Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tinkerbel nee als je pijn hebt sta je er niet zoveel bij stil

Ik hoop dat die maandag minder is

Ik had gewoon steken maar of dat van zwangerschap was weet ik dus niet

Ik hoop het voor jullie heel veel succes

Gaat hier wel goed gister is kamer gekomen op de dag dat ons eerste kindje anders 1 jaar zou zijn geworden toch gek idee

Maar wat mooi spul haha

Hoest met de rest ?

Liefs Jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@minoes: we willen wel even foto's zien he.

Een dubbele dag dus gisteren.

@tinkerbell: zo staat je inderdaad niet echt.stil bij het wachten. Hopenlijk ben.je snel van.de pijn af en is alles niet voor niks geweest.

met mij gaat het goed. De eerste week zit er op. Ik ga er van.uit dat het niet is gelukt. Ik doe ook gewoon alles. Ik til gewoon.alles itt de vorige keren. Ik zie het wel. Ik geloof dat ik het langzamerhand heb geaccepteerd.

@Wilma: hoe voel jij je? Ga je wachten tot maandag?

Geplaatst

Vergeet ik te zeggen dat ik met mn zusje in het ziekenhuis zit. Ze moest naar de diabetes verpleegkundige en de gynaecoloog. Zit je daar tussen allemaal zwangere buiken. En.iedereen mn zusje maar raar aankijken van daar heb je weer zo'n zwangere tiener. Ze moesten eens weten.

Geplaatst

Linda jeetje van je zusje ja mensen hebben gelijk oordeel klaar zo iri grrr

Ik hoop dag je gevoel er zo naast zit

Succes nog even knuf

Ja heel dubbel maar wel fijn het is goed zo

Ja als de andere vloer er in ligt laat ik foto's zien

Liefs

Geplaatst

hoi allemaal

minoes ben benieuwd naar de foto's.

linda: tja mensen oordelen snel he, erg jammer.

ik had testen gekocht via internet, 123testen.nl maar het waren testen van de babyboomshop, lekker goedkoop dacht ik. toen ik ging googlen kwam ik er achter dat het de meest slechte testen zijn die er bestaan, oeps.

ik heb gister en vandaag al stiekum getest met die testen, negatef helaas.

vanaf vorige week voelde ik me zo zwanger, misselijk, maagzuur. slecht slapen, zere borsten, allemaal dingen die ik nooit had van de utrogestan maar alleen toen ik zwanger was. sinds donderdag zijn die verschijnselen bijna weg, alleen zere borsten nog. en heel erg moe. dus ben erg bang dat het allemaal komt van de progynova en utrogestan.

ik heb vanmorgen nieuwe testen gekocht bij kruidvat, 2 voor 5,00 die zijn me de vorige keer goed bevallen. ik mag maandag testen, maar heb weinig hoop meer.

liefs wilma

Geplaatst

wilma heel veel succes, ik hoop zo dat het positief is, zal ook heel hard voor je duimen en voor de rest natuurlijk ook.

meiden zet m op, wil graag positief nieuws lezen volgende week ;)

Geplaatst

Wilma, wel hoop houden hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit en je hebt echt heeeel vroeg getest.

Je HCG gehalte kan de aankomende dagen nog wel gaan stijgen.

Mon, lief dat je zo nu en dan ff wat laat horen. Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

Ik voel me sinds gisteren weer een stuk beter. Minder pijn.

Ben s avonds in bed sinds 2 dagen behoorlijk misselijk en sinds vandaag heb ik diep in m'n buik een zeurende pijn. Maar enfin die 2 pregnyl injecties kunnen van alles doen dus ik wacht maar rustig af. Vandaag over een week mag ik pas testen!

Geplaatst

@Wilma: ik kan me indenken dat de moed je in de schoenen is gezakt maar het kan nog alle kanten op he. Met een cryo kun je dacht ik wel al ietsjes eerder testen maar 3 dagen te vroeg is denk ik wel heel vroeg. Ik ben ook erg moe maar volgens mij had ik dit de vorige keer ook. Zal dat door de utrogestan komen? Omdat jij het ook over vermoeidheid hebt.

@tinkerbell: fijn dat je minder pijn hebt nu!

Geplaatst

Vanochtend de laatste Pregnyl gezet. Nu kan het grote afwachten weer beginnen. Brrr, kijk wel een beetje op tegen het laatste deel van deze week. Vind het altijd zo eng vanaf het moment dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Nog maar niet aandenken! Het eerste deel van de week moet ik nog wel relatief rustig door kunnen komen.

Wilma en Linda, zet m op! Ik duim voor jullie.

Janis, bedankt voor je steun.

Fijne zondag!

Geplaatst

@tinkerbell: nu kun je alleen nog maar afwachten. En dat vind ik dan wel het voordeel van een cryo poging. Dat je echt de testdatum moet afwachten omdat je niet eerder ongesteld wordt door de bolletjes en de progynova. Dan krijg je in ieder geval niet iedere dag een beetje meer hoop.

@Wilma: Heel veel succes voor morgen!!! Maar misschien heb je vandaag al wel weer een testje gedaan?

Geplaatst

hoi allemaal

houd het ff kort, ik had vanmorgen weer een negatieve test, dus dat zal morgen niet veel anders zijn.

denk dat we nu eerst ff rust nemen, en genieten van het prachtige wonder dat nu lekker boven in haar bedje ligt te slapen.

liefs wilma

Geplaatst

Dmes, ging net wat schrijven maar er ligt alweer 1 te schreeuwen dus log ik maar weer uit en hoop vandaag nog ergens een gaatje te vinden om terug te komen. Denk aan jullie en duim voor een aantal.

Tot gauw liefs stiertje

Geplaatst

Linda, wanneer mag jij testen?

Stiertje, je zult je handen wel vol hebben! We horen je graag even als je tijd hebt.

Hier alles best goed. Geen pijn meer, vanmiddag even een controle echo om te zien om die bloeduitstorting weg is.

Zit wel op elk piepje van mijn lijf te letten. Wil zo graag een houvast over of het deze keer goed gaat. Vermoeiend hoor!

Heb pijnlijke borsten, ben heel snel vol na het eten en heb zo nu en dan een steek.

Heb jullie verhalen even terug gelezen en toch wel het gevoel dat jullie allemaal veel meer signalen hadden: misselijk, overgeven, rugpijn, buikpijn en echt niet lekker etc. Ik voel me verder prima.

Gedverderie wat spannend toch altijd weer.

Geplaatst

wilma wat ontzettend balen zeg sterkte en even rust nemen zal vast goed doen, maar ja daar heb je nu weinig aan.

hoeveel pogingen hebben jullie nog??

tinkerbell: de 2de week erg spannend weer ik herken het wel dat je alles terug hebt gelezen wat de andere voor klachten hadden, maar dat zegt niets want het is echt bij iedereen anders, sommige hebben juist helemaal nergens last van, dus het kan allemaal nog.

op de een of andere manier heb ik er bij jou een goed gevoel over, weet niet hoe dat komt, maar vanaf de terugplaatsing dacht ik echt dit is raak, ik hoop zo dat het klopt!!

linda: jij ook nog een paar dagen jij mag een dag eerder testen dan tinkerbell toch? oh ik hoop zo dat het jullie gaat lukken en voor jou extra spannend zeg pfff, hoop dat je deze week wat door komt

suc6

stiertje: leuk dat je ook nog ff komt kijken, ja het zal wel druk zijn met 2 dames

minoes: hoe is de kamer??

Geplaatst

Wilma, nee wat balen, denk aan je en een dikke knuffel.

Tinkerbell, ben blij dat je je wat beter voelt. En jah iedereen ervaart het anders wel of niet zwanger. Hoop echt zo voor je dat het raak is, er mag nu wel weer wat positieve vibe hier komen.

Stiertje, jah druk met de meiden, herken dat wel en ik heb er maar 1 haha. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen, maar ze heeft echt haar wakkermomenten.

Jessica, kamer al klaar? En hoe gaat het met je bandenpijn? is het wat uit te houden nog?

Mon, hoe gaat het verder met jou? lekker aan het genieten van de rust?

Ansje en Sissy, hoe gaat het met jullie?

Linda, nog even, mijn duimen blijven draaien hoor.

Hier, heb het idee dat ik langzaam boven op krabbel, het gaat wel heel langzaam naar mijn maatstaven. Met ons meisje gaat het heel goed, ze is erg tevreden. en groeit ook heel goed. Donderdag officieel voor het eerst naar het consultatieburo. Ben er afgelopen week ook geweest bij de inloopspreekuur, en ze was in 10 dagen 405 gram aangekomen, dus ben echt super trots op haar.

Kan echt merken dat mijn conditie echt heel ver te zoeken is, en ik die echt weer straks moet gaan opbouwen. Heb erg pijn in mijn rug, en ook best nog veel last van mijn buik.

Qua emoties, gaat het met zijn ups and downs. lijkt wel soms dat de kraamtranen echt niet meer over gaan pfffff. Ik mis mijn moeder ook enorm, had zo graag gewild dat ze ons meisje in haar armen kon sluiten en dat ze trotse oma zou zijn geweest.

Sorry hoor, maar moest het even kwijt.

Gelukkig kan ik wel erg genieten van ons meisje, en als ik haar in mijn armen heb of naar haar kijk, dan bestef ik dat we echt een lot uit de loterij hebben, ik hou zo veel van haar, wist niet dat ik zoveel liefde voor iemand zou kunnen hebben. Ben echt intens gelukkig.

Pff nou dat was wel weer ff genoeg gebrabbel van me,

iedereen een hele fijne dag, en ik denk aan jullie allemaal.

Liefs Janis

Geplaatst

hoi allemaal

bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! doet me goed.

helaas vanmorgen weer negatief. nu gestopt met de medicijnen. zal van de week wel ongi gaan worden.

wil nu eerst flink wat kilo's afvallen, iemand nog goede tips?? haha

linda en tinkerbell, zet 'm op!!! ik duim voor jullie!!!!

liefs wilma

Geplaatst

Hè wa jammer Wilma dat het toch niet alsnog goed is gekomen.

Jezelf maar even extra verwennen....winkelen, chocola, helpt bij mij wel ;-)

Maar, wat goed dat je ook alweer vooruit denkt! die kilo's zijn wel irritant hè?

Sporten, ben er niet dol op maar het helpt wel het beste tegen de extra kilootjes.

Ik ben ooit gaan hardlopen met zo'n podcast ' start to run' dan loop je in 6 weken 5km. En het begint echt heel relaxed met een minuut rennen, minuut wandelen etc.

Via Google kun je hem vast wel vinden. Er zijn ook boekjes van in de boekenwinkel met het programma erbij.

Geplaatst

Wilma meid heel veel sterkte

Hard lopen en zumba moet ook heel goed zijn

En iets met eten zal even zoeken

Stiertje je zal wel druk zijn met je twee prinsesjes

Vanmorgen Umcg geweest alles was weer goed met ons meisje

Kamers is nog niet helemaal klaar nog even

Liefs x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden