Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zijn er nou weer berichten kwijt???

Ja,raar zeg! Jammer,het was gisteren zo lekker druk hier. Had ook al een heel verhaal geschreven,gewoon foetsie.....

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal, vannacht om 1.50uur is onze zoon Job geboren. Alles gaat goed, 3655 gram. Later meer details. Wat een mooie ervaring enwat zijn we trots!

Geplaatst
Hallo allemaal, vannacht om 1.50uur is onze zoon Job geboren. Alles gaat goed, 3655 gram. Later meer details. Wat een mooie ervaring enwat zijn we trots!

Linda,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Job. :bcbbboy2:

Geniet ervan!

Geplaatst

Uitgerekend
in
februari
2011

Liesbethb: 5 februari 2011
?????? blijft verrassing tot het geboren is

Rammetje 74: 6 februari 2011

Meisje81 (Es): 7 februari 2011
:bcbbgirl2: + :bcbbboy2:

Edenal ( Alice): 10 februari 2011
:bcbbboy2:

Anne: 17 februari 2011 :bcbbgirl2:

Debsie: 18 februari 2011

Pleun: 20 februari 2011 :bcbbboy2:

Sandie: 28 februari 2011 :bcbbgirl2: + :bcbbgirl2:

Sharon: 1 maart 2011 :bcbbgirl2:

Pammie: 1 maart 2011

-----------------------------------------------------------------------------

GEBOREN!

Rain28: 14 januari 2011 :bcbbgirl2: Sophie

xxx (sas): 24 januari 2011
:bcbbgirl2:
L--ise

Linda: 2 februari 2011
Job

Geplaatst

36 weken en 2 dagen vandaag. Vanmorgen controle bij de VK gehad. Beebje ligt nog niet helemaal vast in de bekken. Heeft nog heel iets ruimte,maar ook niet zo heel veel meer. Beebje is dus nog niet volledig ingedaald.Maar mochten mijn vliezen breken,hoef ik iig niet te gaan liggen,waar ik ook ben.

Vanaf nu elke week controle bij de VK. Bloeddruk was prima. Ik voel me eigenlijk helemaal goed. Behalve die moeheid begint weer. (net als in het begin) ;-)

Geplaatst

Linda gefeliciteerd!!! leuke naam ook! Ik verheug me al op alle verhalen van iedereen!

Pleun, in een ander topic las ik over je spannende nacht, jammerdat het niet doorgezet heeft! maar het duurt niet meer lang zo te lezen!

Sandie hou je het nog meid???

Hier alles goed met ons. langzaam komt er wat meer ritme in de borstvoeding en het loopt beter, ik hoef niet meer zo vaak te kolven en bij te voeden. Morgen wordt ze weer gewogen, hopelijk is ze mooi aangekomen! wel moet ik nog steeds voeden met een tepelhoedje anders pakt ze de borst niet maar ze drinkt tenminste uit de borst! Het huishouden laat ik nog steeds lekker aan mijn man over, ik doe alleen de lichte dingen als koken en opruimen enzo.....maar de keizersnee herstelt goed.

Ik ben ook heel benieuwd hoe met Karin en Sas is, zag dat er helaas wat berichten verdwenen zijn!

Geplaatst

rain fijn dat het zo goed gaat

ik zal mn nacht hier ook effe neer zetten om jullie up to dat te houden :

(3 februari)spannend nachtje gehad

ik heb al de hele dag (2 feb. ) last van mijn rug maar laat niets merken aan arjan

sávonds gaat arjan even naar een oud collega en ik ga vroeg naar bed omdat ik opeens snip verkouden ben .

na een hete douche waar ik wel wat krampen van kreeg stap ik in bed en toen begon het feest

heb van ongeveer 22:00 tot 02:30 steeds regelmatiger iets gehad waarvan ik achteraf denk dat het oefenweeen zijn geweest

Arjan was om 23:00 weer terug thuis en vond mij klaar wakker boven aan de trap

ik vertelde hem dat het best wel eens zou kunnen gebeuren wat wel even voor een lichte shock zorgde

we keken elkaar echt aan met een iet wat angstige blik maar moesten toch ook wel lachen

Arjan heeft om 1:30 nog de blokjes onder het bed gezet (die stonden er nog naast )wat met erg veel herrie ging wat ook weer voor een lachkick zorgde maarja het moest toch maar even gedaan worden , want stel je voor hij komt echt

op een bepaald moment kreeg ik om de 4 min pijnlijke harde buiken die dan ruim 1,5 min duurde

dus ik naar beneden , beetje rond wandelen , en toen voelde ik het afnemen en was ook de regelmaat er uit

wij weer terug naar bed en terwijl arjan over mijn rug wreef ben ik in slaap gevallen en heb eigenlijk niet echt meer wat gevoeld

bij het opstaan vanmorgen voelde ik zo nu en dan een krampje maar niets noemenswaardig meer

jammer blijkbaar komt de kleine nog niet

maar het had zo maar gekunt ,was wel echt een rare spannende nacht pffff

maar rain ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het echt niet lang meer duurt

Geplaatst

@Rian,fijn dat alles goed gaat,lekker genieten van het mama zijn.

@Pleun,jeetje dat klinkt echt spannend. Ik kan me zo goed voorstellen dat het even onwennig geweest is geweest voor jullie beiden. Denk dat dat hier net zo zal gaan ;-)

Hopelijk voor jezelf gaat het niet zo lang meer duren,en kunnen jullie snel genieten van jullie mannetje.

Geplaatst

Rain; wat lekker dat het voeden wat beter gaat. Ben je al helemaal gewend aan je gezinnetje? Lijkt me best wel onwerkelijk als je eenmaal weer thuis bent en je leventje verder gaat, alleen dan met een kleintje erbij. Heerlijk idee!!

Pleun: zo herkenbaar!! Jammer dat het niet heeft doorgezet. Maar je hebt wel alvast even kunnen oefenen hihi... Ik hoop voor je dat het gauw doorzet hoor. Ik weet dat je het al zat bent. Dus ik duim voor je!!!

Hier is het ook nog steeds rustig. Tenminste, heb wel nog steeds regelmatig harde buiken. En vooral 's nachts doen ze ook wel pijn. En bijna elke nacht denk ik: nou nu gaat het vast wel doorzetten, maar nee hoor. Ik word gewoon 's ochtends wakker met een megabuik hihi...

Dinsdag was het pessarium verwijderd en hoopte dat dat wat zou doen, maar ook niet. Ze zei dat mijn baarmoederhals bijna was verstreken. Maar gister echo gehad en bleek dat mijn baarmoederhals nog 1,7cm was. Het is niet veel, maar ik hoopte eigenlijk te horen dat 'ie al helemaal weg was! De meiden groeien wel nog steeds goed en daar gaat het natuurlijk om. Maar we hebben het er wel over gehad dat als ik volgende week op controle kom en ik trek het echt niet meer, dat we misschien gaan inleiden. Ze doen dat het liefst na 37 weken, want nu zijn ze evengoed nog prematuur. Dus we houden het nog maar even vol :-)

Ik had dit alleen echt nooit gedacht/durven dromen dat ik nu al ruim 36 weken zwanger zou zijn van een tweeling. Ik ben zo bang geweest voor die vroeggeboorte. En nu heb ik ze gewoon al bijna voldragen!!

Van tevoren werd er ook gezegd dat ik blij mag zijn als ze 5 pond worden, maar waarschijnlijk zullen ze wel 4 pond worden. Nou met 34 weken wogen ze al 2400 gram!! Dit is natuurlijk wel een schatting, maar toch. Ben benieuwd wat ze nu al wegen (dit konden ze nu niet meer meten)!!

Nou meiden, succes nog ff hè.... xxx

Geplaatst

sandie goed hoor dat je 2 kleintjes zo goed en lekker blijven zitten ,gewoon dadelijk 2 voldragen ukken

dames succes voor wie de volgende is hier ben wel benieuwd hoor wie dat gaat zijn

Geplaatst

Hoi meiden!

Linda gefeliciteerd met jullie zoon!

Ik wil me even als volgende melden! 3-2-2011 om 15:27 is Jason geboren!

We zijn nu nog in het ziekenhuis, heb even een mini laptop geleend, die het voor geen meter doet, dus mijn verhaal volgt nog!

Ik weet nog niet wanneer we naar huis mogen!

Voor de alle volgenden. SUCCES!

liefs Alice

Geplaatst

Uitgerekend
in
februari
2011

Rammetje 74: 6 februari 2011

GEBOREN!

L--ise

Job

Edenal ( Alice): 3 februari 2011
Jason

Geplaatst

Hallo Dames,

Sorry, dat het zolang duurde eer ik hier weer een berichtje neerzet. Rare gewaarwording hoor zo'n geplande keizersnede. Zonder weeen naar het ziekenhuis en maar wachten tot je naar de ok mag. Maar uiteindelijk is onze dochter Leanne geboren om 12.15 uur, ze woog 4550 gram en was 56 cm lang. Een flinke dame dus. Het was dus maar goed dat de gyneacoloog haar eerder wilde halen. Het is een heel rustig meisje met blonde haartjes. Haar zussen zijn helemaal dol op haar.

Verder alle meiden die reeds bevallen zijn heel erg gefeliciteerd!!!!

En voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, succes.

Groetjes Karin

Uitgerekend
in
februari
2011

GEBOREN!

L--ise

Rammetje74 (Karin): 26 januari 2011 :bcbbgirl2:
Leanne

Job

Edenal ( Alice): 3 februari 2011
Jason

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden