Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Luna & Wish, daar zitten we dan, op 't wachtbankje!

Wat duurt 't wachten toch lang he.

Elke dag denk ik: zal ik wachten met testen tot de testdatum of toch al eerdere testen? Wat is dat wachten vreselijk zeg! Ik voel vanalles, maar dat kan ook vanalles betekenen.

Hoe gaat 't wachten tot nu toe bij jullie? Ik hoop echt dat we deze maand alle 3 een posi test krijgen!!

Vandaag had ik een brief bij de post, waarin stond dat er 1 eskimootje voor ons bewaard wordt! Dit hadden mijn man en ik echt niet verwacht!! Alle artsen vertellen ons elke keer dat onze eicellen en emmies zeer matig zijn en we niet op cryo's moeten rekenen. Dit is dus echt een super, super meevaller!

Nu hoop ik dat mijn arts nog meer ongelijk krijgt, want hij denkt ook dat de kans op zwangerschap zeeeer klein is, hopelijk zetten de positieve berichten deze maand door!

Hopelijk wordt oktober een super maand voor ons allemaal!!

Iedereen veel succes tijdens de wachtweken!

• Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel succes met wachten Wens.

Je moet de artsen niet altijd geloven, ben nu 2x zw geweest van een iui terwijl 2 verschillende artsen zeiden dat het niet mogelijk zou zijn.

Heb ze even een poepie laten ruiken, ik hoop jij dadelijk ook!

Geplaatst

Hey Wens!

Wat fijn dat je een cryo hebt zeg! Is hopelijk voor nu niet nodig, maar fijn om te weten dat je wat achter de hand hebt! Ik hoor binnen 2 weken of ik ook misschien cryo's heb, er zouden 4 misschien in aanmerking komen....ik heb nog nooit cryo's gehad, ach ja, ook dat is weer afwachten. En over dat wachten, tja ik probeer me er rustig onder te houden. Het is nu immers dag 2 na de TP. Ik denk dat het vanaf na het weekend veel spannender wordt voor mij! Ik ga ook zeker eerder testen, ik denk vanaf volgend week vrijdag.

En ik hoop vurig dat je arts ongelijk krijgt wat betreft je kans op zwangerschap en dat je gewoon zwanger wrodt van deze poging!

Jij ook veel succes!!

Geplaatst

Wens,

Super dat jullie 1 cryo hebben!

Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit van het embryo, anders konden ze hem/haar echt niet in vriezen.

Luna,

Je gaat dus vroeg testen.

Laat je dit wel aan ons weten?

Succes!

Ik voel helemaal niks. Dit komt natuurlijk ook omdat ik geen punctie heb gehad.

Anders voel je ook van alles wat door de punctie kan komen. Ze maken het toch beurs aan de binnenkant met al dat gepor!

Voel ook niks van de Pregnyl.

Misschien komt dit nog wel als ik op 8 en 12 okt nog eens 5000IE moet spuiten.

Ben tot nu toe rustig en maak me niet druk.

Merk wel dat ik er na elke tp wat anders tegen aan kijk.

Na elke tp krijg ik iets meer angst dat het misschien wel nooit zal gaan lukken.

Mijn lichaam heeft na 6 (nu 7) tp nog niet een keer laten merken dat het weet wat het met de terug geplaatste embryo's moet doen.

Misschien weet mijn lichaam niet hoe ik zwanger moet raken?

En dat terwijl er niks uit alle onderzoeken is gekomen.

BAH, daar baal ik wel van.

Geplaatst

Iehhhhhh! Vanochtend positief getest!!

Ik kan het nog niet geloven! Vandaag is wachtdag 12 na terugplaatsing, dus wel 2 dagen eerder getest dan dat 't ziekenhuis had aangegeven, maar ik kon het echt niet meer houden!! Het is zo eng, ik weet dat veel zwangerschappen in het begin fout kunnen gaan, maar na 5 jaar wachten en hopen heb ik voor 't eerst in mijn leven een positieve test in handen!!

Ik durf nu alleen stapje voor stapje te kijken. Donderdag a.s. is de eigenlijke testdag, dus dan weer testen. Als de test dan nog steeds positief is, dan 't ziekenhuis bellen.

Ik vind het zo eng!! Aan de ene kant ben ik super blij, maar ik kan het nog niet bevatten.

Tijdens het gesprek laatst met mijn gyn, heeft hij aangegeven dat de kans zeer klein is dat ik ooit zwanger wordt gezien de heftige endometriose, hij verwachte niet dat het voor ons zou gaan lukken en adviseerde ons om langzamerhand aan het idee te wennen dat we verder zouden moeten leven zonder ooit kinderen te krijgen, dit zou wat hem betreft de laatste ivf-poging zijn.

Toen afgelopen week bleek dat we na de terugplaatsing ook nog een cryo hebben, waren mijn man en ik positief verrast, het bleek dus dat ditkeer de emmy niet zo slecht was als mijn gyn dacht.

En nu we ook nog eens een positieve test hebben, zijn mijn man en ik nu zo verbaasd! Dit is zo in tegenstelling tot wat de arts heeft aangegeven, daarom waren we juist bezig met het verwerken dat het toch nooit zou lukken. We hadden hier dus echt niet meer op gerekend! Zo blijkt maar dat artsen ook niet alles kunnen weten!

Ik ben blij dat ik hier op 't forum van me af kan schrijven, want ik kan het er nu alleen nog maar met m'n man over hebben. Aan de andere kant vind ik het ook wel moeilijk om dit bericht hier te plaatsen, aangezien ik tot nu toe bij de meiden 'hoorde' waar 't maar niet bij lukte en mijn arts maar bleef zeggen dat we dit moeten afsluiten omdat de kans vrijwel nihil is dat ik ooit zwanger zal worden. Als andere meiden dan schreven dat ze wel zwanger waren geworden, dan voelde ik me toch wel jaloers.... omdat ik dacht dat dit er voor mij nooit in zou zitten.

Het voelt nu dat het oneerlijk is dat ik op dit moment een positieve test heb, terwijl mijn gyn dacht dat het bij ons nooit zou lukken, terwijl er hier meiden op 't forum zijn waarbij artsen aangegeven dat het wel zou moeten lukken, maar dat 't toch steeds niet goed gaat. Het voelt zo dubbel allemaal, ik gun het alle meiden hier zo enorm!!

Gelukkig heb ik vandaag een vrije dag, dus heb ik vandaag tijd om aan 't idee te wennen.... Tegelijkertijd denk ik bij elk krampje wat ik heb dat 't fout aan 't gaan is..... De hele tijd blijven de woorden van mijn gyn in mijn hoofd dat de kans dat 't bij ons lukt zo klein is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij ongelijk gaat krijgen... en dat 't toch goed zal blijven gaan...

Maar ik weet ook, op dit moment een positieve test is in ieder geval goed nieuws!! Dus nu maar even genieten van het moment!

Geplaatst

Woooooowie Wens,

Wat is dit een super bericht!

Je mag jezelf, niet, maar dan ook helemaal niet schuldig voelen!

Je bent echt zwanger lieve Wens, dat is geweldig.

Laat die gyn maar eens een poepie ruiken. Dat je nu een positieve test hebt bewijst toch wel mooi dat jullie embryo een krachtig embryo is die zich niet zomaar uit het veld laat slaan!

Meid, geniet zeker van dit mooie moment, je hebt het verdiend hoor!

Dat het spannend is en dat je elk krampje voelt is normaal, dat lees ik hier vaker bij de andere dames die net getest hebben.

Dit onzekerheid zal helaas nog wel even blijven.

Maar goh, wat is dit super!

Geplaatst

Wish lieverd, bedankt voor je lieve reactie!! Om het er zo over te hebben begint het zo echt te worden.

Ik hoop zo dat oktober een goede maand voor ons allemaal wordt!!!!!!

Wanneer mag jij testen?

Ik duim voor je!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi Wens,

Schrijf het maar van je af hier op het forum, dan wordt het steeds echter, super toch!!

Ik heb net naar de ass. gebeld en die gaf aan dat ik 16 dagen na de eisprong kan testen.

dit zou dan 16 okt zijn.

Dit geloof ik niet echt omdat ik morgen nog een keer 5000IE Pregnyl mag spuiten.

Dit is naar mijn idee niet na 4 dagen uit mijn lichaam.

Ach, we wachten het maar af.

Heb niet veel vertrouwen in een cryo tp. Natuurlijk hou ik hoop en dat het kan lukken weet ik ook, maar toch......

Voel verder niks aan m'n lichaam wat anders is dan anders.

M'n borsten beginnen aan de zijkant/buitenkant wat 'pijn' te doen, dit is meestal een dag of 3 voordat ik ongesteld ga worden ook het geval.

Kan mijn menstruatie op 14 okt verwachten.

Geplaatst

JOEHOE!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! wat een wonder zeg!! Ik ben erg blij voor je wens! Zo zie je maar, de artsen kunnen zoveel zeggen.... maar je bent gewoon zwanger!! oh wat hoop ik voor Wish en mij dat we tzt ook zulk nieuws kunnen brengen!! Ik krijg er weer helemaal hoop van!

Ik voel eigenlijk heel weinig, had zaterdagavond wel wat lichte menstruatiekrampjes, en gisteravond wat lichte steken, maar verder geen andere dingen. Heb nog wel last van eierstok, maar ook dat wordt minder gelukkig. Voelde jij nog bijzodnere dingen afgelopen dagen? En met welke test heb je getest?

Wish, hoeis met jou??

WENS, GENIET GENIET GENIET!!!

xxx luna

Geplaatst

toevallig posste we tegelijk Wish, kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent, maar er worden echt vrouwen zwanger van cryo's, dus het kan echt, dit is gewoon een goede kans! Ik duim voor je, hou je taai!

xxxluna

Geplaatst

Luna,

Kom er net achter dat wij op dezelfde dag kunnen testen.

16 okt is voor jou 14 dagen na punctie en bij mij is als de ass. het goed heeft gezegd de Pregnyl uit m'n lichaam.

Weet jij al wanneer jij wil gaan testen?

Ik ben geen tester, we hebben nu na al die tp 1 keer getest.

Op de ochtend dat ik op dag 15 na punctie zat. Ik werd altijd op dag 14 na punctie ongesteld en die dag waren we al doorgekomen, dus vol goede moed een test gedaan. Negatief en even later werd in ongesteld.

En was die dag ook nog eens jarig......

Dat vergeten we echt nooit meer.

Verder voel ik me goed.

Het wachten gaat me goed af.

Zoals je net al hebt kunnen lezen is het vertrouwen in een cryo tp wat minder sterk als in een verse tp.

Geplaatst

Luna, ook voor jou hoop ik uiteraard dat oktober DE maand wordt! (hoop ik ook voor alle andere meiden van 't forum hoor!)

Ik heb vanochtend getest met ClearBlue digitaal met weekaanduiding. Deze is heel gevoelig, nml. 25mIE/ml. Daarom vindt ik het nog wel heel eng, hij meet dus al bij hele kleine hoeveelheiden hcg. Maar aan de andere kant, ik heb al heel wat testen gedaan de afgelopen jaren en heb nog nooit een positieve test gehad en nu wel. Heb er daarom gelijk 2 gedaan, kon het echt niet geloven, maar de 2e gaf 't zelfde aan nml, Zwanger 1-2 weken.

wat ik voelde de afgelopen dagen had ook van komende menstruatie kunnen komen. op +/- wachtdag 8 had ik flinke rugpijn en flinke buikpijn. Maar dit had ik tijdens 1e ivf ook, en die was toen dus niet gelukt.

Ditkeer ook wat pijn aan de zijkanten van mijn borsten, en heel soms steekjes maar dat heb ik ook altijd wel als ik ongesteld moet worden, zegt dus ook niet zoveel.

Verder beetje rugpijn, soms links, soms rechts, maar dit heb ik wel vaker dan komt 't van de endometriose.

Kortom, alle signalen de afgelopen dagen heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, en die ik ook heb tijdens alle behandelingen met al die hormonen.

Als ik kijk naar de symptomen die je vaak hoort bij zwangerschap, daar heb ik dus (nog) geen last van. Dus géén donkerdere gevoelige tepels, géén innestelingsbloeding, géén miselijkheid, géén moeheid (alhoewel ik slapen altijd al wel lekker vind, haha).

Kortom, hoop bijna dat ik die symptomen krijg om wat meer zekerheid te krijgen, ik voel me namelijk helemaal niet zwanger....

Kortom, alle wachtende meiden: géén symptomen hebben hoeft nog niets te betekenen.

Allemaal veel succes met het wachten. Ik duim voor jullie!!!!! (en voor mezelf ook nog steeds eigenlijk...)

Geplaatst

Wens... je bent zwanger hoor! Ik geloof het echt..

Probeer een beetje te ontspannen (is natuurlijk moeilijk ) en jezelf te verwennen..

over twee dagen krijg je waarschijnlijk nog een bevestiging!

Gefeliciteerd!

Geplaatst

Wish, ik moet op 18 oktober voor bloedtest na ziekenhuis, en ik ga zaterdag de 16e testen. Mn man wil het liever niet, maar ik doet het toch, wil gewoon weten hoe het zit. Ik heb het de vorige keren ook gedaan en inderdaad toen negatief getest, daardoor werd ik wel erg down, maar ja het kan ook zomaar zijn dat het toch positief is en dat wil ik toch zo snel mogelijk weten. Wat zal jij trouwns een rotverjaardag hebben gehad dan zeg...

Wens; bedankt voor je verhaal, het blijft toch bij iedereen anders, wel leuk om te lezen. Ik heb ook een digitaal test gekocht en 2 gewone, maar ja ik moet nog wat nachtjes slapen...Ik duim ook voor jou, dat alles goed blijft gaan!

xxx

Geplaatst

Help ik weet het niet meer!!

Afgelopen maandag 2 testen van Clearblue gedaan, beiden positief met aanduiding 1-2 weken zwanger (vanaf innesteling). Clearblue test volgens mij vanaf 25IUg.

Vandaag is de officiele testdag. Gisteren aantal testen gekocht van Clearblue en van predictor. Gisteravond kon ik me niet bedwingen en heb een predictor test gedaan. (test vanaf 50 iug volgens mij). Deze test gaf gisterenavond een vet positieve streep!

Aangezien mijn man gisteravond niet thuis was heb ik vanochtend 'officieel' getest. Eerst met Clearbleu. Deze gaf binnen paar seconden 'Zwanger' aan en binnen paar minuten verscheen vermelding '1-2 weken'. Daarna heb ik predictor test gedaan, omdat aangezien je dit streepje blijft zien (die van Clearbleu is nml. digitaal, dus verdwijnt na 24 uur). Tot mijn grote angst verscheen er ditkeer bij Predictor een zeer licht streepje! Die was bijna niet zichtbaar! Ik gelijk erna nog een 2e predictor test gedaan en deze geeft ook een zeeer licht streepje aan! Mijn gevoel zegt dat 't dus mis gaat.....

Ik meet ook iedere ochtend mijn temperatuur, deze is al een hele tijd 37 of hoger, maar is vanochtend ineens 36,6! Dus ook geen goed teken! Tevens voel ik helemaal niets meer in mijn buik/rug. Geen krampjes meer die ik de afgelopen week wel voelde.

Ik ben dus zoooo bang dat 't alweer over is.

Mijn man moets vanochtend na de eerste test naar zijn werk, dus weet (nog) niets van de predictor testen.

Vandaag mag ik naar 't ziekenhuis bellen indien ik positief test. Ik ben wel van plan om te bellen, maar ik ga wel aangeven dat ik zelf bang ben dat 't niet goed gaat. Ik ga vragen of ik een bloedtest mag laten doen. (mag bij ons ziekenhuis niet zo maar).

Ik wil nog wel positief blijven, maar ik ben zooo bang! Zeker omdat ik helemaal geen zwangerschapsymptomen heb. Iedere paar dagen moeten hcg waardes hoger worden, maar heb 't idee dat 't niet verhoogd.

Sinds de terugplaatsing gebruik ik utrogestan. Ik hoefde dit 12 dagen te gebruiken, maar door een foutje van de apotheek heb ik er meer meegekregen.

Ik had maandag jl. al moeten stoppen met de utrogestan, maar gebruik het op dit moment nog omdat ik op indernet gezien heb dat er veel ziekenhuizen zijn waar je dit 15 dagen gebruikt. Misschien heel dom en naief van mij, maar heb niet zo'n vertrouwen in m'n eigen lijf.

Ik heb t/m zaterdagochtend nog utrogestanbollen. De vorige IVF poging (mislukte poging) werd de menstruatie tegengehouden door de utrogestan en werd ik toen ik stopte na 1,5 dag ongesteld. Ik verwacht dus dat als ik zaterdagochtend de laatste pak, ik zondagavond misschien ongesteld zal worden. Misschien word een vroege miskraam nu wel tegengehouden door de utrogestan?? Maar ik hoop nog zo dat 't goedkomt dus ik durf er niet mee te stoppen.

Ik weet, ik test nog positief, maar voel me helemaal niet zwanger meer en temperatuur gaat omlaag en predictor test is heel licht geworden. Dus mijn gevoel zegt dat 't misgaat. Uit zelfbescherming durf ik er echt niet meer op te hopen.

Vandaag maar even naar ziekenhuis bellen en horen wat ze daar te zeggen hebben.

Op dit moment zit ik er even doorheen... We waren met wellicht de laatste ronde ivf bezig en begonnen (na 5 jaar) te accepteren dat ik nooit zwanger (kan) worden. Om nu even zwanger te zijn en dat het daarna weer zal stoppen is zo zwaar. Hoe kunnnen we hierna nu stoppen met behandelingen als nu blijkt dat het wel mogelijk is. Ik zal altijd blijven denken dat 't misschien toch kan. Mijn man wil echter niet meer dan 3 pogingen en mijn arts vroeg zich na de 1e poging al af of een 2e poging nog wel zinvol is.

Ik denk dat ik het het beste allemaal maar even kan afwachten... Helaas prikken de tranen al.....

Geplaatst

Hoi Wens,

Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, want voor je gevoel neemt het HCG dus af...

Ik hoop dat het niet het geval is, heel veel succes!

Geplaatst

He Wens wat klote dat je deze onzekerheid hebt.

Natuurlijk zit de schrik er nu goed in als het streepje lichter wordt en je temp aan het zakken is.

Wat shit zeg!

En net wat je zegt, nu heb je er aan mogen 'ruiken' hoe het is om een positieve test te mogen krijgen en nu lijkt het of dat dit bruut uit je handen wordt gerukt.

Meid, wat hoop ik dat je bloed mag laten prikken, dan heb je idd duidelijkheid. Bloedtest zegt veel meer dan een urinetest.

Wat ga ik voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan!

:36_3_16:

Geplaatst

Vanmiddag met ziekenhuis gebeld. De verpleegkundige begreep mijn ongerustheid volgens mij niet echt. Positief is positief zegt ze. Toen ik zei dat de test savonds veel donkerder was dan de volgende ochtend en ik dus bang ben dat 't hcg afneemt, zei ze, 'je had de avond ervoor toch een duidelijke positieve test, dus je bent wel zwanger, over 2 dagen nog eens testen en als dan nog positief dan een afspraak maken voor een echo over 3 weken.' Toen ik uitlegde waarom ik zo ongerust ben, nml. omdat ik niks meer merk, zei ze: 'Je bent nog maar net zwanger hoor. Je zult echt nog niets voelen, hij zwemt nog niet in je buik rond of zo'. JA hallo zeg, dat begrijp ik ook wel, ik bedoelde ook niet dat ik verwacht een baby te voelen, maar bedoelde natuurlijk de zwangerschapssymptomen, duhhhh.!!

Dat telefoontje heeft me dus niet echt gerustgesteld. Nou ja, een beetje wel, omdat ze blijkbaar geen reden zag waarom het fout zou moeten gaan, alsof 't niet mis kan gaan na een positieve test. Ach ik snap het ook wel, krijgen waarschijnlijk dagelijks vrouwen aan de telefoon die echt zwanger zijn en blijven en gewoon ongerust zijn.

Nou, ik denk dat ik maar afwacht, elke dag dat ik niet ongesteld wordt is positief. Wel twijfel ik of ik nog door zal gaan met de utrogestan. Ik hoorde afgelopen maandag al gestopt te zijn, maar ik ben zo bang dat het fout gaat als ik ermee stop. Dat de progestan in mijn lijf misschien nog niet goed wordt aangemaakt door de ivf hormonen? En volgens mij kan het geen kwaad om ermee door te gaan? Ik lees op internet dat heel veel vrouwen die ivf doen tot 12 weken zwangerschap utrogestan moeten gebruiken. Hangt volgens mij van het protocol van het ziekenhuis af?

Soms denk ik, als ik nu stop met de utrogestan en ik zou ongesteld worden, dan heb ik tenminste wel duidelijkheid. Of als ik nu stop met de utrogestan en dan niet ongesteld wordt dan heb ik de bevestiging dat ik echt zwanger ben en dat 't goed gaat (dat het niet in stand gehouden wordt door de utrogestan..)

Iehhhh... kortom ik ben mezelf echt gek aan 't maken. Daarom probeer ik maar door hier op 't forum in mijn eigen dagboek te schrijven alles voor mezelf op een rijtje zetten en 't zo van me af te zetten.

Nou ja, voor nu: zaterdagochtend maar weer testen....

Als dan nog positief dan toch maar maandag bellen voor het maken van een afspraak voor een echo over 3 weken. Ik kan/durf het nog niet te geloven....

Als ik maandag nog zo onzeker ben, dan ga ik toch maar vragen of ik toch een bloedtest mag doen. Ik wil zo graag gaan genieten, maar het voelt nog alsof ik mezelf voor de gek houdt.

Ik had nooit verwacht dat als ik ooit positief zou testen ik zo onzeker zou zijn/blijven... Ik moet juist gewoon blij zijn en gewoon afwachten hoe het verloopt. (haha, ben nu dus al tegen mezelf aan 't praten... ik begin echt erg te worden )

Geplaatst

Op advies van het ziekenhuis heb ik vanochtend (2 dagen na testdag) weer getest.

Gelukkig zeer positief!!! Ik heb een clearbleu test gedaan (meet vanaf 25iu) en een predictortest (deze meet volgens mij vanaf 50 of 100 iu). Dit keer was er op beiden een duidelijke streep te zien. Het begint nu tot me door te dringen dat ik echt zwanger ben.

Uiteraard is het nog heel pril en dus onzeker, maar nu de test toch donkerder is dan 2 dagen geleden begin ik te geloven dat 't wellicht toch allemaal nog goed gaat.

Ik heb overigens geen symptomen meer. Niet misselijk e.d. De krampen die ik de afgelopen week had heb ik ook niet meer. Eerst was ik bang dat nu ik niets meer voel nadat ik flinke krampen had dat 't fout ging, maar nu de test een dikkere streep laat zien dan 2 dagen geleden, wil dat volgens mij toch zeggen dat 't hcg stijgt, dus dat is heel goed!!

Yoehoe!!! Het voelt echt als een mega wonder!!

Ik hoop zo dat oktober voor vele meiden op 't forum een positieve maand mag worden!

Geplaatst

Hi wens, wat een toestand zeg, maar aangezien je nu weer een dikke vette positieve test hebt, mag je het echt wel geloven hoor! Maar ik begrijp je onzekerheid heel goed. Ik heb afgelopen woensdag nacht behoorlijke buikpijn gehad, en ben naar de spoedeisende hulp gegaan. Daar bleek dat ik een lichte overstimulatie heb. Ze hadden ook voor mn hcg geprikt. Donderdag hoorde ik dat die 27 is en dat er dus wel wat gebeurt in mn buik! Gisteren moest ik weer naar de ivf centrum voor controle voor de overstimulatie en mn hcg is verdubbeld naar 50. Het is nog wel vroeg, want officieel krijg ik pas maandag een bloedtest. Ik ben dus wel zwanger, maar het moet maandag 150 zijn, wil het goed zijn. Ik ben nog wel erg huiverig. Heb gisteravond weer megabuikpijn gehad. Meot het echt rustig aandoen en heel veel drinken. Ook is mn infectiewaarde iets gestegen, dus ook daarmee moet ik voorzichtig zijn. Ik ga morgenochtend testen, want ik drink nu zoveel, dat ik denk dat een urinetest niet betrouwbaar is. Dus het is afwachten, ben blij dat het de goede kant opgaat, maar ja je weet maar nooit...

Lieve wens, hou er vertrouwen in en probeer te genieten!

Hoe gaat het met jou Wish??

xxx luna

Geplaatst

Nou Luna, Wat ontzettend vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Gaat 't weer een beetje met je? Kan me voorstellen dat jullie wel geschrokken zijn.

Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.

Ook hoop en duim ik voor je dat je hcg blijft verhogen!! Wat is dit toch super spannend en slopend hé!!

Heel veel sterkte en succes!! Ik denk aan je.

Liefs, Wens

Geplaatst

Hoi lieve meiden die ik pas net heb leren 'kennen' hier op het forum,

Wens,

Wat super dat die testen een mooie tweede streep laten zien!!!!

Luna,

Wowie, hcg in je bloed wat aan het stijgen is, wat geweldig zeg!!

Ik durf het aan om je te feliciteren!

Wel ontzettend vervelend dat je last hebt van je buik en dat je infectiewaarden verhoogd zijn.

Hoop dat dit snel zal verminderen en dat het hcg flink blijft stijgen.

Hier gaat het 'nog' goed.

Kreeg vanavond bericht dat Pregnyl de menstruatie niet uit zal stellen, wel een vals-positieve-zwtest kan geven.

Kijk in het topic "wie start er in maart 2010" voor de foto's van mijn zw-testen.

Ik heb getest om te kijken of dat er Pregnyl in mijn lichaam zat en om te kijken of dat het tweede streepje lichter aan het worden is.

Nu begin ik toch wat zenuwen te krijgen en het broekloeren is begonnen.

Had mijn menstruatie namelijk op 14 okt verwacht omdat ik op 29 sept Pregnyl heb gespoten om de eisprong te krijgen.

Heb op 1 okt dus de eisprong gehad.

Pfffff, het is hier dus ook erg spannend aan het worden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden