Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Heb wel meegelezen, maar even geen puf gehad om te reageren.

Linda, fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad, en dat je menstruatie lekker laat kwam. Had ik het nou goed dat jullie straks ook weer gaan straten met de behandeling?

Jessica, dikke knuffel voor jou en hoop dat het geluk je nu eens toe zal komen, ook met je voet! Lekker genieten van je welverdiende vakantie!

Ansje, dus ook al met de babykamer bezig, ik ook, we krijgen komende dinsdag onze kinderwagen binnen. Van het weekend zal ik boven es goed onder handen nemen want het lijkt wel of er een bom is ontploft, dan ga ik gelijk de kamer leeghalen voor de babykamer. manlief wil die helemaal opknappen en dan lekker de spulletjes er in. Heb al een commode en een ledikantje heb ik gekregen. Verder heb ik al de musthaves, zoals badspulletjes e.d. Ik krijg nog heel veel van vrienden en familie dus das ook wel fijn.

Sissy, dus nog steeds misselijk, bij mij gaat het de laatste week goed gelukkig.

Karin hoe gaat het met jou?

Hier, we zijn gister weer bij de verloskundige geweest en mijn baarmoeder was nu goed te voelen als bol en we hebben gister weer het hartje gehoord, toch wel weer erg fijn. Kan nu ook wel zeggen dat ik nu echt ga genieten.

Begin oktober hebben we de 20 weken echo, dus ben benieuwd, we willen wel graag weten van wat het gaat worden, ben helemaal niet nieuwschierig, maar wil wel alles weten haha.

Verder heb ik op het moment erg last van mijn hormonen geloof ik, ik kan weinig hebben erg huilerig en soms ook boos, en ik slaap

's nachts ook slecht, dus vandaar dat ik niet veel heb gereageerd.

Meiden fijne dag.

Liefs Janis

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ansje20 ik moet tot 26 sep de pil slikken en vanaf 23 sep mag ik gaan spuiten en 3 okt komt de gonal f er bij en 13 okt de echo ikj hoop de het maar bij die ene keer blijf dat ik er nu wel veel heb aangezien ze me de dosis verhoogt hebben ook omdat bij mij alleen aan de rechter kant het doet de linkerkant komen geen eitjes weten ze niet waarom dus ja bij elke behandeling is aleen me rechter terwijl allebij open is moet je net zie gaan zxe die echo maken zitten ze overal hihih

en inderdaat het is een rare gedachten dat dit onze laaste kans is want als het nu niet lukt dan moeten we er maar bij neer legen dat we mis niet ouders worden pff krijg het nu beetje moeilijk maarja ik ga er nu echt 200% voor en aande ene kant wel fijn dat ik dan nog niet werk anders moet ik weervrij nemen enz hih

ik heb veel steun van mensen uit mijn dorp nou ja mensen een vriendin die me af en toe steun is voor driemaanden zelf moeder geworden was voor mij best wel moeilijk hoor en dat wisten ze ook maar ze betrokten mij overal mee zelf toen ze voor het eerst naar de verloskundige moesten vroegen ze of ik mee wilden dit heb ik ook gedaan en heb ook mee geholpen met de baby kamer heb ook tegen hun gezecht dat ik dit fijn vond dat ze me er bij betrokten en niet er om heen draaide want daar kan ik echt niet tegen hihi vande week heb ik dus de kleine gezien wat een popie en hij lachte ook toen die mijn zag hihi

hun staan altijd voor me klaar zelf me maatje zij als ik zwanger was dat hij samen met me man wel alles in orde ging maken en dat ik maar moest gaan genieten vande week heeft die als op de kamer waar de kinderkamer zal komen gekeken wat op de muren moest enz ja we zijn ook net verhuis dus die kamer is nog niks aangedaan dat was bewust zo omdat ik het wil doen als ik zwanger was ik mag zelf niet bij me vader de babykamer halen (staat op zolder) wat dat doen hun wel zij die ik hoef dus daar me niet druk om te maken hihi hij zij jij gaat genieten je heb er dan lang voor moeten vechten

nou ik wilde dit kwijd omdat er mensen zijn die me wel begrijpen en hoe moeilijk ik het er mee heb gehad hun waren ook in de tijd dat ik 3 maanden niet meer thuis kon woonen en opgenomen moest worden zijn hun 12 weken lang bij me opbezoek geweest dat zijn pas vrienden

nou sorry voor zn lang verhaal maar wilde het even kwijt

gr sopje

Geplaatst

@ansje: de mutsy is inderdaad mooi en handig. Mijn zus heeft hem ook. Wij hadden de quinny freestyle 3 wieler. Roestbruin met zwart precies de kleuren van onze hond ( rottweiler) vonden wij mooi staan als hij naast de wagen liep haha. Wij kregen de wagen trouwens van mijn moeder. We hebben hem een paar jaar geleden via mp verkocht anders had hij hier ook maar al die jaren gestaan.

Leuk dat je met ons wil delen wat het geslacht van jullie wonderje is. Als ik het zou weten zou ik me ook niet stil kunnen houden hoor.

@sissy: lijkt me ook wel zo handig hoor met een tweeling dat je weet wat het word. Mijn zusjes hebben de eerste 2 jaren ook bij elkaar op de kamer geslapen. De eerste weken zelfs met zijn tweetjes in 1 ledikantje. Heel knusjes.

@janis: vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen. Komt waarschijnlijk ook omdat je slecht slaapt? Hopen dat je je snel beter gaat voelen.

Dus dinsdag komt de kinderwagen! Wat voor een krijgen jullie?

Fijn dat je het hartje weer hebt horen kloppen!

@sopje: Fijn hoor dat je zoveel aan vrienden hebt!!! Dat zijn inderdaad pas echte vrienden. Fijn dat je toch van hun kleintje kunt genieten ondanks je eigen gemis.

Onze kleine man is flink ziek. Gisteren toch maar weer de dokter gebeld want hij kreeg woensdagavond ook koorts erbij en had veel pijn. DE hele nacht heeft hij gehuild van de pijn. Beide oortjes zijn flink ontstoken en lopen heel erg. Hij heeft een penecilline kuur gekregen en mag 3 keer per dag pijnstillers maar dat helpt niet genoeg. Maar meer mag hij van de huisarts niet. Hij hoort ook bijna niks en ligt constant te slapen. Hij ligt nu een dvd te kijken. Het is wel lekker rustig zo moet ik zeggen want jullie zullen begrijpen dat hij normaal vanwege de ADHD de hele dag door stuitert en praat. Maargoed dit is niks aan natuurlijk op deze manier. Morgen zouden we met schoonzus en gezin naar hellendoorn maar dat hebben we eerst maar verzet naar zondag en anders gaat het over.

Geplaatst

Linda, man wat vervelend van Julian, wat zal die een pijn hebben aan zijn oren, de ziel. Hoop voor hem dat het echt snel beter met hem zal gaan. Sterkte!

Wij hebben een zwarte Mutsy Transporter gekocht, dat was eigenlijk al dirct mijn eerste keuze, want mijn vriend is erg lang en ik ben erg kort en de duwstang is best ver verstelbaar.

Liefs Janis

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Linda: wat enorm vervelend dat Julian weer zo'n last heeft van zijn oren en nu dus echt ziek er weer van is. Hoop dat de kuur snel aanslaat, want dit is natuurlijk waardeloos voor hem.

Janis: wat leuk, jij ook al een Mutsy gekocht net als Ansje. En wat fijn dat bij de vk alles weer goed was en je het hartje weer kon horen. Wel vervelend dat je last hebt van de hormonen. Ik heb af en toe ook echt zo'n dag dat ik om alles kan huilen en een heel kort lontje hebt. Niet echt leuk, maar ja, blijkbaar hoort het erbij. Hoop dat je er niet continue last van hebt.

Ansje: jij ook al leuk dingen aan het regelen, heel goed. Dan wordt het allemaal steeds echter nu he? Hoe voel je je verder?

Karin: hoe is het met jou? Ben je al zowat klaar met de babykamer? En lichamelijk?

Hier gaat het goed, misselijkheid wordt gelukkig minder. Vandaag en gisteren wel weer last, maar daarvoor 2 dagen geen last gehad, dat was heel fijn. Afgelopen donderdag nog trouwerij van mijn zusje gehad, was een hele leuke dag! Verder hebben we vrijdag ook een tweelingwagen opgehaald. Stond op mp in Noord-Holland en aangezien we toen in Utrecht zaten was dat niet heel erg omrijden naar huis toe. We hebben een Easy Walker gekocht. Dan zitten ze met z'n tweetjes naast elkaar en het is een hele fijne, lichte wagen die heel prettig rijdt. En ook is de duwstang verstelbaar want ook bij ons is er een behoorlijk lengteverschil. Nog ruim een week en dan mag ik weer naar de gyn voor echo en controle. Ben benieuwd, dan zijn het echte mensjes geworden...

Fijne zondag allemaal!

liefs,

sissy

Geplaatst

Linda, wat vervelend dat je mannetje weer zo ziek is. Ik hoop dat het inmiddels wat beter met hem gaat en dat Hellendoorn door kan gaan vandaag.

Hopelijk slaat de kuur toch nog aan want als ze verder niks willen geven wat moet je dan? Pijnstillers geven ofzo? Heel veel sterkte in ieder geval voor Julian en jij werk ze morgen. Heb je wel zin om weer te beginnen?

Janis, dan hebben we bijna dezelfde kinderwagen, haha grappig. Hoe voel je je verder?

Dough, hoe gaat het met jou? En met Doughie natuurlijk hihi

Minoes is vast lekker aan het genieten van de vakantie.

Karin hoe gaat het met jou?

Sopje, wat goed dat je zo positief in je laatste behandeling staat. We duimen allemaal met je mee dat het gaat lukken en je kan hier alles kwijt hoor.Ik ben blij dat je zoveel aan je vrienden hebt. Ik vond zelf mijn vrienden in het zware traject ook echt onmisbaar. Je kan in moeilijke periodes alle steun die je kan krijgen gebruiken.

Sissy, Gelukkig wordt het al wat minder met je misselijkheid. Dus ook al een wagen op de kop getikt. Ik heb even op internet gekeken en het is een hele mooie hoor. Gezellig toch als ze lekker naast elkaar kunnen liggen/zitten. Wat leuk volgende week weer beebjes kijken. Krijg je dan verder nog extra echo's of moet je dan wachten tot de 20 weken echo?

Met mij gaat het wel goed, al had ik deze week mijn week niet echt. Niet helemaal fit en nu nog een verkoudheidje erbij en ik blijf moe.

Een kort lontje heb ik ook. Ik voel me psychisch af en toe net als in de week voordat ik ongesteld moet worden. Wat sneller geïrriteerd om dingen maar ik las al dat dat er bij hoort. Eigenlijk best gek ik had altijd gedacht dat als ik eenmaal zwanger zou zijn ik constant op een roze wolk van geluk zou lopen, maar dat is dus helemaal niet zo. Hormonen nemen soms een raar loopje met je en maken dat je je extra labielig voelt. Dat verschilt bij mij dus ook echt per dag, de ene dag loop ik op wolken om vervolgens de volgende dag weer chagreinig te zijn of zomaar te kunnen huilen om ja waarover eigenlijk?:dontknow:

Maar ben afgezien van mijn buien wel supergelukkig hoor met ons wonder in mijn buik!

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje: oh dat herken ik ook echt, dat de hormonen van alles met je doen. Ik dacht ook eerst heel naief dat ik de hele tijd bij wijze van spreken zou stralen als ik zwanger was, maar dat is toch echt niet zo. Los van de misselijkheid wat ik af en toe echt niet zo leuk meer vind, voel je je gewoon best labiel op sommige momenten. Manlief krijgt het nog steeds af en toe te verduren. Ach, ik hoop dat dit ook zometeen een beetje minder wordt. Ik kan soms ook echt chagrijnig zijn en huilen om niks, terwijl ik zo dankbaar en gelukkig ben met onze wondertjes. Best wel beetje tegenstrijdig, maar ja, je doet er niets aan.

Ik krijg tussendoor trouwens ook nog een echo. Want ik moet elke 4 weken voor controle naar de gyn, dus dat betekent dat ik met ongeveer 17 weken weer een afspraak heb bij de gyn. En ik heb ook altijd een echo, anders kunnen ze volgens mij niet controleren hoe de ukkies het doen. Dus dat is wel luxe hoor. Elke keer even mogen kijken.

Ben vandaag trouwens dagje thuis. Ben het afgelopen weekend zo misselijk geweest, gisteren keer of 6 moeten overgeven dat ik vandaag even dagje rust nodig had. Misselijkheid valt nu heel erg mee, maar ben wel echt snipverkouden. Keelpijn, niezen enz. En dan helpt dat stomme weer natuurlijk ook niet echt mee!

Linda: hoe is het met Julian? Al beetje beter?

liefs,

sissy

Geplaatst

@ansje en Sissy: vervelend joh dat jullie zo'n last van de hormonen hebben. Ik mag mezelf heel gelukkig prijzen dat ik tijdens het behandelen maar ook niet tijdens de zwangerschap last hebben gehad van emo buien. Tenminste dat vind ik ik weet niet hoe mijn omgeving daarover denkt haha. Nee hoor dat viel allemaal mee.

Dus flink aan het overgeven geweest! Dat is ook niet zo leuk. En ja dat is een voordeel dat je vaker echo's krijgt.

En de wagen dus ook al in huis! Hadden jullie een beetje mooi weer met de bruiloft? Paste je je jurkje nog?

Met Julian gaat het weer beter gelukkig. We zijn gisteren toch naar Hellendoorn gegaan maar hij heeft wel rustig aan gedaan.

Zullen we trouwens binnenkort even iets afspreken met Dough?

Ik las gisteren op hyves dat een oude schoolvriendin van me zwanger is voor de 3e keer en nu zelfs van een tweeling!! En het meest apparte is dat er een paar jaar geleden bij haar een eierstok is verwijderd. Ik heb altijd gedacht dat ze niet makkelijk zwanger zou raken en nu heeft ze gewoon 2 dochters en is ze zwanger van een tweeling. En dat op de natuurlijke manier allemaal.Hoe gek kan het lopen he?

Geplaatst

Dag lieve dames,

Ansje, Sissy en Janis al lekker een kinderwagen gekocht! Wat bijzonder he. Ik heb m ook sinds twee weken. Wij hebben de Joolz day jeans, erg blij mee. Staat wat in de gang te pronken zodat ik er zo nu en dan een beetje mee heen en weer kan wiebelen! De kinderkamer is op wat accessoires na ook klaar. Heerlijk dat je alles een plekje kan geven. Sta bijna elke dag even te koekeloeren en te genieten.

De buik begint nu echt te groeien, de kleine spartelt ook lekker. Wordt wel wat wiebelig onderin de rug maar komt denk ik omdat mn houding wat verandert door de toeter aan de voorkant. Morgen mag ik weer naar de vk, ben benieuwd.

Jullie hebben ook flink last van de hormoontjes, vlg mij valt het bij mij wel mee. de tranen rollen iets sneller en manlief veert braaf mee (kluun)!

Linda, hoe gaat het met Julian, heeft hij al wat minder last van zijn oren! Zo irritant, pijn aan je hoofd.

Sissy, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mijlpaald, de 30! Ik ook in november. Is toch een beetje zo'n grens geweest, wel of geen moeder zijn voor je 30e. Gelukkig zijn we het nu toch al een beetje! Ik had rond dezelfde tijd in mijn zwangerschap ook trouwerij van mijn broer, grappig. Dubbel feest want toen mocht iedereen eht weten natuurlijk.

Jessica, hoe gaat het met je? Je had toch lekker vakantie?

Sopje, heel veel succes met de voorbereidingen voor de laatste behandeling. Goed dat je er positief instaat maar het zal ook wel spannend worden.

O, en Linda, ik ben wel in voor een date. Geen idee hoe we dat gaan organiseren?

Geplaatst

Sissy, heb je een leuke verjaardag gehad?

Linda, ja we kunnen wel even wat met Dough gaan afspreken lijkt me, de vakanties zijn achter de rug dus dat moet wel gaan lukken. Wat is nu handig om te doen? Eerste Dough maar even vragen wanneer zij kan en dan even een rondje maken wie mee wil.

Karin, wat een gave kinderwagen hebben jullie! Leuk detail die jeansstof en het kan voor allebei.

Liefs

Geplaatst

Dat lijkt me wel het handigst dat Dough maar even aan moet geven wat haar het beste uit komt en dat wij dan proberen wanneer wij ook kunnen.

@Karin: klinkt leuk hoor die wagen. Leuk dat je buikje flink begint te groeien. Dat zal je inderdaad wel voelen in je rug.

Met Julian zijn oortjes gaat het wat beter. Ze lopen nog wel af en toe en het doet ook nog wel een beetje pijn. Vandaag de laatste tabletten van de kuur ingenomen dus even afwachten.

@sissy: hoe was je verjaardag

Geplaatst

Hey meiden

Ik ben nog niet op vakantie haha.

13 sep gaan we weg naar turkije joepie 8 dagen.

Ik ben blij dat het met iedereen goed gaat.

Sissy nog gefeli hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

Oja ik wil ook mee naar dough!!

En mijn man heeft vaste baan joehoe gaat de goeie kant op.

Liefs xxx jessi

Geplaatst

Hee meiden!

Even een snelle.

Wat leuk dat jullie willen komen!

Ik denk niet dat ik de lastigste schakel zal zijn qua afspraak maken: ik heb immers verlof. Maakt me niks uit welke dag of tijdstip. Het enige is dat er al een bezoekje gepland kan zijn, de dag/datum van jullie keuze (dat ik met alle liefde verzet omdat jullie een moment hebben gevonden dat jullie allemaal kunnen! IVF-ICSI- vriendinnetjes hebben een streepje voor!)

Proberen jullie maar een moment te vinden en dan hoor ik het graag!

Liefs!

Geplaatst

@Minoes: heerlijk naar Turkije!! En dat vertel je nu pas???? Naar welke plek ga je?

Ik had je al op hyves gefeliciteerd met het contract van je man! Super hoor vooral in deze tijd.

Dan zullen we de afspraak met Dough plannen na de 21e.

@Döugh: wat lief dat wij een streepje voor hebben. Volgens Janis konden we de afspraak simpel plannen via afspreken.nl dus dan moeten we dat een dezer dagen even doen.

Waar heb je trouwens belang bij voor de kleine man? Kleertjes , speeltjes , boekjes ????

Geplaatst

Hallo meiden,

Jessica, heerlijk naar Turkije, lekker van genieten!

Dough, vind het mega lief van je dat wij een streepje voor hebben.

Linda, hoe gaat het nu eigenlijk met Julian zijn oren? alweer helemaal opgeknapt?

Na de 21e vind ik prima, probeer maar wat te plannen.

Hier gaat het goed, heb gisteravond voor het eerst de baby gevoeld! wow wat was dat bijzonder zeg. Ben echt volop aan het genieten nu, en ik durf het nu zelfs op hyves en facebook te zetten, heb daar veel reacties op gekregen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs Janis

Geplaatst

Hé meiden,

zo, heb even de tijd genomen om weer te reageren. Was er niet echt van gekomen dor trouwerij en verjaardag en ziekjes geweest vorige week.

Dough: wat lief dat wij een streepje voor hebben. Lijkt me gezellig om met ons clubje je mannetje te bewonderen en even te kunnen bijkletsen. Hoe is het nu met je en met kleine Dough? Beginnen jullie al een beetje een ritme te krijgen waar jullie je goed bij voelen?

Janis: wat gaaf dat je de baby voor het eerst hebt gevoeld. Dat lijkt me een heel bijzonder gevoel. Kan niet wachten tot ik ook iets ga voelen. Dan wordt het volgens mij steeds echter. Voel je je verder?

Minoes: heerlijk, vakantie naar Turkije. Even de zon opzoeken, heel goed! Dat hebben jullie wel verdiend na deze weer onrustige periode. En wat goed dat je mannetje een vaste baan heeft.

Karin: wat leuk dat je nu ook de wagen in huis hebt en dat de kamer zowat klaar is. Voel je je verder goed? En ook al namen bedacht?

Ansje: hoe is het met jou? Weer volop aan het werk? Houd je het fysiek wel vol of merk je het wel? Leuk dat je het nu ook op Hyves hebt gezet, net als Janis ook zag ik. Wat bijzonder he dat we dit nu kunnen doen? Ik blijf het nog steeds vaak onwerkelijk vinden.

Linda: hoe is het met Julian? Weer helemaal opgeknapt? En weer begonnen met school vandaag? Zal wel weer even wennen zijn geweest of had hij er zin in om weer naar school te gaan? En gaan jullie binnenkort voor de cryo's? Spannend, weer een poging doen. Oh, wat ga ik duimen dat je ons clubje kan volgen in de positieve vibe.

Cherry-ann: hoe is het met jou meis? Weer een nieuwe poging opgestart of even pauze genomen?

Stiertje: hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat. Heeft één van de andere meiden nog iets van haar gehoord?

Met mij gaat het goed, afgelopen week ziek geweest, maar nog wel een leuke verjaardag gehad. Dank jullie wel voor alle felicitaties! Afgelopen zaterdag hebben we het lekker buiten kunnen vieren met een barbecue. Was erg gezellig. Verder de week ervoor de trouwdag van mijn zusje gehad. Was echt een hele mooie dag. Ik kon mijn jurkje nog net aan haha. De bandjes op mijn rug die ik eerst gekruist zou dragen heb ik wel gewoon gedaan zodat ik iets meer ruimte kreeg. En verder viel het jurkje gelukkig ruim over mijn buik. Want die begint echt te groeien zeg. Jeetje, wat bijzonder. Voor mijn broer zijn trouwdag over 4 weken moet ik dus echt gaan shoppen voor een nieuw jurkje. Want ik kan echt geen normale dingen meer zowat aan.

Morgen weer controle en echo bij de gyn. Kijk ik echt naar uit, wil zo graag mijn ukkies weer even zien. Toch weer even die bevestiging krijgen dat alles goed met ze gaat. Hoewel ik een positief gevoel heb, zeker omdat ik zelf aan het groeien ben. Ik redeneer dan maar dat zij dan vast aan het groeien zijn, dus dan zit het wel goed.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Hey dames

Ja heerlijk even weg we gaan de 13 de weg zo'n zin in.

Ik vind het leuk van je dough dat we streepje voor hebben wil de kleine man wel even zien;)

Janis super meid dat je de baby hebt gevoelt.

Sissy morgen echo leuk zeg en leuk dat je straks zwanger op de foto staat van de trouwerij.

Ben er ook weer klaar voor om te beginnen lekker naar de vakantie ;)

Iedereen succes en sterkte.

Liefs jessi

Geplaatst

@Janis: Wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld! Bijzonder is dat he. Ik weet nog precies de datum en tijd wanneer ik Julian voor het eerst voelde bewegen.

@Sissy: mooi dat je het jurkje toch nog pastte. Maar toch weer shoppen voor de andere bruiloft. Ik denk dat je met een tweeling zwangerschap ook wel extra groeit hoor. Dus vandaag weer een echo! Leuk man!

@Ansje: Hoe is het met jou?

Ja wij gaan over 2 weken aan de cryo's beginnen. Nu maar hopen dat ze goed ontdooiien zodat ze terug geplaatst kunnen worden. Het schijnt dat de ontdooiing vaak wel goed gaat in het UMCG omdat ze daar erg kritisch zijn met het invriezen.

Ik zat even te rekenen en mocht het tot een tp komen dan zit ik net tijdens de 4 mijl in de wachtweken. Dan ga ik daar dus niet aan mee doen. Wel jammer maar het is voor een goed doel.

Met Julian zijn oren gaat het een stuk beter gelukkig. Het doet nog wel pijn als je aan zijn oren zit en ze lopen af en toe ook nog een beetje. Ik wacht vandaag nog even af en anders bel ik morgen toch even weer de dokter.

Geplaatst

Hé meiden,

echo was weer helemaal goed vandaag. Wat een opluchting zeg en nu begint het wel steeds werkelijker te worden. Twee van die kleine springerige babytjes, zo mooi om te zien. Echt heel wonderlijk. Begin nu steeds meer vertrouwen te krijgen. We zijn daarna ook lekker gaan shoppen voor die twee kleintjes van ons. Zo leuk om nu dingetjes te kunnen kopen. Ben nu wel echt moe en weer erg misselijk, gewoon te lange dag gehad. Hebben behoorlijke tijd in UMCG gezeten vanmiddag want hadden ook nog intake met de verpleegkundige en een gesprek met iemand over de Pro Twin studie die in allerlei ziekenhuizen wordt gedaan. Nou ja, straks maar lekker slapen.

Linda: wat goed dat Julian steeds meer opknapt. Hopelijk is de pijn ook straks helemaal verdwenen. En over 2 weekjes dus al voor de cryo's. Wat spannend. Wordt er 1 tegelijk ontdooid? Er staat me iets bij dat jij maar 1 emmy/cryo geplaats kan krijgen toch vanwege jouw baarmoeder? Zou toch zonde als ze een goed ontdooide cryo uiteindelijk niet gebruiken. En dan niet mee kunnen doen met de 4 mijl. Wel jammer, maar wel voor het goede doel. Hopelijk kijk je er later op terug dat je dan al mini-zwanger was.

Minoes: wat goed om te lezen dat je er weer klaar voor bent om na de vakantie te starten. Nou, wij onze duimen draaien heel hard voor jullie hoor. Dat jullie 2011 ook maar mooi zwanger mogen afsluiten!

Fijne avond nog meiden!

Liefs,

sissy

Geplaatst

Dag dames,

Janis wat super dat je de kleine gevoeld hebt, dat is al vroeg zeg. Heerlijk he zo nu en dan een onverwachtse bevestiging thuis!

Sissy, wat heerlijk dat het allemaal goed was en dat je ze weer hebt gezien. Ben jaloers op al die echo's! Dus al flink aan het shoppen, kan me ook voorstellen dat je met een tweeling alles eerder klaar wilt hebben. VAak komen ze eerder en je wordt natuurlijk mega groot waardoor je amper door de winkeldeur past ;-)

Linda, wat ontzettend spannend dat er weer een behandeling in zicht komt. Zie je er naar uit of is het ook moeijlijk omdat dit de laatste cryo's zijn. We gaan met z'n allen alle positieve energie jouw kant opsturen, genoeg zwangerschapshormoontjes in de aanbieding!

Jessica, hele fijne vakantie alvast. Even lekker bijkomen en opladen!

Dikke knuffel voor jullie allemaal,

Geplaatst

Hoi meiden,

Minoes al bijna op vakantie!! Heerlijk om naar uit te kijken.

Sissy wat fijn dat de echo goed was, wat een opluchting weer en leuk om je kleintjes weer even te zien.

Dough wat lief dat we een streepje bij je voor hebben. Als Minoes terug is van vakantie spreken we snel wat af.

Linda al bijna beginnen met de cryo's. Wat spannend weer. Wel een geruststellende gedachte dat het ontdooien bij het UMCG meestal wel goed gaat. Je weet dat ze alleen de allerbeste invriezen dus dat geeft moed.

Het wordt tijd dat je bij ons aansluit in de zwanger/bevalpolonaise! Aan het duimen van ons voor jou zal het niet liggen!

Janis, je hebt de kleine gevoeld! Wat bijzonder zeg! Ben benieuwd hoe dat voelt en kijk er ook enorm naar uit. Had je gelijk in de gaten dat het de kleine was? Je hoort wel eens dat het lijkt op rommelende darmen maar dat zal dan wel niet:happy:

Hier gaat alles goed! Ben de laatste tijd niet zoveel online geweest. Heel druk gehad steeds, ook met regeldingen dus weinig puf voor andere dingen. Buik groeit al goed. Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige en dan horen we voor het eerst het hartje. Ik kijk er naar uit. Mijn moeder gaat met me mee en daarna gaan we positiekleding kopen. Ik pas niks meer. Ik stond van de week op de weegschaal en ben al 5 kilo aangekomen, pfff dat wordt nog wat haha.

Liefs Ansje

Geplaatst

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden!!! Ik zie er niet tegen op hoor tegen de cryo tp. Ik reken nergens meer op en laat het maar op me afkomen dat is wel het beste denk ik. Ik ga ook proberen alles zo normaal mogelijk te doen die wachtweken ( als het zo ver komt tenminste).

Ja ze zijn per stuk ingevroren omdat ik inderdaad maar 1 emmy terug geplaatst mag hebben.

@sissy: Super hoor dat de echo weer goed was!! En dus lekker aan het shoppen geweest. Wat heb je allemaal gekocht? wel vervelend dat je het daarna moest bezuren. Wat houd die pro twin studie in eigenlijk?

@Karin: ik he je mail gehad hoor en ook weer een terug gestuurd maar weet niet of die nu wel aan komt....

@ansje: Jee al 5 kilo gegroeid!!! Dat beloofd wat. Heb je al een buikje?

Dus vrijdag naar de vk? Hoelaat moet je er zijn? Ik ben vrijdag ochtend in de flat er boven aan het werk dus misschien zie ik je nog wel.

Ik kom er trouwens de gekste mensen tegen dat is wel irritant als je daar 2 keer per week aan het werk bent. Hele jonge grietjes of aso's grrrr soms wil je dat liever niet zien maargoed.

Geplaatst

lindamvjulian>> leuke naam hahaha

even over de cryo's, ze zijn idd erg streng qua invriezen in het umcg. wij hadden na onze poging voor een brusje 2 cryo's.. 1 ervan zit al bijna 24 weken in mijn buikje! moet je ook aan de progynova en dan de bolletjes? (utrogestan) heel veel suc6!!

Liefss

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden