Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Neeee Daniella.. wat een shit zooi zeg, ik zag het zonnig in voor je maar nu... Bah wat een oneerlijk rot nieuws! Sterkte!

Liefs Jet

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat ontzettend K zeg, en inderdaad niet 1 van de 3 blijven zitten, weet gewoon niet wat te zeggen het is ongelofelijk.

veel sterkte!!!!!

Geplaatst

@ Daniella: ik denk dat vanmiddag iedereen een klap in z'n gezicht heeft gekregen bij het lezen van je bericht!! (ik in elk geval wel) wat leefde iedereen met je mee!

Maar voor jullie is de teleurstelling vele malen groter en niet in woorden uit te drukken! Wat heb ik met jullie te doen meid! zo veel goede hoop... en dan toch negatief!

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe!!

liefs Naomi

Geplaatst

daniella, echt waardeloos, ook al schrijf ik niet zo vaak mee, hoopte toch ook echt voor jou dat je groen mocht kleuren!! sterkte, is toch weer een teleurstelling en verlies dat je weer plaatsje moet gaan geven!

liefs

Geplaatst

@ Marlijne; gelukkig heb je een milde vorm.. had je ook een wat opgeblazen buik?

konden ze t bij de tp op de echo ook zien dat je overstimuleerde? wij

gaan na t weekend op vakantie. nu heb ik geen pijnklachten, maar wel

een wat opgeblazen buik.. sowieso ben ik op advies van het ziekenhuis

na de punctie veel gaan drinken.

Maar wat leuk dat jullie een tweeling verwachten!! geniet vd

zwangerschap. hopelijk is de overstimulatie gauw weg bij je.

liefs Naomi

Geplaatst

Lieve Daniella,

Wat is het vreselijk oneerlijk!!!

Je had 3 toppers terug geplaatst gekregen en het zag er zo super uit!!!

Jeetje meid wat een K*t bericht zeg!!!(Sorry)

Heel erg veel sterke meid!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Daniella,

Wat is dit gemeen, ontzettend hard, klotezooi!

Laat je tranen maar lopen en ik begrijp het heel goed als je flink boos wordt op deze hele situatie!

Het is emotioneel zo ingrijpend!

Wat leef ik met je mee.

Ik snap dat je jezelf weer gaat richten op de cryo's die je nog hebt.

Ik herken het wel dat je het liefst meteen door wil gaan.

Maar zoals je zelf al schrijft, eerst dit laten bezinken en dan verder kijken.

Sterkte en succes!

Marlijnne,

Jeemieneetje, een tweeling wat gaaf zeg!

Geplaatst

Lieve Daniella,

Wat onwijs klote! Pfff, had goede hoop voor je. Wat is het toch oneerlijk allemaal. Lieverd heel veel sterkte!

Nika

Geplaatst

naomie@spannend op naar een tp.

Marlijne@gefeliciteerd een tweeling. Zo bijzonder en zo gegunt.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Danielle wat een k bericht. Ik had het je zo gegunt. Ik voel zo met je mee. Een dikke

:hugg:en huil er alles maar uit. Dit hadden we niet gedacht.

Geplaatst

Marlijne, Gefeliciteerd meid..! een tweeling nog wel!! super leuk!! heel veel succes met je zwangerschap!!

Daniella, Wat erg voor je meid!! 3 emmy's en niet 1 blijven zitten..

Ik wens je iig heel veel sterkte!!

Ik zie dat ik op sonja na (waarvan we eig al weten dat de regel zo goed als groen is :) ) de eerstvolgende ben..

Op dit moment erg onzeker over wat het gaat worden.. rood of groen.. De ene dag voelt alsof ik elk moment ongi kan worden en de andere dag voel ik me super zwanger.. dus kan het echt niet zeggen.. we zullen zien!!

Voor degene die nog testen moeten Heel veel Succes!!

en sonja morgen succes met bloedprikken!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Lieve allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb er wel een traantje bij weg moeten pinken hoor.

We zijn inmiddels weer een dagje verder en moet zeggen dat ik nu wel meer rust heb in mijn lijf omdat ik nu weet waar ik aan toe ben.

Heb gisterenmiddag nog met mijn dokter gebeld en volgens hem moet mijn ongi over 2 a 3 dagen doorbreken. Volgens hem gebeurt het met een cryo TP nooit dat je eerder ongi wordt voordat de bloedtest gedaan wordt. Misschien komt dat omdat ik hier in Spanje al 12 dagen na TP mocht testen en omdat ik hormoonpleisters gebruikte samen met Utrogestan. Weet niet hoe het precies in Nederland is, maar volgens mij zijn de wachtdagen daar ietsjes langer toch?

Maar goed, al met al was het weer een grote teleurstelling.

Ik had toch goede hoop deze keer, maar was ook erg bang om te hopen. Klinkt raar, maar ik neem aan dat jullie dat wel zullen begrijpen.

Op aanraden van mijn dokter ga ik niet gelijk door, maar beginnen we weer eind volgende maand bij mijn volgende menstruatie. Dat schijnt toch altijd wat beter te zijn.

Meiden, ik hoop voor een ieder van jullie dat jullie binnenkort een positieve test in handen zullen hebben. Het is een ieder gegunt.

Momenteel ben ik nog een klein beetje de kluts kwijt, maar wil een ieder succes wensen met waar ze op het moment mee bezig zijn.

Zet hem op allemaal.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hoi Daniella,

zeg nooit nooit, ik heb al vaker gelezen dat mensen toch eerder ongi worden incl. mijzelf of het nu om een verste tp gaat of cryo. Kan altijd dat door hormonen de ongi uitblijft maar nooit kan ik me niet in vinden.

Veel succes met jullie volgende poging.

Geplaatst

Danielle, wat jammer meis! je denkt toch dat je meer kans hebt met 3 emmy's.

ik heb net een topic gestart zie onderstaand:

wij (vriendin en ik) hebben een hele discussie over het onderstaande;

Wij vragen ons af of de bijwerkingen verschillen als je progestan oraal neemt of vaginaal.

De bijwerkingen die in de bijsluiter staan is voor oraal, nu lijkt het ons logisch dat oraal voor meer bijwerkingen zouden kunnen geven dan vaginaal.

Vriendin heeft een IUI gehad en zit in de wachtweken. nu is ze af en toe misselijk, en vraagt zich af of ze misschien zwanger zou kunnen zijn.

ik zelf had lmet mijn IVF tijdens het gebruik van utrogestan last van zere borsten en had ook het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar was niet misselijk.

weet iemand dit? misschien een dokter in de zaal...,:toothy10:?

hi hi.., lees ik het berichtje over en denk nou die dokter hebben we in ons midden..., dus IVF vader weet jij hier ook iets meer van?

liefs joske

Geplaatst

Hoi Sylvie

Dat is wat mijn dokter me verteld heeft gisteren. Ik was daar ook niet van op de hoogte. Maar misschien komt het omdat ik al na 12 dagen mocht testen. Volgens mij is dat in Nederland toch een paar dagen later dacht ik.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Daniella,

Ik mag ook pas in mijn volgende cyclus weer beginnen dus dan komen we elkaar weer tegen denk ik.Jij had ook nog cryo's toch??Voor ons word het ook een cryo tp.

Ik werd beide keren op dag 8 ongesteld!!!In het ziekenhuis vinden ze het gek want het hoort niet met die bolletjes maar het is me nu al 2x gebeurd en meerdere mensen hier op het forum geloof ik!!Hier in nederland mag je op dag 14 testen na de tp.

Geplaatst

Hoi Daniella,

ik mocht ook na 12 dagen testen. Bij een cryo kun je eerder testen als bij een verse tp omdat de cryo al verder doorgedeeld is. Buiten dat blijft het kl*te dat er niet een is blijven zitten. Toch wel fijn dat er 3 kansen zijn geweest.

Geplaatst

Hoi Bianca

Dan treffen we elkaar idd weer eind volgende maand.

Laten we hopen dat we dan allebei meer geluk zullen hebben.

We gaan er iig weer voor meid.

Ik heb idd nog 3 cryootjes over. Dus als die alledrie weer goed ontdooien, dan krijg ik er weer 3 teruggeplaatst.

Maar daar maak ik me ook geen illusies meer over hoor, want je ziet wat er gebeurt is met 3 cryootjes in mijn buik.

Ik blijf je iig volgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Daniella,

Ik had net al een berichtje geplaatst in een ander topic hihi.

Dus zie nu je antw!!

Spannende tijden weer!!!!Ga weer voor je duimen!!!

LIefs Bianca

Geplaatst

Heey meiden en man!

Ik mag zondag testen! maar heb het vandaag al gedaan!

en ik mag vertellen dat ik zwanger ben!

Ik vind het alleen nog heel eng aangezien ik al zoveel miskramen achter de rug heb.. hoop dat deze blijft zitten..

Vind het wel super dat de 1e behandeling gelijk heeft aangeslaan!

Ik heb nog wel steeds ongi buikpijn :disgust: dus dat is wel erg eng allemaal.

Ik weet alleen nog niet hoe verder haha.. zal denk ik maandag de kliniek moeten bellen met de uitslag en zie dan wel verder..

Voor de rest op het bankje.. nog ff succes met de zware wachtweken.. nog een paar dagen en dan hopelijk nog een paar groene regels he!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Ja, Priscilla, gefeliciteerd!!!! Kom gezellig bij me in het 'uitgerekend in mei' topic!! Zit daar nog zo alleen :(

Super!

Ik ga zo naar ziekenhuis, maar ik weet dat het goed zit... want de test van gisteren kon niet positiever worden!

Ben erg benieuwd naar de waarden!!!

Liefs

Geplaatst

Priscilla@ Hoera eindelijk iemand positief. Had je een dikke streep? Ik snap dat je het eng vind. Moet je, je bloedwaarde ook nog laten controleren?

Kom de dagen door de ene dag beter dan de andere. Heb een afspraak bij de acupunctuur gemaakt. Hier had mijn schoonzus baat bij dus ga ik het ook proberen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden