Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hei!

Nienke, wat leuk he, dat babbelen? Merel heeft een tijdje mamma gezegd maar dat is helemaal verdwenen uit haar repetoir. Dada is nu in. Ik ga in april naar nederland. Ze zou hierheen komen in maart maar dat gaat niet meer door.

Merel geeft de laatste tijd dingen aan je. Niet zomaar loslaten maar het gericht in je handen leggen. Zo schattig. Ze wil het wel meteen terug hebben haha.

Vandaag zo iets schattigs meegemaakt. Ik had voor haar een boterham met kaas gesmeerd en voor mijn man lag op hetzelfde bordje een grote boterham met aarbeienjam. Merel krijgt nog geen suiker dus ook geen suikerjam. Nadat ik mijn eigen bammetjes had gesmeerd draaide ik me om en...ik zag een meisje met een aarbeienboterham tegen haar voorhoofd geplakt, twee knuistjes die hem stevig vasthielden en een tongetje dat ijverig aan het likken was. Hmmm dat was lekker!

Ze stopt zowiezo alles in haar mond, gisteren bv een stukje houtskool. Voordat ik haar schoon poetste heb ik even een foto gemaakt.

[ATTACH=CONFIG]766[/ATTACH]

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach, wat (toch wel) schattig.

Grappig van die boterhammen. Kleintjes hebben een voorkeur voor zoet!

Hier ook babbelen, maar ook slaan met die handjes en knijpen. Je lip, oren etc. De spiegel is ook erg leuk en met je nageltjes langs verschillende stoffen die geluid maken ook. Ach, en al die leuke bekkies.....

Geplaatst

Ursela, heel veel sterkte met je moeder. Hopelijk kunnen jullien nog veel mooie dingen (samen) meemaken.Wat een leuke foto, dat houstkoolbekkie.. en wat een verhaal over die boterham met jam, ik zie haar echt al zitten genietern.

Ariva, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd. Wanneer ben je uitgerekend en ben jij zwanger geworden na behandelingen of ook al een wonderbaby?

ESK, fijn om te horen dat Thomas aan de beterende hand is. Hopelijk is de ziekenboeg bijna voorbij.

Geplaatst

Dames, bedankt voor de felicitaties.

Ik voel me goed in algemeen (soms duizilig of misselijk) , ik weet niet wanneer ik ben uitgerekend precies , ik moet nog voor de ofic. controle en ik schat dat ik op 2 maanden zit.

Echt blij word ik als mijn zoontje DANI weer gezond is. Hij heeft steeds 2-DE WEEK buikgriep en drenkt alleen melk klein beetjes. Veel huilt , jengelt en strek afgevallen.

Simonja , ik ben SPONTAAN zwanger geworden.. niet van de behandeling.

Allee dames, die zwanger willen worden stuur ik samen met bij deze VALENTIJNSDAG veel geluk mee.

Geplaatst

@Arriva. Gefeliciteerd! en sterkte met Dani.

@Ursula. wat een rotnieuws zeg... sterkte... is er al meer bekend?

hier ook nieuwe geluiden in de mamama sfeer en dadada sfeer. en ja, slaan en krabbelen aan stoffen en aan lippen, neus en oren trekken is ook favoriet!

tessa

Geplaatst

Jeetje arriva, dat is al lang buikgriep. Wat zei de huisarts hierover? Wanneer mag je voor een echo/controle?

Tessa, donderdag krijgen we meer te horen. Maar mijn ouders willen het er nu even niet over hebben. Ik zit nog vol vragen maar die laat ik rusten want ze kunnen het nu niet aan om het er met anderen over te hebben. Ik en mijn zus zijn de enige die ze op de hoogte hebben gebracht. Ze reageerden de laatste dagen niet op de telefoon/skype. Maar wel op een email die vol zat met merel-foto's. Blijkbaar hebben ze nu even dagelijkse dingen nodig.

Ben naar de verloskundige geweest, hartje weer gehoord. Is zo bijzonder om te horen (maar dat zit vast nog vers in jullie geheugen). We zijn beiden goedgekeurd.

Geplaatst

Ariva gefeliciteerd!!! Wat leuk!!! Zijn jullie ook helemaal blij?

Ohhhh nou ik wil wel de volgende zijn hoor die zwanger word hihi! Wat leuk al die wonderbaby's!!

Geplaatst

Ursela, wat is jouw Merel toch schattig met die zwarte toet!

Geplaatst

Heerlijk dat het goed gaat Ursula. Hoop met jouw mama ook. Sterkte.

Zo alweer naar cb. De vorige keer duurde het heel lang, nu zit er maar een maand tussen.

Geplaatst

Hi Ursula, wat moeilijk dat je ouders er niet over willen praten terwijl je nog zoveel vragen hebt... knap dat het je lukt dit even te laten rusten. ik zou mijn nagels ervan afbijten.. fijn dat het met jou en de baby zo goed gaat. wanneer ben je trouwens uitgerekend?

ik heb a.s. vrijdag weer de eerste afspraak bij de gynocoloog om te kijken voor het vervolg. Erg spannend..

En Arriva, weet jij al meer over je zwangerschap? heb je al een controle gehad?

tessa.

Geplaatst

ja dat klopt. dat willen we inderdaad. ik ben nl ook alweer 41. en ja, het zou toch fantastisch zijn als we kees een broertje of zusje kunnen geven. En als het niet lukt, dan hebben we dat in ieder geval geprobeerd...

Geplaatst

Hallo...

Ursela, ik heb volgende week een afspraak bij verloskundige en dan gaan we over allees weer over stap voor stap..Dus ik heb nog weinig idee , behalve het gevoel om zwanger te zijn en dat is nog leuker dan vorige keer met die ''balletjes'''.)Leuk dat juliie goed gekeurd zijn . Weet je ook geslacht of wil je niet weten ?

Kiet, bedankt, we waren eerst in ontkenninsfase en dan verbijsterd en nu zijn we blij ))))) wwanneer is jullie afspraak alweer ? ga je in natuurlijke cyclus doen of niet?

Tes , bedankt , ik hoop dat jullie ook lukt , succes vrijdag , want het lijkt volgens mijn kenissen leuk om 2 kindjes te hebben en zien ze opgroiejen samen.

Geplaatst

Tessa, het zou zeker fantastisch zijn als jullie Kees nog een broertje of zusje kunnen geven. Ik ga voor je duimen.

Ik kan me voorstellen dat jullie vrij snel weer willen beginnen als je 41 bent (niet lullig bedoeld hoor..haha)

Ariva, ik kan me voorstellen dat het nu nog leuker is om zwanger te zijn, zeker nu het zonder de mm is gegaan. Geniet ervan.

Kiet, het is waarschijnlijk langs me heen gegaan maar jullie gaan ook weer beginnen?

Wij zijn het er ook wel over eens dat we voor een 2e kindje willen gaan. Ons ziekenhuis (EMC) gaat eerst dicht tot 1/2 april omdat ze gaan verbouwen. De laatste terugplaatsing die zij nu doen is 8 maart en dat vond ik te vroeg.

Voor ons zou dus de eerste tp pas in mei kunnen plaatsvinden (cryo in natuurlijke cyclus).

Geplaatst

Dag dames,

Kom ook weer effetjes langs. Druk, druk, druk... weet soms niet waar mijn tijd blijft. Gelukkig zijn alle zieken weer beter, dat scheelt een hoop. De was van de zieken is inmiddels ook weer weggewerkt en het huis ziet er weer leefbaar uit. Thomas is weer vrolijk en blij en eet gelukkig ook weer normaal. Daar ben ik echt enorm blij mee, want de afgelopen 2 weken was redelijk tobben. Ook het aantal poepluiers is weer terug naar normaal niveau... ben ik erg blij mee, want 6 a7 luiers op een dag is echt véél voor poepluiers, zeker als het van die dunne vieze zijn :-) .

Zojuist had ik het idee dat mijn lepeltje in Thomas' mond langs iets schaafde en bij nadere inspectie zit er onder in z'n mondje een wit richeltje, dus het eerste tandje is onderweg. Volgens mij zag ik rechtsbovenin ook een richeltje, maar dat weet ik niet zeker. Dat zal er schattig uitzien: 1 tandje linksonder en eentje rechtsboven :tongueP:. Ik ben nu dus extra aan het genieten van de tandeloze lachjes die ik nu nog krijg, want binnenkort is dat dus voorgoed verleden tijd. Wat gaat het toch hard! Morgen is Thomas precies 8 maanden, de tijd vliegt echt voorbij.

Tessa, succes bij de gyn. Ik neem aan dat je gewoon meteen weer kunt beginnen, toch? Hebben jullie nog het geluk van cryo's of moet je echt een nieuwe IVF (of ICSI)?

En jullie dus wel cryo's, Simonja. Dat is op zich ook wel fijn, kan je relatief "rustig" starten, want ik neem aan dat het in een natuurlijke cyclus is??

Natasha, hoe was het op het bureau? Is Dési weer goed gegroeid?

Ursula, fijn dat je bent goedgekeurd. En ik snap best dat je ouders even rust willen, maar het lijkt me enorm frustrerend voor je. Hoor je morgen wel meer na de afspraak?

Kiet, Nienke en Rome, hoe is het met jullie kleintjes?

Geplaatst

Fijn dat alle rust weer terug gekeerd is Esk. Hier nog steeds geen tandjes hoor.... Ook geen omrollen meer.....

Ohw, wat fijn cryo's Dorine. (zei zij n btje jaloers...)

En Tessa ook alweer beginnen... Succes meiden.

Vandaag op het cb geweest. Dési is door de APK gekomen. Ze is nu 72,5 cm en 9695 gram, maar 45 gram gegroeid vergeleken bij een maand geleden. Gelukkig heeft ze genoeg spekkies. Zal haar nog meer op haar buikje moeten leggen willen we een kruipertje krijgen. Anders wordt het een kontschuivertje. Ga mijn best doen hihi. Hoef nu over 2 maanden weer heen voor voorlopig de laatste prikjes.

Geplaatst

ESK, wat fijn dat alle zieken weer beter zijn.

Natasja, goed dat Dési weer goedgekeurd is.

Wij hebben idd cryo's en die zullen in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst gaan worden. We hebben nog 6 cryo's maar dat klinkt mooier dan dat het is. Ze zitten namelijk met 3 in 1 rietje.

Zodra we dus een poging willen doen moeten ze er meteen 3 ontdooien en we willen er maar 1 per keer terug laten plaatsen. Kortom, dit zijn 2 pogingen maar wie weet blijkt dat straks genoeg te zijn.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Nou, ik weet het al een tijdje, maar kon het nog niet op het forum kwijt omdat ik eerst nog andere mensen wilde inlichten, maar nu dus wel: Ik ben ook zwanger! Ik ben half september uitgerekend! Helemaal spontaan en onverwacht. We hebben al een echo gehad en het hartje klopt, dus we zijn helemaal blij.

Als het nieuwe kindje komt is Thomas ongeveer 1 jaar en 3 maanden, dus het zal behoorlijk pittig worden, maar wel ontzettend leuk! We hadden het ook helemaal niet verwacht, dus het was een erg leuke verrassing.

Heb m'n eerste bezoek aan de vlos al achter de rug, over een maand weer terug. Over een week of 3 gaan we voor een combinatietest dus dan kunnen we kleintje nog even zien. Het is toch best onwerkelijk allemaal.

Geplaatst

Esk, gefeliciteerd! en half september al weer uitgerekend! wat een supernieuws! En fijn dat alle zieken weer beter zijn. ja, het is echt niet leuk als je baby niet wil eten. dan maak je je toch zorgen. en poepluiers zijn natuurlijk geen probleem, maar het fijne van hapjes eten is toch dat je baby wat meer gestructureerde ontlasting krijgt in plaats van dat dunne spul en om er dan ineens weer 6 per dag te hebben is toch wel even slikken.

ik ben ook er echt weer klaar voor om zwanger te worden. helaas moet ik wel weer een nieuw ICSI traject in. geen cryo's meer, maar wie weet valt het mee deze keer met de last van de hormonen en dergelijke. eerst maar eens horen wat ze a.s. vrijdag allemaal gaan zeggen over wanneer ik weer kan beginnen, gezien de policy een jaar wachten is na een keizersnede... ik hoop dat ze me meteen laten starten.

groetjes en fijne dag allemaal!

tessa

Geplaatst

Esk, Wat fijn dat je het hebt verteld. Ik hoop dat het meeviel. Nogmaals, enorm gefeliciteerd. Ik vind het zo enorm bijzonder dat er nu al drie dames spontaan zwanger zijn. Ik hoop voor de anderen die ook graag een tweede willen dat dit ook voor hun is weggelegd. En anders super veel succes in de mmm. '

Tessa, ik snap dat je niet lang wil wachten, het enige wat ik niet begrijp is die policy van 1 jaar wachten, in de kliniek hier (maar dat was een privekliniek) was er geen wachttijd na een keizersnede. Ik heb het er eergisteren nog met de verloskundige overgehad. In principe is er geen medisch bezwaar. Ook is het (noorse) beleid niet om nu weer een keizersnede te doen maar toch eerst te kijken of de natuurlijke manier misschien werkt. Er is een kans dat die niet werkt vanwege het herstel van de maagspieren en dan wordt er ter plekke een ks gedaan. Op het einde van de zwangerschap gaan ze in het ziekenhuis extra controleren of ik een natuurlijke bevalling kans heb. Misschien is het beleid bij een ander ziekenhuis anders? Maar eigenlijk vind ik na de zomer beginnen een hele goede tijdsplanning. Mocht het lukken zit er een mooi 1,5-2jaar tussen kees en zijn broertje/zusje.

Arriva, hoe gaat het met jou? Misselijk?

Hoe gaat het met de andere meiden die niet met een tweede (of derde) bezig zijn? Als jullie het vervelend vinden dat het hierover gaat hoop ik dat dit uitgesproken wordt. Ik kan me dat goed indenken. Natasja? Nienke? Anderen?

Zo naar de kinderarts, die gaat naar merel haar oogjes kijken. (die zijn ook zo mooi, kan er zelf ook uren naar kijken)

Geplaatst

@ Ursula. ik snap ook niet waarom die wachtpolicy er is. en ik ga ook zeker aankaarten dat ze er in noorwegen anders over denken. en ik sta gezien de geboorteafwijking van kees toch vanaf dag 1 onder controle van het ziekenhuis en moet ik sowieso in het ziekenhuis bevallen. waarbij wel geprobeerd wordt of het dan gewoon kan en niet via keizersnede.

maar aangaande pas beginnen na de zomer. ja, dat kan natuurlijk ook altijd. maar een beetje minder ruimte tussen kees en eventueel broertje of zusje vind ik ook echt niet erg hoor. stel ik wordt in juni zwanger, dan is het maart 2012 dat de baby komt. en dan zit er ruim 1,5 jaar tussen, iets meer zelfs.. ach, we zullen zien! Eerst maar eens zien of het nogmaals lukt! dit forum brengt in ieder geval positieve vibes!

heb jij trouwens al wat meer gehoord van je moeder?

groet,

tessa

Geplaatst

Dat meen je Esk! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ongelofelijk,wat een wonder zeg, al drie van ons clubje spontaan zwanger. Ik ben er een beetje verbaasd over, hopelijk zal dat mij ook ooit eens overkomen.Leuk dat er al weer zoveel meiden bezig zijn met een tweede kindje.

Hoe voel je je?????????

Goh, kunnen we een babyshower voor jullie organiseren.

Ik ben vanochtend weer wezen zwemmen, maar nu in het volgende groepje. Het eerste groepje was veel kleiner, met jongere kindjes. Nu waren we denk ik met 20 man en dat was erg wennen voor hem. Hij is al een beetje uit zijn doen door alle tandjes die hij krijgt en nu was het dan voor het eerst huilen en erg tegen me aan hangen.

Ze gaan in dit groepje veel onder water en ze leren veel meer. Hoewel hij daar eigenlijk nog een beetje te klein voor is, vind mama. Zo moet je in het water lopen, maja, dat kan hij natuurlijk nog niet. Verder gaat het super met hem, het is een vrolijk mannetje en eruggggg druk en beweeglijk. Ik zal binnenkort even kijken om de onderwaterfoto van het zwemmen te scannen en hier neer te zetten. Hij heeft sinds gisteren weer nieuwe geluidjes, nu als hij zijn mond dicht houd maakt hij hele gekke geluidjes en als ik het ook doe , doet hij het ook weer. Ook als hij aandacht wilt gaat hij een soort van jammeren, dat heeft hij nu ook door. En als hij maar denkt dat hij zijn bedje ingaat of op het aankleedkussen trekt hij een prullipje, erg grappig om te zien.

Natas, Lucas draaide in het begin ook een keer om en daarna lange tijd niet, maar plotseling had hij het door en was hij niet meer te stoppen. Het komt vanzelf wel.

Ursela, Weet je al iets meer over je mams, heb je er al met haar over gesproken?

Wat een mooi weer is het, ga straks lekker even wandelen, naar de winkels! Shoppen...

Geplaatst

ESK, wat een geweldig nieuws. Super gefeliciteerd.....

Dames, ik weet niet wat er gebeurd, drie van ons clubje die spontaan zwanger zijn.. hoera.... En nu hoor ik toch ook wel bij de dames die jaloers zijn hoor. Wij willen ook graag een tweede en goh, wat zouden we dit graag op een natuurlijke manier willen. Maar goed.. Misschien moeten we de vraag blijven stellen van: 'wie is de volgende....'???? hahahah

@Tessa, ik hoop dat jullie snel mogen beginne, ben erg benieuwd hoe het vrijdag zal gaan.

@Rome, ben erg benieuwd naar de onderwaterfoto's. Wat leuk dat jullie zo regelmatig gaan zwemmen.. Moet eerlijk toegeven dat dit er bij mij niet altijd van komt omdat ik toch weer (te veel) tijd in mijn werk stop...Maar dan wel thuis.

Groetjes dorine

Geplaatst

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd Arriva en Esk, wat super!! Jeetje, 3 al, vraag me nu af hoe vaak dat eigenlijk voorkomt, dat je na een IVF alsnog spontaan zwanger raakt.

Ook wel jaloers hoor! Maar vind het helemaal niet erg als hier over gebabbeld wordt.

Ik ben weer bezig met afvallen en heb stiekum al een plannetje in m'n hoofd voor een IVF daarna, maar mijn man is er nog helemaal niet mee bezig. Dus we zullen wel zien. Spontaan gaat het in ieder geval niet gebeuren, want ik ben vanwege de endo al lang weer aan de pil.

Afvallen is even gestagneerd, ben net terug van een lang weekend Londen en natuurlijk veeeels te veel gegeten. Dus even niet wegen en volgende week zien we wel weer. Vond het niet moeilijk om thuis gelijk weer op de gezonde voet verder te gaan, dus dat scheelt.

Voor het eerst 4 nachten zonder Milou (die was thuis met d'r vader), wel apart, maar ergens ook wel lekker even die verantwoordelijkheid niet. Maar wat fijn om haar weer te zien!!

Hier verder alles goed. Ik ben superdruk. Milou kan sinds een week echt goed terugrollen op haar rug en doet verwoede pogingen om vooruit te komen, maar dat lukt nog niet hoor. Eten doen we rustig aan, fruit gaat goed en groente (1 soort, nog niet gemend) steeds beter. Brood houdt ik nog even af. Misschien van het weekend een korst proberen. Wel hebben we een nieuw ritme voor haar en dat loopt erg goed.

7.00 pap uit een bordje (180+6+ 20 gram pap) (in 10 minuten heb ik die hele bak bij haar naar binnen geschept .. haha)

in de ochtend fruit, altijd na haar slaapje, want ze gaat na de fles weer snel terug naar bed

12.00 fles 150+5

16.00 avondeten + fles

19.00 fles 180+6

Ik vind het nog wel lastig om te bepalen hoe groot de fles na het avondeten moet zijn. Want volgens mij drinkt ze die altijd wel op, hoeveel ik ook geef. Dus nu meestal 120+4 of 150+5. Wil die wel snel afbouwen als ze meer avondeten eet.

Hebben jullie nog lang 4 flessen gehad?

Ik ga gauw avondeten voor mevrouwtje maken. Worteltjes en die vond ze tot nu toe nog niet lekker ....

Liefs!

Annelies

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden