Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Terry

Bedankt voor je berichtje.

Het wachtbankje is idd ontzettend triest.

Ik wens jou in november met je cryo TP heel veel succes en hoop dat deze laatste cryo je heel veel geluk zal brengen.

Groetjes

Daniella

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey allemaal,

Ik ben een weekje afwezig geweest... geprobeerd een beetje bij te lezen maar wat een kl*te maand zeg!!

Wat ontzettend veel rood!!

@ Bianca, wat vind ik dit ontzettend klote voor je zeg!! dit heb ik je niet gegunt!! Heel veel sterkte meis!!

@ Sonja, Gefeliciteerd!! toch het gouden ei he meid! de sjorbanden hebben goed gewerkt voor je!!

@lafinah en Wish.. ook heel veel sterkte voor jullie!

@ Danielle.. succes morgen!! ik duim voor groen!!

@iedereen die ik niet heb gehad!! (sorry!) Heel veel sterkte en succes als het niet gelukt is.. en Gefeliciteerd als het wel gelukt is!!

Ik heb het gevoel dat mijn regel ook rood zal zijn.. Ik heb echt vaak ongie gevoel.. krampen in mijn buik.. en steken in mijn zij.. Borsten doen wel pijn en dan weer niet.. dus niet zo positief allemaal.. Ik probeer wel nog een beetje positief te blijven maar dat is moeilijk met buikpijn!

Ik hoop voor de anderen echt meer geluk!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

@ sonja : :wav:Gefeliciteerd!!!

@ivfsh: Die tweede week is altijd het moeilijkst, je spanning kan ik me goed voorstellen.Maak er zondag wat groens van. Zegt helemaal niks als je niks voelt. Wisselt zo per persoon,maar je wil zo graag bevestiging!! Succes!!

@danielle:succes morgen!!:hello2:

Groetjes

Geplaatst

Dubbelle succes wensen voor morgen Daniella, laat maar groen bloed in het buisje komen, bleh..

Priscilla krampen hoeven niet altijd het begin van de ongi te zijn. Weet dat het moeilijk is maar geef nog niet op!

Geplaatst

Ik gooi hem er ook even in.

:worthy::wav:

Bianca wat onzettend k. Veel sterkte

Sonja gefeliciteerd.

Test dames veel succes

En meiden die ik vergeten ben sorry. Ook veel sterkte of suc7

Geplaatst

Lieve Daniella,

Vanuit hier ook nog een keer heeel veeeeel succes voor morgen.

Ik gooi hem er ook nog een keer in:

:wav:

Geplaatst

Allemaal ontzettend bedankt meiden voor het succes wensen.

Ik gooi hem er ook dan nog maar even in, haha

Liefs

Daniella

Geplaatst

Daniella,

Ik heb er bij jou een heel goed gevoel over, dus ik hoop dat ik daarin gelijk krijg morgen!!! Heel veel sterkte met de laatste 'wacht'-loodjes!

Enne... nou vooruit:

Geplaatst

:wav::wav:

Ook ik doe nog even mee voordat ik op vakantie ga.

Allemaal heel, heel veel succes!

Geplaatst

Sterkte vandaag Daniella, zal spannend zijn!! Heel veel overwerkte duimgewrichten hier! Ik hoop dat jullie strakjes heel gelukkig zullen zijn!

Geplaatst

he dames, ik zit deze keer niet op het wachtbankje...zit nu wel in de wachtweken (heb er nu precies een week op zitten, vorige week woensdag de tp gehad van 2 emmies) en voel op dit moment nog niets...hoop dat dat een goed teken is...

mag volgende week woensdag testen...

Wish...fijne vakantie! geniet ervan!!

IVF-vader...ik had jullie blog gelezen...jeetje...maar als ik je banner zie, betekent dat dat het gelukt is deze keer???

Daniella, succes meis....hoop op goed nieuws en een groene regel!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Danielle: groengroengroengroen!!! Dat is de mantra van vandaag :-)

succes! We hopen vandaag weer een succes van jou te lezen!!!

Geplaatst

Ben erg benieuwd daniella!!

Ben net in ziekenhuis geweest. cotrole ivm overstimulatie, maar ze heeft ook 2 vruchtzakjes gezien!! Yoehoe!! Eeen tweeling!!

Nu 5 weken zwanger!

:goodluck:voor jullie!!

Geplaatst

ik kom ook even op het wachtbankje kijken! jeetje wat een rood zeg!

ik hoop dit ik hem van het weekend groen kan maken! Eerder zet ik me er nog niet op:dry:

voel vanalles in me lichaam. dus hoop zo dat het raak is!

xx sky

Geplaatst

Hoi allemaal

Nogmaals ontzettend bedankt voor het succes wensen.

Ik ben al bloed wezen prikken, maar nu moet ik nog wachten totdat ik kan gaan bellen. Pffffffffffff, de laatste spannende uurtjes.

Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten. :aaaflowersmiley:

@Marlijnne: Meid, wat fantastisch. Een tweeling :binkybaby::binkybaby:. Geweldig gewoon.

Van harte met dit nieuws en geniet van je zwangerschap.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Joehoe!! Zojuist een telefoontje gehad dat er vd 15 eitjes 12 bevrucht zijn!! Er waren er 2 of 4 (wist de man niet meer precies) niet gedeeld, maar wel bevrucht. Dus waarschijnlijk doen deze dan niet meer mee straks?? of kunnen t diesels zijn en laat op gang komen? Vrijdag 13:30 tp!

De vorige poging waren er 9 vd 10 bevrucht en toen kreeg ik bij de tp te horen dat ze allemaal niet goed genoeg waren (dus niks in de vriezer en 1 teruggeplaatst van matige kwaliteit). Dus vrijdag weer spannend!!

Maar voor nu even heel erg blij en opgelucht!!

@ Daniella: wat spannend zeg!! duim, duim, duim!!

@ Marlijne: gefeliciteerd met je 2-ling zwangerschap!

Hoe gaat het met je overstimulatie? waaraan kon je merken dat je overstimulatie had en wat doen ze er nu aan? kan t geen kwaad voor je zwangerschap?

liefs Naomi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden