Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja dat heb ik ook, tot nu toe steeds in beide eierstokken een follikel gehad, maar die andere is dan een stuk kleiner, die was van de week maar 3 of mm, dus deed (nog) niet mee.

Maar beide eierstokken zijn wel aan het werk om wat te produceren, weet eigenlijk niet meer of het bij de vorige punctie links of rechts was.

nu is het in elk geval de rechter waar de grootste zit.

Maar als ik het goed begrijp prikken ze dus ook wel eens 2 aan als ze beide groot genoeg zijn.

wel raar trouwens dat er een van je niet mee deed idd verwarrend.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

Mon ja ik had vorige x ook 2 eitjes maar de ene bleef achter.

Timkerbel Ik had de eerste week ook nergens last van alleen trekkerig gevoel in mijn buik maar er word ook zoveel gedaan voordat het eitje er is.

Tweede week halve wege werd ik misselijk maar hoefd niet!! En er gaan van het positieve uit;)

En mocht hè stel dat zijn we er!

Ik duim heel hard voor je

Liefs Jessica

Geplaatst

Welkom @ mon ! Zo te zien heb je de smaak van het mee schrijven al aardig te pakken. Ik ben geen prater en vooral niet over mijn gevoelens ( met mij gaat het altijd goed) vandaar dat ik het forum als uitlaatklep zie en er erg blij mee ben.

Zoals je kunt zien heeft iedereen hier een positieve ervaring met de IVF/ ICSI de meesten raakte zwanger door de eigen cyclus. Helaas houd ik het een beetje in venwicht zoals je in mijn onderschrift kunt lezen.

Begrijp ik goed dat de pregnyl op is???? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. En ik ben sinds 2001 al vaste klant in de molen.

Wat balen dat de eerste poging niet is gelukt ondanks dat alles zo goed verliep. Bij mij was ook geen enkele poging gelijk hoor qua groei. De ene keer vrij vlot maar de meeste keren heel lang.

Geplaatst

@ Mon, welkom hier, zo zeg net wat linda zegt je voelt je al aardig thuis, wat is er al veel weer bij geschreven. Jammer dat jullie eerste poging is mislukt.

Bij mij was het ook iedere keer weer anders met de follikelgroei.

Jessica, vandaag weer voor een echo toch? heel veel succes!

Linda hoe gaat het nu met je?

Hier gaat het redelijk, heb erg last van mijn rug op dit moment, hoop dat de fysio mijn rug weer wat losser kan krijgen, want dit is echt geen pretje.

Fijne dag allemaal,

Liefs Janis

Geplaatst

Jessica, wel ff bellen he morgen.

Ik hoop dat de fysio wat kan doen, denk het wel hoor, het zit gewoon helemaal vast.

Liefs Janis

Geplaatst

Jeetje, dat was weer even bijlezen zeg terwijl ik gisterochtend nog had gelezen haha.

Janis: vervelend van je rug, jij had al rugklachten voor je zwangerschap toch? Dan zal een zwangerschap dat niet echt beter maken. Hoop dat de fysio wat voor je kan doen.

Minoes: spannend, morgen echo bij de vk! Met wie ga je er naartoe?

Linda: goed om te horen dat de lucrin zijn werk doet en je minder last hebt van je ongi en dat de pijn nu minder is. Wel jammer dat je nu een paar maanden dit moet gebruiken voordat jullie voor de cryo kunnen gaan. Maar jij gaat 2012 gewoon keigoed beginnen!!!

Mon: welkom hier, gezellig dat je ook gaat meeschrijven. Het is idd een errug fijn forum en omdat vooral de ec-behandeling vrij specifiek is, is het zo lekker om in dit topic te kletsen. We weten hier allemaal zo precies hoe het voelt en dat heb ik altijd erg fijn gevonden. Jammer dat jullie 1e poging helaas niet tot een zwangerschap heeft geleid, maar wel fijn dat het wel tot een tp was gekomen. Mijn 1e poging ging echt volgens heb boekje en pas later besefte ik dat dit helemaal niet standaard is maar al echt heel goed. Ik heb trouwens ook de ervaring dat elke poging weer anders verloopt. Mijn cyclus duurde elke keer langer, volgens mij door de hormonen die ik dan de maand ervoor spoot ofzo. Het gekke was dat mijn laatste poging weer ineens heel snel verliep, dus ik kon er ook nooit een peil op trekken. Hoop dat je eitje nu wel even goed gaat groeien!

Tinkerbell: ik had in de 1e week ook nooit echt klachten hoor en als het al zo was, dan kwam dat echt door de pregnyl. Dus je hoeft je niet ongerust te maken als je nog niets voelt ofzo. Bij mijn laatste poging voelde ik bijna niets in de wachtweken en was er dus echt van overtuigd dat ik weer negatief zou testen. Had geen innestelingsbloed gehad ofzo, helemaal niks, nada. Maar toen gaf de test toch echt positief aan. En nu zit ik hier, 25 weken zwanger alweer met 2 trappelende meisjes in mijn buik. Hoop dat jou en Mon onze ervaringen goede hoop geven dat het echt mogelijk is binnen de ec. Hoewel dat uiteraard niet bij iedereen lukt, dat kan je hier ook lezen. Voor Linda sturen we nu alle positieve energie naar haar cryootje zodat die over een paar maanden lekker bij haar kan gaan groeien!

Vanmorgen nog even op kraamvisite geweest bij een collega van mij. Haar zoontje is alweer bijna 4 maanden en echt een lief jochie. Heb hem de fles mogen geven en lekker met hem op schoot gezeten. Kan me dan toch nog steeds lastig voorstellen dat ik straks ook 2 van die hummeltjes in mijn leven heb waar ik dan gewoon mama van ben.

Geplaatst

Oh ja Mon: het klopt idd dat ze beide follikels aanprikken mochten er 2 in één maand groeien. Is bij mij trouwens nog nooit voorgekomen, maar bij sommigen van ons wel. Dan heb je 2 kansen op een goede eicel en hopelijk 2 goede emmy's. Vervolgens wordt er dan trouwens maar hooguit 1 geplaatst, ze zullen binnen de ec nooit 2 emmy's plaatsen omdat ze geen meerlingen willen hebben. Mijn 2 kleine ukkies hebben die theorie van de ec-behandeling mooi onderuit gehaald door zich eigenwijs te splitsen haha...

Geplaatst

Ik kreeg vanmiddag telefoon van mijn verloskundige, ik had van de week bloed laten prikken op glucose en het bleek dat het glucosegehalte te hoog was.

Nu moet ik 9 december bloed laten prikken, daarna een suikerdrankje drinken (GTT) en twee uur daarna daarna weer bloed laten prikken. Als die waarde weer te hoog is heb ik zwangerschapsdiabetes. Pffff moest wel even wat wegslikken en toen manlief thuiskwam kwamen de tranen.

Maak me best wel bezorgd, ik wil zo graag het beste voor mijn kleine man. Ik gaf mezelf al de schuld omdat ik best wel veel gesnoept heb, maar daar ligt het gelukkig niet aan. Mijn moeder heeft diabetes type 2 en dat verhoogt dan weer mijn kansen.

Nu maar hopen dat er toch niks aan de hand blijkt te zijn.....

Sissy kraamvisite is nu extra leuk he omdat je weet dat al dat moois jou straks ook te wachten staat. En dan bij jou ook nog dubbel geluk hihi

Liefs Ansje

Geplaatst

hallo dames,

Vandaag weer voor een fm geweest, moest eerst al bellen dat ik later kwam, want er stond weer eens file.

Gelukkig een goede meeting, 19 mm joepie, morgenochtend nog een fm en dan w.s een puntie plannen.

nou ik moet alweer weg.

gr mon

Geplaatst

Sissy, bedankt voor je opbeurende berichtje! Het is gewoon zo verrekte spannend. Je zoekt toch continu een houvast. Zou zo mooi zijn om het gewoon al te weten. Maar ja, zo werkt het helaas niet.....En die 2 weken lijken oneindig. Morgen zit het eitje er nog maar een week 1....

Ik heb normaal van Pregnyl trouwens weinig bijwerkingen, krijg van de Cetrotide alleen altijd barstende koppijn. Nou ja de tweede prik zit erin. We zullen zien, ik hoop echt heel heel heel hard dat het in één keer raak is!

Ansje, wat vervelend zeg. Snoepen staat echt los van zwangerschapssuiker. De vrouw van een bekende van mij heeft het overigens wel maar had er verder weinig hinder van. En het kindje is echt kerngezond geboren. Ik hoop dat het bij jou niet aan de hand is, dat is natuurlijk verreweg de beste variant maar als het wel zo is, dan hoeft er nog steeds niks met je kindje aan de hand te zijn.

Succes morgen!

Mo, zo 19mm dat is flink zeg! Bij mij zijn ze altijd 19 á 20 bij de punctie en dat noemen ze al 'turbo' :-) maar nu morgen nog een echo dus. En dan over 2 dagen de punctie?

Wist je trouwens dat ze IVF in eigen cyclus ook in Leeuwarden doen? Althans de echo's en de punctie. De bevruchting en de terugplaatsing vindt plaats in het UMCG. Dat scheelt in het voortraject een hoop heen en weer rijden. Je kwam toch uit Friesland?

Geplaatst

Ansje, wat vervelend dat je misschien zwangerschapsdiabetes hebt. Maar dat heb je echt niet zelf veroorzaakt hoor. Hopelijk valt de uiteindelijke uitslag alsnog mee, maar anders hoeft t idd niets te betekenen voor je kindje hoor. Juist omdat ze het weten en je kunnen behandelen. Heb je de suikertest in t umcg?

Kon, wat goed dat je ei alweer 19mm is. Morgen weer FM dus en dan op naar een goede punctie.

Tinkerbell, graag gedaan hoor! Ik duim voor een positieve test straks!

Echt grappig trouwens, ik zit dit nu te typen op zo'n tablet. Had manlief gekocht, vooral in t kader dat ik straks waarschijnlijk nog wat meer op de bank zal liggen. En dan is zon ding handzamer dan een laptop. Nu dus even uitproberen.

Geplaatst

Hey bah Ansje dat licht echt niet aan het snoepen hoor dus niet jouwn schuld.

Maar ik heb het vaker gelezen maar het kan toch geen kwaad heb ik ergens gelezen?

Heel veel sterkte meid en dat het gewoon war anders is.

Tinkerbel ja die twee week is killing succes

Mon goed zeg bijna punctie succes.

Sissy wat gek idee dan hè dat je zelf mama word dag vond ik ook zo bijzonder als ik een baby vast hou.

Wat leuk een tablet werkt die goed veel plezier er mee

Vanmiddag na de Vk ben benieuwd wat ze gaat doen haha

Liefs Jessica

Geplaatst

Mon, op naar een goede punctie.

Tinkerbel, je tweede week gaat nu in, op naar een positieve test volgende week.

Sissy, je bent al lekker verwent door je man. Hoop dat het makkelijk werkt.

Ansje, hoop dat het mee zal vallen voor je, en ik denk ook niet dat het door te veel snoepen komt. maar goed dat ze je in de gaten houden.

Jessica, vanmiddag zal je wel een echo krijgen, gaan ze je bloeddruk opmeten, voelen hoe hoog je baarmoeder zit en je bloed laten prikken.

Ik moet straks naar de fysio toe, hoop dat ze mijn rug kan los maken. Daarna zal ik het kraampakket van de verzekeing ophalen, is dat ook maar in huis.

Nu eerst ff koffie doen.

Liefs Janis

Geplaatst

hey meiden,

net weer terug uit groningen, zag er goed uit en wordt straks gebeld hoe laat de punctie vrijdag is, gelukkig konden ze me nog pregnyl meegeven, dus dat heb ik maar vast, ben benieuwd hoe laat ik de wekker vannacht moet zetten.

tinkerbell: wist niet dat het in leeuwarden ook kon, zou inderdaad wel handig zijn, is voor ons nog niet heel dichtbij, maar in elk geval korter dan groningen, maar moet zeggen dat ik me nu wel vertrouwd voel hier en dan moet je weer ergens anders heen en eigenlijk hoop ik dat het de laatste keer is, dat zou nog fijner zijn.:laugh:

ik zal voor je duimen je laatste week , erg spannend en ook vreselijk, ik dacht ook wel eens ik zou wel even aan de binnenkkant willen kijken wat er gebeurd daar.

Wel grappig als je leest waar iedereen bijwerkingen van krijgt of juist niet, zag dat je hoofdpijn kreeg van de cetrotine, elk lichaam reageert echt weer anders, ik heb tot nu toe het geluk dat ik (nog) nergens bijwerkingen of last van heb.

Jessica: hoe was het bij de VK vast helemaal geweldig

Ansje: ik hoop voor je dat het allemaal wat meevalt, maar lekker rustig aan doen in elk geval.

Janis: leuk hoor kraampakket ophalen, lijkt me nog leuker dan shoppen!!!

linda: De pregnyl heb ik gelukkig boven op kunnen halen, daar zullen ze nog wel een voorraadje hebben, maar het is op het moment echt drama met de levering, geen idee wat er aan de hand is, kan het in het ziekenhuis niet krijgen en bij mijn eigen apotheek hebben ze het ook niet en kunnen het ook niet krijgen.

Het is idd fijn om dit even als uitlaatklep te hebben, ben je je gevoelens toch kwijt door het even van je af te typen, zie idd dat je al een hele weg hebt gehad..pittig hoor!!!

sissy: wat lief van je man zeg, geweldig, blijf het nog steeds bijzonder vinden hoe het bij jou is gegaan. ik zou zeggen lekker onderuit met je padje en genieten.....

Geplaatst

@ Mon, kraampakket is binnen, zal straks thuis ff zien wat er in zit.

Ik kom ook uit Friesland, en wij moesten ook bijna een uur rijden naar Groningen, maar hoe vaker je het hebt gereden hoe sneller het eigenlijk lijkt te gaan. Voor ons is Leeuwarden dan ook niet veel sneller eigenlijk. En net wat je zegt, je voelt je vertrouwd nu in Groningen. En ik had ook zoiets van alles is daar in de hand en je hoeft niet de ene x daar heen en de andere x hier.

Mijn rug voelt wel wat losser gelukkig, ben nu alleen ontzettend moe hahaha, heb ik wel vaker als ik bij de fysio vandaan kom. Zo eerst maar ff lekker een middagdutje doen.

Liefs Janis

Geplaatst

@Janis: fijn dat je rug wat beter voelt nu.

@Ansje: jeetje dat was even schrikken dus. Het ligt er echt niet aan dat je veel hebt gesnoept hoor. 2 Vriendinnen van me en een oude schoolvriendin zijn ook net allemaal bevallen van een gezond kindje en hadden ook zwangerschapssuiker. Dus probeer je niet te druk te maken.

@Sissy: wat lief een tablet gekregen van je man! Wat voor een heb je? Wij zitten ook een beetje te kijken.

@minoes: hoe was het????? Haha je bent er net 5 min.

@Mon: dus vrijdag de punctie. Spannend hoor!

Geplaatst

Haha het was Perfect en de baby was aan het zwaaien en draaien.

En btw de andere baby is niet ouder geworden dan 8 week en paar dagen reageer straks meer

Liefs Xx Jessica

Geplaatst

Minoes: wat goed, weer een goede echo en een kleintje dat aan het zwaaien was naar je! Helemaal top!

Mon: wat fijn dat de punctie gepland staat. Nu vanavond/vannacht de pregnyl spuiten. Spannend weer hoor! En wat die pregnyl betreft, ik had nog niet gehoord dat er zo lastig aan te komen is nu. Zal mijn voorraadje uit de groentela anders eens naar het UMCG brengen als ze het willen hebben...

Linda: ja, zo'n tablet is wel fijn hoor. Wij hebben nu een Acer, die werkt op Android. Had gehoord dat je of een Apple of eentje met Android moet hebben, die werken het beste wat betreft besturingssysteem.

Janis: fijn dat je rug weer wat losser is en het kraampakket ook al opgehaald dus. Heb je nog lekker kunnen slapen vanmiddag?

Heb zelf wel weer vanmiddag lekker geslapen, heb ik dan echt nodig. Nu vanavond weer naar ZwangerPilates.

liefs,

sissy

Geplaatst

Janis, vervelend zeg van je rug, wel fijn dat de fysio iets voor je kan betekenen.

Tinkerbell, spannend hoor nog 1 week en dan mag je toch testen? Ik wist niet dat er ook cetrotide gespoten moest worden na een tp in eigen cyclus..ik dacht alleen pregnyl. maar ja ik heb nog nooit een tp in eigen cyclus gehad dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Klachten had ik al 1 week na de tp bij de gestimuleerde poging die we gedaan hebben, was vreselijk misselijk en had als ongesteldheid voelende krampen. Maar mijn HCG was ook echt heel hoog vanwege de tweeling.

Mon, spannend zeg vrijdag de punctie! dus er is bijna geen pregnyl meer??!! jeetje da's balen hoe kan dat dan? er wordt toch nog genoeg geplast bij "moeders voor moeders"! Ben je zenuwachtig voor de punctie? Wat een achtbaan aan emoties he?!

Ansje wat shit zeg van de hoge glucose. Maak je niet druk over de test want die valt reuze mee, heb hem een maand geleden ook gehad drankje is beetje vies maasr bovenal heel zoet en ik heb een spel kaarten en mijn moeder meegenomen en we hebben 2 uur gekaart aan een tafeltje bij de bieb, grootste lol gehad. Ik maakte mezelf ook verwijten omdat ik overgewicht heb en de laatste tijd veel gesnoept had maar mijn waarden waren laag dus daar ligt het niet aan. Ik zou niet ineens stoppen met snoepen hoor want dat maakt niet zoveel uit werd mij verteld. En als je het wel hebt dan krijg je waarschijnlijk eerst een dieet en je mannetje merkt er niks van hoor, maar ik snap heel goed dat het even een domper is voor je.

Linda, fijn dat het medicijn goed werkt en de klachten minder worden, nu op naar je cryooo!!!

Sissy, ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor, ik kijk soms naar mijn buik en dan denk ik..huh zitten daar echt twee baby's in..??!! haha.

Minoes volgens mij heb ik jou vanmiddag gezien, was je bij kamer twee met een blonde vriendin en moest je daarna ook bloedprikken (na mij)? grappig volgens mij was jij het wel. Fijn zeg dat je baby het goed doet en lekker ligt te zwaaien, wanneer mag je naar de verloskundige toe en ben je van het zieknhuis af?

Ben vanmiddag ook weer op controle geweest en de dames groeien goed, 1224gr en 1334 gram. Bloeddruk super en mag gelukkig gewoon neusspray blijven gebruiken voor mijn hardnekkige verkoudheid. Nu over 2 weken weerkomen.

liefs stiertje

Geplaatst

yes yes, vrijdag om 10.15 de punctie, hopen dat het weer meevalt net als de vorige keer, had ik eigenlijk helemaal geen last van, vannacht om 0.15 de wekker :happydance:.

stiertje: Nee nog niet zenuwachtig voor de punctie, de vorige keer viel het erg mee, maar ja toen wist ik nog niet zo goed wat ik moest verwachten!

het is idd een achtbaan aan emoties, brrrr hopen dat het goed komt!!!

sissy: ik weet niet of ze de pregnyl weer terug nemen, maar je kan het altijd proberen.veel plezier met je zwangerschapspilates, bevalt het wat??

janis: dus even lekker bijgeslapen, nou je hebt het verdiend hoor...en nu kan het nog.

jessica: jou dag kan vast niet meer stuk!!:love4:

Geplaatst

Mon wat goed vrijdag punctie joepie op na mooi bevruchting en dan de positest

Janis fijn van je rug en leuk kraam pakket krijgt iedereen die?

Ik krijg ook speciale 20 week echo omdat ik medicijnen krijg en hoef ik niet te betalen voor een na delen van medicijnen.

sissy lekker geslapen lukt dat nog een beetje?

Linda hoe gaat het nu met jou

en hoest met de rest?

Liefs Jessica

Geplaatst

Mon mijn dag kan niet meer stuk kan het haast niet bevatten

joepie lekker op tijd punctie succes

Ja ze nemen pregnyl terug heb ik ook gedaan dat van mij ging naar assen daar was tekort

Oja en andere medicijnen heb ik aangeboden aan iemand op deze site helemaal gelukkig umcg weer ik niet wat die met andere medicijen doet

Geplaatst

haha stiertje dat was mijn moeder waarom zei je niks jammer dat ik jou niet gezien heb en wat fijn van jou kleine meisjes hoe voel je je verder?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden