Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien moet je dat gewoon (niet verwijtend) zeggen. Dat je het leuk vind voor hem, maar dat je je vader mist. Dat je graag wat meer contact wilt, zoiets?

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dan begrijp ik het helemaal.dat je 'teleurgesteld' bent. Johan heeft om die reden gebroken met zijn vader. 12 mei vorig jaar is ie op Dési zijn verjaardag geweest met zijn vriendin (dom wijf), 12 november kwam ie pas weer! Dat terwijl hij sinds een jaar op 10 km afstand woont. Hij is meer bezig met haar kinderen en kleinkinderen dan zijn eigen enige kleinkind. Dat hij geld wilde geven voor sinterklaas om zelf iets voor D te kopenschoot Johan in het verkeerde keelgat, toen zei hij dat ie zou komen en had hij een lulsmoes dat hij twee uur larer kwam. Klaar!!! D heeft dus geen opa's en maar 1 oma.

Maw om wat hij zou nu aandoet zou ik uit mijn vel ploffen. Ha, niet dat je met hem gelijk moet breken hoor hihi. Bij mij was het alleen mijn schoonpa maar.

Geplaatst

Hei!

Ik ben meer iemand van de vergevende, koppige, blijven proberen, gesprekken hebben lijn, zonder het te veel van mezelf te laten kosten. Ik probeer, als ik boos of geergerd of triest ben door het handelen van iemand anders eerst bij mezelf te zoeken. Ik ben degene die behoefte heeft en het belangrijk vind dat mijn kind contact heeft met opa/oma. Ik ben degene die andere prioriteiten stelt. Ik moet een manier vinden om daarmee om te gaan. Ik moet niet proberen anderen te gaan veranderen. Ik wil liever kijken of ze met mij meegroeien. Ik zou er nooit voor kiezen om voor altijd contact te verbreken, maar wel verschil aangeven in hoe verre de deur open staat. En als het me echt te veel is alles, na een periode weer opnieuw beginnen. Mensen kunnen veranderen. Iemand moet de eerste stap zetten, uiteindelijk maakt het niets uit wie dat doet, meer hoe er mee wprdt omgegaan.

Wat niet wegneemt dat het enorm lullig is om opeens opzij geschoven te worden door je pa/schoonpa.

Vergeten te vertellen dat je in noorwegen zit is erg extreem. Maar misschien zit er wel een onbewuste drijfveer achter. Je vader heeft het nodige meegemaakt de afgelopen jaren. Na het verlies van jouw moeder en de confrontatie met zijn eigen ziekte, de daarmee gepaard gaande onzekerheid kan het best logisch zijn dat je bedenkt: Carpe Diem. Daarnaast kan het meespelen dat jij hem aan je moeder doet denken, een verdriet dat niet 1.2.3. weg zal zijn en onbewust een ontwijkend gedrag kan veroorzaken. Je vader heeft (nog) niet geleerd hoe het is om opa te zijn. In de tijd van wessel was je moeder ziekte en haar overlijden allesoverheersensd en daarna zijn eigen ziekte tijdens jouw zwangerschap, gevolgd door een nieuwe vlam. Ik denk niet dat hij echt snapt hoe zijn nieuwe rol als opa in elkaar kan zitten. Misschien heeft hij extra hulp nodig om daar in te groeien?

Maja, dit gezegd blijft dat dit betekend dat het jou heel veel energie en verdriet gaat kosten om hieraan te werken. Je bent nu opeens niet alleen je moeder kwijt maar ook je vader. Auw meiske, dat is niet niks. Ik hoop dat het je lukt hem terug te vinden. Dikke omhelzing.

Natasja, het is gevoelsmatig toch iets anders met schoonouders dan je eigen ouders. Wat ontzettend jammer voor desi en johan. Hoe reageerde je schoonpa hierop? Niet?

Mijn man had geen contact met zijn vader, ik heb zijn vader ook nooit ontmoet. Maar dat was een alcoholist die zijn kinderen sloeg en moeders probeerde te vermoorden. Hij was te zien in een documentaire van anton corbijn over zwervers in amsterdam. Hij is 3 jaar geleden overleden, we zijn niet naar de begravenis geweest.

Oh, wilde nog meer schrijven maar storm wil aandacht.

Geplaatst

Hi, Johan heeft eerder geen contact met zijn vader gehad. Toen hij met mij ging is dat door mijn aandringen weer gekomen. Ben zelf nl ook van bkijven proveren, probleem bij mezekf zoeken. Ik begrijp Johan nu volkomen dat hij toen en nu klaar was en is met zijn pa. Erg jammer voor hem en Dési, maar het is niet anders. Hij weet waar ons huis woont mocht hij zijn kleindochter willen zien. Sinds eind november heeft huj daar geen behoefte aan gehad.....

Geplaatst

Hoi Meiden!!

Natasja je mag toch over 2 dagen testen? Spannendddddd! ik ben zo benieuwd!

Dorine wat fijn dat Lauren doorslaapt! heeft ze vannacht ook goed geslapen? dat scheelt enorm he dan voel je je gelijk een ander mens als je er snachts niet uit hoeft!

wat vervelend van je vader ik kan me voorstellen hoe je je voelt ik heb het een beetje met mijn broertje hij kwam voorheen echt een paar keer per week langs om met zoë te spelen (naar mijn idee kwam hij een beetje te vaak haha) maar nu heeft hij sinds eind vorig jaar een vriendin en heeft hij het zo druk dat hij bijna nooit meer komt hij heeft mason denk ik 4x gezien dat vind ik ook wel jammer maar ik snap ook dat hij nu lekker aan het genieten is met zijn vriendin maar ik vind het toch jammer dat hij nog maar zo weinig komt.

wij hebben hier bijna geen last meer met niet eten zoë is dol op eten haha en als ze niet eet dan gaat ze ook zonder toetje naar bed.

Gisteren met Mason naar het CB geweest hij is al 62cm en 6350gram!

Geplaatst

Mijn ouders passen elke vrijdag op de meiden. En zijn ouders zien we gemiddeld om het weekend. Ik heb zelf ook nog al mijn opa's en oma's en die zien we ook regelmatig. Vooral die van mijn moeders kant die wonen hier om de hoek en hebben wat meer hulp nodig dus die zien we bijna elke dag. En mijn man heeft nog 1 oma die zien we altijd op verjaardagen.

Geplaatst

Kiet, goed om weer eens wat van je te horen. je was zoooo stil.. hahah

Mason is ook al een flinke knul.

Natasja, hoe gaat het met de spanning?

Ik heb mijn pa gesproken. Hij belde mij en vroeg wederom niet naar de kinderen oid. Ik heb 20 minuten moeten aanhoren hoe het ging met z'n vriendin, haar zoon, zijn vriendin, de vriend van et etc etc.

Toen was ik het beu en heb ik er iets van gezegd. Hij werd helemaal stil en wist niet wat hij moest zeggen. Ik heb (niet verwijtend) aangegeven dat ik begrijp dat zij heel belangrijk voor hem is omdat hij verliefd is maar dat er nog meer mensen om hem heen zijn.

Ik heb aangegeven dat ik hem mis als vader en dat ik het vreselijk jammer vind dat hij Lauren maar zo weinig heeft gezien. Ook heb ik gezegd dat het pijn doet dat hij niet eens naar de kinderen vraagt.

Het leek alsof hij het toen pas in de gaten had maar ik ben erg benieuwd. Ik heb hem gevraagd of hij as weekend nog eens een dagje wil komen en hierop kreeg ik het antwoord dat hij dan eerst moest vragen of zij tijd had... Nou, ik kon hem wel vermoorden.. haha

ik heb aangegeven dat hij ook zonder haar kan komen. Ik ben tenslotte zijn dochter en heb met haar nog helemaal niets. Hij zou mij afgelopen maandagavond gebeld hebben om af te spreken wanneer hij dit weekend zou komen want dan kon hij eerst met haar overleggen.

Jullie begrijpen het al... hij moet nog steeds bellen... Kortom, ik ben erg benieuwd of hij het nu wel / niet begrepen heeft, we zullen het zien.

Gisteren ook met Lauren naar het CB geweest. Ze is 58,5 cm en 4600 gram. Ze heeft wel een klein beetje een afgeplat hoofd dus ik moet nog meer opletten dat ze geen voorkeurhouding houdt. Ik zit er nu steeds bovenop maar ze draaid haar hoofd zelf alle kanten op. Begrijp dan ook niet zo goed dat het aan 1 kant iets platter is...

Afgelopen nacht was weer top. gisteren om 22.30 uur gegeten en toen pas weer om 06.30 uur. Maar ja, ze heeft gisteren wel prikjes gehad dus misschien daarom nog langer geslapen dan anders.

Hier nog wat foto's van mijn schatjes.

[ATTACH=CONFIG]3971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3972[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een schatjes!!!

Heb een ongigevoel, dus vandaag niet zo lekker in mijn vel. Ben maar gaan shoppen. Trampoline met net en een wickorstoeltje voor Dési (alvast voor haar verjaardag) ;-)

Geplaatst

Ja klopt heb wel meegelezen hoor! We hadden vorige week lekker 10 dagen samen vrij en hebben volop genoten van de kids! Ze zijn zo lief samen ik schiet er regelmatig van vol de hormonen zijn mijn lijf nog niet uit haha volgende week dinsdag moet ik weer werken! Het is echt omgevlogen!

Ja Mason is echt al een grote Knul! Heb even in het boekje van zoë gekeken zij was met 3 maanden 5200 gram dus meer dan een kilo lichter voor zon klein mensen best veel haha.

Het lijkt alsof je vader het nog niet echt heeft begrepen maar hopelijk belt Hij nog!

Oh natas ik hoop zo van niet!! Ik duim voor je!

Over verjaardagen gesproken.. Ze komen er alweer bijna aan! Wat gaan jullie geven?

Ik zat te denken misschien een speelgoedkeukentje omdat zoë altijd wil helpen met alles.

Geplaatst

oh Natasja, ik hoop ook dat het niet doorzet. Ik blijf nog ff duimen voor je.

Kiet, wat heerlijk dat jullie zo lang samen vrij waren. Vind jij ook dat het verlof nu veel sneller gaat dan bij je 1e kindje? ik vind ook dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben over 4 weken samen een weekje vrij en gaan dan lekker naar Center Parcs in Winterberg met z'n vieren. Heb er nu al veel zin in.

En oh ja, ik kan ook nog wel volschieten hoor.. hahah

Ik denk dat Wessel een werkbank gaat krijgen of een glijbaan voor in de tuin.

Geplaatst

Dorine, wat goed van je dat je eea rustig tegen je vader heb kunnen zeggen. Echt knap. En nou hopen dat ie het ook gaat snappen.

Een water- en zandtafel
Krijgt Milou ook! Van opa en oma, we hebben 'm nu alvast gekregen, zodat hij mee kan op vakantie.

Wij weten nog niet wat we Milou gaan geven. Zit ook te denken aan een keukentje (die van Ikea is zo leuk), maar we weten niet zeker of ze dat ook echt leuk gaat vinden.

Van andere opa en oma krijgt ze een zandbak en ik heb al wel een lijstje met allemaal klein speelgoed (heb een tijdje terug gegoogled op kado's bij 2, kwam veel leuke ideeen tegen). Kan ze hier wel overtypen als iemand interesse heeft.

Mijn man is gisteren 40 geworden en ik had een surpriseparty voor hem georganiseerd afgelopen zondag. Was heel geslaagd, Milou was ook mee (we waren er van 16.30u tot 21.15). Ze deed het hartstikke goed.

Als kado heeft ie van mij een lang weekend weg gehad, naar een park in Belgie. Superveel zin in ook!

Geplaatst

wat leuk dat je een surpriseparty had geregeld en nog gefeliciteerd uiteraard!

Wij hebben ook heel wat cadeautjes op Wessel's lijstje staan maar het zijn veel grote cadeau's zoals een loopfiets, een glijbaan etc

Geplaatst

Wat is een wickorstoeltje natasja? Ik heb er op gegoogeld maar er kwam niets uit.

Veel geschreven, gezellig. Ik probeer te reageren maar storm kruipt de kamer rond en merel zit hem achterna. Half oog op het scherm en half oog op de twee rakkertjes.

Veel vakantieplannen, heerlijk! Wij gaan volgend weekend kamperen, voor het eerst met onze grote nieuwe tent, haha, wordt zeker een test of wij nog lief tegen elkaar kunnen zijn na een puzzeldrama met tentstokken en twee kleintjes die om aandacht vragen. We dachten aan deze camping:http://www.visitkristiansund.com/no/Produkt/?TLp=43029

Twee uurtjes rijden en bij de zee, zin om schelpjes te zoeken met de kinderen. Ik heb gisteren wat spulletjes besteld, uitklaptafel, keukenhoekje, gasstel. Maar goed dat we een aanhangwagen hebben gekocht. We wilden eerst een vouwwagen kopen maar het idee van een aanhangwagen en daarin een tent flexibeler.

Merel heeft voor het eerst een zin gezegd: jeg vil ikke. Dat betekend, 'dat wil ik niet'. En storm zwaait nu terug als je naar hem zwaait.

Kiet, fijn om te lezen dat je zo geniet van je twee lieverds. Ik vind die keukentjes ook schattig maar ben bang dat ze er niet mee gaat spelen. Heb een keer een verhaal gelezen over een jongetje (maar die was al vier) die voor zijn verjaardag een echte pan wilde hebben en geen speelkeukenspulletjes. Hij wilde ECHT kunnen helpen en koken. Als ik zoiets zou kopen zou ik daarom kiezen voor echte keukenspullen maar dan wel berekend op keline handjes.

Water en zandtafel hoeft niet, we hebben een beekje door de tuin lopen en een zandbak en plassen en modder genoeg. Er blijft trouwens weinig zand in die zandbak achter, gisteren was merel bezig om haar emmertje te vullen met zand en daarmee een grote plas (smeltwater, het regent niet) te dempen.

Zit ook te denken aan een trapautotje voor buiten, maar dan moet ik er eentje zien te vinden waar ik de trappers (tijdelijk)vast kan zetten. Nu komen haar voetjes vaak tegen de trappers aan of klem te zitten en ze beheerst de techniek niet goed genoeg om dit te voorkomen. Of misschien wel een glijbaan. Dat is een goed idee.

Annelies, slim kadootje, kan je zelf ook genieten.

Natasja, ik hou mijn vingers gekruisd. Hoop hoop hoop.

Dorine, goed dat je het ter sprake hebt gebracht. Ik hoop zo dat hij alsnog belt maar als ik het zo lees heeft je pa meerdere gesprekken nodig voordat het blijft zitten. Ik kreeg meteen de neiging om hem zelf te bellen en het hem proberen duidelijk te maken.

De barnehagen vertelde gisteren dat ze bezig zijn om een uitje te organiseren naar een schapenboerderij van een vriendin van mij. Het is lammetjes tijd. Ze zouden dan met een minibusje rijden. Ik merkte op dat we dan ook zeker autostoeltjes mee moesten nemen. Huh...waarom dan? Was de reactie. Gingen ze elkaar vragen of het busje gordels had en toen dit zo was vertelde ze mij dat het busje zeker autogordels had. Ja zei ik, maar zulke kleintjes moeten in een autostoeltje zitten. Ze keken maar verbaasd, daar hadden ze nog niet over nagedacht. ZUCHT. Nu is al mijn vertrouwen in hun organisatievermogen voor uitjes verdwenen. Misschien hou ik haar wel thuis die dag, ik durf ze eigenlijk nu niet merel mee te geven. Is dit stom? Daarbij heeft merel vorig weekend al een keer met lammetjes doorgebracht, ze durfde ook een klein leblammetje de fles te geven.

Geplaatst

Ursela ik zou zoë ook niet mee laten gaan zonder autostoeltje stel je voor dat er wat gebeurt! Nee ik zou haar denk ik thuis houden.

Geplaatst

Ik zou haar ook niet meegeven! Hoe gaat het trouwens met de BV Ursela? Hier krijgt Jace nog steeds maar wil nu wel gaan stoppen, 2 jaar is wel genoeg geweest.

Geplaatst

Hei marchan! Twee jaar klinkt inderdaad als een goed getal om te stoppen met bv. Maar ik besef ook dat het op een gegeven moment zo makkelijk wordt dat het niet veel uitmaakt om wel/niet door te gaan.

Ik geef zo'n 2 a 3 keer per dag bv. Als hij 'sochtends wakker wordt geef ik altijd bv. Meestal smiddags ook en soms savonds. Maar als ik moet werken dan vervalt die derde keer. Daar merk ik niets van, heb bijna nooit gehad dat mijn borsten op springen stonden. Zolang het past en storm wil ga ik zeker door met bv geven. Storm is er smiddags en savonds niet zo in geinterreseerd, soms wil hij liever spelen of naar zijn zusje kijken of een boterham. Storm is nog maar 1x verkouden geweest en 1x koorts gehad, ik ben er van overtuigd dat de borstvoeding hiervoor heeft gezorgd. In noorwegen zijn er veel meer moeders die borstvoeding geven, dit ligt ook aan het lange verlof dat je hebt, dat maakt het makkelijker. Ik ben blij dat deze keer de melk goed op gang blijft. Ik was met merel heel erg aan het vasthouden aan dat er drie uur tussen de voedingen moest zitten in het begin. Bij storm (die erg hongerig was/is) hield ik hier niet aan en ik denk dat het daardoor beter is gegaan dan de eerste keer. Ik prijs mezelf best gelukkig, nooit tepelkloven, stuwing, spruw, etc gehad. Alles ging prima.

Geplaatst

Fijn dat het zo goed gaat! Helaas is Jace wel regelmatig ziek ondanks de BV.

Die oudste van me is/was ook nooit ziek.

Ik heb aan het begin wel gekolfd op werk, maar toen ze ook andere dingen ging eten kon ik wachten met kolven tot thuis en daarna was het helemaal niet meer nodig.

Een tijdje terug nog heel wat melk uit de vriezer weggegooid, zonde, maar lag er echt te lang en ze at het toch niet meer. Ik heb gelukkig ook geen last gehad van kloven ed.

Wel 1 keer, paar maanden terug, een flinke borstonsteking gehad.

Fijne avond alllemaal!

Geplaatst

Natasja?????

Mijn pa heeft het toch wel begrepen. Hij komt morgen met z'n vriendin. Er is heel wat aan vooraf gegaan deze week, vrij confronterende en harde gesprekken maar goed, ze komen morgen.

Heb er toch wel zin in, ben erg nieuwsgierig naar de vrouw die mijn pa's wereld zo op z'n kop zet (positief bedoeld)

Geplaatst

Dorine, de eerste twee letters van jouw naam komen overeen met het woord doortastend, vast geen toeval. Goed dat je het niet op zijn beloop hebt gelaten. Veel succes morgen!

Natasja? Wanneer ga je testen? Hoop dat het goed gaat!!!!!

Esk, hoe gaat het met jou en je lappenmandje?

Gisteren kreeg ik te horen dat een goede vriend van mij en zijn partner afscheid hebben moeten nemen van hun zoontje en broertje met 21 weken en 2 dagen zwangerschap. Ze had een virus opgelopen tijdens de eerste termijn van de zwangerschap en het kindje zou daardoor doof zijn en een vergroeiing aan zijn rug hebben, toen bleek dat daarbovenop hij ook nog meervoudig gehandicapt zou zijn (ze twijfelden tussen drie a viervoudig gehandicapt). Vind het zo enorm sneu. Zo triest die kleine voetjes die nooit in het gras zullen lopen. En de onmenselijke moeilijke keuze die mijn vrienden hebben moeten maken. Bah, zou willen dat ik ze met iets kon helpen om de pijn te verzachten, kan niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden