Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pleun,goed dat je toch naar de vlos bent geweest, en fijn dat je gerustgesteld bent! Fijn dat ze zeiden dat je altijd langs mag komen, voel je je tenminste geen zeur! Ik voel de kleine nu dagelijks, en zou me ook zorgen maken als ik hem niet meer zou voelen. Hoe gaat het met je verkoudheid? Heb je geen last met hoesten en je buik? Ik ben nu ook behoorlijk verkouden, en omdat ik nu niet met mijn buik wil hoesten doen nu mijn ribben zeer! Heb een puffer gehad, en hoop dat het snel beter gaat!

Rain, wat leuk een meid! Gefeliciteerd! Toch gezwicht hihi. Ik vind het ook geweldig om te weten, wordt het wat concreter! Wij hebben ook al wat gekocht een heel stoer grijs geruit vestje....... Binnenkort daan we naar vrienden die 2 jongens hebben, en we mogen hun oude kleertjes hebben......handig! Heb je trouwens die babykamer nog genomen? Leuk 4 generaties....... Das bijzonder! Kan me voorstellen dat je oma graag een foto wil!

Sandie, heb je je kleintjes al gevoeld? Ik voel hem ook nog niet zo lang, kan nog best even duren...... Wanneer heb je de 20 weken echo? Ben ondertussen al aan het idee gewend dat het een jongen wordt!

Linda, wat vervelend dat je nog steeds niet van je blaasontsteking af bent!

liefs Alice

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Alice,

Wat fijn dat je 'm al elke dag voelt zeg.

Ik denk dat ik ze nu begin te voelen. Heel voorzichtig en ik twijfel elke keer of dat ze wel zijn.

Maar ik denk het toch wel hoor. Of ik wil het gewoon heel graag hihi....

De 20-weken echo heb ik op 12 oktober. Spannend! En dan krijg ik gelijk een ring om baarmoedermond geplaatst als versteviging om vroeggeboorte tegen te gaan.

Ik ben benieuwd.

Leuk hè dat je nu gericht kan kijken voor spulletjes nu je weet wat je krijgt.

Is ook wel makkelijk met een naam uitzoeken. Zijn jullie daar al uit?

Nou meiden, geniet lekker van de hummeltjes in jullie buikjes!!!

Geplaatst

wij hebben al wel zitten schiften en een aantal namen waar we van denken ja die zijn wel leuk maar echt concreet nog niets

al hebben we wel enorm moeten lachen om 1 naam( en dat is niet om iemand die ook deze naam kiest of gekozen heeft te kwetsen maar das meer door onze humor )

we vonden benjamin erg leuk dus we gingen eens zoeken op betekenis en de eerste betekenis die we tegen kwamen was niet "de jongste"zoals verwacht maar "zoon van mijn rechter hand "

met het beeld van arjan met een potje op de wc in het ziekenhuis voor ogen kwamen wij niet meer bij van het lachen en vonden het toch iets te ironisch om deze naam verder in aanmerking te nemen

we zouden nooit serieus naar het kind kunnen kijken zonder aan kleine plastic potjes te denken

dus....

verder zijn wij nog niet

Geplaatst

Haha, Pleun daar moest ik ook wel erg om lachen!!

Wij zijn over de meisjesnaam al langer uit. Ik heb nog even geprobeerd om een andere naam erdoor te krijgen, namelijk Yinthe maar dat wilde mijn man niet dus die is afgevallen. De jongensnaam was een enorm twistpunt!!! Ik had namen als Roan, Finn, en Lasse op mijn lijstje. Hij kwam met hele andere ideeen. We begonnen het net bijna eens te worden over de naam Kjell, toen we dus hoorden dat het een meisje werd!

Bij ons moet de naam wel in beide talen (Duits en NL) uitspreekbaar zijn.

Geplaatst

Hee meiden,

Wij hebben de 20 weken echo gehad 2 weken geleden al maar ze zagen dat het cerebellum op de grens lag.

Dus moesten wij van de week terugkomen voor nog een echo en daar hebben ze weer alles opgmeten en zenuwachtig dat ik was.

Maar alles was goed ppfff.

En we hebben we een mooie 3/4d foto van het gezichtje meegekregen.

En wij krijgen een meisje wil iemand dit in het rijtje zetten.

Moeilijk he een mooie naam uitzoeken, de jonsnaam waren wij al uit maarja dat was niet meer nodig.

En een meisjesnaam zijn wij denk ik ook al uit.

Sas

Geplaatst

Hoi dames,

@ Rain: wat grappig dat je toch maar bent gezwicht tijdens de echo en nu weet dat je een kleine meid krijgt. Wij willen ook een naam die in nederlands en duits uit te preken is, mijn man is duits. Zou anders voor de schoonfamilie ook raar zijn.

@ Sandie: het zijn vast je kleintjes hoor die je voelt. In het begin twijfelde ik ook, zou het van mijn darmen komen? Mijn moeder zei gelijk dat dat het dus is, daar lijkt het in het begin op. Succes met het plaatsen van de baarmoederring, wanneer gaan ze dat doen?

@ Pleun: nog steeds verkouden? Hoop dat het snel over is. Geen zorgen maken als je de beeb een paar dagen voelt, dit is volgens mij heel normaal, ik voel het ook echt niet elke dag.

@ Linda: wat jammer van die blaasontsteking. En dat je nu nog niet kunt gaan zwemmen. Hoop niet dat je er ook veel last van hebt, pijn in de buik of met plassen enzo.

@ Alice: jij ook verkouden, lijkt me niks, vooral niet om te hoesten! Kuchen voel ik al zo onder in mijn buikspieren, lijkt me echt pijnlijk.

@ Sas: gelukkig is alles goed met je meisje, dat was vast schrikken!

Zo, even gereageerd op de meesten. De rest natuurlijk ook veel plezier met de kleintjes in jullie buik!

Hier alles goed. Ook bij de 20 weken beland! En het gaat steeds beter. Ik begin er nu echt van te genieten. Op mijn werk doe ik het rustiger aan, wat echt helpt. De wekelijkse pilates en twee-wekelijkse shiatsu massage zorgen er ook voor dat de spanning uit mijn nek en andere stijve spieren verdwijnen, doet me echt goed. Geen hoofdpijn meer gehad. Had waarschijnlijk ook met stijve nek en stress te maken. En ik voel ook steeds meer beweging in mijn buik, vooral 's nachts. Ik word altijd wakker rond 3 uur om te plassen en daarna voel ik meestal even wat beweging, heel leuk. Ook niet elke dag hoor, maar wel steeds duidelijker.

Dinsdag de 20 weken echo, ben heel benieuwd, kan niet wachten!

Geplaatst

ja hier nog steeds gehoest en gesnotter

pffff ik wil er vanaf!!!!!!!!

wel leuk dat deze week er meer zijn die de 20 weken echo hebben

ik kan niet wachten tot woensdag

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2011

xxx (sas): 3 februari
2011 :bcbbgirl2:

Lindada (Linda): 4 februari 2011
:bcbbboy2:

Liesbethb: 5 februari 2011

Rammetje 74: 6 februari 2011

Meisje81 (Es): 7 februari 2011
:bcbbgirl2: + :bcbbboy2:

Rain28: 9 februari 2011 :bcbbgirl2:

Edenal ( Alice): 10 februari 2011
:bcbbboy2:

Anne: 17 februari 2011

Debsie: 18 februari 2011

Pleun: 20 februari 2011

Sandie: 28 februari 2011 :bcbbgirl2: + :bcbbgirl2:

Nassira: ?

Sharon: 1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Echo:

Rain28: ??

Pleun: ma 4 oktober vlos, woensdag 6 oktober 20 weken echo

Alice: maandag 4 oktober (gynaecoloog)

Anne: 5 oktober

Lindada: 6 oktober ( verloskundige)

Sandie: 12 oktober (20-weken echo)

heb alles weer aangepast voor zover ik het weet

Geplaatst

Hey Meiden

De meiden zijn in de meerderheid, en ze zeggen nog wel dat als je een vruchtbaarheidsbehandeling doet, je meer kans hebt op een jongen...... Dat gaat deze maand dus mooi niet op!

Sandie, dat gevoel wordt steeds duidelijker, maar omdat bij jou de placenta's aan de voorkant liggen voel je het natuurlijk ook minder goed! Bij 12 oktober.... Vond mijn 20 weken echo helemaal geweldig, ze zijn echt een uur en een kwartier aan het kijken geweest naar alle organen, zo bijzonder! Doen ze dat bij jullie zkh altijd zo'n ring om je baarmoedermond! Ben benieuwd of ja daar iets van voelt!

Pleun, haha.... Als ik nu iemand tegenkom met de naam Benjamin zal ik altijd aan potje in een rechtehand moeten denken!

Rain, een tweetalige naam, is idd wel weer wat lastiger. Wij hadden het precies andersom, wij hadden al 15 jaar de naam Nikita, maar om nou en jongen zo te noemen.....hmmmmmm, niet zo'n goed idee!

Sas, wat leuk een meisje! Persoonlijk vind ik het leuker nu ik weet wat het word, het is een stuk concreter! Wat is een cerebellum? Gelukkig dat alles goed is met jullie meisje!

Anne, Veel plezier met de 20 weken echo! Ik vond het zo bijzonder.... En wat leuk dat je 's nachts altijd rond dezelfde tijd leven voelt! Ik moet trouwens ook elke nacht rond die tijd naar de toilet!

Voor iedereen die een echo heeft, veel plezier...... en geniet van je zwangerschap!

Liefs Alice

Geplaatst

@Sas, even overspringen van maart-forum naar februari...Fijn dat alles goed is en wat leuk een meisje!! Wij hebben volgende week de 20-weken-echo! We willen niet weten wat het wordt....dus voor ons nog even geduld....Geniet ze van je zwangerschap, en de rest van de dames natuurlijk ook!!!

Geplaatst

Haha Pleun, die vind ik wel grappig! Idd wel erg ironisch hihi.

Sas: wat fijn dat de 20 weken toch goed was. Dat is dan wel even schrikken hè als er iets onzeker is. Maar gelukkig gaat het goed!!

Annetje-tannetje: ja denk ook echt wel dat het de meiden zijn hoor. Die ring plaatsen ze met de 20-weken echo, dus 12 oktober. Ben benieuwd!

Wat lekker trouwens dat je geen hoofdpijn meer hebt (is trouwens bij mij ook een stuk minder), laat je maar lekker verwennen met die massages hoor.

Ik ben gister begonnen met zwangerschapsyoga. Best lekker. Al moet ik echt leren om te ontspannen, maar ja, daarvoor zit ik natuurlijk op les.

Alice: nee die ring plaatsen ze niet standaard hoor. Het is nu nog een onderzoek wat ze doen en als je daar aan mee doet, heb je 50% kans dat je er één geplaatst krijgt. Ik ben wel blij dat ik 'm krijg hoor. Is toch weer een beetje hulp tegen vroeggeboorte. Als het goed is hoor je er helemaal niks van te voelen. Voel je er wel wat van dan zit het niet goed en wordt 'ie weer verwijderd.

Ja ben ook zooo benieuwd naar de 20-weken echo. Ik ben zo blij als ik ze weer zie. Wat dat betreft zijn we natuurlijk hartstikke verwend met al die echo's en nu moeten we gewoon weeeeeken wachten. Maar nog maar even, ruim een week.

Tja, namen. We hebben de afgelopen jaren al wat namen verzameld. Maar ondertussen zijn er ook een aantal namen ingepikt door anderen uit onze omgeving.

Maar we hebben gelukkig nog wel wat namen die we leuk vinden, alleen moeten we daar nu weer uit gaan kiezen! Komt goed, we hebben gelukkig nog even.

We moeten wel ook nog kijken voor geboortekaartjes. Hebben jullie daar al wat voor uitgezocht??

Fijn weekend, geniet van het mooie weer!

Geplaatst

Hallo meiden,

we hebben vandaag de 20 weken echo gehad en hebben niet helemaal goed nieuws gekregen. Bij het hartje kon ze niet goed zien hoe de uitlopende vaten van het hart liepen. Ze kon niet precies zeggen wat er is, daarvoor moeten we morgen een echo afwachten bij de cardioloog in het VU. Wel zei ze dat ze het niet vertrouwt. Wij zitten dus lichtelijk in shock die echo van morgen af te wachten. Het eerste wat door me heen schoot was dat het dus slecht is en dus misschien wel de zwangerschap moet worden afgebroken. Maar ik lees ook veel op internet over allerlei hartafwijkingen, waar misschien wel een operatie en/of medicijnen nodig zijn direct na de geboorte, maar waar het wel allemaal goed komt. Nu hou ik me daar maar aan vast. Ook omdat het kindje er verder zo goed uitzag en goed gegroeid was. het hartje zelf liet ook geen afwijking zien. Echt alles helemaal goed, en het kindje is heel beweeglijk, was erg druk bezig, waardoor het ook steeds moeilijk te zien was voor de echografist. Ik kan me niet voorstellen dat er een afwijking zo groot is dat het kindje niet levensvatbaar zou zijn, terwijl verder alles er zo goed uit ziet.

Dus morgen verder nieuws, ik wou dat ik nu kon slapen tot morgen en mezelf niet langer gek hoef te maken met wat er allemaal wel niet kan gaan gebeuren.....

Hoop echt op beter nieuws morgen!

liefs,

Anne

Geplaatst

oei annetje toch dat is schrikken

ik brand vanavond een extra kaarsje voor je dat het gewoon een misverstand is en dat morgen alles goed blijkt te zijn of als er dan wel iets is dat het dan een minimaal ding is

succes morgen

hoe laat heb je weer een echo dan ?

moet zeggen dat ik door je verhaal wel een beetje extra benauwd wordt omdat ook wij morgen de 20 weken echo hebben om 17:00

Geplaatst

Hoi Anne,

Jeetje, dat is wel even schrikken zeg!!

Ik zal er heel hard duimen dat ze het gewoon niet goed heeft kunnen zien en dat er niks aan de hand blijkt te zijn.

En idd, hartafwijkingen hoeft niet meteen te betekenen dat je zwangerschap moet afbreken hoor, tegenwoordig zijn zo kundig wat dat betreft.

Gelukkig heb je die echo morgen al, al lijkt het natuurlijk eeuwen voordat het morgen is. Ik hoop dat je een beetje kan slapen.

Hou je ons op de hoogte??

En sterkte hoor!!

Geplaatst

Anne ik hoop ook van harte dat alles gewoon goed is! Soms denken ze dingen te zien op de 20 weken echo die dan achteraf onschuldig blijken te zijn. Ook ik zal aan je denken vandaag! Laat je ons weten als je weer terug bent?

Pleun veel succes bij de 20 weken echo!

Geplaatst

dank jullie wel dames

ik vindt eigenlijk dat we gewoon er vanuit moeten gaan dat alles goed is en dat we gewoon moeten genieten van extra lang binnen kijken

alleen is dat "gewoon "er nog niet helemaal

maar ik zal braaf updaten als we vanavond terug zijn

Geplaatst

Jeetje Anne, dat is schrikken. Waar had je je echo, bij de verloskundige? Ik hoop en duim dat ze het idd niet goed heeft kunnen zien, en idd wat er voor mij al werd gezegd, ze kunnen tegenwoordig heel veel, en dat wil niet zeggen dat een zwangerschap afgebroken hoeft te worden. Als het hartje echt niet goed zou functioneren zou je kindje ook niet zo druk aan het bewegen zijn!

Succes!

En pleun, ook jij veel plezier met de 20 weken echo vanmiddag! Je moet er inderdaad gewoon vanuit gaan dat alles goed is!

Liefs Alice

Geplaatst

Nou daar zijn we weer

Alles is goed met puckie

Hij/zij ligt precies op

schema overal staat normaal achter

En ik heb me kunnen beheersen ik weet nog steeds het geslacht niet

Al moet ik toegeven dat ik wel geprobeert heb om het te vinden maar dat is mij niet gelukt

Mijn placenta licht achter maar door mijn eigen spekbuik is de beeld kwaliteit niet heel goed

voor degene die ons filmpje willen zien is hier de youtube link :

http://www.youtube.com/user/coppena#p/a/u/0/xRr44K13dzQ

Geplaatst

He dames,

ik wou dat ik ook goed nieuws had, maar het blijkt toch wel om een ernstige hartafwijking te gaan: truncus arteriosus. Hierbij komt er niet uit elke kamer van het hart een arterie, maar slechts 1 voor beide. Uit die ene 'truncus' ontspringt verderop dan de pulmonaal arterie. Technisch verhaal en is heel ernstig, maar wel goed te opereren. het kind zou na de geboorte meteen moeten worden opgenomen op de icu en binnen een paar weken geopereerd worden. Rond het 3e levensjaar en dan weer zo'n 7-10 jaar later moet er weer geopereerd worden om een hartklep te plaatsten en ook weer te vervangen (kindje groeit, hartklep niet).

Een kind kan hier een goed leven mee hebben en de operaties hebben goede kans van slagen. Tot dusver eigenlijk het goede nieuws. De vraag is nu; is dit een losstaande hartafwijking of is er een chromosomale afwijking voor. En als het een chromosomale afwijking is, zijn hier weer verschillende mogelijkheden met heel uiteenlopende symptomen in te onderscheiden.

Nu staan we dus voor de vraag of we een vruchtwaterpunctie gaan doen of niet. Mijn enige bezwaar hiertegen is toch de kans van een miskraam, terwijl er dan misschien een relatief goede uitslag kan zijn. Maar aan de andere kant zijn er ook een paar afwijkingen aan de chromosomen mogelijk waarbij kinderen niet het eerste levensjaar halen.

Heel ingewikkeld is dit. We hebben de verantwoordelijkheid om een kansloze leidensweg voor ons kind te besparen. Dan is er de kans dat het alleen het hartje is zonder dat er een of ander syndroom daar de oorzaak van is. Er is ook een afwijking mogelijk die bij sommige kinderen ander orgaanfalen en mentale achterstand tot gevolg heeft, terwijl de hartafwijking hierbij ook het enige symptoom kan zijn. Om het nog wat ingewikkelder te maken.

Maandag hebben we opnieuw een gesprek met de gyn in het VU. Morgen wil ik toch nog een keer bellen om wat meer te horen over percentages van de ernstigste scenario's. Er is ons al aangeboden om ook een gesprek te voeren met een klinisch geneticus. De cijfers zullen misschien toch ook anders uitkomen, gezien de verder perfecte echo. Geen klompvoetjes, open gehemelte, extra vingertjes of teentjes. Kindje is goed gegroeid, echt een beauty (we hebben nog wat mooie plaatjes mee van zijn gezicht, ook in 3D, ze zeiden zelf nog dat het een knapperd is, maar misschien zeggen ze dat bij alle babies).

We staan voor lastige keuzes, en ik vind het al moeilijk te verkroppen, maar het is extra moeilijk als je bedenkt dat dit onze 9e terugplaatsing was bij 4 icsi-pogingen. Ik ben heel verdrietig en denk af en toe dat ik helemaal gek wordt. En op andere momenten zitten we er heel rationeel over te praten. Heel bizar.

Het is een heel verhaal geworden, moest het even van me af schrijven.

Ben blij dat het voor de meesten gewoon goed afloopt. Pleun, hardstikke goed en een opluchting dat alles goed was!

Liefs,

Anne

Geplaatst

he bah annetje

dat zijn nog eens moeilijke dingen om te besluiten

hopelijk bied de komende week meer duidelijkheid en rust want dit is echt eng

sterkte met het maken van alle moeilijke beslissingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden