Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hield het niet meer uit vanochtend, en dus de Predictor van de plank gehaald.... helaas VET NEGATIEF :cussing:!! Ik was er al bang voor. Voel me leeg en verdrietig... morgen voor de zekerheid nog de bloedtest in het zh, maar ik ga er vanuit dat die hetzelfde resultaat geeft.

Ik kan ons bankje dus ook niet van een groene regel voorzien.

Zit op m'n werk, wil naar huis. Even lekker :cry2: janken en dan maar shoppen ofzo. Ook al werkt het allemaal niet zoals het hoort, ik ben en blijf natuurlijk gewoon 'n vrouw.

Succes voor diegenen die nog moeten testen (is er nog iemand over??).

Liefs.

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Lot69, wat ontzettend balen zeg. En als je graag naar huis wilt om een potje te janken, dan doe je dat toch? Het is ook niet niks hoor. Heel veel sterkte.

@ Meiske11 heel veel succes vandaag!

@ Lindake, vandaag je officiële testdag. Hopelijk heeft het nog iets goeds voor je in petto!

@ Moki, ook nog veel succes met de laatste wachtdagen!

---------------------------------

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 18 juli 2010

Mik0705: IVF TP 7 juli, testen 21 juli

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Liek: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Madelief 82 cryo 1 tp 12 juli testen 26 juli

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Lindake: Tp 15 juli (2 emmies), testen 29 juli 2010

Meiske11, testen 29 juli

Lot69: TP 15 juli (2 emmies), testen 30 juli 2010

Ella75, TP 15 juli, testen 30 juli 2010

Moki, TP 18 juli (1 emmie), testen 31 juli 2010

Jola

Guusje

Anne67

Martha

Mallie

Geplaatst
Hield het niet meer uit vanochtend, en dus de Predictor van de plank gehaald.... helaas VET NEGATIEF :cussing:!! Ik was er al bang voor. Voel me leeg en verdrietig... morgen voor de zekerheid nog de bloedtest in het zh, maar ik ga er vanuit dat die hetzelfde resultaat geeft.

Zit op m'n werk, wil naar huis. Even lekker :cry2: janken en dan maar shoppen ofzo. Ook al werkt het allemaal niet zoals het hoort, ik ben en blijf natuurlijk gewoon 'n vrouw.

Liefs.

wat jammer had toch wat hoop voor je maar ja niks aan te doen meid. ga naar huis meld je ziek dan kan je goed even bijkomen! wat ik niet begrijp is waarom ze niet bij urine test doen en geen bloed test zoals vele andere vrouwen hier op het forum?? kunnen ze dan wel testen als je ong bent??

Geplaatst
@ Lot69, wat ontzettend balen zeg. En als je graag naar huis wilt om een potje te janken, dan doe je dat toch? Het is ook niet niks hoor. Heel veel sterkte.

@ Meiske11 heel veel succes vandaag!

@ Lindake, vandaag je officiële testdag. Hopelijk heeft het nog iets goeds voor je in petto!

@ Moki, ook nog veel succes met de laatste wachtdagen!

---------------------------------

Wachtbankje juli 2010

Meiske11, testen 29 juli

Jola

Guusje

Anne67

Martha

Mallie

dank je wel lieverd. wat ik nit begrijp ze gaan bij mij urine test doen en geen bloed test kan dat?? of moeten ze bloed test doen? want bij urine zie je toch niet veel als je ong bent??

Geplaatst

@ Meiske11, Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat ze in het ziekenhuis een urinetest doen. Het kan vast wel, ook al ben je ongesteld, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Ik ben benieuwd! Heel veel succes!

Geplaatst
@ Meiske11, Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat ze in het ziekenhuis een urinetest doen. Het kan vast wel, ook al ben je ongesteld, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Ik ben benieuwd! Heel veel succes!

dank je wel. ja ik heb dat ook nooit gehoord ik zie het wel vanmiddag ik ga denk ik gewoon tegen haar zeggen wil perse een bloed test doen. ps gaan ze ook de baarmoeder schoonmaken ofzo nu je ong bent? of is alles weg zeg maar als je ong bent? bedankt voor me vragen beantwoorden

Geplaatst

@lot69 jeetje meid ga lekker naar huis, daar heeft je werkgever toch wel begrip voor. (of weten ze het niet) heel veel sterkte.

@meiske11 ik heb ook nog nooit gehoord dat ze in het ziekenhuis een urinetest doen. Ze gaan niet je baarmoeder schoon maken dat is nergens voor nodig, het is net zoals je menstrueert je baarmoeder maakt zichzelf schoon.

Ik ben vandaag helemaal zenuwachtig, ik zie nog niks maar ik ben zo bang om vandaag ongesteld te worden. ik durf helemaal nergens op te hopen (er zit natuurlijk wel hoop) maar enerzijds verwacht ik dat mijn ongi gewoon komt. dus elk bezoekje aan de toilet pffff nou ja jullie kennen het wel.

Geplaatst
@lot69 jeetje meid ga lekker naar huis, daar heeft je werkgever toch wel begrip voor. (of weten ze het niet) heel veel sterkte.

@meiske11 ik heb ook nog nooit gehoord dat ze in het ziekenhuis een urinetest doen. Ze gaan niet je baarmoeder schoon maken dat is nergens voor nodig, het is net zoals je menstrueert je baarmoeder maakt zichzelf schoon.

Ik ben vandaag helemaal zenuwachtig, ik zie nog niks maar ik ben zo bang om vandaag ongesteld te worden. ik durf helemaal nergens op te hopen (er zit natuurlijk wel hoop) maar enerzijds verwacht ik dat mijn ongi gewoon komt. dus elk bezoekje aan de toilet pffff nou ja jullie kennen het wel.

oh oke. ja daarom vond ik het raar, ik ga straks toch tegen haar zeggen wil een bloed test doen ben benieuwd of ze dat gaat doen.

Geplaatst

nou ik had net de catharina ziekenhuis gebeld woon zelf in eindhoven en ze zegt dat bij hun geen bloedtest is alleen urine test dit is al 20 jaar zo. jammer dan dan moet het maar zo pff

Geplaatst
@

moki..., zit precies in hetzelfde schuitje. ik had mijn TP 19 juli, maar mag pas 3 augustus testen en ga het ook niet eerder doen.

heb jij al een symtoom? ik nagenoeg niet, alleen mijn borsten herken ik op dit moment in vergelijking met de vorige zwangerschappen.

sterkte met wachten :)

liefs joske

Geplaatst

Meiske,

Als je ongesteld bent hoef je toch niet naar het ziekenhuis.

Ik heb de eerste twee Icsi behandelingen bij het Catharina gehad en als ik ongesteld werd moest ik bellen en dan hoefde ik niet te komen.

Ook werd er tegen mij gezegd dat ik niet 'verplicht' mijn urine hoefde laten testen als ik thuis een positieve zwangerschapstest zou hebben.

Geplaatst

@joske wat spannend he, ik moet eerlijk zeggen dat ik de moed een beetje begin te verliezen. de gevoeligheid in mijn borsten is weg (die had ik wel maar waarschijnlijk van de pregnyl) en ik heb van die steekjes onder in mijn buik die ik normaal ook voel als ik ongesteld moet worden. Ik kan nu al janken ik voel nu al de teleurstelling. ik voel gewoon aan mijn lichaam dat het weer niet gelukt is.... en toch nog dat beetje hoop zolang ik geen bloed zie......

wat raar eigenlijk dat ik de 31e al mag testen ik heb de terugplaatsing in dag eerder als jou gehad.

Geplaatst

ik liep ook het cze en toen ik mn bloedwaardes wilde weten heb ik een bloedtest bij mn huisarts gevraagt en gekregen

ik vondt het ook niet fijn om geen bloedtest te krijgen en wilde perse weten hoe ik er voor stond dus heb ik t zo gedaan

mss kan dat bij jou ook

Geplaatst
Meiske,

Als je ongesteld bent hoef je toch niet naar het ziekenhuis.

Ik heb de eerste twee Icsi behandelingen bij het Catharina gehad en als ik ongesteld werd moest ik bellen en dan hoefde ik niet te komen.

Ook werd er tegen mij gezegd dat ik niet 'verplicht' mijn urine hoefde laten testen als ik thuis een positieve zwangerschapstest zou hebben.

ja dat klopt dat hoeft niet maar wil het toch voor de zekerheid weten. omdat ik 2 x een thuis test had gedaan na een week van de tp en het wat positief. en nu negatief. was je ook ong?

Geplaatst
ik liep ook het cze en toen ik mn bloedwaardes wilde weten heb ik een bloedtest bij mn huisarts gevraagt en gekregen

ik vondt het ook niet fijn om geen bloedtest te krijgen en wilde perse weten hoe ik er voor stond dus heb ik t zo gedaan

mss kan dat bij jou ook

oh oke ik ga het dan ook doen maar is het beter na je ong of ervoor? ik vind het wel raar dat de dat niet doen bij catharina pfff . ik vind ook weer raar dat ze niet kunnen zien in de baarmoeder of alle restjes weg zijn pfff

Geplaatst

Hallo Meiske11

enorm balen dat je ongesteld geworden bent maar inderdaad, in de meeste ziekenhuizen moet je testen met urine ook in het MMC te Veldhoven.

Je ziet vaker bij Universitaire en Academische ziekenhuizen dat ze bloed afnemen.

je baarmoeder schoomaken heeft geen zin, het embryootje wordt afgevoerd met het baarmoederslijmvlies dat weer is afgebroken, gewoon op de natuurlijke weg.

een schoonmaak (curretage bedoel je?) wordt alleen gedaan indien je zwanger bent geworden, het vruchtje niet meer leeft en het niet vanzelf afkomt, of als er bv. na je bevalling de placenta niet of niet geheel loskomt....

Kans is groot dat je huisartrs niet meewerkt aan een bloedafname indien je ongi bent.

groeten

Babeth

Geplaatst

Liefs.

lieve meis

heel veel sterkte!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Heel voorzichtig kleur ik m'n naam alsnog groen, alleen wil ik de goden absoluut niet verzoeken. Voor m'n verhaal zie http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=9066

Wachtbankje juli 2010

Meiske11, testen 29 juli

Jola

Guusje

Anne67

Martha

Mallie

Geplaatst
Hallo Meiske11

enorm balen dat je ongesteld geworden bent maar inderdaad, in de meeste ziekenhuizen moet je testen met urine ook in het MMC te Veldhoven.

Je ziet vaker bij Universitaire en Academische ziekenhuizen dat ze bloed afnemen.

je baarmoeder schoomaken heeft geen zin, het embryootje wordt afgevoerd met het baarmoederslijmvlies dat weer is afgebroken, gewoon op de natuurlijke weg.

een schoonmaak (curretage bedoel je?) wordt alleen gedaan indien je zwanger bent geworden, het vruchtje niet meer leeft en het niet vanzelf afkomt, of als er bv. na je bevalling de placenta niet of niet geheel loskomt....

Kans is groot dat je huisartrs niet meewerkt aan een bloedafname indien je ongi bent.

groeten

Babeth

ja je hebt gelijk bloed wilt ze niet doen had urine gegeven en resultaat negatief. en ik moet vandaag met de pil femodeen beginnen en volgende week bellen voor de planning. ik moet helemaal opnieuw beginnen er waren vorige x geen embryo s over helaas. hoop dat het dit x lukt. oja het word dit x niks verhoogd het blijft allemaal hetzelfde jammer genoeg

Geplaatst

Och Meiske11, Wat een teleurstelling. Hopelijk heb je met je nieuwe poging meer succes. Heel veel sterkte in ieder geval!

Geplaatst
Och Meiske11, Wat een teleurstelling. Hopelijk heb je met je nieuwe poging meer succes. Heel veel sterkte in ieder geval!

dank je mart

Geplaatst

ROOD!!! Vandaag opnieuw getest... Negatief. Ik was er goed op voorbereid dus viel de teleurstelling mee. Die had ik eigenlijk al dinsdag gehad. Dacht dus dat het nieuws niet erger kon. Wel dus! De pogingen zijn op voor dit jaar! Ik moet wachten tot eind december en zal de punctie kunnen hebben in de tweede week van 2011!!!!!! Ik wil niet zo lang wachten!

Ze gaven me als opties Genk of Eindhoven. Voor Genk waarschuwden ze me wel! Blijkt er erg zakelijk te gaan. Nu heb ik al veel goede verhalen gehoord over Dusseldorf. Maar slagingspercentages kan ik niet vinden. Weten jullie daar meer over?

Ik weet het, loop een beetje van stapel, maar dat is mijn manier van verwerken.....

Mart, ik kon bijna niet gel oven wat ik las! Geweldig! Ben zo blij voor je!

Aan alle negatieve testers: sterkte!

Geplaatst

@ Lindake, je wist het dan al wel, maar toch hoop je alsnog op een positieve test. Wat een grote teleurstelling zeg. Heel veel sterkte en ik hoop dat je ergens anders toch veel eerder terecht kunt!

Geplaatst
ROOD!!! Vandaag opnieuw getest... Negatief. Ik was er goed op voorbereid dus viel de teleurstelling mee. Die had ik eigenlijk al dinsdag gehad. Dacht dus dat het nieuws niet erger kon. Wel dus! De pogingen zijn op voor dit jaar! Ik moet wachten tot eind december en zal de punctie kunnen hebben in de tweede week van 2011!!!!!! Ik wil niet zo lang wachten!

Ze gaven me als opties Genk of Eindhoven. Voor Genk waarschuwden ze me wel! Blijkt er erg zakelijk te gaan. Nu heb ik al veel goede verhalen gehoord over Dusseldorf. Maar slagingspercentages kan ik niet vinden. Weten jullie daar meer over?

Ik weet het, loop een beetje van stapel, maar dat is mijn manier van verwerken.....

Mart, ik kon bijna niet gel oven wat ik las! Geweldig! Ben zo blij voor je!

Aan alle negatieve testers: sterkte!

Hallo Lindake

ik wil je veel sterkte wensen, ookal hield je er rekening mee, het is hoe dan ook klote!!! wat je poginen betreft in bv. Belgie of DD, houd er rekening mee dat je dan ook een gedeelte zelf moet bekostigen!! je krijgt slechts van de zorgverzekeraar volgens nederlandse maatstaven vergoed maar de behandelingen (tenminst icsi) is in het buitenland duurder.

Je zou idd. eens contact op kunnen nemen met bv. het MMC te Veldhoven, afd. Biometrie, volgens mij kun je daar vrij snel terrecht.

040-8889558, je zal waarschijnlijk wel eerst een afspraak moeten maken met de fert.arts.

veel sterkte en succes!

groetjes

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden