Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ansje: Ik zou het niet weten wat je zou kunnen kopen als afscheidscadeautje. Heeft action niks leuks?

Bij mijn zus op Joepie zijn voordat wij op vakantie gingen ook weer 11 man ontslagen. Mijn zus heeft net geluk maar voor deze personen is nog wel een sociaal plan en als mijn zus bij de volgende ronde zit dan is het geld op en is er ook geen sociaal plan meer.

Denny kreeg de infectie door een blaar op zijn voet. Hij draagt nooit slippers. Die blaar is kapot gegaan en toen gaan infecteren door misschien het zwemwater?

Het hotel beviel prima. Het was ook een 5 sterren resort dus moet dan sowieso aan eisen voldoen. Wel was dit al een paar jaar oud en waar we naar toe zouden gaan was natuurlijk gloednieuw. We zijn daar nog wezen kijken en hebben foto's gemaakt maar dat hotel komt dit jaar nog niet af.

@Minoes: Dus het gaat allemaal goed daar met Ilana? Lekker van genieten! Volgens mij werd ik 5 weken na de keizersnee ongesteld.

En nee ik zie niet tegen de operatie op.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda jeetje dat is wat door een blaar gelukkig is het goed gekomen

Oké beter dat je niet tegen operatie opziet geeft ook stuk rust

Jammer dat je dan niet na die nieuwe hotel zat

Ik bedoel na je eerste menstruatie hoeveel zat daar tussen?

Het is hier lekker weer en we genieten heel veel

Liefs x

Geplaatst

Hoi allemaal,Onze ICSI poging is nu definitief niet gelukt. Je gaat in wonderen geloven die eigenlijk niet kunnen. Hevig teleurgesteld, we hadden zo'n goede hoop in de eerste week. Het mocht nog niet zo zijn. We hebben nu nog 1 cryo in de vriezer en daarna nog 1 gestimuleerde behandeling.De komende dagen dit eerst verwerken. Groet, Jennie UOTE=minoes;574859]Linda jeetje dat is wat door een blaar gelukkig is het goed gekomenOké beter dat je niet tegen operatie opziet geeft ook stuk rustJammer dat je dan niet na die nieuwe hotel zatIk bedoel na je eerste menstruatie hoeveel zat daar tussen?Het is hier lekker weer en we genieten heel veel Liefs x

Geplaatst

He balen Puckie, het mocht dus toch niet zo zijn. Nu maar moed verzamelen voor de cryo, dat wordt 'em gewoon!

@Linda, ja raar he, toen waren we na 7 maanden zwanger, geen vuiltje aan de lucht dus, zo leek het. Maar toen we voor een 2de gingen bleef succes uit en na onderzoeken bleek mijn man heel slecht zaad te hebben (varieert zo'n beetje van 1 miljoen tot 5 miljoen). Ons zoontje is dus echt een lucky shot waar we niet lang op hoefden te wachten. Misschien was ik toen zelf nog net ietsje vruchtbaarder waardoor ik het compenseerde (mijn eigen theorietje, haha!)ofzo. Ik denk wel dat als we het nog 10 jaar au naturel zouden blijven proberen dat het misschien nog wel eens zou kunnen lukken maar ja, eeuwig blijven proberen is ook mentaal zwaar. En nu is het dus nog niet gelukt via icsi, ze blijven nog niet plakken. En waarom?? Frusterend dat je gewoon zoveel niet weet. Vrienden van ons hebben net een dochter via ICSI, na de 5de behandeling inclusief een stel cryo's. Tja en waarom het die laatste x wel ineens lukt? Ze waren toen die keer in Dusseldorf geweest. Dat houd ik wel in mijn achterhoofd mocht het de komende pogingen niet slagen bij ons al ben ik verder wel tevreden in het UMCG.

Wat ook gek is, ik heb al sinds de start met de decapeptyl enzo last van mijn nek, iemand dat wel eens gehad?? En hoofdpijn die dan zo vanuit je nekspieren omhoog trekt. Verder niks te klagen hoor!

Geplaatst

Hallo meiden,

Wat is er hier weer veel gebeurt, weer allemaal dames volop in de race.

Puck, wat balen dat het niet is gelukt, heel veel sterkte!

Vianne, welkom zo te lezen ben je al aardig thuis hier.

Tinkerbell, mijn duimen draaien volop hoor, heel veel succes.

Linda, voor jou wordt het ook weer allemaal spannend, operatie is niet niks.

Jessica, hoop dat je een beetje mooi weer hebt op de eilanden, S vind het ook geweldig om te zwemmen.

Ansje, dus het einde al in zicht.

Hoe gaat het met de rest van de meiden, mon ben je al lekker weg met je mamsie?

Hier gaat alles wel oke, we hebben een heerlijke vakantie gehad, heb alleen nu het gevoel dat het alweer zo lang geleden is hihihi. Op de zaak erg druk, en als de drukte in okotber aan de kant is dan gaan we nog een weekend weg (misschien nog wel een week).

Ik wil graag wat met jullie delen, we weten het al een tijdje maar in oktober hebben we weer een intake voor een brusje voor S. Het wil nog niet zeggen dat we dan gelijk er voor gaan, maar dan zijn we wel weer in de cirkel. Als het lukt willen we wel heel graag een tweede kindje, ik weet het S is nog maar net een half jaar geweest maar mijn man en ik worden er niet jonger op, en ik zit er heel erg mee dat ik mijn moeder op jonge leeftijd ben verloren. We hadden in ons gedachte om rond eind november/ december weer van start te gaan. Maar het hangt er ook heel erg van af van hoe ik me voel en mijn conditie is, want ik merk dat dat op dit moment heel erg ver te zoeken is. Ben daarvoor ook naar de HA geweest en die zei dat ik moet gaan sporten. Dat ga ik dan maar doen, ga eerst met mijn zus stevig wandelen, en naar de sportschool. Hoop dat ik me dan wat fitter ga voelen, zolang ik me zo voel ga ik niet beginnen.

Met S gaat het super goed, ze groeit als kool, ze kan nu alweer een maat groter aan, want ze gaat nu de lucht in haha, al haar vroekjes en shirtjes zijn alweer te kort, om haar middel past het nog wel haha. Het gaat nu echt zo snel allemaal, ze haalt al van allerlei stunten uit, rollen, beginnen met kruipen, soms al strekken dat ze gaat staan, en zitten. Ze kan al vele mensen om haar kleine vinger krijgen haha. Jemig dat je zo van iemand kan houden, dat had ik nooit kunnen bedenken. ze heeft het trouwens met de vakantie super goed gedaan, daar was ik eerst wel wat huiverig voor, maar het is allemaal goed gegaan, het natuurlijk weer van alles voor haar gekocht.

Nou meiden,

Dikke knuffel Janis

Geplaatst

Whoehoe, Janis wat leuk!!!

Maakt toch niks uit dat het snel is? Gewoon hartstikke super en voor S ook erg leuk natuurlijk.

fijn dat het zo goed met haar gaat.

Puck, zwaar K zeg....je hoopt altijd dat je het mis hebt als je de laatste paar dagen van alles gaat voelen.

Die teleurstellingen vind ik nog veel vervelender dan de behandeling zelf. Ik hoop dat je cryo geluk gaat brengen.

Minoes, heb je een beetje redelijk weer? Het heeft hier vanacht gestortregend. Nu schijnt er weer een zonnetje. Ik hoop dat je het leuk hebt op Ameland.

En Linda mèt een nog in levend zijnde oma terug uit turkije, kan niet beter toch? Haha.

Maar wat een gedoe met die blaar, vervelend. Maar wel lekker ff weggeweest dus. Ik ben benieuwd wat de operatie je gaat brengen. Het zou wel geweldig zijn als je natuurlijk zwanger kon raken.

Ik droomde vanacht dat ik zwanger was...voorteken? Laten we hopen dat die cryo's goed ontdooien. Weten jullie ook wanmeer ze weten of dat goed gegaan is? Als ik niks hoor moet ik 15.45 in het UMCG zijn maar ze weten toch s ochtends al wel of ze goed zijn? Op welk moment zit ik in de veilige zone? Iemand ervaring? Anders moet ik echt de hele dag duimen draaiend of wachten...brrrrr. Ik heb alle poetsklusjes al opgespaard. Kan mooi morgen ter afleiding.

Ansje ook weer lekker terug van een vakantie met zn 3-tjes. Leuk hoor! Lijkt me een heel avontuur om met zo'n kleine op vakantie te gaan...

Vianne, jij zit dus middenin de spuiten...ik had van de deca ook wat hoofdpijnachtige klachten vanuit mijn nek. Herken het wel. Je bent gewoon gevoeliger voor hoofdpijn met die hormonen en als je dan net in je nek wat spanning hebt o.i.d. dan krijg je vanuit die plek echt klachten. Ik ben zelfs 2x naar de fysio geweest om het even los te maken.

Ik hoop op goed bericht morgen. Fijne zondag!

Geplaatst

@Puckie: Helaas het is dus toch weer mislukt. Echt enorm balen hoor. Sterkte.

@Janis: Wat leuk dat jullie voor een brusje willen gaan. Ook al is S nog maar een half jaar je weet als geen ander dat het wel een hele tijd kan gaan duren. Wij zijn toen Julian 1 jaar was gestopt met de pil maar pas 2 jaar later weer naar het ziekenhuis gegaan. Achteraf heb ik er spijt van dat we niet meteen aan de bel hebben getrokken want nu zijn we wel 8 jaar verder. Maarja wij hoopten op een spontane zwangerschap omdat er nooit gezegt is dat dat onmogelijk was.

@Vianne: ook al lijkt het soms allemaal zo doelloos. Het kan. Vooral omdat jou in principe niks mankeerd. Bij mij lukte het ook uiteindelijk met de allerlaatste tp terwijl ik wel een aantal dingen mankeer.

@tinkerbell: Wie weet is de droom een voorteken. Ik weet niet precies wanneer ze de cryo's ontdooiien. Ik weet alleen dat ze bellen rond 13.00 als ze niet goed zijn ontdooit. Ik denk dat ze het dan zelf ook pas weten want ik kan me niet voorstellen dat ze je nog een paar uur in spanning laten zitten terwijl er al geen hoop meer is.

@Minoes: volgens mij zat er toen precies 4 weken tussen.

Ja we waren graag naar het nieuwe hotel gegaan maarja als hij niet klaar is is het niet anders. Dit resort was ook bijna perfect en achteraf overzichtelijker voor Julian. Bij het nieuwe hotel had hij een brug over gemoeten naar de glijbanen en daar hadden we nu meer zicht op.

Helaas gaat ales veel te snel voor bij. 15 Dagen is niks. Morgen weer aan het werk. Nu wachten tot december want dan kunnen we weer boeken.

Geplaatst

@Tinkerbell Ik ga voor je duimen!!! Heel veel succes morgen!!!

@Vianne Heel veel succes!

Wie van jullie heeft ervaring met terugplaatsen van een cryo? Ik denk dat we eerst een paar maanden rust nemen en dan kijken of een cryo kan worden teruggeplaatst. Nu eerst het lichaam een beetje rust geven en even weer op andere dingen focussen.

Geplaatst

Tinkerbell, wat spannend. Je zal wel zenuwachtig zijn. Heb geen ervaring met cryo's. Ik hoop dat ze goed ontdooien en dat jij morgenmiddag twee emmies in je buik hebt zitten!

Linda mooi dat dit hotel jullie ook beviel. Aan de foto's te zien zag deze er ook mooi uit. Haha nu al bezig met een volgende vakantie. Het gaat ook veel te snel voorbij.

Wat fijn dat je oma er nog is. Hoe gaat het nu met haar?

Puckie wat ontzettend jammer dat je poging mislukt is. Al had je wel een beetje voorgevoel en wat bloed gespot, het blijft moeilijk!

Janis fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Fijn dat S het ook zo goed doet.

Wat leuk dat je het nieuws dat jullie voor een tweede willen gaan met ons wilt delen. Na een half jaar lijkt snel, maar wij mmm meisjes weten als geen ander hoe lang het kan duren voor het eindelijk lukt. Je hebt groot gelijk hoor dat je er weer voor wilt gaan. Ik hoop voor je dat het mag lukken en natuurlijk volgen we je behandelingen weer op de voet en zullen we je steunen.

Vianne hoe gaat het met jou? Ik las dat je hoofdpijn had? Ik had ook ontzettend veel hoofdpijn van de deca. Niet zoals jij het beschrijft vanuit je nek maar toch wel heel vervelend. Wat ik vervelend vond was dat aspirine totaal niet hielp. Succes en zodra puregon er bij komt ben je een groot gedeelte van je decaklachten kwijt.

Jessica hoe was jullie weekendje weg?

Ik heb uiteindelijk twee bronzen vlinders gekocht voor mijn collega's die je aan de schutting kunt hangen. Ik vond het wel leuk om iets blijvends te geven. Verder nog wat lekkere chocolaatjes en dat pak ik dan nog even leuk in. Ik wil als ik tijd heb ook nog wat cupcakes gaan maken. Nog drie daagjes werken...

Liefs Ansje

Geplaatst

tinkerbell: wat super ik ga voor je duimen dat er morgen 2 emmies terug geplaatst worden.

meiden ik merk dat ik op het moment niet zoveel schrijf, ook omdat er op het moment niet veel gebeurd met ons, maar wil toch even laten weten dat ik op het moment gewoon goed in mijn vel zit en de pauze me ook echt even goed doet, sta er niet elke dag bij stil en kan gewoon even lekker genieten van alles om me heen, maar ik merk dat als ik op de site kijk dat ik dan weer steeds vaker stil sta bij het feit dat er bij ons nu even niks gebeurd en bij jullie wel en dat vind ik dan wel weer even lastig.

Vandar dat ik op het moment even niet zo actief ben hier, maar ik denk dat jullie dat wel een beetje kunnen begrijpen hoop ik.

Wil nog even lekker genieten en niet de hele tijd hier mee bezig zijn.

ik houdt alles wel wat in de gaten hier, maar schrijf even wat minder mee.....

Geplaatst

Lieve mon, natuurlijk begrijpen we dat! Hoevaak dat wij wel even niet afstand hebben genomen van het forum. Als je er weer aan toe bent om mee te schrijven zien we je wel weer, eerst even lekker aan je zelf denken! Fijn te lezen dat je lekker in je vel zit. Trouwens het lijkt me wel es leuk om elkaar weer es te zien.

Dikke knuffel

Geplaatst

Ben behoorlijk zenuwachtig.....bij de eigen cyclus kreeg je altijd een telefoontje. Nu als het goed is dus niet, voelt zo tegenstrijdig. Bah, wat vervelend zeg. Was om 8 uur al uit mijn bed dus dat gaat een lange dag worden tot 15.45....

thanks voor het duimen!

Geplaatst

Hey dames

Wat gebeurd er ineens veel hier

Janis spannend dat jullie wee beginnen wist ik natuurlijk al;)

Leuk hè dat zwemmen met de kleine

Dus lekker druk bij jullie op de zaak

Tinkerbel spannend zeg ik duim voor je

Is een voor teken haha I hope

Puckie balen meid dus eerst even rust

Doet je wel goed even pauze sterkte

Mon is heel logies als je niet met de mmm bezig bent dat je rust nemen en zo confronterend als je steeds kijkt

Ansje leuk vlinders en chocola is ook altijd goed

Vianne hoest met je

Als ik iemand vergeet sorry

Het was heerlijk dit weekend zit nu op de boot

Nog twee week en dan met ons drie naar centerparcs heb er zin in

Lekker gezwommen en in de sauna en in bubbelbad heerlijk verwen avond met mijn nichtje gehad kaarsjes aan

Liefs

Geplaatst

Het huis is inmiddels he-le-maal schoon ;-)) ik heb echt alles klusjes wel gedaan die toch eens gedaan moesten worden...het is nu 14.00 uur en ze hebben nog niet gebeld. Over een half uurtje vertrekken we naar het UMCG. Jeetje wat zenuwslopend dit.

ik ga er stiekem wel een beetje vanuit dat er i.i.g eentje goed ontdooit is maar ik wil er dolgraag 2!!! hoe meer kans hoe beter.

meiden nog ff doorduimen tot kwart v 4....ik denk dat ik daar pas hoor of ze beide goed zijn.

Mon, begrijp je helemaal hoor. Gewoon zo nu en dan even meelezen als je zin hebt en anders lekker even afstand nemen. Voordat je het weet zit je er weer middenin. Die weken vliegen voorbij! Fijne vakantie alvast en mocht ik zwanger zijn dan zal ik zo hard gillen op het forum dat je het vast wel hoort ;-))) (op Mallorca)

Geplaatst

oeh wat spannend Tinkerbell, maar lijkt mij ook dat er op z'n minst eentje goed ontdooit is anders zouden ze toch wel eerder bellen lijkt mij, hopelijk zijn het er 2! Want als het goed is ben jij nu bezig om "bezwangert te worden"!

Wel grappig, op het geboortekaartje van ons zoontje stond het volgende gedichtje: Wie dit kleine mensje ziet, gelooft zijn eigen ogen niet. En zal moeten be-amen, wonderen maak je nog altijd samen!

Bij de volgende koter van ons kan het zelfde gedichtje maar dan aangevuld met: ...met de ivf-arts!Dacht ik gisteren ineens aan toen ik zijn geboortekaartje tegenkwam.

@Janis, groot gelijk om het alvast in gang te zetten. Je weet nooit hoeveel tijd er in gaat zitten uiteindelijk. Ik voel altijd een beetje haast omdat ons zoontje al bijna 4 is (die gaat volgende week voor het eerst naar school, mijlpaal!!). Maar dat kan ik maar beter loslaten, dat leeftijdsverschil is dan maar groter, so be it.

@Ansje, hoofdpijn is inderdaad wat beter nu, ik heb mijn hubbie aan het masseren gezet met de mededeling dat hij nu een effectieve bijdrage kan leveren aan het proces: mij zo ontspannen mogelijk laten zijn! (typische man als het is begon hij natuurlijk meteen over massages met happy endings en dat dat ook heeeeel goed zou zijn voor de behandeling...)Dat heeft wel wat geholpen geloof ik.

@Mon, ja even afstand van het hele gedoe is wel even lekker he, en ook wel gezond denk ik, kun je je zinnen even verzetten.

Ik voel qua buik eigenlijk nog helemaal niks eigenlijk....Ga ik me toch weer afvragen of ze wel een beetje groeien daarbinnen...Of ga je dat pas aan het einde van de stimulatie voelen? Woensdag de eerste controle-echo.

laterrrs!

Geplaatst

Er zitten 2 acht-cellige emmy's in mijn buik!!!!Joepie. Vianne, ik voelde niks van die follikels tijdens het stimuleren alleen de dag voor de punctie een beetje. Dus geen zorgen!

Geplaatst

Whaaaaa Tinkerbell, wat een goed nieuws!!! Heb kippevel, nu lekker broeden!!!!!

Vianne, jij heel veel succes met de behandeling, wanneer moet je weer heen?

Geplaatst

tinkerbell wat een goed nieuws...super nu lekker broeden op je 2 emmies

bedankt voor jullie begrip meiden!!!

liefs mon

Geplaatst

@tinkerbell: Wauw wat goed zeg 2 8 cellige emmy's! Ik ben zwanger geworden van een 8cellige cryo. Dus dat gaat helemaal goed komen met jou!

@Mon: heel begrijpelijk hoor dat je minder mee schrijft. Wanneer ga je ook alweer naar Mallorca?

@Vianne: ja hoofdpijn hoort inderdaad bij deca. Volgens mij hebben we dat allemaal gehad. Ik heb ook nooit iets gevoeld tijdens het stimuleren. Maar ik had natuurlijk ook maar weinig follikels.

puckie: ik heb 2 keer een cryo tp gehad. Van de laatste ben ik dus zwanger geweest. Wat wil je er over weten?

Geplaatst

Tinkerbell, wauwie twee emmies terug. Dat moet goedkomen! Ga jij maar mooi in de broedstand haha. Goed warm houden die emmies, daar houden ze van.

Vianne haha wat een grapjas die man van jou!

Mon heel begrijpelijk dat je even wat afstand neemt. Dat hebben we hier allemaal al wel eens gedaan. Doen waar je je goed bij voelt. Het is toch juist fijn dat je het hele mmm gedoe even wat los kunt laten.

Liefs

Geplaatst

Oke dan Tinkerbell, 2 achtcellige in da pocket, dat is mooi!! Voor mijn gevoel zijn ze dan ook "sterker" ofzo, als ze al 8 cellen hebben, geen idee of die redenatie klopt maar voor nu geloven we daar gewoon in, positiviteit is het devies, dus ik zeg: een jongen en een meisje!

weet even niet meer wie het vroeg maar ik moet woensdag weer heen voor meting, kijken of mijn follikels al wakker geworden zijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden