Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tinkerbel meid komt echt eens goed het enige waar tegen aan liep was dat het eitje niet bevrucht werd nou ja dat heb je zelf ook meegemaakt dan is die poging snel voor bij

Tegen mij werd gezegd mensen die op de normale manier zwanger raken ook niet elke maand pakt of vruchtbaar zijn

Jullie tijd komt kijk na de rest

En vooral Linda wat een wonder

Wel fijn dat je dan in mei door mag we hopen natuurlijk dat die niet nodig is ;)

Fijne zondag liefs

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jazeker zitten we op een enorme wolk! Maar er is ook een hoop angst. Ik ga morgen bellen of ik eerder kan komen voor de echo want volgens mij heeft ze zich een week vergist.

@minoes: nee heb niet echt klachten. Wel wat endo steekjes en vooral daardoor wordt ik zo onzeker. Ben wel wat grieperig. Hoesten en een zere keel en alles voelt zwaar aan.

Tinkerbell: ik kan me voorstellen dat je angstig wordt. Iedereen.zit tijdens het behandelen wel in een dip. Ik hield elke keer hoop maar toen we alleen de cryo's hadden zag ik het niet meer zitten.

Maar het kan!! En bij mij is het ook nog lastiger doordat er bij mij een paar oorzaken zijn waardoor zwanger worden een probleem is. Wij zijn toevallig met de hyper overgegaan naar ICSI doordat het zaad 1 keer slecht was. Normaal was het zaad bijzonder goed. Dus daar lag het niet aan. En bij mij is het dus ook gelukt. Dus houd moed!!

Geplaatst

Linda, heb je ook Iets gemerkt de afgelopen 2 weken? En op dit moment? Ben ff benieuwd. Ben zelf altijd erg onrustig als ik niets voel maar ik heb uit jouw berichtjes tot nu toe niet begrepen dat

je echt veel gevoeld hebt toch? Innesteling, misselijk, etc....

En maak je niet al teveel zorgen, een positieve instelling is altijd goed! Gaat vast en zeker helemaal goed komen. Ik hoop dat ze je eerste echo een weekje kunnen verschuiven.

Geplaatst

Hello ladies,

Tinkerbell, ik kan me je angst wl goed voorstellen maar hou hoop want inderdaad zijn de meesten hier zwanger geworden en veel in eigen cyclus. Voor ons heeft eigen cyclus nooit gewerkt aangezien er geen terugplaatsing is geweest dus was ik er helemaal klaar mee. De reslutaten van de gestimuleerde poging waren echt vele keren beter ook qua aantal bevruchtingen. Dus dat heb je ook altijd nog achter de hand (om het zo maar ff te zeggen) Ik heb trouwens bij de laatste poging veel granaatappelsap van POM gedronken na een tip van Ansje of Linda geloof ik. Weet niet of het geholpen heeft maar schijnt goed te zijn voor de innesteling.

Linda heerlijk die roze wolk..maar klote die onzekerheid..wauw ik heb er 37 weken en 2 dagen mee rond gelopen..pas toen ze eruit waren was ik rustig en viel er een last van me af (maar was ik weer andere zorgen rijker haha) Kan me voorstellen dat het nu moeilijk is voor je, die eerste tijd is zo onzeker! Je mag vast wel eerder komen als je zegt hoe je je voelt, en als helemaal als ze zich verrekend heeft natuurlijk. Ik had de eerste echo met 7 weken.

Hoe is het met de andere dames?

Wij hebben gisteren echt een stressvolle dag gehad met G.iada, ze heeft de hele dag gekrijst..niet stil te krijgen. En madam heeft een stem als een brandweersirene dus dat gaat door merg en been. Zelfs haar zusje lag met ogen zo groot als schoteltjes en kon de slaap niet vatten omdat het gekrijs alles overheersend was..pfff. Ze is al een paar dagen onrustig en huilt veel, denk dat het een beetje aan rust en regelmaat gelegen heeft en veel kraamvisite enzo. Nu is ze al vanaf vannacht lekker rustig, hopen dat het zo blijft. Zelf erg brak en vermoeid..maarrrrr hoort erbij!

dames een fijne zonnige dag vandaag!!

liefs stiertje

Geplaatst

@tinkerbell: nee ik heb niks gevoelt. Van de innesteling al helemaal niet. Alleen donderdag ( dag voor testdag) was ik de hele dag wee-ig op de maag. Toen dacht ik wel van hmmmm maar ik hield het op de spanning. Verder deze dagen voel ik ook niks. Ik heb alleen weinig trek in eten en drinken. En normaal eet ik de hele dag door dus dat is wel bijzonder.

Ik heb vanmorgen gebeld naar het UMCG of ik eerder kon komen maar nee dat mag dus niet. De 28e zou ik op 7 weken zitten. Maar vanmiddag bel ik nog even naar de verpleegkundige omdat ik af en toe wel wat endo krampjes heb en daardoor wordt ik onzeker.

Inmiddels heb ik 5 testen gedaan en die zijn allemaal hartstikke positief. Ik heb nu van die casette's waar je met een pippetje druppels op doet en zodra de eerste druppel er op is staan de 2 streepjes er ook meteen. Dus het HCG hormoon is prima lijkt me en dat geeft me moed.

@Stiertje: jeetje wat vervelend dat G.iada zo onrustig is. Heb je enig idee hoe het komt? Zou ze krampjes hebben? Of zou het echt door de drukte van visite komen?

Geplaatst

Linda, jammer dat je niet eerder voor een echo mag komen. Balen he die onzekerheid. Je hebt al heel wat testen gedaan las ik :) Maar als je dat geruststelt zou ik het zeker doen. Nou ben je zwanger, spannend blijft het toch. Ik weet nog wel dat ik zelf van echo naar echo leefde en altijd weer opgelucht was als alles goed bleek. Dat je nu weinig eetlust hebt is wel een goed teken. Heb je het ziekenhuis verteld dat je wat endo pijn had? Wat zeiden ze daar van?

Stiertje, vervelend dat G. iada zo onrustig is. Hadden ze er nou maar een gebruiksaanwijzing bij geleverd zodat je weet wat er aan de hand is. Kan me voorstellen dat je af en toe met de handen in het haar zit.

Joël heeft iets nieuws. Zo tussen 5 en 11 uur 's avonds wil hij absoluut niet slapen. Op schoot is goed en gisteravond lag hij 1,5 uur op mijn buik te slapen. Dat wil hij dan weer wel. Overdag is slapen absoluut geen probleem en ook 's nachts valt hij na de voedingen zo weer in slaap. Ik vind het zo gek, dit heeft hij nu al een aantal dagen. Morgen ga ik even met hem naar het weegspreekuur en zal eens vragen wat het kan zijn.

Verder doet hij het prima. Er is al een romper in maat 50 waar hij niet meer in past, dus groeien doet hij wel;)

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey meiden,

weer even een berichtje van mij.

Allereerst: LINDA: YEAHHHHHH!!!!!! Oh meis, wat ben ik blij voor jullie zeg! Jemig, heb vorige week hele week aan je gedacht en zeker vrijdag ook. Lukte me niet om eerder op het forum te komen want een aantal drukke dagen achter de rug, maar dat vertel ik zo wel. En ik had zo'n goed voorgevoel voor je (maar ja, dat zegt vaak niet). Oh meid, wat ben ik blij dat die kleine frummel geluisterd heeft naar me hihi. Weet je dat ik trouwens deze poging van jullie de hele tijd gedacht heb aan het verhaal dat je een keer schreef over die vreemde buurman die een keer aan je deur stond en voorspelde dat je nog eens een dochter zou krijgen. Ik had zo'n gevoel dat het ging uitkomen. En nu ben je 'gewoon' zwanger, eindelijk van die allerlaatste cryo. Wat een wonder. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen en een big smile achter de laptop.

En wat kan ik me trouwens voorstellen dat je onzeker bent zeg. Tuurlijk, zeker als je dan ook nog endopijn hebt. Balen dat de echo niet eerder kan. Ik had de echo inderdaad ook met 7 weken.

Tinkberbell: wat verdrietig meid, dat het niet gelukt is. Zwaar k..te zeg! Heb er geen andere woorden voor. Kan me heel goed voorstellen dat je in een dip zit nu. Hebben we allemaal hier wel gehad gedurende de behandelingen. Had ik vooral ook heel sterk na de 5e poging. Had toen 3 keer een tp gehad en begon me echt af te vragen of het ooit wel zou gaan lukken. Want als het na 3 tp's nog niet gelukt is, waarom dan wel bij de 4e tp. Een vriendin van me wees me er toen op dat ik het eigenlijk moest beschouwen als 3 keer een eisprong en dat het normaal gesproken ook nooit na 3 eisprongen al zou lukken. Het duurt niet voor niets gemiddeld een jaar bij mensen. Dat gaf me iets meer rust omdat ik ook echt ging denken dat er met mij ook iets mis was ofzo. En toen ben ik uiteindelijk zonder vertrouwen erin die 6e poging ingegaan en het resultaat ligt nu boven te slapen. Althans, eentje ervan, de andere hoor ik protesteren...

Meid: een hele dikke knuffel voor je!

En dan even een korte update van mijn kant. Vorige week zondag is A_nniek eindelijk naar huis gekomen. Helaas mocht zuslief E_smee nog niet naar huis, zij had nog steeds af en toe en dipje en ze moet 72 uur dipvrij blijven voordat de monitor uit mag. We hebben heel lang nagedacht of we de meiden wel apart naar huis wilden laten gaan, maar we vonden het voor A_nniek ook niet goed en fijn om haar onnodig langer in het zkh te houden. Achteraf zijn we blij met die beslissing want E_smee was afgelopen vrijdagavond 72 uur dipvrij dus dat heeft 5 dagen langer geduurd. Het betekende dat we vrijdagavond dan toch ook eindelijk E_smee naar huis mochten nemen. Wat heerlijk zeg! Eindelijk beide meiden thuis. Nu zijn we echt met zijn viertjes thuis en hoeven we niet meer heen en weer naar het zkh. Krijgen we iets meer rust ondanks de drukte van de meiden thuis te hebben.

Stiertje: vervelend dat G_iada zo onrustig was. Onze meiden waren vannacht ook behoorlijk aan het spoken. Hebben gisteren hele dag mensen over de vloer gehad, dus dat was denk ik ook teveel aan prikkels. En E_smee is natuurlijk pas een paar dagen thuis.

Ansje: jouw verhaal van de onrustige avonden van Joël herken ik helemaal. Onze meiden willen ’s avonds ook het liefst alleen maar bij ons op schoot liggen. Dan slapen ze heerlijk, maar in hun eigen bedje, ho maar. Komt wellicht bij ons ook omdat ze zo gewend zijn aan ’s avonds buidelen omdat we dit in het zkh ook elke avond deden. Wij proberen er maar een beetje relaxed mee om te gaan.

Minoes: gaat al opschieten bij jou zeg! Jemig, heerlijk hoor. Alle spulletjes al in huis en al een naam bedacht?

Janis: hoe is het met jou en jullie kleine meid?

Zit onderhand nu met E_smee tegen me aan te typen. Ze lag zo te spoken boven en A_nniek ligt nog heerlijk te slapen. Vond het zonde als die uiteindelijk toch wakker zo worden, dus dan maar E_smee beneden. Dan is ze wel rustig, de dondersteen haha.

Manlief heeft deze week trouwens nog een weekje vakantie kunnen nemen dus dat is wel heerlijk. Kunnen we even gaan wennen met z’n viertjes.

Nou meiden, dikke knuffel. Het lukt me niet meer om heel regelmatig op het forum te komen, maar denk wel veel aan jullie. Lijkt me trouwens wel gezellig om straks nog op een zonnige middag bij iemand in de tuin af te spreken!

Geplaatst

Linda je angst kan ik me heel goed voorstellen ik kreeg met 6 week en 5 dagen echo

Komt helemaal goed met jou

Ansje dus iets nieuws gevonden s'avonds niet willen slapen

En word al een grote jongen leuk zeg

Stiertje dus super druk met je twee meiden ik hoop dat je straks wat ritme er in komt en jij je rust beetje krijgt

Sissy joepie schat je meiden thuis oooo wat een fijn gevoel geniet er van schat gelukkig doen ze hè beiden goed

Hier gister rot dag mijn schoonvader gaf bloed van onder en boven we dachten hij gaat dood twee ambulance

Blijkt en gesprongen maagzweer en hij ziet er niet uit ze gaan hem verder onderzoeken ik denk dat er meer zit

Ik moet er niet aan denken om hem te verliezen

Ben er kapot van

Onze kleine meid troost me zo lief al tegen mijn hand aan

Liefs x

Als ik iemand vergeten ben sorry

Geplaatst

@Sissy: Wat heerlijk om eindelijk jullie meiden thuis te hebben!! Fijn dat je man ook nog een week vakantie kon opnemen zodat jullie samen kunnen genieten. Heel begrijpelijk dat je nu niet zoveel tijd meer hebt om mee te schrijven.

Ik heb nu al zin in de meeting in het voorjaar/ zomer want ik ben heel benieuwd naar jullie meisjes.

En ja het lijkt er een beetje op dat onze achterbuurman gelijk krijgt. Dat het dan een meisje zou zijn houden we maar even op de achtergrond. Hij heeft in ieder geval al voor de helft gelijk/

Mijn moeder zei gisteravond nog dat het wel heel appart was dat ik net zwanger was toen mijn schoon en stiefvader 50 werden. Nu ben ik weer zwanger en worden hun 60.

En heel toevallig toen ik zwanger raakt van Julian hadden we net een baby konijntje gekregen. En nu Boris de poes!

Nou geniet ervan met je meiden!

@ansje: Dus de kleine man vind het gezellig om lekker tegen je aan te gaan slapen. Mij vertelden ze toen dat babies soms gewoon veel behoefte aan de warmte van je lichaam hebben dus misschien wil hij daarom alleen even bij jou liggen.

Dus maatje 50 wordt langzamerhand al te klein?

@Minoes: jee schrikken ze met je schoonvader. Hopen is het niet iets al te ernstigs. Sterkte.

Ik ga maar niet meer bellen naar het spreekuur. De krampjes zijn maar heel licht en er gebeurt natuurlijk van alles in mn lichaam. En het is niet voor niks dat je met 7 weken pas de echo krijgt. Met Julian had ik de eerste echo met 5,5 week maar toen zagen ze dus ook niks. Dat was ook een tegenvaller. Maar een weekje later mocht ik toen al weer komen en toen kreeg ik weer een echo en toen zagen we wel het hartje kloppen!

Geplaatst

hey meiden wat een verhalen allemaal, leuk om te lezen.

mooi te horen dat het met alle pasgeboren baby's goed gaat en dat ze nu weer lekker thuis zijn!

linda: kan me voorstellen dat je een aantal testen hebt gedaan, maar wel gweldig om dan elke keer het mooie resultaat te zien, de onzekerheid kan ik me wel wat indenken.

ben echt zo blij voor je, de laatste cryo en dan zwanger, dus toch geen afscheid van het personeel in het umcg :)

tinkerbell: ik begin in april weer dus we zullen idd wel wat gelijk opgaan, zou wel weer leuk zijn, maar voor jou denk ik wel wat een ander gevoel om die poging te gaan doen nr 6 laten we hopen dat 6 dan maar een geluks getal gaat worden!!!

minoes: blij te horen dat het met jou allemaal goed gaat, wel even schrikken van je schoonvader zeg!!! hoop dat het wat meevalt allemaal.

ik schrijf zelf op het moment niet zoveel, zoals jullie wel hebben gezien, maar ik lees alle verhalen wel mee.

geniet van jullie mooie wondertjes en april ben ik weer van de partij ;) althans met behandelingen dan hihi

fijne avond allemaal

Geplaatst

@mon: hihi nee ik mag dus toch weer naar de afdeling.

Nog even een maandje rust voor jullie dus. En dan waarschijnlijk gelijk op met tinkerbell. Ik vond het wel altijd fijn om tegelijk op te gaan met iemand. Maar het kan dan wel pijnlijk zijn als de ander wel zwanger is en jij niet. Ik heb het zo veel meegemaakt. Sommige van die dame's hebben ondertussen zelfs al 2 kindjes! En nu was ik dan gelukkig aan de beurt. En dat is wel een dubbel gevoel tegenover Wilma en Tinkerbell.

Geplaatst

Sissy wat heerlijk dat de dames thuis zijn zeg!! Ja is een vreselijk dilemma he om naar huis te gaan met 1 en de ander achter te laten..pfff heb de ogen uit me hoofd gejankt op die dag. Ook lekker dat je man nog even thuis is want alleen is echt niet te doen hoor. Ik had het geluk niet dat hij bij ons kon blijven maar mijn ouders hebben enorm veel geholpen en doen dat nog steeds.

Jessica wat rot zeg van je schoonvader, hoop dat hij snel opknapt. Lief dat je kleine meid zo tegen je hand aan gaat liggen!

Ansje graapig dat de kliene man al zijn vaste uurtjes heeft dat hij wakker wil zijn, en nog beter natuurlijk dat hij lekker doorslaapt 's nachts!! En past hij nu al niet meer in 50! hihi lekker gegroeid dus.

Linda, ik moest lachen om jouw verhaal over die testen, ik weet dat ik er ook iets van 12 of 14 gedaan heb haha echt absurd maar gaf wel een supertof gevoel elke keer dat de test weer positief was! gewoon lekker doen hoor, kv testjes zijn nie zo duur!trek je het straks maar van de kinderbijslag af haha!

Hier echt grote problemen met onze dame, als ze wakker is dan doet ze niks anders dan schreeuwen en gieren. Gisteren paar keer met consultatiebureau gebeld en die hebben een aantal tips gegeven zoals hoofdeind van het bed omhoog zetten, andere spenen gebruiken, Johannesbroodpitmeel door de voeding maar niks lijkt te helpen. Ze heeft pijn , veel pijn in haar buik en maag en slikt de hele tijd..zo zielig! Heb met het UMCG gebeld waar we onder controle zijn van de kinderarts en die willen ons geen eerdere afspraak geven dat moet dan via de huisarts, ben zooo booos..verdorie die bureaucratie in nederland bah!!

Vanmiddag belt de huisarts mij en die moet dan weer de kinderarts bellen voor een afspraak ...zucht. En ondertussen proberen we er maar zo relaxed mogelijk mee om te gaan.

Nou ja, ik wens allen weer een hele fijne dag en tot gauw !!

liefs stiertje

Geplaatst

Och stiertje meen je niet gewoon mee naar eerste hulp gaan laat ze de ram BAM krijgen verdorie wat denken ze wel niet

Sterkte meid en laat je niet onder sneeuwen

Liefs x

Geplaatst

He bah stiertje wat kun je je dan ellendig voelen he als ze huilt en je niet weet wat je kunt doen en moet doen. Belachelijk zeg dat je huisarts eerst moet bellen. Jullie zijn toch onder behandeling in het UMCG? als ze nou al een jaar niet waren geweest dan was het anders geweest maar ze zijn net goed en wel thuis. Gewoon blijven bellen hoor! Laat je niet afschepen.

@Minoes: is er nog nieuws van je schoonvader?

Bah ik heb vannacht een rot droom gehad. Dat ik bloedverlies had. Kon gelijk de rest van de nacht niet meer slapen wordt er helemaal onrustig van. De test van vanmorgen was gelukkig wel meteen weer hartstikke positief. Ik zal straks eens proberen of ik een fotootje kan plaatsen.

Geplaatst

Jessica, wat schrikken zeg van je schoonvader! Hoe is het nu met hem? Had hij al klachten dan? Een maagzweer lijkt me niet iets waar je niks van merkt.

Wat leuk dat je kleine meisje je dan troost geeft door tegen je hand te gaan zwemmen.

Linda wat een nare droom! Gelukkig maar dat het een droom was en je niet echt bloedverlies hebt. Je verwerkt dingen door te dromen, je wilt dit zó graag en je schreef al dat je nog best onzeker bent over alles en dat moet je 's nachts wel verwerken. Wel lekker dat je testen zo mooi positief zijn! Die van kruidvat zijn inderdaad niet duur en geven een mooi resultaat. Ben benieuwd naar de foto.

Stiertje wat een stomme bureaucratie hier. Het is toch belachelijk dat je niet eerder mag komen voor een afspraak. Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor. Luister maar goed naar je intuïtie. Ondertussen zitten jullie er maar mooi mee.

Joël had de eerste weken ook erg last van zijn buikje en krampjes. Hij slaapt nu nog in de kinderwagen en ik heb een handdoek onder zijn matras gedaan bij het hoofdeind. Wat bij hem ook hielp is 'fiets'bewegingen maken met de beentjes. Was een tip van de kraamverzorgster. Zo raakte hij lucht beter kwijt. Of op de arm met buikje naar beneden hielp ook.

Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen en dat de huisarts zo snel mogelijk een afspraak bij de kinderarts kan regelen.

Sissy wat fijn dat je de meiden nu allebei thuis hebt. Nu kan het echte leven voor jullie dan echt beginnen en lekker genieten. Logisch dat je nu even wat minder actief bent hier. Thuis moet je nu ook je draai vinden. Je moet het nu allemaal zelf doen en dat is best druk, zeker met twee kleintjes. Dat heeft echt even zijn tijd nodig.

Mon lekker even een maand rust. April ga je weer van start. Ik hoop dat de rust je goed doet. Kun je wat afleiding vinden?

Vanmorgen heb ik voor het eerst boodschappen gedaan met mijn kleine man. Vond het wel even spannend maar ging goed! Hij heeft zich keurig gedragen. Ik verbaasde me helemaal over de aanspraak die je hebt als je een kleintje bij je hebt. Wel grappig. Normaal race ik zo snel mogelijk de supermarkt door. Nu veel meer op mijn gemak.

Vanmiddag gaan we even naar het weeg spreekuur. Ik ben benieuwd hoeveel Joël nu weegt.

Meiden fijne dag!

Liefs Ansje

Geplaatst

Linda die dromen ken ik bah niks aan gelukkig was er niks aan de hand hoord er bij eng dromen

Ansje wat fijn lekker met je kleintje boodschappen doen op je gemak

Ben ook heel benieuwd hoe groot die is

Ja hij had klachten en zag er al niet uit en pijn maar we denken zelf nier of darm dat daar ook nog wat mis mee is verder weet nog niet zoveel helaas gaan vanaf na hem toe

Liefs x

Geplaatst

@Ansje: heerlijk even aan de wandel gewest dus! Ja gek he dat mensen je dan ineens allemaal aanspreken. Vond ik ook wel grappig mensen die anders hun kop omdraaiden als ze je zagen kwamen nu ineens op je af om even te loeren. Zal ik straks ook wel hebben als mijn buik gaat groeien.

Geef je zelf even aan wanneer jij mij kan gebruiken voor kraambezoek?

@Wilma: hoe is het met jou? Heb je nog wat gehoord van het UMCG over de mogelijke punctie onder narcose?

Geplaatst

Hallo dames, lekker druk hier! En even niemand op de wachtbank toch?

Alhoewel, Linda een beetje...op de wachtbank voor echo nr1! Met inmiddels een abonnement op de Kruitvat testjes zo lees ik.

Nou die dingen zijn echt wel betrouwbaar,zeker als je er elke dag eentje doet ;-) komt echt goed . Maak je niet alteveel zorgen. Enneh, dromen zijn bedrog!!!

Beetje relaxen, gezond eten, uitrusten...allemaal goed voor de baby.

Ansje, heerlijk aan de wandel dus. Het wordt nog veel mooier weer dus dan kun je er lekker uit. Fijn dat het goed gaat en wat leuk dat mensen zo reageren op baby's. Zie het ook vaak bij van die oudjes die dan helemaal verliefd in de kinderwagen staan te koekeloeren bij iemand in de rij.

Wilma, heb jij nog actie deze maand?

Stiertje, gewoon een grote mond hebben hoor als je het niet vertrouwd! En anders s avonds gewoon naar de Dokterswacht rijden. Ik hoop dat het meevalt en snel weer over is.

Minoes, heel veel sterkte met je schoonvader!

Sissy, leuk om even wat van je te horen. En wat fijn dat de meiden nu allebei thuis zijn. Zal wel lekker druk zijn zo aan het begin!

Ik hoop dat ze lekker groeien.

Mon, wij gaan er in april samen voor ;-)) op naar dubbele strepen.

Geplaatst

Hey dames

Nou hier super nieuws nou ja super maar het blijkt dat mijn schoonvader al wel paar jaar een hele grote maagzweer heeft en daar alle pijn van heeft gehad alle jaren mijn man zei al ik heb gewoon andere vader herkent hem niet terug maar ja als je pijn hebt dan word je ook niet gezelliger van

Ze gaan nog wel meer onderzoeken doen om alles uit tesluiten

Geplaatst

Weer verkeerde knop

Dus ben zo blij vanaf even heen

Maar zit nu in de kou ketel doet raar haha

Linda je zal straks wel flink bekijk hebben

Ik kreeg van de week te horen was met mijn moeder aan het bek vechten haha komt oude vrouw aan jeugd van tegen woordig en ik zag haar na mij buik kijken mijn moeder en ik hebben gegild van lachen daarna

Liefs x

Geplaatst

@minoes: dus het lijkt wat mee te vallen met je schoonvader?

Jeetje ik ben vreselijk onzeker. Hadden jullie dat ook? Bij Julian heb ik dat eigenlijk helemaal niet gehad. Ik heb er toen niet bij stil gestaan dat het ook nog mis kan gaan. Ik word echt gek hoor als ik dit nog 2 weken zo vol moet houden.

Moeders voor moeders heeft vanmiddag trouwens ook gebeld. Vrijdagochtend komt ze. Ben benieuwd.

Geplaatst

Linda schat hier ook zo onzeker verschrikkelijk maar word nu wat beter

Je angst is ook zo logies je wilt iets zo graag komt goed maar ja daar koop je niks voor

Je mag mij ook wel twee week plagen de muren komen op me af haha

Vrijdag weer bevestiging en dan op na echo

Liefs x

Geplaatst

Jessica, dat is ook wat met je schoonvader, loopt hij al jaren rond met klachten, en niet naar de dokter gaan...gelukkig is het prima behandelbaar en lijkt het verder mee te vallen. Logisch ook dat je niet jezelf bent als je pijn hebt.

Linda, die onzekerheid die je hebt is heel normaal hoor. Had ik ook ondanks het gevoel dat ik had dat het wel goed zat. Toch is elke echo spannend, en elk bezoek aan de verloskundige. Pff en dan nog twee lange weken wachten. tot de echo. Ga je tot die tijd ook door met testjes doen? Het is wel elke keer een mooie bevestiging. Hoe gaat het met de endo pijn?

Ik weet niet welke dagen jij werkt en wanneer jou het beste past om langs te komen? De meeste kraamvisite staat in het weekend gepland zodat P er ook bij kan zijn dus dat betekend dat ik het door de week rustig heb, dus als jij voorkeur hebt voor een dag?

Gisteren heb ik Joël laten wegen en mijn grote kanjer zat op 4320 gram. Hij is in één week tijd 520 gram aangekomen. Ben trots op 'm!

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje hij ging wel na dokter alleen keek daar niet na

Stom gewoon hij dacht zelf ook ik ga dood

Die zweer drukte op zijn borst hij dacht wat met het hart gelukkig was dat niet zo pfff

Wat een kanjer 520 gram lekker zeg

Dus je bent door de weeks rustig

Oja de ketel doet het nu niet zit in de kou mama komt me halen gelukkig haha morgen word er na gekeken

Liefs

Geplaatst

@ansje: Zo J.oel is flink gegroeid dus! Wat goed zeg. Ik ben als het goed is voorlopig op de dinsdagmiddag vrij. Ik heb m'n leidinggevende op de hoogte gebracht omdat ik op dinsdagmiddag bij een hele vieze client werk die heel veel rookt. Dat wil ik nu dus niet meer. Ik heb nog niks terug gehoord. Maar anders ben ik op woensdag en vrijdagmiddag ook vrij. Dus het moet goed komen om wat af te spreken.

Ik had maandag 15 testen besteld zodat ik tot de echo iedere dag kan testen. Maar ze zijn er nog niet dus ik ben net maar naar kruidvat gefietst om ze daar te halen. En gelukkig was hij meteen weer positief. Toch fijn om iedere keer de bevestiging te zien. Ik ga vanmiddag wel even bellen naar de verpleegkundige denk ik om te vragen of die krampjes normaal zijn. Want juist daardoor word ik zo onzeker.

Ik heb ook wel het gevoel dat het goed zit maar ik durf gewoon nog niet te blij te zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden