Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Vanmorgen een test gedaan...twee dagen voor de officiele testdatum: NEGATIEF!

Ik kon me echt niet meer beheersen... Voel me al een dag of drie alsof ik een kater heb, hoofdpijn, duizelig, bij vlagen een beetje misselijk, beetje buikpijn alsof ik ongesteld ga worden...Hoopte dat het een goed teken was, maar het komt in ieder geval niet door het HCG. Zal wel door de bolletjes komen, het voelt ook wel een beetje aan dat mijn ongesteldheid tegengewerkt wordt. Ik heb dus weinig hoop meer en ben erg verdrietig.

Vanavond een etentje met mijn broer en zwanger schoonzusje...in een twee sterren restaurant! Ik durf toch nog niet aan het wijnarrangement te gaan, al zou ik het heerlijk vinden! Dus ik ga maar met mijn schoonzusje aan de spa....

meiske11, ze hebben mij ook gezegd dat ik met de bolletjes door moet gaan tot ik het 100 procent zeker weet dat ik niet zwanger ben..Dus ik zou zeker doorgaan!

Jola en Anne67, sterkte!

Guusje, ik ben nog voor je aan het duimen!

Liefs,

Lindake

moet je ook vrijdag testen? het is nog niet zeker dat je niet zwanger bent! geef de moed niet op!

ja ik ben door gegaan met de bolletjes. ga morgen bellen naar de verpleegkundige.

guusje hoop dat je met goed nieuws komt!

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is het over en uit

Vanmorgen plasje ingeleverd in het ziekenhuis, half uur later kregen we te horen dat het negatief was

ook de kwantitatieve hcg meting was negatief....heel negatief hcg was maar 2,5

hiermee komt een einde aan ons tien jaar lange traject

we zitten er helemaal doorheen nu, tranen zijn niet meer te stoppen

volgende week vrijdag hebben we het afrondingsgesprek en dan is het echt voorbij

Geplaatst

Even een heel kort berichtje. Als eerste enorm bedankt voor jullie steun. Jullie zijn allemaal lief.

Helaas kreeg ik een negatieve uitslag vandaag.

Morgen ga ik even bijlezen.

Liefs Guusje

Geplaatst

lieve meiden,

Guusje wat een domper....ik hoop dat jullie tzt een tweede poging weer willen aangaan, voor nu veel sterkte!

Nirak, wat moet ik zeggen....ik kan me niet voorstellen hoe het is om een streep te zetten onder de behandelingen en te zeggen dat jullie trajecten hier stoppen, het moet verschrikkelijk zijn!

Heel veel sterkte , kracht liefde voor elkaar!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Guusje, heel veel sterkte! Wat toch weer ontzettend balen.

Geplaatst
Hier is het over en uit

Vanmorgen plasje ingeleverd in het ziekenhuis, half uur later kregen we te horen dat het negatief was

ook de kwantitatieve hcg meting was negatief....heel negatief hcg was maar 2,5

hiermee komt een einde aan ons tien jaar lange traject

we zitten er helemaal doorheen nu, tranen zijn niet meer te stoppen

volgende week vrijdag hebben we het afrondingsgesprek en dan is het echt voorbij

@ Nirak, waar we allemaal bang voor zijn overkomt jullie nu...Vreselijk!

Het is een proces van rouw...dat beseffen wij ons allemaal maar al te goed. Ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat jullie snel een draai aan jullie leven kunnen geven dat goed voor jullie voelt. L

Pas goed op jullie zelf!

36_3_15.gif

Geplaatst

Wat een boel negatieve verhalen vandaag, wat ontzettend jammer voor alle betrokkenen en dus HEEL VEEL STERKTE met het (weer) een plekje geven van zoveel teleurstelling. :sad11:

:crafty:Vandaag heel boos geworden om de opmerking van "een vriendin", inmiddels 7,5 maand zwanger en "vindt haar buik zo dik".

Was vanaf 't begin een klager. Na drie maanden proberen, had ze het al helemaal gehad met "die teleurstelling" elke maand. Stom rund.

Het bankje is inmiddels zo leeg.... Ik heb een test in huis, maar durf niet. Voel niets, helemaal niets. Ik denk dat ik maar gewoon wacht tot vrijdag, de bloedtest......

Veel liefs voor iedereen.

Geplaatst

jeetje Lot

ik denk dat ik het haar tactloos zou invrijven: vind je, ik stel voor ´m te ruilen voor tegen mijn lege buik????

sorry hoor, lompe ondoordachte opmerkingen zullen er altijd blijven maar ik kan ze echt niet hebben van mensen die weten van je situatie!!!!

wat het testen betreft, het zou kunnen maar kan me voorstellend at je ook bang bent voor de uitslag, dat je niets voelt hoeft niets te betekenen hoor!!!

houd moed

liefs

Babeth

Geplaatst
Vanmorgen een test gedaan...twee dagen voor de officiele testdatum: NEGATIEF!

Ik kon me echt niet meer beheersen... Voel me al een dag of drie alsof ik een kater heb, hoofdpijn, duizelig, bij vlagen een beetje misselijk, beetje buikpijn alsof ik ongesteld ga worden...Hoopte dat het een goed teken was, maar het komt in ieder geval niet door het HCG. Zal wel door de bolletjes komen, het voelt ook wel een beetje aan dat mijn ongesteldheid tegengewerkt wordt. Ik heb dus weinig hoop meer en ben erg verdrietig.

Vanavond een etentje met mijn broer en zwanger schoonzusje...in een twee sterren restaurant! Ik durf toch nog niet aan het wijnarrangement te gaan, al zou ik het heerlijk vinden! Dus ik ga maar met mijn schoonzusje aan de spa....

hai Lindake,

wat ellendig zeg, een negatieve test, en dan al die klachten!!!! ik hoop dat je toch van je etentje hetb kunnen geniten, liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 18 juli 2010

Mik0705: IVF TP 7 juli, testen 21 juli

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Liek: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Madelief 82 cryo 1 tp 12 juli testen 26 juli

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Lindake: Tp 15 juli (2 emmies), testen 29 juli 2010

Lot69: TP 15 juli (2 emmies), testen 30 juli 2010

Ella75, TP 15 juli, testen 30 juli 2010

Moki, TP 18 juli (1 emmie), testen 31 juli 2010

Jola

Guusje

Anne67

Martha

Mallie

-----------------------

Meiden ik heb even het lijstje naar voren gehaald. Er missen wel wat namen, maar weet niet precies welke.

Het is niet bedoeld om het jullie er in te wrijven dat het mislukt is, maar puur alleen om te zien wat de maand juli tot nu toe heeft gedaan.

Ik vind het percentage tot nu toe erg slecht deze maand! Normaal gesproken wordt de 30% wel gehaald, maar nu bij lange na niet...

@ Lindake, ik hoop dat je alsnog een leuke avond hebt gehad. Ondanks de negatieve test.

@ Lot69 en Moki, kom op hè, er passen nog wat groene regeltjes tussen!!

Geplaatst

Jeetje het is inderdaad een hele zware maand zeg! Zoveel mensen bij wie het niet gelukt is, inclusief mezelf. Het valt mij ook zwaar, het idee dat het misschien nooit lukt.. poeh. En sommigen al zo lang bezig en dan komt het moment dat je toch stopt ja, hoe moeilijk! Heeeeel veel sterkte allemaal bij wie het (nog) niet gelukt is!

Lot, veel succes met je test, spannend!! Hopelijk gaat het goed en is er toch nog een "groen" bij.

Geplaatst

Helemaal goed hoor Martha. Maar wat een beroerde bank was dit zeg. Ik hoop ook dat degene die nog mogen testen het een beetje groener gaan maken.

Lot en Moki, ik hoop zo voor jullie dat er nog wat groene regels bijkomen. Als er nog dames zijn die ook nog deze maand gaan testen, uiteraard ook op naar een groene regel.

Liefs Guusje

Geplaatst

Voor mezelf hoop ik echt op een groene regel, maar ik gun het iedereen zo ontzettend.....dank voor alle bemoedigende reacties. Nog 3 dagen.....ik reken nergens op. Durf er niet over na te denken.

Liefs.

Geplaatst

nou ik heb net getest en helaas is negatief moet morgen naar het ziekenhuis toe om te testen voor de zekerheid. hoelang duurt het ong?? en kan je gelijk als het over is weer opnieuw beginnen ?? ps voor de vrouwen die ook ong zijn ik voel met jullie mee! en voor de andere vrouwen hoop dat jullie zwanger zijn! succes nog

Geplaatst

weer een dag voorbij, morgen is het 14 dagen na de punctie volgens mij ben ik in de vorige behandelingen op deze dag ongesteld geworden, dus ik begin steeds meer de zenuwen te krijgen. dus ik vrees de dag van morgen........ wat kan wachten toch lang duren. ik heb nog niet eens een test in huis omdat ik toch zoiets heb van het zal wel weer niet gelukt zijn en dan is een test kopen zonde van het geld.

@Lot69 nog even spannend he ik voel ook niks alleen maar zenuwen.

Geplaatst
Voor mezelf hoop ik echt op een groene regel, maar ik gun het iedereen zo ontzettend.....dank voor alle bemoedigende reacties. Nog 3 dagen.....ik reken nergens op. Durf er niet over na te denken.

Liefs.

hoop voor je dat je zwanger bent is wel spannend denk niet teveel na! succes meid!

Geplaatst
weer een dag voorbij, morgen is het 14 dagen na de punctie volgens mij ben ik in de vorige behandelingen op deze dag ongesteld geworden, dus ik begin steeds meer de zenuwen te krijgen. dus ik vrees de dag van morgen........ wat kan wachten toch lang duren. ik heb nog niet eens een test in huis omdat ik toch zoiets heb van het zal wel weer niet gelukt zijn en dan is een test kopen zonde van het geld.

@Lot69 nog even spannend he ik voel ook niks alleen maar zenuwen.

voor jou ook succes! hoop dat het dit x voor jou gelukt is! is het je 2de x? ja is wel zonde als je test koopt ik heb het net gekocht omdat ik gisteren ong was d8 even checken en ja hoor negatief. wat ik raar vind paar dagen terug had ik 2 x getest en was positief en nu negatief pfff

Geplaatst

@meiske11 wat balen voor jou dat je negatief heb getest, als je naar het ziekenhuis gaat voor een bloedtest krijg je dezelfde dag nog bericht hoe of wat. of je gelijk opnieuw kan beginnen dat ligt denk ik aan het ziekenhuis, dat moet je met hun bespreken. ik weet ook niet of de meeste 1e icsi behandelingen mislukken er zijn vrouwen bij wie het wel lukt. Je moet een beetje geluk hebben Wat betreft de testen die positief waren.... ja misschien had je te vroeg getest en zaten er nog hormonen van de behandeling in je bloed. moeilijk te zeggen.

in ieder geval sterkte en ik hoop dat je weer snel met een volgende behandeling kan beginnen.

Geplaatst
@meiske11 wat balen voor jou dat je negatief heb getest, als je naar het ziekenhuis gaat voor een bloedtest krijg je dezelfde dag nog bericht hoe of wat. of je gelijk opnieuw kan beginnen dat ligt denk ik aan het ziekenhuis, dat moet je met hun bespreken. ik weet ook niet of de meeste 1e icsi behandelingen mislukken er zijn vrouwen bij wie het wel lukt. Je moet een beetje geluk hebben Wat betreft de testen die positief waren.... ja misschien had je te vroeg getest en zaten er nog hormonen van de behandeling in je bloed. moeilijk te zeggen.

in ieder geval sterkte en ik hoop dat je weer snel met een volgende behandeling kan beginnen.

dank je wel. ja morgen gaan ze urine test doen geen bloed test jammer genoeg. ja idd moet zeker wel geluk hebben hoop wel dat de volgende x gelukt is.

Geplaatst

Wat een heftig wachtbankje hier, te veel rode namen, wat erg.

Veel succes iedereen, en voor de groene testers gefeliciteerd.

Geplaatst

Wat een rotmaand zeg. Zoveel rood. Toch, en ik hoop niet dat julie het verkeerd opvatten, geeft het ergens troost dat er meer mensen zijn die rood kleuren. Ik bedoel dat echt niet gemeen, en ben heel erg blij voor de groenen, maar op een bepaalde manier steunt het me te weten dat niet iedereen "zomaar" even zwanger wordt. Ik weet en besef dat wij nog geen reden hebben om te klagen, pas 1 poging gehad , maar toch, nou ja, ik denk dat jullie vast wel begrijpen wat ik bedoel. Hoop ik.

Heel veel sterkte voor de roden onder ons!

Geplaatst

Tuurlijk geeft dat troost, het gevoel van, we zijn niet alleen is herkenbaar.

En eerlijk is eerlijk, hoeveel je het een ander ook gunt, je gunt het jezelf nog het meeste. Dat is menselijk.

Ik begrijp je.

Geplaatst

iedereen die negatief heeft getest, sterkte!

@ nirak Wat heftig om een streep onder de strijd te moeten trekken. Ik snap dat er veel tranen vloeien en nog zullen vloeien. Wil je heel veel sterkte wensen en dat jullie er samen ooit een plekje aan kunnen geven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden