Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Raba: Vervelend dat je weer moet gaan testen.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst.

@Trijnie: Jammer dat je poging in juli niet gelukt is, maar weer vol goede moed op naar de volgende. Fijn dat je toch nog een heerlijke vakantie hebt gehad.

Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helaas, ik stond niet op het wachtbankje maar mocht wel vandaag testen.....negatief.

Heb niet kunnen bijdragen aan nog een groene regel. Ook geen cryo's dus nu gaan bedenken wat we gaan doen. Na 10 embryo's (4 vers, 6 cryo) nog een poging (heeft dat zin?), een pauze inlassen, stoppen en op een andere manier onze kinderwens vervullen (bijvoorbeeld adoptie). Lastig..... Eerst maar een topic openen of er mensen zwanger zijn geworden bij een elfde (of meer) terugplaatsing. Succes voor alle wachtenden en felicitaties voor de aanstaande vader.

Geplaatst

Tinusje,

Wat is dit zuur! En dat is nog erg zacht uitgedrukt.

Heel veel sterkte om dit te verwerken.

Ook om er samen uit te komen wat jullie gaan doen om jullie kinderwens te kunnen gaan vervullen.

Wat is dit moeilijk zeg!

Het nadenken over....bezorgd mij al kippenvel.

Geplaatst

Hoi Tinusje

Wat ontzettend klote voor je meid. En al zoveel terugplaatsingen gehad lees ik.

Ik wens je heel veel sterkte met wederom deze grote teleurstelling.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

IVF vaders, gefeliciteerd!!

Ik heb vanmorgen de IUI gehad nu dan maar weer duiemn dat het raak mag zijn..

Groetjes KrisKras

Geplaatst

Hoi Kriskras

Wat spannend weer voor je. Heel veel succes gewenst en welkom op het wachtbankje.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Raba: pff wat een ellende zeg. Zwaar. Ik kan niet anders dan je sterkte wensen.

@Tinus: wat moet jij een kracht hebben dat je steeds wéér die periode in gaat. Zoals iemand al ergens aangaf, de wens is zoveel sterker dan de pijn van het niet lukken.

@KrisKras: doen jullie IUI met of zonder hormonale ondersteuning? In ieder geval: succes!!!

@Mart: hoe gaat het nu? Ik kan je maar niet uit mijn hoofd zetten.

Geplaatst
Helaas, ik stond niet op het wachtbankje maar mocht wel vandaag testen.....negatief.

Heb niet kunnen bijdragen aan nog een groene regel. Ook geen cryo's dus nu gaan bedenken wat we gaan doen. Na 10 embryo's (4 vers, 6 cryo) nog een poging (heeft dat zin?), een pauze inlassen, stoppen en op een andere manier onze kinderwens vervullen (bijvoorbeeld adoptie). Lastig..... Eerst maar een topic openen of er mensen zwanger zijn geworden bij een elfde (of meer) terugplaatsing. Succes voor alle wachtenden en felicitaties voor de aanstaande vader.

Lieve meis

wat ontzettend klote voor je!!!! een enorm grote teleurstelling wederom!!!

Ik hoop dat je goede reacties krijgt en dat je de kracht vind om nog een poging te wagen,eerst even pauze

veel sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi

@IVF-vader: Wij doen het zonder hormoonondersteuning, ik spuit alleen pregnyl 5000eh een dag voor de eisprong. De arts zei nu ook dat hij niet snapt waarom het nog niet is gelukt, maar we doen 8 - 10 pogingen voor ze verder gaan onderzoeken.

Geplaatst

Wachtbank augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Na 2 volle pagina's vol felicitaties voor onze aanstaande pappa's weer even het belabberde lijstje naar voren gehaald.

Zou het echt aan het natte weer liggen dat het zo'n slecht maand is?

Geplaatst

Heb een tijdje niet gekeken en ben toch wel geschrokken nu ik de lijst zo weer zie hoor.

Maar.....Celine, IVF Vaders en Sassie wat onwijs leuk! Ben gewoon helemaal in tranen om te zien dat het gelukt is.

Voor iedereen die negatief getest heeft: Hier heb ik echt gewoon geen woorden voor. Wat is het toch allemaal oneerlijk!

Voor degene die deze maand nog moeten testen: ik hou mijn vingers gekruisd voor jullie.

Ik heb zelf afgelopen maandag twee mooie cryo's laten terugplaatsen en mat 26 augustus gaan testen.

Dit wordt voor mij echt de laatste keer. Ik kan niet meer omgaan met al die hormonen in mijn lichaam die de regie overnemen. Is niet leuk meer voor mij, voor mijn partner maar ook niet voor die kleine jongen die ook nog eens rond rent.

Ik ga het forum weer in de gaten houden.

Sonja

Geplaatst

Ooooohhhhhhh ivf vader ik ben zo blij voor jullie!!!!! En wat spannend hoeveel er zijn blijven zitten.

@ wish ik duim ontzettend voor je en hoop op goed nieuws morgen!

Geplaatst

IVF vaders van harte Gefeliciteerd!!!

Ik meen dat Mart het gisteren ook al vroeg, en was erg benieuwd naar een reactie, de draagmoeder hoeveel nam zij qua dosering asperine?

Groetjes Lottepot

Geplaatst

De aspirine: 80mg (hier bekend als Ascal. In het buitenland ook wel babyaspirine)

@Sylvie: de lijst is helaas niet compleet...hij is nog roder dan hij al is. (trijnie, 4 aug)

@Sonja: ik duim met al mijn duimen voor jullie

Geplaatst
@Raba: pff wat een ellende zeg. Zwaar. Ik kan niet anders dan je sterkte wensen.

@Tinus: wat moet jij een kracht hebben dat je steeds wéér die periode in gaat. Zoals iemand al ergens aangaf, de wens is zoveel sterker dan de pijn van het niet lukken.

@KrisKras: doen jullie IUI met of zonder hormonale ondersteuning? In ieder geval: succes!!!

@Mart: hoe gaat het nu? Ik kan je maar niet uit mijn hoofd zetten.[/QUOTE]

Het gaat momenteel wel. Heb van 't weekend al m'n emoties eruit gegooid waar al m'n vrienden bij waren. Was niet helemaal een goeie planning, maar het gebeurde helaas.

Gelukkig mag ik van m'n werk thuisblijven en rustig afwachten tot het voorbij is.

Vanaf maandag ben ik al flink aan het bloeden en heb minimale buikpijn tot nu toe. Het is in ieder geval nog lang niet klaar, naar mijn idee, want ik ben naast het bloed nog niks verloren.

Ook dit is weer een kwestie van wachten wachten wachten...pfff

Ik ben blij in ieder geval dat er maandag een echo ingepland staat.

Hoe gaat het bij jullie. Het eerste positieve nieuws een beetje overleefd?

Geplaatst

wish jij ook bedankt voor je steun.

Ik blijf voor je duimen

En natuurlijk alle mensen bedankt voor jullie steun

Geplaatst

trijnie@ wat ongelovelijk k dat het niet gelukt is. Veel sterkte. Knap dat je, je zo snel weer opgepakt heb. Maar blijf op jezelf letten.

Geplaatst

Pfff waar blijft Wish??!!

Onze 1e HCG waarde (op WD10) was trouwens 262 ! Nu maar wachten tot overmorgen, hoe het zich ontwikkelt :-)

Geplaatst

Sven, van harte.... wauw het is gelukt en dan zo'n mooie HCG-waarde, dan kan je dag niet meer stuk. Geniet ervan!!!

Wish, ik kom toch weer even stiekem om het hoekje kijken, maar nog niks.... ben heeeeeel benieuwd!!!

Alle rode meiden, heel veel sterkte, het blijft iedere keer weer moeilijk en vooral oneerlijk!!! Neem de tijd en doe rustig aan!

Lfs Sonja

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden