Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh Anne wat vervelend!! Beterschap, hopelijk knap je snel weer op! Vervelend dat je aan hoesten weinig kunt doen he! Een slok water is het beste medicijn zei mijn huisarts altijd :-(

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Anne,wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap en snel weer opknappen.

Sandie,het lijkt wel of je onze hond omschrijft haha. Die kunnen volgensmij dikke vriendjes worden ;)

Mooie foto van je hond!

Onze labrador is altijd al waaks geweest,(volgensmij zit hij in het verkeerde velletje),hij blaft al als hij een belletje hoort op tv,dan gaan z'n haren al recht van overeind staan.

Verder ook met de deurbel,maar als een klein hondje op hem afstormt,is het een watje hoor. (net als die van jou dus)

Zijn gedrag is wel iets veranderd,net als jou hond ligt ie van ons ook graag bij mij,of beter gezegd; bij mij half op schoot!

Geniet allemaal van het weekend!! (en Sandie,snoep ze haha!)

Geplaatst

Heee allemaal,

Nou een heftige vrijdag achter de rug:(

Eerst vrijdagochtend de pretecho; onze zoon weigerde mee te werken en lag echt met zijn koppie niet goed zichtbaar dus dinsdagavond in de herkansing.

Daarna einde van de ochtend de 1e groeiecho in het ziekenhuis gehad. Nou, ik "gezellig" met mijn vader naar de echo. Zegt de echoscopiste na 5 minuten, ik zie een afwijking aan de ene nier en een overvolle blaas ( bij de baby). Dat is niet goed. BAM!!!! Alle onzekerheden die net een beetje achter ons lagen, zijn in volle hevigheid weer terug.

Komende vrijdag wederom een echo door de gyn met een gesprek en di de 23e een uitgebreide echo met betere apparatuur in het AMC en vervolgens een vervolgplan.

Het is geen levensbedreigende afwijking ofzo maar toch schrik je ervan. Ik heb geen idee hoe nu verder, het kan zijn dat hij meteen na de geboorte geopereerd moet worden, het kan zijn dat ze tijdens de zwangerschap al iets gaan doen, het kan ook zo zijn dat het na de geboorte veel minder blijkt te zijn. Kortom een hoop vraagtekens. Wij moeten gewoon afwachten en geduld hebben maar fijn voelt dit niet.

Ik had me verheugd op lekker 2x echo kijken en ook nog eens gezellie met mijn paps. Nou, die arme man is zich echt helemaal suf geschrokken. Dus conclusie, manlief MOET altijd mee, zelfs op momenten dat je denkt dat nu echt alles goed gaat, weet je het nooit zeker!!!

Maar goed, we zijn inmiddels een beetje van de schrik bekomen en wachten eerst komende vrijdag maar eens af, geduld is wederom een schone zaak!!!

Geplaatst

dames effe een vraagje

ik heb gister voor het eerst een echte harde buik gehad die wel wat minuutjes aanhield

had eerder al wel samen krampingen van mn bm maar zo knalhard als gister heb ik volgens mij nog niet eerder gehad

opzich niets raars maar hoor je daarna ruim een dag al een raar gevoel over te houden , geen pijn maar een beetje misselijk makend muf gevoel en een hyper kleintje ???

Geplaatst

oh Linda wat een domper! Ik hoop dat de week snel voorbij gaat dat je iets meer weet! Ik hoop zo dat het maar een momentopname was en de volgende keer alles toch mee blijkt te vallen.....

Pleun, goede vraag.....ik zou het niet weten meis! Ik zou mezelf ook een beetje zorgen maken denk ik.....misschien anders voor de zekerheid even bellen en navragen?

Geplaatst

Linda, jeetje dat zal inderdaad wel schrikken geweest zijn. Denk je voor de leuk heen te gaan.

Hopen maar dat het allemaal meevalt. Hou je ons op de hoogte? Sterkte in ieder geval.

Pleun, ik heb wel heel vaak harde buiken, maar niet dat ik er daarna zo'n raar gevoel aan over hou.

Inderdaad anders gewoon ff navragen hoor.

Ik had het toevallig v/d week met de gyn. Over mijn harde buiken en zij zei wel dat als ik ze echt vaak heb, dus ook regelmatig, dat ik dan contact op moet nemen.

Maar dus ook hiermee, gewoon contact opnemen hoor als je er onzeker over bent!!

Hier weer een nieuwe week, 25 alweer. Wat gaat het snel hè. Ben daar stiekem ook wel blij om hoor, van mij mag de tijd wel snel gaan hoor. Niet dat ik nu niet geniet hoor, want ik vind dit ook geweldig. Maarals ik ze gezond en wel in mijn armen heb, zal ik wel flink gerustgesteld zijn hoor.

Deze 2 weken is mijn man regelmatig voor een paar dagen in het buitenland. Heb mijn moeder maar gevraagd of ze wil komen logeren. Dat vind ik toch wel een prettig idee hoor. Stel dat er iets is, heb ik tenminste mijn moeder bij me.

Geplaatst

Oei Linda,wat een schrik!

Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier zo onzeker van wordt.

Hopelijk valt het allemaal mee.

Pleun,harde buiken ben ik nog niet mee bekend,maar ik zou als ik jou was toch bellen. Vaak is het wel een teken dat je

rustiger aan moet doen.

Sandie,gaat snel hé. Morgen ben ik ook alweer 25 weken zwanger.

Toch ook wel weer gezellig dat je moeder komt logeren!

Hier staat de babykamer. Helemaal geweldig!

Vanmiddag op pad voor gordijnen,en de laatste accesiores.

Geplaatst

Trouwens, nog even een tip. Ik heb van mijn gyn magnesiumtabletten voorgeschreven gekregen omdat ze mijn buik ook aan de harde kant vond. Tevens helpt dat tegen kuitkramp en bandenpijn. Bij mij merk ik verschil sinds ik dat neem. Hier is het gewoon bij de apotheek zonder recept te krijgen. Dus anders eens vragen aan de gyn of je met magnesiumtabletten zou kunnen beginnen!

Geplaatst

Dames ik moet effe wat kwijt ..............

we krijgen een gezonde ......................

:baby:

:bcbbboy2:

:boy:

:male:

:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

morgen het echo verhaal, hetfilmpje en de foto's

nu naar bedje want ik was toch wel wat zenuwachtig de laatste 2 nachtjes

oh en het rare gevoel na de harde buik was van de blaasontsteking maar dat is ook al bijna weer opgelost

Geplaatst

He Pleun,

gefeliciteerd met jullie gezonde jongen!!!!!!Hoop dat je heerlijk hebt geslapen en onbezorgde dromen over jullie zoontje hebt gehad. Heerlijk meid!! Ben benieuwd naar het hele verhaal. Dat lezen we vast straks.

Liefs,

Anne

Geplaatst

Linda, hoe gaat het met jou? Ik wilde je voor morgen succes wensen, hopelijk valt het allemaal mee. Maar het is niet leuk als zoiets moois een andere wending krijgt, ik kan er helaas over meepraten. Meid, hopelijk ben je er niet al te nerveus over, ik heb je sinds het laatste bericht niet meer gehoord.

Liefs,

Anne

Geplaatst

Anne heel veel succes vandaag ik hoop zo dat het meevalt!

Pleun, gefeliciteerd!!! leukleuk nu kun jij ook gericht gaan shoppen! Volgensmij weten we nu van alle 'actieve' mensen hier wat het wordt.

Heeft nog steeds niemand iets van meisje81 of Sas gehoord? Hoop dat ze zich nogeens melden en dat alles goed is met ze.

Hier alles goed, gisteren weer op controle geweest. Ben wel anderhalf uur binnen geweest! eerst onderzoek en echo, alles is goed. Ze is op sommige punten nog steeds ietsje klein bv. het hoofdje maar toch blijft de gyn zeggen dat het niets verontrustends is dus daar gaan we dan maar vanuit. We hebben ook weer een foto meegekregen. Ze lijkt wel een tandeloos mannetje met heel dikke wangen! Lijkt in niks op mij of mijn man haha. Nouja, als ze eruit komt is ze vast de mooiste baby van de wereld! ;-)

Toen door naar de ctg ruimte waar ik drie kwartier heb gelegen! Dacht dat zo'n ctg maken 10 minuutjes duurde, pff nee hoor! Vanaf nu zit dat er elke keer bij als ik op controle moet. En daarna nog door naar het labaratorium voor wegen, ijzergehalte meten en de anti-d prophylaxe spuit omdat ik een negatieve bloedgroep heb. Krijgt nog iemand van jullie die?

Gek genoeg moet ik volgende week alweer terug voor een volgend ctg hoewel de arts zei dat het er allemaal normaal uitzag. Stom dat ik niet door heb gevraagd!

Verder is ons babymatrasje binnengekomen! Mijn schoonmoeder had dat voor ons besteld. Nu nog beddelakentjes kopen en dan ziet het er al heel anders uit!

Hopelijk gaat het met iedereen goed en blijven de kwaaltjes binnen de perken!

Liefs!

Geplaatst

He dames,

Als ik alles zo lees ben ik de enigste die nog een verrassingspakketje in de buik heeft. Begin nu wel weer te merken dat het wat zwaarder word zekers omdat er nog 2 kids rondrennen.

Van de week op controle geweest, nou ligt het al op voor qau groei ongeveer 1,5 weken. Verbaaste me weer helemaal niet gezien mijn 2 meiden ook geen kleintjes waren. Verder schiet de babykamer al lekker op.

Die harde buiken zo af en toe horen er gewoon bij hoor, komt ook doordat je baarmoeder nu vrij hard groeit. Daardoor heb je ook wat meer bandenpijn. 1 ding is zeker als je bevallen bent zijn die kwaaltjes weer voorbij.

Succes allemaal de komende tijd.

groetjes Karin

Geplaatst

Pleun wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie zoon!

En, blij dat jullie het nu toch weten? Is toch anders dromen hè, nu je weet dat het een jongetje wordt. Geniet er lekker van.

Rain, jeetje, duurt idd lang zo'nctg. Ik heb er ook wel eens 1 gehad, maar kon me het niet meer herinneren. Misschien is het ook weer afhankelijk van wat ze wilen zien. En dan volgende week weer eentje. Maar het is alleen maar goed dat je zo onder controle staat toch? En als de gyn zegt dat het niks verontrustends is, zou ik daar op vertrouwen hoor!

Heerlijk het matrasje. Straks lekker het bedje al opmaken, dan wordt het allemaal nog echter. Dat heb ik tenminste hoor.

Karin, wat fijn Dat de babykamer al flink opschiet. En dat ze konden zien dat je kleintje iets voorloopt.

Grappig, die van mij lopen ook ietsjes voor op een gemiddelde eenling, terwijl ik toch echt een klein hummeltje was haha. En mijn man bij zijn geboorte ook (nu niet meer hoor, met zijn 1.91 haha). Het is goed dat ze nu al een beetje voorlopen, want straks zullen ze minder hard gaan groeien dan een eenling. Dan hebben ze nu tenminste een kleine voorsprong!

Hoe gaat het verder met de kwaaltjes? Hier valt het op zich mee. Mijn rug is alweer een paar dagen rustig, gelukkig. En voor de rest voel ik me wel goed. Alleen heb ik veel gebroken nachten, maar gelukkig hoef ik niet vroeg op, heb de tijd aan mezelf.

Geplaatst

He Pleun, wat leuk, ook een zoon. Fijn om te weten he?

Lief dat je naar me vraagt Anne! Wij hebben de afgelopen week het geprobeerd een beetje los te laten en te hopen dat we dinsdag in het AMC goed nieuws krijgen.

Morgen wordt er hier in het ziekenhuis nog een echo gemaakt en hebben we een gesprek met de gyn. Ik ben benieuwd hoe de verdere controles en het traject er uit zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte.

Inmiddels begint de babykamer een beetje af te raken en ga ik morgen ( heb lekker een vrije dag) eens de lijstjes van de kraamzorg bekijken wat ik nog moet kopen:) Altijd leuk toch? Verder mag ik niet teveel klagen over kwaaltjes. Sinds ik die buikband draag, heb ik nauwelijks meer rugklachten. Slapen gaat hier nog goed. Het scheelt ook dat wij een waterbed hebben, heerlijk. Het water voegt zich naar mijn lichaam...

Vanavond een theorie-avond over ademhalingstechnieken bij de fysio, eerst lekker zwemmen!

Ik merk wel dat ik op het moment enorm groei ( niet in kilo's) in omvang, wat een buik zeg!

Geplaatst

Pleun! Wat geweldig,jullie krijgen een baby BOY. Nu gericht shoppen,en lekker fantaseren over jullie mannetje op komst.

Rain,wat fijn dat toch alles goed is met jullie beeb. Duurt zo'n ctg zo lang? Jeetje.

Als zo'n matrasje in het bedje ligt,maakt het het allemaal nog echter hé.

Ik wacht hier nog op de gordijnen,en de muursticker voor naast het bedje met een hele schattige tekst. Het zijn zulke leuke bezigheden!

Karin,kan me voorstellen dat het druk is met 2 kids erbij. Hoe oud zijn je kinderen?

Linda,enorm succes voor dinsdag!!

Sandie,wat fijn dat je rugklachten minder worden. Hier eigenlijk ook wel. Alleen mijn heup is nog steeds pijnlijk.

Maar goed,mag verder niet klagen.

Gaan jullie allemaal 6 weken van te voren met verlof?. Ik ben het wel van plan. Ben bang dat ik het niet trek om 4 weken van te voren te gaan,ivm mijn staande beroep.

Alhoewel ik wel heel jammer vind hoor,had het graag gewild,dan kan ik net iets langer van mijn kraamtijd genieten.

Geplaatst

Ok gister dus 3d pretecho

We moesten om 19:30 bij echoson zijn , wat een enorm leuke vrouw doet de echo’s.

er was nog een dame die nog aan het leren was ,meen ik begrepen te hebben ,de oma’s mochten er ook bij zijn en die hadden er ook erg veel zin in .

we hadden van te voren afgesproken dat als het zichtbaar zou zijn dat we dan toch wel wilde weten wat het geslacht is .

Al zat arno stiekem te hopen dat de baby de knietjes bij elkaar zou houden maar dat was puur om mij te pesten .

Ik mocht op een comfortabele stoel gaan liggen met een warmte kussen in mijn rug en daar kwam de probe op mijn buik .

Na één seconde op mijn buik haalde de dame dat ding al weer weg en vraagt weten jullie het geslacht al en zoniet willen jullie het weten ???

dus wij hadden zoiets van weet jij het nu al dan , hoe dat zo ???????

zie je het aan de vorm van de buik ?

want wij hadden allemaal nog niets gezien behalve een flits op het scherm .

Maar de 2 dames echografiste hadden het in die fractie al gezien ,super snel dus

en daar kwam het hoge woord jullie krijgen een JONGEN!!!!!!!

en toen ze de probe weer terug zette zagen we dit …

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JQM43QBR.jpg

Nou kon ik daar nog zo snel niets van maken dus kwam ze met een buiten lijn op de foto en daar werd het allemaal heeeeeeeel duidelijk van

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HNYBDSNL.jpg

dus........

lijkt me heeeeel duidelijk he ????

daarna ging ze dus proberen om het gezichtje mooi in beeld te krijgen maar dat bleek wat lastiger dan gedacht .

Hij hield steeds een armpje of handje voor zijn gezicht en dus ging de dame behoorlijk op mijn buik porren (niet echt fijn)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FLNCILMO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OJMGGRMN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4BHJAI3U.jpg

Als je de filmpjes bekijkt zie je alles schudden , als zij duwt zie je boven in het scherm van alles uit stulpen,en als het hele beeld flink beweegt is dat omdat de dame me laat lachen

Dat ons kind niet enorm zeeziek word daarbinnen snap ik niets van want regelmatig moet ik ergens om lachen op een dag en dan beweegt heel zijn omgeving

Maar na wat gedoe hebben we m toch een paar keer heel duidelijk in 3d op de foto en dat is echt super gaaf .

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DMIJFZQD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6VHBCHRF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DR7FOIFS.jpg

En toen we bijna klaar waren heeft hij nog even echt naar ons gezwaaid

Let maar op bij ongeveer 11.30 min van het 2e filmpje

Geplaatst

Pleun, wat leuk om zo te zien hoe nou een jongetje eruit ziet haha.... Het verschil is nu wel duidelijk te zien met een meisje hoor hihi.

En wat een lief koppie, knappe jongen hoor!

Geniet er maar lekker van!!

Geplaatst

Meiden even een vraagje:

Zijn jullie al begonnen met het wassen van de kleertjes, dekentjes enz.

Ik ben van plan om dat binnenkort te gaan doen, maar ik weet nou even niet waar ik het mee moet wassen.

Sommigen zeggen weer; je kan met gewoon wasmiddel wassen, maar zonder wasverzachter.

Anderen zeggen weer: je kan het beste met Neutral gaan wassen.

En weer anderen zeggen; oh ik gooi het gewoon bij onze gewone was, gewoon met wasverzachter!

Ik twijfel ff wat ik moet doen. Ik denk zelf om het of met Neutral te gaan wassen (maar dat ruikt zo naar niks) of met Ariel Sensitive ofzo en dan zonder wasverzachter.

Wat doen jullie??

Geplaatst

Heb al 2x geprobeerd om te reageren maar hij pakt mijn post niet....nog een poging!

Pleun wat leuk!!!!!!!! Je zult het wel keer op keer op keer weer bekijken he! Ik haal ook telkens mijn 3d foto's weer voor de dag! Veel plezier met nagenieten!

Sandie ik wil eind december ergens mijn babywas gaan doen. Ik doe het met gewoon wasmiddel zonder wasverzachter. Als dat goed gaat en ze een maand of 2 en uitslag vrij is, wil ik er sensitive wasverzachter ofzo aan toevoegen. Lijkt me toch wel het makkelijkst als je de was van het kindje gewoon mee kunt wassen met je eigen spullen, anders is het zo'n gedoe, telkens alles apart wassen!

Nog een vraagje van mij. Ik heb momenteel 2 pakjes die het kindje direct na de geboorte aankan, van die ieniemienie pakjes in maat 50. Hoeveel pakjes hebben jullie en in welke maat? Zou ik er nog 2 of 3 bijkopen of meer? Velen zeggen tegen me: dat krijg je wel cadeau bij de geboorte'. maar mijn schoonzus zei tegen me:'ja zo denkt iedereen en veel mensen geven dus GEEN kleertjes bij de geboorte! Zij moest haar moeder naar de stad sturen om kleine pakjes te kopen haha.

Geplaatst

Hai meiden,

Ik zal weer eens van me laten horen, ik had geen puf om te reageren.

Het gaat een stuk beter met mij begin me langzaam weer wat fitter te voelen.

Maar met de kleine gaat het goed en dat is het belangrijkste.

Vanmiddag hebben wij ook de pretecho vind het superspannend, pleun het zijn hele mooie foto`s geworden van jullie zoon.

Voor de rest zal ik weer ff gaan bijlezen.

Sas

Geplaatst
Nog een vraagje van mij. Ik heb momenteel 2 pakjes die het kindje direct na de geboorte aankan, van die ieniemienie pakjes in maat 50. Hoeveel pakjes hebben jullie en in welke maat? Zou ik er nog 2 of 3 bijkopen of meer? Velen zeggen tegen me: dat krijg je wel cadeau bij de geboorte'. maar mijn schoonzus zei tegen me:'ja zo denkt iedereen en veel mensen geven dus GEEN kleertjes bij de geboorte! Zij moest haar moeder naar de stad sturen om kleine pakjes te kopen haha.

Even inbreken vanaf januari...

Ik heb zelf 3 pakjes in kleine maat en heb tegen een aantal mensen al gezegd: kleertjes in kleine maten zijn erg welkom... :)

Komt wel goed zo hoop ik, hihi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden