heb je al een punctie gehad? Dough, ben erg benieuwd naar het geboortekaartje, heb hem helaas nog niet. Dus druk met Doughtje? ja is even wennen zo'n kleine, maar ben blij dat het goed met jullie gaat, afgezien van de schimmelinfectie. Hopelijk helpt het middeltje tegen spruw. Liefs Quote
loontjuh Geplaatst 26 Juli, 2011 Geplaatst 26 Juli, 2011 Ja wij hebben ook een gesprek gehad of ec voor ons nog wel zin had aangezien het steeds al voor de bevruchting mis ging. Maar ze zeggen dat ze het nog wel positief zien dus gewoon doorzetten. Ben vandaag begonnen met cetrotide/gonal-f en moet morgen weer echo en bloed, waarschijnlijk donderdag of vrijdag punctie. Doodeng allemaal aangezien ze geen grip op mijn cyclus kunnen krijgen.. Wat overigens ook appart is aangezien het probleem niet bij mij ligt ghehe. Is dat bij één van jullie ook zo geweest? Liefssss Quote
ansje20 Geplaatst 27 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2011 Loontjuh, dat is vervelend dat je cyclus een beetje op z'n kop ligt. De eerste twee pogingen ec. gingen bij mij van een leien dakje. Twee keer keurige cyclus en terugplaatsing. De derde en vierde behandeling lag mijn cyclus ook op z'n kop. Ik was altijd heel regelmatig ongesteld en nu duurde het langer. Ook duurde het megalang voor er eens een groei van een eicel te zien was. Waardoor ik ook twee keer te laat was met punctie omdat ei op het laatst erg snel ging. Ze zeggen in het ziekenhuis wel dat je bij de ec. maar een minimale hoeveelheid hormonen krijgt toegediend en dat is ook wel zo, maar blijkbaar zorgde het er bij mij toch voor dat cyclus niet altijd even lekker ging. Dus heb zelf het idee dat het wel degelijk aan de hormonen lag al beweerd het ziekenhuis anders. Als ik je een tip mag geven, las eens één of twee maanden een pauze in om je lichaam wat rust te geven zodat je cyclus weer een beetje bij kan komen. Heeft bij mij wel geholpen. Liefs Ansje Quote
Karin81 Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Wowwww Sissy! Wat heb je in Frankrijk gedaan? Wat een super wonder! Heel erg gefeliciteerd voor jullie. Gezellig dat jij en Stiertje samen het tweeling gevoel kunnen delen. Moet even mijn mond weer dichtklappen. Dan is er natuurlijk wel wat in je lijf gebeurd, vandaar de bloeding. Hebben jullie het al aan mensen verteld? Dough, ik heb het kaartje gisteren gekregen, super. Staat mooi op de schouw te pronken als onze voorganger! Heel mooi gedaan hoor, stoere kaart. Loontje, welkom hier. Spannend, weer aan het spuiten. Ik herken me wel in het rare cyclus verhaal. Sinds we met de behandeling zijn gestart was ik helemaal van slag. poging 3 ging als een speer. in een keer van 12 naar 17, toen was ie dus al gepiept. Daarna vanaf 14 mm elke dag echo, sprong die van rechts naar links groeide en werd weer kleiner. Uiteindeiljk pas punctie op dag 26 waardoor ik vd 14 dagen 10 in het ziekenhuis ben geweest maar wel met een positief resultaat! We hadden poging bijna afgebroken. Ik hoop dat je dit keer in ieder geval een tp hebt. Heel veel succes en gezellig dat je aanschuift. Hier gaat alles prima. Voel me heerlijk. m'n baas vroeg net al of ik wel terugkwam na het verlof! Bang dat ik alleen maar oog heb voor de baby straks! Heb hem gezegd dat ik daar zelf ook al aan heb gedacht! Ga ik niet doen natuurlijk maar lijkt me wel heerlijk. Quote
Dough Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 O, Loontje, dan zakt de moed je idd wel in de schoenen, zeg, als het tot drie keer toe niet tot een tp komt! Wij hadden echt belachelijk vaak een tp (5x) en ook dat zegt niet alles: pas bij de laatste keer raak. Maar kan me voorstellen dat het fijn is hier even onze verhalen mee te lezen. Uiteindelijk zegt het niks over hoe het bij jullie zal gaan, maar veel variatie en veel successen hebben we hier in elk geval wel! Anderhalf jaar geleden was het Minoes bij wie het raak was in ec (helaas ging dat mis) en toen duurde het heeeeeel lang en toen raakte ik zwanger en toen duurde het weer heeeeeel lang voor Karin zwanger raakte, bij Cherry-Ann is het een achtbaan aan emoties geweest vanwege pogingen die lukken en toch weer misgaan en nu is het weer een heuse babyboom hier! Het gaat echt met vlagen. Ik wens je heel veel succes, want het is echt een zwaar traject. Wij zijn hier om je te steunen, hoor! Net als Ansje wens ik je toch in elk geval een tp deze keer. Maar natuurlijk nog veeeel liever een zwangerschap! Bedankt voor complimenten over 't kaartje. Doughman heeft zich lekker uit kunnen leven op 't ontwerp! Natuurlijk zijn jullie, als jullie dat willen en zien zitten, van harte welkom om te komen babygapen en beschuithappen :laugh: Ik heb alle tijd! Ansje, mocht je het kaartje niet ontvangen hebben eind deze week, dan even zeggen, stuur ik er nog eentje, geen probleem. Quote
sissy81 Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Hé meiden, dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Het is echt nog steeds zo onwerkelijk. Gistermorgen vroeg ging ik met lood in mijn schoenen naar kamer 9. Echt, ik had het niet meer. Dokter M. zei zelfs nog dat ze aan mijn ogen kon zien hoe ik in de stress zat. En 10 minuutjes later zien we 2 kloppende hartjes op het scherm. Dat is toch niet normaal. Echt allemaal zo bijzonder, maar ook zo mooi. We zijn zo dankbaar dat we nu twee kloppende hartjes hebben gezien, 2 wondertjes op komst. Voordat het allemaal echt doordringt, zal nog wel even duren denk ik. Werd vanmorgen wakker met een gevoel van: oh ja, het zijn er 2! Haha. Gister was ik bij mijn beste vriendinnen en hun zoontje (ons petekindje) en die het ook direct verteld. Vonden het helemaal geweldig. En toen nog even langs mijn ouder gereden (wonen namelijk in dezelfde plaats en dat is zo'n 150 km bij ons vandaan, dus we waren nu in de buurt). Echt, dat gezicht van mijn ouders, vooral mijn moeder. Vanmorgen had ik er al weer aan de telefoon: ze kan het nog niet echt geloven. Echt zo grappig, die reacties. Dough: wat een leuk kaartje hebben jullie gemaakt, echt stoer. Hij staat hier ook te pronken en dat er het komende jaar maar een heleboel mogen volgen. Vervelend dat jullie last hebben van een schimmelinfectie. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Stiertje: ja, jouw nieuwe topic ga ik maar meeschrijven, leuk! Zei gister direct tegen manlief van oh, da's handig, Stiertje heeft net zo'n topic geopend. Ga nu maar alles lezen over tweelingzwangerschappen... Loontjuh: jeetje, in de 4e poging nu bezig dus. Je hebt inderdaad wel pech gehad zeg de afgelopen 3 pogingen. Dan zoekt de moed je wel even in de schoenen, kan me voorstellen. Wij hebben in totaal 4 keer een tp gehad en dat is ook een hoge score. En nu uiteindelijk dus de 6e poging (en 4e tp) zwanger. En ja, die tweeling is dan nu wel heel bijzonder. Dokter M. stond er echt van te kijken, ik zie nog dat gezicht voor me van haar toen ze zei: volgens mij zie ik er nog eentje... Ik hoop dat je deze poging wel tot een tp komt meid! Ik duim voor je. Het hele ec-gebeuren is gewoon loodzwaar omdat er zoveel stapjes zijn en dus ook zo vaak iets mis kan gaan waardoor de poging niet lukt. Ik had ook altijd een regelmatige cyclus, maar deze werd bij mij ook nogal eens verstoord door de hormonen. Als ik dan pauze ertussen had gehad, werd het weer beter. Dus eventueel is dat ook nog iets voor jullie als je daar een goed gevoel bij hebt? Nou meiden, hier schijnt eindelijk de zon vandaag (letterlijk en figuurlijk!). Ik ga lekker even van het zonnetje genieten! liefs en een dike knuffel! Quote
ansje20 Geplaatst 27 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2011 Dough, kaartje viel net in de bus hoor:biggrin: Mooi is ie! Lekker stoer ook! En origineel natuurlijk, leuk dat je een kaartje hebt die niemand anders heeft! We komen binnenkort bij je langs hoor, dat spreken we tzt nog even af. Zal na onze vakanties worden maar dan heb je toch nog verlof dus je hoort nog van ons! Lieve meiden, ik ben er twee weken tussenuit. Cherry, Ann, succes met de test en ik hoop op een positief resultaat. Liefs Ansje Quote
sissy81 Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Ansje: hele fijne vakantie in Griekenland. Geniet ervan meid! Hoop dat misselijkheid beetje meevalt! heb maar even een andere ticker gemaakt... Quote
Janis Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Goedemiddag meiden, Dough, heb je kaartje ook binnen, wel erg bijzonder heb zoiets nog nooit eerder gezien. Sissy, al wat gewend dat jullie er twee verwachten? Ansje, fijne vakantie lekker genieten. Ilona, bij ons waren we de eerste keer ook te laat en was het eitje al gesprongen en de tweede keer kwam het eitje niet mee, de derde keer hadden we wel een eitje en zie het resultaat. Hier, we zijn vanmorgen voor het eerst bij de verloskundige geweest, voor de intake en de nodige vragen, en bloeddruk meten e.d. Moest ook op de tefel, zodat ze kon voelen hoe hoog of mijn baarmoeder was, en ze zei van denk niet dat we het hartje al kunnen horen, maar wil je het wel proberen? Ik zei natuurlijk direct jah dat wil ik wel, na een hele tijd zoeken dacht ik van nou denk dat we toch te vroeg zijn en we zullen moeten wachten tot de volgende keer, ze zei tegen mij dat ik ff anders moest gaan liggen en toen had ze vrij direct het hartje te pakken, het klopte echt heel snel, het was zoooo bijzonder om te horen, dat de waterlanders weer kwamen, toch weer een geruststelling hoor zo vlak voor de vakantie. Ze zei nog je bent hardstikke zwanger, en ga nu lekker genieten. Dus dat ga ik dan nu maar doen, al blijft de angst denk ik wel in mijn achterhoofd. Liefs Janis Quote
stiertje Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Dough bedankt voor je kaartje! Lukt het allemaal een beetje met de kleine man? Janis wat mooi dat je het hartje hebt gehoord!! wij gaan pas weer de 15e augustus naar de gyn, ben dan 14 weken dus een 12 weken echo krijg ik niet denk ik , ...ach zal wel goed zijn. dames ben even twee weekjes niet op het forum dus niet te veel kletsen he anders moet ik zoveel bijlezen haha!! liefs stiertje PS cherry ik duim nog steeds hoor! Enb Loontjuh welkom en succes!! Quote
sissy81 Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Janis: wat mooi dat je een kloppend hartje hebt gehoord. Ook weer zo'n bijzonder gevoel denk ik. Lekker om met dit gevoel je vakantie in te gaan, ik hoop dat je nu inderdaad kan gaan genieten. Maar wel logisch dat je nog wat reserves hebt, we hebben er zoveel voor over moeten hebben dat het gewoon extra spannend is. Stiertje: jij nu ook lekker vakantie in Italië! Geniet ervan! Ik zal de honneurs waarnemen hier nu jij, Janis en Ansje op vakantie gaan. Jij hebt dus ook pas over een paar weken weer een afspraak. Bij mij duurt het ook nog lang. Ik word nu overgedragen aan Verloskunde en dokter M. zei dat ik van hen een oproep krijg maar dat die pas rond week 12 zal komen. Dus helaas nog een paar weekjes wachten... liefs, sissy Quote
Janis Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Stiertje, fijne vakantie!!! Sissy mooie banner!!!! Hier, de verloskundige heeft gebeld en ik mag toch nog voor de vakantie een echo, dat gaat vrijdag worden, man o man wat heb ik weer een mazzel. Liefs Janis Quote
lindamvjulian Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 @Janis: Super dat je het hartje hebt horen kloppen! En dus ook nog even een echo voordat je middel vinger om hoog gaat haha. @Sissy: Dus het begint een beetje door te dringen dat er 2 beebjes gaan komen. Mooie ticker heb je hoor! Helemaal echt nu. ER komen geen tweelingen bij je in de familie voor? @Stiertje: een fijne vakantie gewenst!!! Zie je je moeder daar dan ook nog? Of zijn die al weer terug? @Ansje: jij ook een super vakantie gewenst! Als jij terug komt ben ik op vakantie maar in Limburg kan ik nog internetten dus lees ik dan wel even bij. @cherry-ANN: hoe is het? Je komt vrijdag weer dacht ik he. Hopenlijk heb je een positieve test! @Dough: fijn dat we welkom zijn om jullie mannetje te bewonderen. Het zal wel na de vakantie worden dat iedereen kan. @loontjuh: dus je bent al weer bezig met poging 4. Wat een narigheid zeg dat er zoveel mis ging de eerste pogingen. Ik heb 3 keer een tp gehad van de 6 dus dat is ook een vrij goede score. Bij mij was er de 1e keer geen bevruchting. We hadden met alles rekenschap gehouden maar daar dus niet mee. De 2e keer is er geen eicel gevonden en de 4e keer ook niet. Helaas hebben de hyper pogingen bij mij dus ook geen resultaat gehad. Ik heb nu nog 2 cryo's en dan is het voorbij. Gelukkig hebben wij al een mannetje van 8 jaar rondlopen. Hopenlijk komt het bij jou deze keer wel tot een tp. Na 4 ½ week is Julian zijn gips er af!!! Hij heeft wat oefeningen mee gekregen en moet 15 augustus nog even voor controle komen en dan moet het goed zijn. Hij heeft geen brace meer gekregen. Die andere artsen zeiden dat wel steeds maar deze vond het niet nodig. Dus we zien wel hoe het gaat. Quote
Karin81 Geplaatst 28 Juli, 2011 Geplaatst 28 Juli, 2011 Goedemorgen dames, Ansje en Stiertje lekker genieten van de vakantie, ben jaloers! lekker naar de zonne. Flink bijkomen en jullie lekker laten verwennen! Sissy, leuke banner, speciaal he. Jammer dat je nog even moet wachten tot de volgende echo. Janis, de intake gehad. Heerlijk die bevestiging, super dat ze het hartje al konden horen. Ik heb tot nu toe ook iedere keer nog 1 of 2 dikke tranen van geluk als ik het hoor. En ook nog een echo deze week. Linda, fijn dat het gips er af is. hoop dat ie geen rare caprioolen uithaalt. Wanneer gaan jullie naar Turkije? Cherry Ann, hoop dat je terugkomt met super nieuws. Dough, ik ben in voor beschuit met muisjes en staren naar jullie wonder! Quote
sissy81 Geplaatst 28 Juli, 2011 Geplaatst 28 Juli, 2011 Janis: wat heerlijk dat je toch nog een echo hebt voor je op vakantie gaat, geeft je misschien weer wat meer zekerheid zodat je met een geruster hart op vakantie kan. Linda: nee, er komen helemaal geen tweelingen voor in mijn familie. Uberhaupt helemaal nergens nog in de familie- of vriendenkring, dus wel grappig dat wij hier nu een primeur mee hebben. En het stomme is dat ik al vanaf dat ik denk ik een jaar of 15 was, altijd heb gezegd dat ik later een tweeling krijg. Heel raar, want het was nergens op gebaseerd en het sloeg ook nergens op en nu is het dus toch zo. Bizar! Wat fijn trouwens dat Julian zijn gips eraf is. Zal wel een fijn gevoel zijn voor hem. Dough: lijkt me errug gezellig om na iedereens vakantie bij je langs te gaan en jullie wondermannetje te bewonderen. Quote
Janis Geplaatst 28 Juli, 2011 Geplaatst 28 Juli, 2011 Linda, wat fijn voor Julian dat zijn gips er af is, vooral nu het volgende week mooi en warm weer gaat worden. Sissy, wel grappig dat je het vroeger al dacht/wist dat je een tweeling zou krijgen. Karin, hoe gaat het verder met je? Dough, meis zoals het nu lijkt maak je borst maar nat wat we komen allemaal naar de vakantie doughbaby bewonderen. Hier de laatste loodjes qua werk, vanmiddag ff shoppen, morgen alles inpakken en echo, en dan zaterdag de middelvinger!!!! Heb nu echt helemaal geen zin meer om te werken blehhhhhhhhhh. Liefs Janis Quote
loontjuh Geplaatst 29 Juli, 2011 Geplaatst 29 Juli, 2011 Tnxx allemaal voor de reacties, doet me goed. Het is prettig om te lezen dat het bij anderen ook niet allemaal van een leijen dakje gaat.. Hmm dat komt er niet helemaal goed uit..ik bedoel dan natuurlijk niet dat ik het fijn vind dat het bij jullie ook niet makkelijk is gegaan maar dat er mensen zijn die je echt begrijpen. Heb eerder op een forum gezeten met dames die hadden allemaal gestimuleerde behandelingen en dat is toch echt weer anders dan dit. Ik heb vandaag punctie gehad..kreeg een behoorlijk paniek aanval wat een drama!!!! alles werd me ff teveel..maar gelukkig me eitje was er :D:D:D Nu zit ik al de hele dag in spanning of ze me gaan bellen... Als ik niks hoor is het goed en als ze bellen is hij weer niet rijp..wat een ZENUWEN. Manlief is nu aan het werk dus kan het ook op niemand afreageren en heb ook geen afleiding erg frustrerend. Zit non stop op de klok te kijken en kom dan weer tot de conclusie dat ik nog maar 5 minuten verder ben..wat kan je jezelf gek maken zeg... Maar even een hele rare vraag..bij mijn vorige punctie had ik een klein beetje bloed verlies stelde eigenlijk niks voor..maar nu hoe zet ik dit netjes uhmm nou kan het niet anders verwoorden dan dat ik leegloop (excuusss voor deze heerlijke praat) maar heeft iemand van jullie dit ook gehad?of moet ik me zorgen maken?? Liefsss Quote
loontjuh Geplaatst 29 Juli, 2011 Geplaatst 29 Juli, 2011 Nou ben al gebeld, hij was rijp....ik blij maar nee hoor nu was er weeeeer wat anders ik heb er nog nooit van gehoord mijn mijn eicel was leeg..kent iemand van jullie dit? Ik begrijp er in elk geval hellemaal niks van, en heb 't nu ook echt weer even totaal gehad. In elk geval deze maand ook weer voorbij... Liefss Quote
sissy81 Geplaatst 29 Juli, 2011 Geplaatst 29 Juli, 2011 Loontjuh: gelukkig dat de punctie gelukt is, wat een spanning is dat altijd he. Zeker als je een aantal keer je eisprong hebt gemist, dan nemen de zenuwen alleen maar toe. Ik had dat vooral de laatste twee keren. En wat je schrijft over dat het prettig is om van ons te lezen dat het niet altijd super ging bij ec, is heel herkenbaar hoor. Het is gewoon heel fijn dat wij hier met mekaar hetzelfde meemaken/meegemaakt hebben. Een hyper behandeling is gewoon heel anders en eigenlijk niet te vergelijken. Ben je nog steeds niet gebeld? Ga heel hard voor je duimen meid dat je zondag terug mag voor een tp! En wat betreft veel bloedverlies: ik heb er nooit last van, misschien een van de andere meiden. En anders gewoon even bellen met de verpleegkundige. Maar misschien heb je dat vanmiddag al gedaan. Janis: heb je nog echo gehad vandaag? Ik hoop op wederom een mooi plaatje! En dan nu ook lekker vakantie. Ik ga maandag weer aan het werk, zie er wel beetje tegenop, want ben sinds deze week erg misselijk. Elke dag heb ik wel 1 of meerdere innige omhelzingen met het toilet ;-) Nou ja, we zien het wel. Heb trouwens vandaag wel de oproep van het ziekenhuis gekregen. Dinsdag 9 augustus heb ik al eerste gesprek bij Verloskunde. Spannend weer! Liefs, sissy Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.