Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat parkeerterrein oprijden is een ramp, alles krap, opletten dat er geen fietsers tegen de vooruit aan plakken. 20 aug. hebben wij een evaluatie en doorspreken wat we gaan doen. Wij hebben de 2de poging ook bijna moeten stoppen dus dat wil ik niet nog een keer meemaken. Heb al een lijst klaarliggen met vragen.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Marlijn,

vreselijk is dat als je van alles voelt. Het is wel eenbbank hangdag dus kun je een beetje bijkomen van een slecht nacht. Hou idd moed je zit op de helft.

Sterkte!

Geplaatst

Ja echt een drama daar hebben ze niet goed over nagedacht!!Lantaarn palen op gekke plekken ga zo maar door!!

Okee dus dan word misschien je prik schema aangepast??

Jij doet zowel de echo's als de punctie en tp in Leiderdorp??

Ik alleen de tp en de punctie

Geplaatst

Komop... ik ben zelf ook 36. Dat is niet te oud hoor! Houd de moed erin.. zoveel keer heb je het geprobeerd..ik duim voor je dat het gaat lukken . nu echt!

Geplaatst

Hoi Yonne

Wat een grote teleurstelling weer voor je. Helaas weten we er allemaal alles van.

Dan nog vriendinnen die zwanger zijn, terwijl je zelf ook zo gehoopt had op een zwangerschap. Het is en blijft ontzettend moeilijk.

Geniet iig van je vakantie en kom lekker tot rust. Dan kan je straks weer met positieve energie aan je nieuwe poging beginnen.

Heel veel sterkte.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Wij doen idd alles bij MCK. Ik spuit liever langer een lagere dosis dan kort en krachtig.

Heeveel eicellen waren ook niet rijp omdat het opeens zo snel ging.

Ben benieuwd.

Geplaatst

Hey Allemaal!!

Ik mag vanmiddag officieel plaatsnemen op het wachtbankje.. om 13.30 wordt er bij ons een emmy teruggeplaats.. we hopen dat de andere 3 ingevroren kunnen worden..

En dan 2 weken wachten.. heel vreselijk haha..

Veel liefs Priscilla

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Hoi Pris,Welkom hier op het wachtbankje!!Kruip maar lekker dicht tegen ons aan!!Dan trekken we de sjor banden nog even iets strakker aan ;)!!

Knuff

Geplaatst

@rpd: succes vanmiddag en dan brrrrrrrrroeden!!

Net in zh geweest, alles blijft stabiel. overstimulatie kan even duren voordat het echt weg is helemaal als ik evt zwanger zou zijn.

Nog 7 dagen. Of toch eerder testen, officieel 2 weken na punctie zou kunnen. hahah ik zie het wel.

Meiden succes!!

Hier wordt het nog een hang/bankdag. Voel me niet top!

Groetjes,

Marlijn

Geplaatst

Hee meiden en heer!

Ik kom gezelig erbij op het wachtbankje! Vandaag TP gehad van 1 topembryo, erg blij! Later deze week horen we of en hoeveel embryo's ingevroren kunnen worden (we hadden totaal 6 bevruchte eitjes).

Ik heb mezelf erbij gezet op het lijstje:

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Groetjes!

IVFSH

Geplaatst

Welkom IVFSH en RPB!! Op naar de groene regels!! En ik zie nu tot mijn grote schrik dat de volgende regel de mijne is. Slik. Spontaan krampen (en ik heb niet eens een baarmoeder).

Geplaatst

Meiden die een tp hebben gehad.

Ontzettend welkom op het bankje, blijf zitten waar je zit en verroer je niet!!!

Sven,

Troost je aan het feit dat ik nog voor je ben. (alleen sta ik niet op het bankje)

Wat hoop ik dat ik woensdag zonder ongie door kom, dan ben ik die vervelende klote dag voorbij.

Elke keer dag 14 na punctie die klote duivels gekomen!!

Geplaatst

Wish, test maar gewoon op onze trouwdag positief.

Dit bankje is akelig rood :icon_spiderman:, heb het echt nog nooit zo gezien en ik loop hier toch ook alweer een tijdje mee. Even een wave dus voor de groene golf (let op het laatste manetje). Het heeft eerder geholpen:

:wav: :wav:

Geplaatst

Hallo allemaal, ik kom hier graag wachten als dat goed is,

heb 12 aug de tp gehad van mijn eskimootje :)) en denk nu al vanalles te voelen :o

Ik lees dat bij tp's van cryo's eerder getest mag worden? Ging er nl vanuit dat het 14 dgn na de tp is, netzoals bij een verse emmy?

Geplaatst

Welkom Lafinah!! Ok voor jou duimen we op groen! En Wish...pffff spannend...ik zou allang getest hebben...maar ik ben dan ook zo blij dat ik zelf niet kan testen!!

Geplaatst

@lafina: welkom en zorg voor een groene regel. suuces!!:icon_sunny:

@henne: jullie grote dag schiet al op!! Spannend!!

Gr,

Marlijn

Geplaatst
Wish, test maar gewoon op onze trouwdag positief.

Dit bankje is akelig rood :icon_spiderman:, heb het echt nog nooit zo gezien en ik loop hier toch ook alweer een tijdje mee. Even een wave dus voor de groene golf (let op het laatste manetje). Het heeft eerder geholpen:

:wav: :wav:

Dit is ook een erg rode maand en Juli was ook echt niet goed.

dus als je het statistisch bekijkt...., moet er toch echt nog wel een paar groene regels komen!

ik heb mijn ei vandaag...., dus hopelijk blijven de rode duivels 8 maanden weg.

zit te denken om misschien ook wel bollen te gebruiken of pregnyl..., voor wat extra ondersteuning voor de BMS, wordt ook wel bij IUI gebruikt.

spannend IVF vader..., vindt jullie verhaal zo bijzonder, niet alledaags in iedergeval.

Wish..., meis wat spannend die laatste dagen!

liefs joske

Geplaatst
Henne, jij zit ook een beetje op het wachtbankje maar dan voor je huwelijk.

Spannend!

Ja haha, maar die uitkomst staat gelukkig al wel vast (tenminste....hij kán natuurlijk nog nee zeggen :toothy3:) Bizar genoeg gaat waarschijnlijk op onze trouwdag de eerste deca er weer in. Misschien brengt het geluk.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het bankje is inderdaad akelig rood. Hopelijk komen er snel veel groene regels bij. :wav:

Vandaag is het wachtdag 6, dus zit de 1e wachtweek er bijna op.

Op naar week 2 en de testdatum.

groetjes Diane

Geplaatst

@Priscilla en Ivfsh: Houden jullie je "Magic Egg" ook bij jullie de komende 9 maanden.

Welkom op het wachtbankje en heel veel succes.

@Wish: Voor jou wordt het nu echt superspannend. Ik duim voor je.

@Henne: Bedankt voor je bemoedigende woorden en laten we hopen dat die wave ons allen helpt.

Alvast een ontzettende mooie trouwdag gewenst de 19de. Geniet ervan.

@Lafinah: Welkom en natuurlijk mag je hier plaats nemen op het wachtbankje.

Ik heb 13 augustus cryo TP gehad en mag na 12 dagen testen. (bloedtest)

Geen idee of er verschil zit in een verse TP of cryo TP.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes. Ik begin ook al het een en ander te voelen hoor. Heb een zeurderige lage rugpijn momenteel wat uitloopt naar mijn heupen. Waar heb jij al last van?

@Diane: Nog veel succes en geduld gewenst deze laatste week.

@IVF-vader: Voor jullie schiet de testdatum ook al op. Of gaan jullie misschien al zelf eerder testen?

Groetjes

Daniella

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden