Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Urs lief dat je aan me denkt!

Ik lees elke dag nog met jullie mee maar heb niet zo de behoefte om nog mee te praten,

ook omdat ik vaak achter de telefoon zit en die niet prettig typt.

Allereerst alle zwangere dames super gefeliciteerd en alles dames die het traject weer in gaan succes!

Onze kleine meid kan al een tijdje goed kruipen en staat ook al. Ze trekt zich overal aan omhoog en ze kan al wat stapjes zetten.

Ze heeft een activity tafel en die schuift weg als ze eraan staat en dan stapt ze erachter aan.

Ook zijn we al met haar gaan fietsen ze vond het super.

Sinds twee weken is ze zelf de BV aan het afbouwen :-(

Dit is haar eetschema

7:30 halve boterham of ontbijtkoek

10:00 BV

12:00 boterham

14:30 BV

17:00 avond eten

19:30 pyama papje

Ze drinkt gemiddeld 175 cc roosvice op een dag en eet tussendoor fruit en een koekje.

In de nacht komt ze nog 2x voor BV.

Verder is het een lekker stout en ondeugend meisje.

We gaan maandag lekker een weekje weg heb er zin in!

Ik blijf lekker bij jullie meelezen maar zal niet veel reageren.

Groetjes

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk wat van je te horen Marchan en heel fijn dat het goed gaat met de kleine meid. Veel plezier met jullie weekje weg.

Ik verschoon ook op de bank Nienke :-). Julian had waarschijnlijk gewoon zin om jullie een weekje rust te geven. Heb je ook gehoord dat die bal ook zegt: lieveheersbeestje? Dési zit daar ook aldoor aan de trekken en te slaan.

Ze is nog steeds ziek, vandaag 39,5 koorts. Het arme zieltje. Snot komt uit haar oogjes en al. Vandaag had ze dan ook een pyamadag. Ze slaapt veel, eet weinig, maar drinkt nu wel goed.

Heb vandaag in de regen mijn fiets opgehaald. Hij is prachtig, al zeg ik het zelf.

Geplaatst

Natas, Wat leuk dat je je fiets hebt opgehaald. Nu hopen op mooi weer en dan kunnen jullie lekker gaan fietsen. Ik moet nog steeds gaan kijken voor een fietsstoeltje, het lijkt me zo leuk om te gaan fietsen met hem. Ik zie het al helemaal voor me dat hij het helemaal geweldig vind :-), ben benieuwd. Ik hoop snel even te kunnen gaan kijken voor een stoeltje.

Ik verschoon Lucas altijd boven op zijn aankleedkussen, meer automatisme. De bank vind hij helemaal geweldig, hij kruipt van de ene naar de andere kant, gaat staan en laat zich dan achterover vallen op zijn billen, hi,hi, een kleine drukte maker is het.

Marchan, Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat. Ik vind het wel jammer dat je niet zo veel meer meeschrijft. Ik vind het altijd erg leuk om al jullie ervaringen en verhaaltjes te lezen. Maar ik snap het wel hoor. Wat heerlijk dat jullie een weekje weggaan, waar gaan jullie heen? Heel veel plezier met je gezinnetje. Wat knap zeg dat je nog steeds borstvoeding geeft.

Nienke, Wat lekker om een weekje vrij te zijn geweest. Jammer dat Julian nog niet doorslaapt. Word hij wakker omdat hij honger heeft of word hij gewoon wakker. Lucas werd altijd om dezelfde tijd wakker in de nacht, altijd rond 3 a 4 uur. Nu word hij in de ochtend altijd om 6.00 wakker, dus de wekker hoeven we niet te zetten :-)

Na alle positieve verhalen heb ik het weekend die bal voor hem gekocht en hij vind hem geweldig!! Ook vooral het lieveheersbeestje, daar kan hij de hele tijd mee zitten te spelen. Bedankt voor de tip! Hij vind boekjes ook erg leuk om in te kijken, dan zit hij even op zijn gemak in de box te kijken.

Geplaatst

Natasja, volgens mij zag ik net dat het woensdag / donderdag super zonnig gaat worden. Temperatuur is nog niet echt hoog maar met een zonnetje is het vast lekker fietsweer.

Thx dames voor jullie steun. De crematie viel uiteindelijk wel mee. Ik vond het wel heel moeilijk om langs de kist te lopen maar ik heb het voor mijn vriendin gedaan en die vond het ontzettend fijn dat ik er was.

Ik heb net ook een mamafiets gekocht. Een Union met een Yepp kinderzitje. Ik kon mijn 'oude' fiets inruilen en kreeg hier nog een hoog bedrag voor terug. Super goeie deal gemaakt, voor mijn gevoel althans.

Kiet, fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen. Heel veel succes.

Geplaatst

Haha, dan kan jij ook lekker fietsen woensdag/ donderdag (geintje). Altijd een lekker gevoel als je een super deal gemaakt hebt.

Fijn dat je je vriendin tot steun kon zijn - en kan blijven zijn. Petje af hoor.

Geplaatst

@Dorine, heel knap van je! Gevoelsmatig had je misschien niet veel keuze, maar niet iedereen doet het je na.

@Romè, hij wordt een paar keer per nacht wakker, altijd huilend of jammerend. Bijna alle keren is de reden onbekend en dan kan ik hem met zijn speentje wel weer in slaap krijgen (hoe eerder je naast zijn bed staat met de speen in de aanslag hoe sneller hij inslaapt). Alleen als hij rond 4 a 5 uur wakker wordt dan slaapt hij niet meer in totdat hij een flesje heeft gekregen.

Vandaag weer aan het werk en het was met recht een K.Tdag. Mag ik iemand plaatsvervangend wurgen?!?! Arghhhhhh. Morgen hopelijk beter.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Dat is balen Nienke, het lijkt me erg vermoeiend als hij een paar keer wakker word in de nacht en dan elke nacht. Lucas heeft weleens dat hij 's avonds huilend wakker word, dan pak ik hem bij me en kan hem daarna weer terug leggen en dan slaapt hij weer heel snel verder. Geen idee wat er aan de hand is. Als hij overdag lang slaapt word hij ook altijd vrolijk wakker, maar als hij heel kort slaapt word hij huilend wakker en is hij niet te troosten.

Ik hoop dat je dag vandaag beter gaat op je werk! Of ben je lekker vrij vandaag?

Hij is nog steeds strontverkouden en niet in zijn hum.

Geplaatst

Als Kees 's avonds wel eens wakker wordt (als dit gebeurt is dit meestal voor 23.00 uur) dan is het net als bij Lucas een kwestie van even oppakken en dan valt hij eigenlijk meteen tegen mijn schouder aan weer in slaap. en dan leg ik hem na 5 minuutjes met hem geschommeld te hebben in de schommelstoel weer terug in zijn bedje. meestal gaat dat goed. alleen niet als hij zich echt niet lekker voelt, ziek is, zoals vorige week woensdagnacht, donderdagnacht en vrijdagnacht. toen heeft hij eigenlijk 3 dagen afwisselend op mijn buik geslapen en tussen ons in.

gelukkig is hij weer opgeknapt, behalve dat hij nog verkouden is. Ook heeft hij nu al een paar keer enorme volle luiers en een beetje dun (sorry voor onsmakelijkheid) en moet ik alles verschonen. Ik denk dat dit door doorkomende tandjes komt. dus hopelijk komt het tandje snel want het moet toch niet lekker zijn om helemaal onder je eigen derrie te zitten...

verder is hij gelukkig weer de vrolijkheid zelve en ondanks dat hij voor het eerst gisteravond nauwelijks wilde eten (alleen wat fruit en veel water en ietsjes later een klein flesje) heeft hij toch de hele nacht doorgeslapen.

Geplaatst

Wij hebben dat met Thomas ook heel lang gehad, maar dan 1 x per nacht, zo rond 5 a 6 uur. Nu lijkt dat beter te gaan, hoef er minder uit, maar hoor hem nog wel rond die tijd. Hij slaapt dan zelf weer in... vorige week had hij zelfs ZELF zijn tut gepakt. Ik helemaal blij, want dat is natuurlijk geweldig! Helaas was dat eenmalig, maar ik heb goede hoop.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP, ik ben zo moe, wil slapen, maar moet eerst nog tot de middag werken. Gelukkig kan ik dan braaf een middagslaapje doen...

Hier zijn de eerste twee tandjes door. Ze zijn nog niet op uiteindelijke grootte, maar wel duidelijk te zien. Schattig hoor! Verder heb ik weinig te melden, hij doet het goed, ons manneke.

Edit: die vieze luiers herken ik wel, heeft Thomas ook een aantal keren gehad, bah!

Geplaatst

Hee Dorine,

gelukkig is het mee gevallen. en fijn dat je er voor je vriendin kon zijn.

Leuk een mamafiets! wij hebben ook het zitje van Yepp is een fijn zitje Zoë zit er lekker in.

Nienke hoezo had een een K.T dag op je werk??

Esk Leuk 2 tanden!! bij Zoë komen ze ook door

Geplaatst

Hei hei, even snel want moet nog avondeten voordat ik over een twintig minuten naar mijn werk rij.

We krijgen een jongetje! En alles zag er gisteren goed uit op de echo. Een broertje voor merel.

Geplaatst

Wat leuk Ursela, Een klein broertje voor Merel. Gelukkig zag alles er goed uit op de echo. Heb je lekker genoten om even naar binnen te mogen kijken? Ook spannend hè?!

Werkse vanavond. Mag je tot laat werken? Werkte je nou in de zorg?

Ik ga even lekker in bad, die nu al aan het vollopen is.

Gast Nienke79
Geplaatst

Wow Ursela, wat leuk dat jullie een jongetje krijgen. Wat gaat de tijd snel zeg. Niet aan gedacht dat je nu al zo ver in je zwangerschap zit dat je het al weet.

@Romè, we zijn het inmiddels gewend. Julian heeft in die 8 maandjes die hij nu bijna is misschien hooguit 20 nachten echt doorgeslapen (van minimaal 23:30 tot 06:00). Nu ben ik soms zelfs meer moe als ik eens 6,5 uur achter elkaar doorslaap dan dat ik 5 uurtjes gebroken meepak, haha. Mijn man heeft echter wel meer slaap nodig dan ik. Natuurlijk lijkt het me wel heerlijk wanneer hij ooit zijn draai echt te pakken heeft en lekker het klokje rond slaapt.

De K.T dag heb ik vandaag gelukkig redelijk achter me kunnen laten. Het kwam erop neer dat mijn teamleidster ontzettend overdreven reageerde op een email die ik haar en mijn collega had gestuurd. Daarin vertelde ik hen welk gevoel ze me hadden gegeven door mij te passeren bij het maken van een belangrijke beslissing over het werk waar ik mijn eentje verantwoordelijk voor ben. Net als ik 4 daagjes vrij ben. Het was een hele eerlijke mail (een mail omdat beide dames niet aanwezig waren) en het was geen aanval, maar zij pikte het totaal verkeerd op en ging redelijk tegen me te keer. Uiteindelijk ging het dus niet meer om wat zij gedaan had maar om wat ik volgens haar fout deed. GROMM. Sloeg echt nergens op. Mijn collega waar het ook aan gericht was snapte me wel volkomen. Omdat ik toch begon te twijfelen aan de toon van mijn mail heb ik hem zelfs nog aan anderen laten lezen en niemand vond het een harde mail. Nou ja, kortom. Trut. Haha. Uiteindelijk heeft ze vandaag haar excuses aan geboden. Niet voor haar reactie (nog steeds een klein, maar mee-leefbaar GROMmetje dus :-P), maar wel voor het feit dat ze die beslissingen zonder mij hebben gemaakt. Ik kijk nu al uit naar ons bedrijfsuitje aanstaande vrijdag ;-).

Ook leuk nieuws, afgelopen zondag hebben wij Julians kersverse achterneefje gezien, Killian. Hij is zondagochtend thuis geboren, na 2,5 uur weeen en 4 keer persen (nou zwangere dames, daar wilen jullie vast voor tekenen). Het is het tweede kindje van mijn mans beste vriend/neef.

Wat is Julian dan al groot vergeleken bij die hummel!!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Ursela wat leuk!!! Wat ben je al ver in je zwangerschap dat je al weet wat het word krukboor heb je een meisje en een jongen!

Nienke wat raar van je collega! Nou gelukkig heeft ze haar excuses aangeboden.x

Gefeliciteerd met jullie achterneefje!!

Geplaatst

ursela, wat fijn dat het goed gaat en wat ben je alweer een eind op gang als jullie al weten dat het een jongen is. Super leuk, een meid en een jongen.

Nienke, gelukkig dat je vandaag een betere dag had en wat super vervelend zo'n nare streek van je collega.

Geplaatst

Wat een rotstreek Nienke! Kan me voorstellen dat je een ***dag had. Van harte met je nieuwe achterneefje. Wat een snelle bevalling zeg, super moet dat zijn.

Wat een mooi weer is het vandaag.

Vinden jullie kindjes muziek ook zo leuk? Hij vind het helemaal geweldig en begint te lachen als hij muziek hoort.

Hij begint ook een beetje te zwaaien.En alles gooit hij de box uit en mama maar oppakken. Hij is nog steeds niet in zijn hum, huilerig en hangerig. Misschien een sprongetje, meer tandjes zie ik "nog" niet.

Geplaatst

Rome, wat een super leuke foto's. Hopelijk is hij snel weer in z'n hum. Muziek vind Wessel ook leuk, hij vind het prachtig als ik met hem dans.

Natasja, ben je al wezen fietsen? Ik heb de fiets nog niet.

ESK, hopelijk gaat het weer wat beter met je vermoeidheid.

Geplaatst

Hei!

Kiet, krukboor een jongetje en meisje? Haha, leuk he, die mobiele communicatie. Waar komt het woord krukboor vandaan? Gebruik jij dat zo vaak, haha. Oei, alweer begonnen, spannend. Go Eitjes GO!

Hoe is het in de ziekenboeg, is milou alweer beter? En jouw dametje natasja?

Marchan, leuk om van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is dat jacelyn steeds minder bv wil. En als stappen, wat worden ze zooo snel groot! Veel plezier op je weekje weg. Hoe is het met je man zijn werk? Nog iets gevonden?

Rome, wat een grappige foto's. Hadden jullie express alle drie spijkerkleding aan of was dat toevallig? Ik werk inderdaad in de zorg, in de thuisverpleging. Rij rond en verzorg mensen. Een avonddienst is van 19 tot 23. Dat vind ik normaal heerlijk, vooral goed te combineren met het zijn van mamma voor merel maar nu voelt het soms als een driedubbele baan. Eerst de hele dag merel-mamma-baan, een zwanger-zijn-baan en mijn gewone werk. Merk dat dagdiensten me wat makkelijker vallen nu.

Dorine, gelukkig dat het ietsje meeviel, en erg fijn dat het je gelukt is je vriendin te steunen in deze moeilijke tijd.

Nienke, tja, dat heb je vaak met emails, mensen voelen zich snel aangevallen, vooral als de kritiek terecht is. Niet een doordachte reactie van haar. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze het toch liever in een rechtstreeks gesprek had gehoord. Het is immers niet makkelijk om met kritiek om te gaan (zegt kruidjeroermeniet wbt kritiek, ik kan me namelijk voorstellen dat ik zelf ook overhaast en dus ondoordacht zou reageren). Maar ik snap ook dat jij het 'vanjeaf' moest hebben en aangezien je collega's niet te spreken waren dat je voor een email hebt gekozen. Nuja, ik vind het goed dat ze haar excuses heeft aangeboden. Hopelijk heb je dit soort stress-situaties niet te vaak?

Tessa, fijn dat kees wat beterder is.

Esk, ik stond er een beetje van te kijken dat je schreef dat thomas zelf zijn tut had gepakt. Merel doet dat altijd en ik wist niet dat dit niet zo was bij andere kindjes. Als ze wilt dat ze een extra avondkroel krijgt gooit ze hem hard door de kamer, dat hoor ik op de babyfoon, TOK. En even later TOK. Ze heeft er twee in haar bedje liggen, vind ze enorm grappig om te mogen kiezen.

En hoe gaat het met de andere zwangeren? Esk, Arriva? Is het goed te doen? Ik ben nu in mijn 19e zwangerschapsweek aanbeland. De goede periode, buik nog niet te groot en moeheid nog niet te erg.

Geplaatst

haha Ursela! ik moet het even terug lezen ik dacht krukboor wat bedoel je?? maar ik zat op de ipad en die veranderd zelf woorden haha ik bedoelde dus... leuk hoor! hahhaha

Geplaatst

Ik wilde nog wat foto's plaatsen, hier komen ze; de afgelopen dagen genomen.

[ATTACH=CONFIG]877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]878[/ATTACH]

Merel heeft een nieuwe hobby, het leeghalen van de keukenlade. Ze kan bij de onderste, die zit vol hand-thee-poets doekjes. Dan kruipt ze erheen, hijst zich op en schuifelt haar knietjes erbij totdat ze overal goed bijkan. Ik moet zo enorm lachen als ik haar bezig zie. Tja, waarschijnlijk is het niet iets wat handig is om aan te leren. Maar ach, nu doe ik gewoon ervan genieten.

Geplaatst

AH, gaaf Ursela, een broertje voor Merel! Goh, dat gaat best snel (als je het zelf niet bent ... haha).

Ik moet wel lachen om Merel die de spenen uit haar bedje gooit. Milou heeft een slaapzak aan met mouwen en die zijn iets te lang, dus ze kan niks pakken. Bovendien ligt ze zo ingestopt, ze beweegt zich 's nachts niet. Wordt met haar armpjes nog ingestopt wakker. Afgelopen nachten betekende dat ook 4 keer de speen geven, want als ze niet lekker is, heeft ze die wel nodig. Nienke ... echt respect hoor, al 8 maanden er steeds uit. Ook al is het maar even, lijkt me heel zwaar.

Milou is weer aardig in haar hum. Ik moest haar gistermiddag bij het KDV ophalen met koorts, terwijl ze de 5 dagen ofzo ervoor steeds verhoging had gehad. Maar eigenlijk had ze daarna, sinds gistermiddag ineens weer een normale temperatuur. Net of het er echt even uit moest. Ze eet nu ook weer goed.

Heb brood voor haar gekocht, wil ik vanaf vrijdag toch maar eens proberen ... al is mama er nog niet helemaal aan toe!

Vandaag at ze voor het eerst bloemkool met aardappel (normaal alleen 1 soort groente) en dat vond ze ook prima.

Ze drinkt nu elke dag sap van 1 sinaasappel en in het fruithapje geef ik elke dag een pruim, het lijkt haar ontlasting goed te doen. Dus dat blijf ik voorlopig doen.

Hebben jullie gelezen van Miepie haar drieling? Bijzonder hoor, bijna onvoorstelbaar .. dat je inees drie babietjes hebt! En zo klein nog.

EDIT: leuke foto's Ursela!! En Rome, superleuke fotoshoot met Lucas!!

Geplaatst

Ursela, leuke foto's. Merel heeft echt al veel haar, super leuk met zo'n speldje erin.

SJSL, fijn dat Milou zich weer beter voelt, nu hopen dat het zo blijft. Ik heb gisteren het verhaal van Miepie bijgelezen, idd heel bijzonder. Wat een kleine hummeltjes maar in elk geval hebben ze een goeie start gehad.

Nienke, hoe is het nu op jouw werk?

Ik ben de afgelopen maand (tussen alle ellende door) ook bezig geweest met een nieuwe baan. Ik ben in gesprek gekomen met één van de grootste concurrenten van mijn huidige werkgever en die hebben mij een heel leuk aanbod gedaan. Ik heb er een maand lang over getwijfeld (terwijl ik normaal helemaal geen twijfelaar ben) of dit wel het goeie moment was om deze stap te maken. Nu heb ik de knoop doorgehakt en heb 'ja' gezegd. Vanaf 1 mei zal ik starten bij mijn nieuwe werkgever.

Ook dit is een detacheerder dus ik heb geen idee wat mijn nieuwe opdracht gaat worden en waar ik terecht ga komen. Hopelijk wordt mijn reisafstand niet meer dan nu maar dat zie ik tegen die tijd wel. Voor nu ben ik blij dat ik de stap genomen heb en ga ik genieten van het voorruitzicht op een nieuwe start :-)

Geplaatst

Oei, spannend dorine. Wat doe je normaal (als je wel weet wat je gaat doen op je werk?).

Annelies, vervelend he? Al dat nieuwe eten, ben je net ergens aan gewend staat de volgende fase alweer voor de deur. Maar ik merk aan merel dat ze het heerlijk vind brood en groentes te eten. Ook bijzonder dat ze echt proefd als er iets nieuws voor haar ligt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden