Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal!

Wij zijn weer terug van een weekje vakantie. Veel gezien, Berlijn, München, Dresden.....Berlijn vond ik trouwens echt een tegenvaller, daar hoef je geen citytrip naartoe te boeken! Afgezien van de toeristische dingen zoals Brandenburger Tor en de Reichstag enzo is het een lelijke stad....verder wel een leuke week gehad!

Linda jee meid jij blijft maar tobben met die blaasontsteking! Helaas geen ervaring met blaasontsteking...heb het 1x gehad en toen was het met antibiotica snel opgelost. Ben benieuwd wat de verlos donderdag voor gaat stellen. Hoop echt dat je er nu snel vanaf komt.....

Sandie goh meid dat is even schrikken! Ik had hier al wel eens vaker van gehoord. heb ook al eens gelezen dat je vanaf de 20e week niet meer op je buik of rug zou moeten slapen. Ik ben al weken aan het proberen om dat af te leren, ben een echte buikslaper! En wordt nog steeds regelmatig wakker op mijn rug! En leuk, je krijgt een meidengezinnetje! Gaan jullie kindjes dan samen op 1 kamertje slapen? Lijkt me best een uitdaging! Zouden ze elkaar dan vaak wakker huilen of gaat zoiets automatisch???

Meisje81 fijn dat de 20 weken echo goed was! Fijne vakantie!

Wij gaan morgen naar een grote babyzaak om eens wat rond te kijken. Tot nu toe hebben we echt niks, behalve 3 pakjes en een paar rompertjes. Het kamertje is zo moeilijk omdat we het eigenlijk tweedehands willen kopen en we zijn op zoek naar een groter huisje. Dus we gaan toch snel verhuizen, daarom maken we geen echte babykamer. Vind ik wel jammer!!! Maar we hebben een grote slaapkamer en daar zetten we het wiegje of ledikantje neer en een commode en klerenkast past er hopelijk ook nog wel bij. Hopelijk vinden we dan snel een nieuw huis en dan komt daar een mooi kamertje in.

Vanmiddag kregen we nog heel slecht nieuws. De zus van een hele goede vriend van ons is ook zwanger geraakt door icsi. Alles was goed met het kindje en in november was ze uitgerekend. Niks aan de hand dus. Gisteren voelde ze het kindje ineens heel erg spartelen. ze zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek het kindje overleden.....had zich verstrikt in de navelstreng......

Ik ben er helemaal van ondersteboven, moest er van huilen toen ik het hoorde. Zwanger door tese en icsi en je krijgt over 2 maanden een gezond kind. En dan zoiets. Kan het niet bevatten en nergens anders aan denken vandaag!

Liefs van mij!

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

xxx (sas): 3 februari
2011

Lindada (Linda): 4 februari 2011
:bcbbboy2:

Liesbethb: 5 februari 2011

Rammetje 74: 6 februari 2011

Meisje81 (Es): 7 februari 2011
:bcbbgirl2: + :bcbbboy2:

Rain28: 9 februari 2011

Edenal ( Alice): 10 februari 2011

Anne: 17 februari 2011

Debsie: 18 februari 2011

Pleun: 20 februari 2011

Sandie: 28 februari 2011

Nassira: ?

Sharon: 1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Echo:

Rain28: Woensdag 22 september, maandag 27 september 20-weken echo

Alice: donderdag 23 september (GUO)

Anne: 5 oktober

Lindada: 6 oktober ( verloskundige)

Geplaatst

Rain: wat lekker dat jullie een weekje weg zijn geweest. Lukte het een beetje met je zwangere buik om zoveel te bezichtigen?

Ik heb het al best zwaar moet zeggen hoor. Ook vanuit het ziekenhuis roepen ze van alle kanten dat ik rustig aan moet doen en niet teveel mag lopen en 's middags moet rusten enz.enz. En daar hou ik me zoveel mogelijk maar aan, maar ik vind het knap dat je nog zoveel doet. Ik moet wel zeggen dat mijn buik ook wel flink voorloopt op de eenlingzwangerschappen (zo'n week of 4), maar toch!

Oh lekker tutten voor de babykamer. Ookal wordt het niet echt een babykamer, maakt toch helemaal niks uit. Wij zijn nu ook flink aan het rondkijken en gaan waarschijnlijk vandaag ook e.e.a. bestellen. Zo leuk. De babykamer hebben we nu zo goed als uitgeruimd. Nu nog verf en behang enzo uitzoeken. Heerlijk!

Ja we gaan ze wel op 1 kamertje doen hoor. Als ze later wat groter worden, krijgen ze misschien een eigen kamer, maar dat hangt er helemaal vanaf. Misschien vinden ze het wel het leukst met z'n tweetjes!

Ik hoop idd niet dat ze elkaar veel wakker zullen huilen, maar ik heb geen idee hoe het gaat lopen. Ze kunnen elkaar ook juist rustig houden, doordat ze toch vlak bij elkaar zijn... we zien het allemaal wel hihi...

Hé maar wat een ontzettend eng rotnieuws!!! Ik ben er ook helemaal naar van.

Zelf ben ik ook geboren met een navelstreng om mijn nek, maar dat is omdat ik me vlak voor de geboorte nog had omgedraaid en dat is gewoon helemaal goed gekomen. Maar dit vind ik wel eng hoor. Ik had zo'n verhaal eigenlijk nog nooit gehoord....

Sterkte!!!

Geplaatst

2011

Echo:

Sandie: 12 oktober (20-weken echo)

Geplaatst

2011

Echo:

Pleun: ma 4 oktober vlos, woensdag 6 oktober 20 weken echo

zo ook mijn afspraken er weer bij gezet

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2011

2011

Sandie: 28 februari 2011 :bcbbgirl2: + :bcbbgirl2:

Echo:

Geplaatst

Hey Meiden

Zo, nog ff lijstje aangepast. Zag dat uitgerekend in eraf was gevallen!

Sandie, ben zo vrij geweest om 2 meisjes achter je naam te zetten, ik hoop dat je dat ok vind, anders moet je het er maar afhalen! Toen ik belde voor de info over de 3D-echo had de echoscopiste het over een alien..... Een gevilt konijn geeft ook een goede indruk hoe het gezichtje eruit ziet! haha. Ik kan donderdag vragen waar de placenta ligt, en dan kunnen we een afspraak maken voor de 3D-echo!

Linda, wat vervelend dat je nog steeds niet van je blaasontsteking af bent! Ze kunnen natuurlijk ook niet door blijven gaan met die antibioticakuren. Ben benieuwd wat ze gaan doen, en hoop dat je snel verlost zal zijn!

Karin, Kan me voorstellen dat je het niet wilt weten als ook de datum al bekend wordt! Wanneer gaan ze dat plannen? Leuk kamertje met limegroen en wit. Wij hebben ook veel spullen in het limegroen gekregen, dus denk dat ik ook een beetje in die kleur ga werken!

Rain, Kan me voorstellen dat zoiets er heel erg inhakt! Ik had vorig jaar een klant waarvan de baby met 36 weken is overleden, de oorzaak weten ze nog steeds niet! Ik ben toen ook weken van slag geweest! Heb zoiets gelukkig ook nooit gehoord! Dat is natuurlijk nu extra lastig als je zelf zwanger bent....... Sterkte!

Ik weet niet of jullie wel eens harsen, maar bij mij was dat niet zo'n succes. Ik vond het al heel pijnlijk in mijn lies, terwijl ik het toch vaker heb laten doen..... Mijn collega dacht dat ik me aanstelde, toen ze weer keek zag ze dat er een flinke bloeduitstorting zit! De andere kant heb ik maar zo gelaten........

Liefs Alice

Geplaatst

Even een kort vraagje:

Wat heeft jullie babykamer gekost?

Wij wilden oorspronkelijk een tweedehands kamertje maar dat wil niet zo vlotten, ze zijn toch nog vrij duur en onze smaak zit er nog niet tussen. Vandaag zijn we in een paar baby/meubelzaken geweest en we hebben een afgeprijsd kamertje gezien voor 1000 euro. Met 4 delen. Bedje, 3-deurs kast, commode, en nog een kastje. Het is een showmodel dus daarom is het afgeprijsd en we moeten redelijk snel beslissen.....is dat duur voor een compleet kamertje? We hebben wel goedkopere gezien maar daarvan was de kwaliteit niet zo goed als van dit.....moeilijk moeilijk!

Geplaatst

ik heb een 3 delige babykamer voor 499 bedje hangkast ,commode bij de babydump besteld

kwaliteit behoorlijk , iets beter als ikea minder dan stokke

Geplaatst

@ Alice: nee hoor, helemaal niet erg. Ik probeerde het al, maar het lukte me even niet (en ik ben niet zo geduldig hihi..) Dus bedankt!!

Tja, een Alien, ook niet zo fijn hè hihi....

@ Rain: Bij babydump hebben ze idd hartstikke leuke kamertjes, ook onder de 1000,- hoor.Wij gaan dat bijna niet redden, omdat we toch dingen dubbel moeten halen.

Al hebben we daar ook een hele leuke gezien voor 499,- (ledikant, kommode, kast) en dan kwamen we geloof ik op 900,- incl. extra bedje en kast.

Maar ze hebben nu deze week ook nog een actie daar dat je bij sommige kamertjes ook een nog een box kado krijgt.

Ik vind 1000,- op zich wel een hoop geld, maar dat ben je voor goede kwaliteit ook wel kwijt hoor.

Die van 499,- was qua kwaliteit idd wel minder, maar evengoed goed te doen hoor! Misschien dat je daar eens een rondje kan doen (als er eentje in de buurt zit bij jullie).

We hebben er ook eentje gezien die was nu 899,- en die was qua kwaliteit een stuk beter!

succes!!

Geplaatst

Ik heb zelf ook al eens voor de leuk op de site van babydump gekeken.....zitten leuke kamertjes tussen voor weinig geld.....maarrrrrr ze hebben in Duitsland geen babydump! :-( Denk dat we het kamertje toch bestellen vandaag. De kast kan later in de kinderkamer en het bed is een doorgroeibed, kan een kind tot een jaar of 5 in......

Geplaatst

Oh ja, Duitsland, daar had ik niet aangedacht haha...

Misschien bezorgen ze wel daar naartoe, maar om ff te kijken is niet zo'n goed idee hè!

Als je het kamertje mooi vindt, dan is het zeker die 1000 euro waard toch?! En zeker als het ook een doorgroeibed is, dan heb je daar nog lang genoeg plezier van.

Veel plezier met de spulletjes!!!

Geplaatst

Hoi dames,

ik heb nu echt duidelijk de baby voelen bewegen. Al een tijdje voelde ik wel wat gerommel, maar dat konden net zo goed mijn darmen zijn. Nu heeft mijn man het ook gevoeld, echt heel leuk. Ik moet er wel echt voor liggen en mijn handen op mijn buik leggen.

Voor het kamertje geven wij denk ik vrij weinig uit als ik de prijzen allemaal voorbij zie komen. We hebben bij de ikea voor 100 euro een ladekast gekocht die we als commode gebruiken. We hadden van ikea nog een 4 deurs kastje wat er prima bij past. De muren geschilderd en muurstickers besteld voor wel iets meer dan 100 euro. Een matrasje voor het ledikantje dat we hebben gekregen, ook 100 euro. Een wiegje voor de eerste weken van marktplaats voor 30 euro. Daar wel een nieuw matrasje in. Dus bij elkaar bijna 400 euro denk ik.

Verder had ik laatst op mijn vrije dagen 2 dagen hoofdpijn, heb toch een paar paracetamolletjes genomen. Was echt niet te harden. Ik heb de laatste weken denk ik te veel stress op mijn werk gehad en iets teveel gedaan. Ik zie er vaak erg moe uit en zo voel ik me ook. Ineens is dan de energie op en kak ik even helemaal in. Nu heb ik met mijn baas afgesproken dat ik een uurtje later begin en het wat rustiger aan doe. Dat is al wel een opluchting.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Veel plezier met de komende echo's, kamertjes inrichten enz.

Liefs,

Anne

Geplaatst

Hoi Anne,

Wat gaaf dat je de baby al echt hebt gevoeld. En ook je man!

Ik zit ook telkens te voelen en me er op te concentreren, dacht misschien met 2 voel je het wel eerder, maar nog niet hoor (of ik weet het niet)

Denk dat ik nog wat meer geduld moet hebben.

En de babykamer op deze manier doen is toch ook prima?!! Wij wilden het eerst ook zo doen, zeker omdat we er ook nog 2 hebben.

Maar dan ben je aan het kijken en dan zie je steeds leukere dingen, die ook weer steeds duurder worden.

En we kregen deze spullen van mijn schoonouders, dus mochten we zeg maar nemen wat we graag wilden. Anders hadden we dat ook niet gedaan hoor!!!

Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik moet zeggen dat ik er af en toe ook echt last van heb en als het niet gaat, neem ik ook een paracetamolletje.

Moet kunnen zeggen ze, maar neem ze liever niet te vaak.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Leuk om te lezen dat iedereen al druk aan het shoppen is. Ik werd gisteren gebeld voor een afspraak intake kraamzorg. En vervolgens werd ik later op de dag gebeld door Babydump dat ze de spullen willen komen bezorgen, leuk! Het begint nu allemaal echt te worden he???

Ik voel de baby al een tijdje kriebelen, nu de laatste dagen ook echt schoppen, erg grappig!!!

Ik ga vanmiddag nog even de stad in :)

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2011

2011

Echo:

Alice: maandag 4 oktober (gynaecoloog)

Geplaatst

Hoi Meiden

Zoals jullie zien krijgen wij een zoon! Was er echt van overtuigd dat het een meisje zou worden, dus moest even wennen, maar vind het nu geweldig! Het is nu wat concreter! Alleen de naam nog!

Leuk dat iedereen bezig is met het kamertje, en dat bij sommigen de spullen al binnen komen! Bij ons duurt het nog wel een week of 10! Alles is al wel besteld!

Meiden veel plezier met het inrichten, en kopen.....hihi

Ik kan nu ook wat stoere kleertjes gaan kopen!

Liefs Alice

Geplaatst

Alice, wat leuk een jongen!!! En grappig dat je overtuigd was dat je een meisje zou krijgen. Bij mij was het net andersom. Was overtuigd van 2 jongens, krijgen we 2 meiden haha...

Leuk hè dat je nu gerichter bezig kan zijn met je spulletjes!

Geplaatst

Hm nu schijnt ie het wel te doen. Had gisteren een heel bericht getypt maar hij plaatste hem niet!

Nou, ok daar gaan we:

Pleun, hoe is het nu met je? Nog steeds zo verkouden? Volgens mijn arts mag je wel neusspray voor kinderen gebruiken.

Alice, leuk een jongen! ben je al wezen shoppen??

Linda ben je eindelijk van je blaasontsteking af? Hoop het!!

Anne gaat het nu wat beter nu je wat rustiger aan doet op je werk? Goed dat je het aangegeven hebt hoor! En ik heb ook een paar weken geleden 4 paracentamols op een dag genomen omdat ik het niet meer hield! Ik denk dan maar dat het voor de baby ook niet goed is als ik mezelf kwel!

Sandie je hoeft vast niet meer lang te wachten voor je je kleintjes voelt! Hoewel ik ook dacht dat dat wel eerder zou zijn bij 2! Ligt je placenta niet aan de voorkant?

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad en alles is goed! het kindje is ietsje aan de lichte kant maar niet om ons zorgen te maken zei de arts. Iets van 300 gram meen ik. Raar toch hoe ze het gewicht kunnen schatten in de buik! En het niet willen weten van het geslacht werd toch steeds onpraktischer....ik krijg van alle kanten kleertjes aangoden van mensen en ik kan niets aannemen omdat ik het geslacht niet wist! Met geboortekaartjes uitzoeken is het toch ook wel handig.....en mijn man wilde niets liever dan het weten! Dus ik ben gisteren gezwicht! En we krijgen een....meisje! We zijn er allebei overgelukkig mee! Mijn man riep voordat ik zwanger was altijd dat hij een zoon wilde maar nu het dan zover is vindt hij een meisje eigenlijk nog leuker! Mijn oma moest ervan huilen toen ik het haar aan de telefoon vertelde! ze is zo trots op het feit van de '4 generaties'. Ze wil na de geboorte zodra ik in Nederland ben meteen een foto van de 4 vrouwen in de familie. Leukleuk!

Geplaatst

Rain wat leuk, ook een meisje!!! Toch gezwicht hihi.... Het is natuurlijk ook wel praktischer om te weten wat het wordt. Maar ook qua beeld hebben van de toekomst en het fantaseren vind ik het toch wel heel leuk om te weten hoor.

Beide placenta's liggen idd aan de voorkant, dus dan heb je geloof ik wel kans dat je ze wat later voelt. Wel jammer, want ik wil ze zo graag voelen :-)

Lijkt me zo'n fijn gevoel. Af en toe voel ik dingen en dan denk ik: zou dat het nou geweest zijn.... Maar ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben!

Geplaatst

Uitgerekend
in
februari
2011
2011

Rain28: 9 februari 2011 :bcbbgirl2:

Echo:

Alice: maandag 4 oktober (gynaecoloog)

rain wat leuk een meisje , ik heb t er even achter gezet ,als je het niet wil moet je even zeggen dan haal ik het weer weg

ik ben idd nog altijd snip verkouden , nu al 6 weken onafgebroken niet helemaal goed , dan weer hoesten dan weer snotteren en nu alles samen

en ik voelde de afgelopen dagen puckie goed maar nu al 1 1/2dag niet ,maar wil niet voor iedere twijfel de vlos bellen , beetje een peter en de wolf gevoel

als ik nu steeds bel voor bevestiging als er dan echt wat is dan neemt ze me mss niet serieus

dus ik wacht nog maar even af

pff ik ga gewoon zo mn bedje weer in denk ik

Geplaatst

Heee Rain,

Een dochter, helemaal geweldig zeg!!!! Zoo makkelijk om te weten. Ik merkte zelf dat vanaf het moment dat ik het weet, veel meer gerichter ben gaan shoppen!

Heeeeerlijk...

Ik ben helaas nog steeds niet van mijn blaasontsteking af. ik kon dus afgelopen week ook nog niet starten met het zwangerschapszwemmen. Ik baal ervan!

Geplaatst

Pleun thanks dat je me erbij hebt gezet, ik wist niet eens hoe ik dat moest doen!

Ja dat is het nadeel vanaf het moment dat je het kindje voelt he! Als je het dan 1 dag niet voelt denk je meteen vanalles! Ik heb het ook al meegemaakt dat ik haar anderhalve dag ofzo niet voelde! Mijn moeder zei dat ik niet meteen in paniek moet raken als ik haar een dag niet voel. Hopelijk krijg je snel weer een teken van leven!

Linda ben je er nog STEEDS niet vanaf???? Is dat wel normaal dat dat zolang kan duren??? Zouden ze niet wat dieper moeten gaan onderzoeken waaraan het kan liggen? Of schrijven ze gewoon een andere antibiotica voor en klaar?

Ik heb vanmiddag om het het 'vieren' dat we een dochter krijgen een setje gekocht....kon het niet laten! Ik hou eigenlijk helemaal niet van dat zuurstokroze gedoe maar ik heb een roze vestje en een bruin bijpassend ribbroekje gekocht! Aaarrghhh daar ga ik al, haha!

Geplaatst

ben net toch maar bij de vlos geweest

heb het hartje duidelijk gehoord

en op de groeistatestieken gaat het prima

maar ik zal toch echt blij zijn als ik volgende week bij de 20 weken echo weer even binnen kan gluren

de vlos vondt het geen probleem dat ik nog even kwam ze zei die paar minuten hier maken voor ons niet uit maar schelen een hoop gedoe aan jou kant dus als je iets wildt controleren gewoon bellen

liever 4 x te veel dan 1 x te weining

dus ik ben gerust gesteld en ga nu weer in mn bedje liggen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden