Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Daniella,

Ik durf er eigenlijk niet veel van te zeggen. Heb last van buikpijn en pijn in de lies. Ook wat bruinige afschijding........ Weet niet, kan van de bolletjes komen of het is van het innestelen. We zullen wel zien.

Net nog met m'n man over gehad. Hij is morgen de hele dag weg en vind het niet leuk als ik dan ga testen. Stel dat het negatief is, zijn we niet samen. Toch maar besloten ( met pijn in m'n hart ) om tot zondag te wachten.... :(

Dus nog geen groen morgen.....

Geplaatst

jippie Sonja en wat een mooie waarde. Wie weet indeed wel een tweeling. Het is je gegunt.

Hoera voor nog meer gro:wav:en.

Geplaatst

Hi lianne,

Dan wachten we samen tot zondag :-). Ik wilde net alvast een test gaan kopen, maar de winkel was al dicht, dus dat ging niet. Maar goed ook, andersbweet ik niet of ik me morgen in had kunnen houden :-)

Succes meet laatste dagje wachten!

Groetjes,

Ivfsh

Geplaatst

Lianne en Ivfsh: Heel veel succes zondag met testen.

Ik duim dat jullie dan een positieve test in handen zullen hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo dames

wat spannend hier!!!! dames, succes met de laatste wachtloodjes!

Sonja een mooie waarde, dat moet wel een goed gevoel geven nietwaar!!! Ik weet niet of je een voorkeur hebt voor 1 of 2 hummeltjes maar houd ook rekening met een eenling ..hoge of lage waardes willen echt niet altijd wat zeggen;maar met zo´n waarde zou ik helemaal happy zijn!!!!!

ik vind het zo super dat het met cryootjes gelukt is...geeft mij ook weer wat goede moed,op naar de eerste echo!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey hallo,

Gefeliciteerd voor de nieuwe groentjes! ;)

Ik heb weer het gevoel dat het niet raak is, ik zit nu op dag 10, misschien is het wel te vroeg om het te kunnen beoordelen, maar toch.. net zoals andere keren gewoon niks, dus ik heb het idee dat het weer een mislukte poging wordt.

Groetjes! KrisKras

Geplaatst

@kriskras: Echt kl*te dat jeje zo voelt. Ik hoop dat je het mis hebt en zal heel hard voor je duimen!!xx

@sonja: weet je al wanneer je echo hebt!

testers good luck!!:wav:

Marlijn!

Geplaatst

Hoi Kriskras

Ik hoop dat je gevoel hierover niet klopt. Ik blijf voor je duimen.

Houdt moed deze laatste dagen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Kriskras ik hoop dat je gevoel ernaast zit en dat het wel raak is.

Het blijft moeilijk tot het laatste moment.

Ivfsh moeilijk om niet te testen, maar goed dat winkel dicht was maar vandaag zijn ze weer open.

Joske ook veel succes met de laatste loodjes.

Geplaatst

@ lianne en ivfsh:

Heel veel succes morgen met testen!! ik hoop dat jullie testen ook dik positief uit mogen slaan!! tis jullie gegunt..

De rest ook nog heel veel succes met de laatste loodjes.. ook jullie is een dik positieve test gegunt!

De kaarsjes branden nog steeds hier!

@Sharon

Het lijstje is in t rose gemaakt.. dus de rose regels zijn de meiden die nog moeten testen..

Rood zijn de meiden waarvan het helaas niet goed is gegaan..

Groen is van de meiden die positief getest hebben en dus zwanger zijn..

LIefs Priscilla

Geplaatst

Meiden die gaan testen, heeeeel veel succes!!!!

Marlijnne, ik heb a.s. donderdag de 1e echo al. Ben dan 5 weken en 3 dagen. Dan gaan ze kijken of het op de juiste plek zit, dat wilde ik zelf graag.

De officiële echo staat 13 september gepland, dan ben ik precies 7 weken. Daar kijk ik echt naar uit.

Liefs

Geplaatst

Lianne en ivfsh heel veel succes morgen met testen...spannend...hoop op nog meer groene regels...

Sonja...wat fijn dat je volgende week al de eerste echo hebt!!! en wat een hoog hcg...wow!! gefeliciteerd meid!!!

Priscilla...had het ook al in het andere topic geschreven, maar nogmaals: wow...gefeliciteerd meid!!! klasse!!!

fijn weekend allemaal!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hi IVFSH,

Hopelijk hebben we morgen groen bericht!!! Kan me goed voorstellen dat je ook niet kunt wachten met testen. Heb ik ook...... Heb je zelf het idee dat het gelukt is, of heb je geen idee? Ik heb echt geen idee. Dat maakt het wachten ook zo moeilijk.......

Heel veel succes morgen!!!!:wav:

Liefs Lianne

Geplaatst

Hoi Sonja,

Gefeliciteerd. Ik had op wd 14 een HCG van bijna 900 en ik krijg er 2....dus wie weet...succes met de eerste echo!!

De testers van vandaag succes!

Cin

Geplaatst

Hi lianne,

Ik ben bang dat het niet is gelukt, heb geen enkel zwangerschapskwaaltje kunnen ontdekken.... Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het wel, met name aan mijn borsten, maar goed, wie weet....

Ik ga nu even testen halen, dan zullen we morgen zien wat het is!

Zou zo leuk zijn hè, lekker groene regels om dit vreselijk rode bankje mee af te sluiten. Ik hoop zo dat september weer eens een positiever bankje gaat worden!

Succes met testen morge. :-)

Andere meiden: bedankt voor alle succeswensen!!!

Geplaatst

wat spanend hier

Ik weet het echt niet, ben af en toe hartstikke misselijk, maar dat kan van de bollen komen, hoewel dat had ik de vorige keer niet.

Wel sinds 1 1/2 dgg koppijn, en dat is kan weer een teken dat de ongi er aan komt.

Vorige keer had ik last van mijn boobs en grote tepels, allemaal dingen die bij een mogelijke zwangerschap zou kunnen horen..., nou mooi niks dus. hartstikke negatief was die test.

nu doen mijn boobs helemaal niet zeer..., dus ik klagen bij manlief.

zijn comentaar was; vorige keer deden ze dat wel, en toen was je ook niet zwanger....., wat wil je nu horen..., hi hi.

Tja hij heeft gelijk. zit niks anders op dan wachten :bye:.

zou ook wel een wonder wezen om zo tussen de behandelingen door spontaan zwanger te worden.

liefs joske

Geplaatst

hoi dames

ik kwam hier even spieken of er nog namen groen gekleurd zijn maar jullie hebben erg veel geduld en wachten netjes tot de dag, super hoor!!!

heel veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Meiden die gaan testen, heeeeel veel succes!!!!

Marlijnne, ik heb a.s. donderdag de 1e echo al. Ben dan 5 weken en 3 dagen. Dan gaan ze kijken of het op de juiste plek zit, dat wilde ik zelf graag.

De officiële echo staat 13 september gepland, dan ben ik precies 7 weken. Daar kijk ik echt naar uit.

Liefs

Hai Sonja

in een eerder berichtje had ik je laten weten dat de hoogte van het hcg niet altijd iets zegt, kan beide kanten op, ook met een lager hcg een twweling maar ook met een hoog hcg een eenling en andersom.

Ik hoop dat je mijn berichtje niet als ontmoedigend of zo ervaren hebt maar het is al eerder geweest dat dames enigszins "teleurgesteld waren", uiteraard wel blij met de zwangerschap op zich!!!

vandaar dat ik juist laat weten dat niet alles zegt.

Fij dat je al snel de eerste echo hebt!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hi babeth,

Inderdaad nog braaf gewacht... Hoewel.... Morgen test ik dus ook 1 dag eerder:-).

duimen duimen duimen voor iedereen!!

Groetjes!

Geplaatst

Oh lieve Meiske, nee hoor.... ik ben zo gelukkig op moment.

Het maakt me echt niet uit 1 of 2, ben sowieso al blij dat ik zwanger ben. Als het maar gezond is, dat vind ik het belangrijkste.

Alles is welkom om het maar even zo te zeggen!

Ivfsh, succes morgen!!

Liefs

Geplaatst

@sonja:

Ik had afgelopen week echo(ook nu wekelijks door de overstimulatie) en toen al gekeken naar de vruchtzakjes en of het op de goede plaats zat. Was toen 4 weken en 5 dagen. Succes!! Spannend!!

Voor de testers!! SUCCES!!! Denk aan julie!

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden