Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursela, dan heeft Merel idd een beschermengel gehad. Kan me voorstellen dat je man ook onwijs geschrokken is. Gelukkig is het goed afgelopen.

Kan me voorstellen dat er dames zijn die geen 2 uur enkele reis kunnen / willen rijden voor onze date. Jammer als het niet zou lukken om met z'n allen af te spreken.

Hier de eerste dag met 2 kids alleen en meteen is Wessel ziek. Gisteren spugen en sindsdien 40 graden koorts. Vooral hangen en op schoot zitten.

Gelukkig slaapt Lauren veel dus kan ik Wessel nu meestal wel aandacht geven.

Nu liggen ze samen op bed en heb ik de foto's overgezet op mijn laptop. Meteen een goed moment om ze weer ff te showen.

Volgende keer een langer bericht.

[ATTACH=CONFIG]3787[/ATTACH]

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten, maar het is echt te ver. Moet dan ook nog precies in de spits over de a7 doir de coentunnel, Amsterdam etc. Zou dan om 6 uur al weg moeten om op tijd te zijn. Sorry. Andere plaats had beter geweest. Iets minder aan de andere kant van het land.

Schattige foto Dorine

Geplaatst

Wat een mooie foto dorine! Ik probeer al tijden de twee samen leuk op de foto te krijgen maar ze bewegen beiden zo veel en merel is meteen iets anders aan het doen. Wat kijkt lauren alert uit haar ogen.

Merel is nu de bijlage voor de belastingaangifte aan het doorspitten. Haha.

Ik snap helemaal dat het te ver rijden is! Het was dan ook een erg egoistisch voorostel. Maar ik zit altijd in een spagaat als we in nederland zijn. Iets te veel vrienden en familie die ik wil zien en die ons willen zien. Daarnaast is het erg belangrijk dat merel en storm hun neven en nichtjes leren kennen vinden wij. En deze keer wilde ik ook nog eens zelf een beetje vakantiegevoel krijgen. Daarom hebben we ervoor gekozen een huisje te huren en iedereen daarheen te laten komen. 10 persoons zodat mensen kunnen blijven slapen. Ik ga ook niet iedereen vertellen dat we in nederland zijn, een aantal vrienden komen deze zomer langs en dan wacht ik dat bezoekje af om ze te zien. Het leifste zou ik iedere keer me concentreren op 1 of 2 mensen, bv een weekje reserveren voor alleen mijn zus en kinderen. Maar dat is helaas niet te doen want dat zou betekenen dat ik iedereen maar eens in de zes jaar of zo zou zien. Een heel verhaal.

Esk, jij bent volgens mij de enige die (met moeite en ruilen en vrijnemen) zou kunnen. Het lijkt me daarom maar dat jullie zonder mij een keertje moeten afspreken. Dan ben ik er eventjes bij via skype.

Ik heb er wel zin in, onbeperkt ontbijtkoek eten en hageltjes en frietjes.

Geplaatst

Ik moet op donderdag werken, dus kan ook niet komen. Jeetje ursela, gelukkig is het goed afgelopen . Wat zullen jullie geschrokken zijn.

Geplaatst

Even snel,

dorine en esk, wat mij betrefd kan het graag doorgaan. Vanaf 11 uur dan of zien jullie een wandelingetje zitten? Dorine bekken? Esk?

Geplaatst

Ursela, wat mij betreft is 10 uur prima. Ik denk dat ik tegen die tijd best een wandelingetje kan maken.

Ik moet wel tijdig zeker weten of dit doorgaat want Wessel gaat op donderdag altijd naar de gastmoeder dus dan moet ik met haar overleggen of ik die dag kan ruilen.

Geplaatst

Ik wil ook wel mee, maar heb nog geen goedkeuring voor een vrije ochtend van mijn werk. Kan dat maandag pas weer vragen, dus dan hoor je het maandagavond definitief. 10 uur is voor mij beter, want ik moet om 13 uur weer thuis zijn. Ik neem namelijk Joris niet mee, die gaat gewoon naar het kinderdagverblijf en Thomas komt mee. Denk ik... heb er eigenlijk nog niet heel goed over nagedacht, maar dit leek me het handigst gezien het feit dat ik me anders een breuk sjouw...

Geplaatst

En esk...? weet je al wat?

Ik heb een afspraak gemaakt op donderdagochtend voor een wandelwagentje via marktplaats. Vorige keer is onze wandelwagen kapot gegaan bij het vervoer in het vliegtuig. Dit wil ik niet nog een keer. Kan ik hem meteen uitproberen met jullie. (als esk vrij krijgt).

Ik zie er alleen heel erg tegen op om zelf auto te rijden in nederland, ben al die drukte zo ontwend. En dan met twee kiddies erin, brrrr. Misschien laat ik me wel afhalen en ophalen door manlief.

Ik sta nog steeds dagelijks verbaasd over de ontwikkeling die merel meemaakt. Bijzonder om dat mee te mogen maken. Ik heb de indruk dat ze echt bijna alles verstaat waar wij het over hebben. Ze is momenteel vooral bezig met schoenen en kleertjes. Aan en uit (vaker uit dan aan), ze is verzot op dingen zie ze zelf aankrijgt, zo wil ze binnen lopen met haar laarsjes aan (mag niet) en niet haar slofjes aan. Trekt ze iedere trui uit en probeerd hem dan weer aan te doen. Dit gaat meestal goed met de eerste mouw maar de tweede wil niet, of lukt wel maar dan heeft ze het rugpand op haar buik. Zo lief en leuk om die ontdekkingsreis te zien.

Geplaatst

Ik ga ervan uit dat het gaat lukken. Ik heb mijn verzoek ingediend, maar zag net dat mijn chef vandaag de hele dag in gesprek is. Maar ik krijg hem nog wel te pakken en ik verwacht geen problemen. Ik heb er eigenlijk wel zin in! 10 uur leek mij een prima tijd, dan kan ik zo tegen 12 uur weer op huis aan en kan ik Joris oppikken...

Geplaatst

Perfect, dan ga ik het als donderdag doorgeven aan de gastmoeder en rond 12 uur naar huis lijkt mij ookmprima. Dan kan Wessel lekker nog een boterham eten en dan rond 13 uur z'n bedje in.

Gezellig dames...

Ik ben trouwens gestopt met de bv. Ik vond het een belemmering nu met 2 kids. Steeds als ik me voornam iets met Wessel te doen kwam Lauren voor een voeding. De ene keer om de 2 uur, dan weer 4 uur, ik vond het niets.

Zondagavond heb ik besloten om af te bouwen en dit gaat goed. Gisteren heeft Lauren nog maar 2x bv gehad en de rest kunstvoeding. En ja ja, ze heeft meteen haar eerste nacht doorgeslapen!

Ze heeft gisteren om 24 uur nog een voeding gehad en toen pas om 6.15 uur. Ik ben dan ook helemaal happy nu en echt uitgeslapen.

Hoe gaat het verder met iedereen? ursela, jij komt weer met mooi weer naar Nl. Vorig jaar was het ook zo lekker en nu weer. Je zoekt mooie periodes uit.

Kiet, hoe gaat het bij jou? Tot wanneer heb jij nog verlof?

Natasja, wanneer starten jullie weer en hoe gaat het met desi en je moeder?

esk, wel jammer dat Joris niet meekomt volgende week maar kan me voorstellen dat het anders te veel sjouwen voor je is.

Dames, geniet allemaal van deze prachtige dag.

Geplaatst

Ik ben er nog niet helemaal uit, hoor, maar het maakt het inderdaad wel lastiger... jullie nemen ze wel allebei mee? Ik zat zo te denken, het is voor mij nog een half uurtje rijden. Dan zou ik dus rond half 10 wegmoeten (nou ja, 9.15), dan om 11 uur een fles (Joris). In de auto slapen... Tja, het zou eventueel wel kunnen. Twijfel, twijfel... Ik ga er nog eens over denken. Misschien dat ik hem toch wel meeneem... aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om eens quality time met Thomas te hebben. Ik heb dan meer mijn handen vrij en ben niet zo gebonden aan flesjes, narrig doen etc. want je zal altijd zien dat Joris dan een mindere bui heeft omdat hij toch een beetje uit zijn ritme wordt gehaald...

Ik heb in ieder geval vrij gekregen, joehoe! Dus hoe dan ook, ik kom in ieder geval en of dat nou met of zonder Joris is, daar ga ik nog even over nadenken.

Dorine, ik snap je helemaal hoor, qua borstvoeding. Dat was ook 1 van de redenen dat ik er dit keer niet aan begonnen ben. Mijn man dacht dat ik toch een week of 5 zou geven (net als bij Thomas), maar dat wilde ik liever niet. Ik heb er eerlijk gezegd ook geen moment spijt van gehad en ik heb diep respect voor mensen die het wel volhouden voor langere tijd.

Geplaatst

Esk, kijk maar wat je doet volgende week. We zien wel,of je 1 of 2 kids bij je hebt.

Ik heb er nog niet aan gedacht maar Lauren zal ook ergens rond die tijd een fles moeten dus ik heb dit ook.

Ik neem ze wel beiden mee, ben er nog niet aan toe om Lauren weg te brengen..Hahaha

Ik neem dus ook de duowagen mee, denk ik, maar die is niet zo berekend op heftige bospaden dus daar moet ik wel rekening mee houden tijdens onze wandeling.

En, ik ben het helemaal met je eens. Ik neem ook mijn petje af voor de dames die bij een 2e of volgend kind lang bv geven. Ik vind het heel knap van ze.

Geplaatst

Hoi meiden!

Hier gaat het goed ik ben aan het genieten van mijn twee kids! Zoë word echt al een grote meid en Mason was gisteren bij het cb al 57 cm en 5420 gram! Hij lacht nu erg veel en maakt geluidjes!! Ik heb toch maar een duowagen aangeschaft elke keer als ik aan het wandelen was zei zoë na een tijd tillen tillen en dan kon ik haar de hele weg tillen .. Je krijgt er wel gespierde armen van haha maar toch maar een duowagen en zoë vind de wagen helemaal leuk ze zegt elke keer wagen wagen in in!

Mason heeft vannacht van half 11 tot half 8 geslapen! Heerlijk! Hij slaapt nu een paar weken door en dat scheelt echt een hoop je voelt je veel beter als je een goede nachtrust hebt.

Geplaatst

Hei!

Ik heb er zin in....leuk dat er toch een paar kunnen op donderdagochtend. Ik denk dat ik beiden kiddies meeneem, maar mijn moeder en storm kunnen heel goed met elkaar opschieten en misschien laat ik hun samen wat kwaliteitstijd doorbrengen als ik merk aan mijn moeder dat ze het niet leuk vind dat ik beiden kleinkinderen meeneem. Mijn ouders zijn beiden erg druk met de vangoghroute dus het kan ook zijn dat ze al weer op stap moeten en dan neem ik merel en storm mee. De paden in het liesbos zijn heel goed te doen (in ieder geval vorig jaar) voor wagentjes, breed en vlak. Ik heb een afspraak voor een 1persoonsdriewieler, mochten beiden kids meegaan dan kan merel lopen, die loopt hier ook veel, en anders op mijn schouders.

Lekker zeg al die doorslapende kleine babies. Storm komt de laatste week om half vijf weer voor ene voeding maar dat gaat prima want daarna slaapt hij weer. Haha, ik geef nog steeds borstvoeding, heb ik opeens veel respect gekregen. Maar ik moet toegeven dat het na de eerste 4-5 maanden geen enkele moeite meer is. Ik wil dan ook zeker nog niet stoppen, merk wel dat storm vaak weinig zin heeft in moedermelk maar liever een boterham weghapt.

Merel is nu 86 cm en storm 75.

Bleh, nu naar de tandarts.

Geplaatst
Wat een heerlijk weer vandaag! Lekker gewandeld!
Hier ook iemand die van het heerlijke weer genoten heeft.Lekker aan de wandel geweest en met Wessel in de tuin gespeeld.
Geplaatst

Ik hoop het wel want het lukt me niet om op tijd te zijn anders.....

Natasja, je mag nog komen hoor!!!!! Heb je niet een lang vergeten vriendin of familielid in het zuiden des lands wonen die je eigenlijk al heel lang moet bezoeken? Het lijkt me erg leuk om eindelijk desi in het echt te zien.

Haha, ik blijf het nog even proberen tot volgende week.

Kiet, lekker nog eventjes verlof.

Zo'n lekker weer als jullie hebben, is het hier niet. Wel aan het dooien, plusgraden maar de dagen zijn een beetje grauw. Veel plotselinge buien (sneeuw), veel lawines, zoals altijd in de lente als het weer omslaat en al het water een uitweg zoekt. De trieste berichten om toeristen die omkomen (alleen al gisteren 7 stuks) in de bergen. Maar merel vermaakt zich prima buiten, ze vind het heerlijk om in plassen te stappen. Haar zandbakspeelgoed is onder de sneeuw vandaan gekomen en wordt nu gebruikt met sneeuw te scheppen en bouwen.

Zo maar eens boven aan de slag, merel had zoveel geplast dat haar luier het niet meer op kon vangen, bedje nat, pyama, slaapzakje. Maf hoor, gebeurd anders nooit. Ze hadden gisteren een paaslunch op de barnehagen, langbord gedekt, servetten, kaarsen, tulpen, samen met de andere kleine kinderen afdeling. Merel vond het zo vreemd dat ze bijna 5 minuten met haar handen voor haar ogen heeft gezeten. Dat doet ze als ze verlegen is. Ze heeft daarna lekker gegeten, vooral boterhammen met brunost, dat is een bruine kaas. Erg zoet, daarom zijn kinderen er verzot op. Zin om te proeven esk of dorine? Dan neem ik een stukje mee voor jullie?

Geplaatst

Bij nader inzien denk ik dat ik Joris toch meeneem komende donderdag... is ook wel weer gezellig, toch? Dan moet wel de duowagen mee, dus dan ben ik ook wat meer gebonden qua paden :-) . Maar dat komt vast goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden